EV: Diskuse o elektroautech

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 683
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

#26 Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)

Příspěvek od zdenal111 »

Potěšil mě článek od P.M o velkého přehodnocování . VW chtěl být jen elektrický, ale místo toho zastavuje výrobu těchto aut, Ford měl velké plány, ale už je radši zrušil, Euro 7 mělo dát spalovacím autům poslední ránu, ale nakonec z něj bude jen štěkající - nikoli kousající - pes, Německo už pomalu zastavuje svou dotační mašinérii a v neposlední řadě Britové už vzdali zákaz prodeje spalovacích aut od roku 2030. A vzdají i ten posunutý na rok 2035, stejně jako totéž udělá celá EU. Pokud se tedy nestane nějaký zázrak, na ty my ale nevěříme.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/skryta-forma-elektricke-totality-zije-dale-povinne-kvoty-na-prodej-elektromobilu/?utm_campaign=&utm
aneb zdraví rozum přichází.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#27 Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)

Příspěvek od Kein »

Ano, protože na EV automobilka zatím nevydělává. Proto se z toho snaží různě vykroutit, ale dobře jim tak, neměli to podporovat. Co se týče EV. Trh ukáže jak to bude. Pokud se ale musí dotovat a spolovákům se záměrně řežou nohy, tak to pro mě atraktivní není. Byť taky jezdím většinu přes město...ale proč by to měl být důvod si kupovat EV, když si můžu kupovat malého sráče co jezdí za 5l, nic ode mne nechce a stojí půlku co EV a můžu s ním i do Chorvatska :D.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#28 Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)

Příspěvek od Urvanej »

Njn, ale na toho malého sráče už musí kvůli "EKO" a idiotum navěsit tolik zbytečností, že cenový rozdíly mezi malým a velkým aute pomalu mizí. Ještě chvíli se tohle pojede a pak už bude 90% ceny novýho auta eko a safety hyenismus a zbytek bude tvořit výkon a velikost.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#29 Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)

Příspěvek od Warcz »

Vypočet emisi je na hlavu. Beru, že se pro těžši auta uvolňuje, takže když je počitano na 1500Kg, tak 2t auto nema tak stritkni CO. Proč se ale zpiřisňuje s lehčim autem nechapu. Tohle totiž zabiji kompletně male auta a někdo kdo by si koupil male auto do města už nema nabidku a musi si koupit větši.

Ad podpora podle mě dava smysl podporovat vystavbu infrastruktury. Auta bych už dnes nepodporoval.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#30 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#31 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

Od Swarma jsem tady daval ten přispěvek o baterkach z Twittru. Rad ho čtu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#32 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

Je výbornej ! Nicmémě je vtipný si to přečíst i s tím, že je to 5 let starej článek.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#33 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Kein »

Vylezlo mi teď na paměť toto 2 roky staré video.

Hataš: "Uvidíte brzy!"
Po dvou letech pořád nic...Mimochodem, řeší tam i tu efektivitu EV.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#34 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

4h a ta kvalita... :/ No nechám si to na noční :P
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#35 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

smíšené pocity
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

THOmasoj
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#36 Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)

Příspěvek od THOmasoj »

Warcz píše: 29 zář 2023 11:53 Ad podpora podle mě dava smysl podporovat vystavbu infrastruktury. Auta bych už dnes nepodporoval.
Já u toho podporování EV vidím výhodu v tom, že se právě vytváří poptávka po infrastruktuře, po vývoji baterií a technologií obecně. Ono je to trochu jako se slepicí a vejcem :-)...

Majitelé naší firmy jsou do obnovitelných zdrojů a EV tak trochu blázni. Firemní flotilu z velký části tvoří Tesly a přímo u nové firemní budovy, kterou staví je v plánu větší množství nabíječek. A to jak 11kW pro zaměstnance, tak i superchargery pro veřejnost. Tipuju, že u baráku budeme mít jednu z největších nabiječek minimálně na jihu čech. Pokud by to někoho zajímalo, nějaká vize je zde - https://www.budex.com/xhub. Ve výhledu třeba dvou let bych EV chtěl, protože pro mě osobně dává smysl.

Co se týká té infrastruktury, tak by v budoucnu mohlo dávat velký smysl V2L a V2G. Jde o technologie možnosti využití kapacity EV pro napájení domácnosti nebo sítě. Distributoři by pak mohli využít nějakou omezenou kapacitu baterií EV pro vyrovnávání špiček apod. Pak by EV dokonce i generovalo nějaký pasivní příjem.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#37 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

Chápu chceš tankovat v práci a spotřebovávat doma :-) Ne sranda. Jo dává to smysl.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

THOmasoj
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#38 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od THOmasoj »

Jedna z vizí majitele, o které mluvil asi 4 roky dozadu opravdu byla, že si zaměstnanci v práci přes den nabijí auta a odpoledne z nich budou napájet dům. Takže i tohle je možné. Samozřejmě je otázkou, kolik by stálo všechno zařízení okolo a kolik reálně energie by se takhle dalo využívat i s ohledem na to, že auto chceš samozřejmě využívat i jinak než powerbanku :-D... Pokud by ta možnost byla, asi jí rád využiju, byť aktuálně většinu času pracuji remote. Ale EV mi dává smysl i bez tohohle bonusu
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#39 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Kein »

labanos píše: 02 říj 2023 11:32 smíšené pocity...
"Kapacita akumulátoru byla v přípustném rozsahu." 😁 Tady o téhle větě bychom mohli dlouze polemizovat, proč Edad, neřekl konkrétní procento, ale ve zkratce, Ford nechce, stejně tak jako ostatní značky, aby se přesný stav akumulátoru sděloval zákazníkům, když je auto ještě v záruce. Zbytek si domyslete.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13068
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#40 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od raolsa »

labanos píše: 02 říj 2023 11:32 smíšené pocity
Tenhle "zemní" hever by se mi hrozně líbil. :oops:
Nikde nic nepřekáží, do auta se dostanu ze všech stran. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#41 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Hever pěkný. Ale jinak zajímavý přístup k (ne)aktualizacím. Kdyby mi servis na fakturu napsal čištění brzd, tak si pod tím představím asi něco jiného než prostříknutí čističem nebo jak pořád leze s těmi špinavými prsty do auta...
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

KubasCZ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 149
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem
Vůz: XC70 T6 AWD

#42 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od KubasCZ »

_________________
Je: Volvo XC70 T6 AWD 210kW MY10 Obrázek
Bylo: Volvo V70II AWD D5 136kW MY06 Obrázek

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#43 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od python.p »

labanos: EV, nebo normální auto, když jsou v servisu kreténi, tak tam jsou kreténi.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#44 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Nj, asi nemají v v pokynech od Fordu krok "dej/sundej si rukavice", tak to Ford chce :-D
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 744
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#45 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Jasper »

Do háje....Jsem v obavě z využití recyklátu sám nebo je nás více?
Tohle na fotkách nově představovaného vozu? Zdá se mi to nebo už je to poškrábané? Já bych tomu i věřil...Bojím se, že na omak příjemné bude měkké....
Snímek obrazovky 2023-10-04 153042.png
Snímek obrazovky 2023-10-04 153042.png (555.46 KiB) Zobrazeno 817 x
Snímek obrazovky 2023-10-04 153431.png
Snímek obrazovky 2023-10-04 153431.png (158.09 KiB) Zobrazeno 817 x
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#46 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Recykláty samozřejmě degradují plasty (mechanicky i vizuálně), potom záleží na tom, kolik ho tam je a jak je kvalitní (do 20% by to ještě neměl být takový problém). Zakazníci vyžadují více % recyklátu, což dělá (pokud se situace nezměnila) z recyklátu, hlavně toho kvalitního, nedostatkové zboží, protože kvalitní primární recyklát máš akorát ze zmetků, odřezaných vtoků apod (neznečištění, nedomíchaný, nedolámaný...).
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#47 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od raadjek »

K tomu modelu "EV jako druhé auto do rodiny". Akorát jsem do toho módu přešel před měsícem a zatím jsem spokojený. A to moje FVE teď vlastně skoro nic nevyrábí, takže velkou výhodu nemůžu využít. Co ale využít můžu, jsou spot ceny elektřiny, takže můžu nabít auto v nejvýhodnější čas (přes zimní období typicky v noci, v létě často přes poledne).
Na ježdění kolem komína (nákupy, děti kroužky, žena do práce atd.) dokonce i na nějaké ty výlety a návštěvy střední vzdálenosti to funguje perfektně. Nabíjím výhradně doma (styl použití to dovoluje). Chápu, že to není pro každého, ale je nesmysl vykřikovat že to je "slepá cesta", "je to na houby" atd. Ano, pro člověka na sídlišti v paneláku to asi není, ale to neznamená, že nekomu jinému to perfektně nesedne - ideálně k rodinnému domu, ať už s FVE nebo bez (využívat spot ceny elektřiny). A ideálně jako druhé auto. Na dlouhé cesty mám spalovák (ještě k domu na CNG :D ). Jen je třeba začít přemýšlet jinak. Zvyknout si na jiný režim - že cena el. není furt stejná jak je rok dlouhý, že auto na dlouhé cestě chci nabít každou chvíli kdy zastavím atd. Tento způsob myšlení je pro některé obtížný, protože nechtějí změnu, chtějí aby věci fungovali tak jak jsou zvyklí od dětství až do smrti... :D

Do budoucna je super mít auto s V2L / V2G, protože FVE přes léto vyrobí víc než se mi vleze do baterií (domácích). Nebo i v zimě, nabít "vše co jde" levnou eletřinou v noci a přes den to spotřebovat (nebo projezdit). Jsou dny, kdy je rozdíl zanedbatelný, ale jindy je i trojnásobný (v noci vs. špička). Prostě čím větší baterka, ať už domácí statická, nebo na kolečkách, je to super mechanismus na vyrovnánání výkyvů energie v síti. Ano bude potřeba předělat rozvodnou síť (a už se to částečně děje), bude to stát spoustu peněz a výrazně se zvýší poplatky za distribuci. Ale v dlouhodobém horizontu myslím, že to je správná cesta. A ta cena spotu k tomu už dnes navádí. Elektrická Volva myslím V2L / V2G umí. A taková EX30 je ideální druhé auto do rodiny, i když bych preferoval spíše ne-SUV.

Ad ekologie, myslím, že Volvo zveřejňuje i celkové CO2 na výrobu auta. Teď nevím přesně, ale někde jsem něco takového zahlédl. Další častý argument, že stejně nabíjím "elektřinou z uhelných elektráren" je tak trochu falešný. Za prvné i v česku máme i jiné elektrány než uhelné. Za druhé, to nemůžu ovlivnit, ale vím, že dříve či později "uhelné elektřiny" bude míň a míň a je falešné si představovat že "až bude čistá energie" pak teprve má elektroauto smysl. Ne, je to dlouhodobý a postupný proces.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#48 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Chtěl bych ten spotový tarit (opravdový, ne počítání podle modelu) a podle toho si přizpůsobit domácnost, škoda že ho zakazují a není možnost jak si ho jako smrtelník zařídit (FVE nemám). Asi na tom má někdo zájem proč to nejde.


Jinak: https://www.e15.cz/nazory-a-analyzy/elektromobilita-jako-prislib-kvalifikovanejsi-prace-cesky-sen-muze-mit-k-realite-daleko-1411823
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#49 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od raadjek »

No jo, je problém v instalaci měřáku (od distribuce). Nevím jak jsou na tom distribuce dnes, jestli to už nabízí i bez FVE.
Jinak tarif jako takový má bezdodavatele.cz nebo i další, bez podmínky FVE. Ale bez chytrého měřáku to nepůjde :-(
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#50 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Se zavedením stropu ceny elektřiny (od státu) to zakázali. Nevím, co bude příští rok, jestli bude možnost se dostat k chytrému měřáku. Bez něho to moc význam nemá, aspoň pro mě.
Pokud do toho chci jít, tak bych tu možnost měl mít, třeba si i přispěju na chytrý měřák nebo to udělá distributor. Ale teď to blokují.
image.png
image.png (62.88 KiB) Zobrazeno 327 x
image.png
image.png (17.5 KiB) Zobrazeno 327 x
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
Odpovědět

Zpět na „o všem možném :-)“