Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#101 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Gratuluju Zkus D5T5 až teda opraví web
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 751
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#102 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Tak parada...Gratulace. Pak dej fotky. Usmevne je za cas nazrv vlakna..V60 a Scout...Kdyz ve finale vyhraje xc60 a srovnas ji se stavajici Mazdou
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 18
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC60 B4 Inscription MY21
#103 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Tak už je moje, vše ok, jen jsem trošku zklamaný z toho zvuku, ty výšky nejsou co by měly být, možná to budu muset řešit nějakými jinými repro... U té CX-5 jsou basy, jakoby člověka objímaly a výšky jak víno... Harman mě přijde proti tomu více bakelitový, ale jinak ok.
Měl sem obavy z výkonu, ale Buchlovské kopce s přehledem přelétnuty, stopu drží lépe jak CX-5...
[img]
Měl sem obavy z výkonu, ale Buchlovské kopce s přehledem přelétnuty, stopu drží lépe jak CX-5...
[img]
_________________
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#104 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Já bych tomu zvuku dal ještě šanci, oni se rozehrajou.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 751
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#105 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Krasna barva exterier a skvela interier...Ale ty fotky...To se musus jeste polepsitMyslim,skvely vyber...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 751
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#106 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
A k tomu zvuku,no ja tam mam B&W a zda se mi,ze strasne zalezi na zdroji a kvalite,kterou ma prehravat...Treba DAB radio za me nic extra nehraje. Oproti stazene hudbe...Ale zase,nemel jsem ted nejak cas to resit. Jezdim povetsinou v plnem osazenstvu takze zvysena hkasitost neni vitana...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 18
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC60 B4 Inscription MY21
#107 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
no právě v Mazdě byl FM neposlouchatelný a DAB jak z CD... u Volva se mi ten DAB nezdá jako kvalitní zdroj, tak trochu plastový, sykavky vržou, bas nevýrazný...
_________________
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#108 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
tak jsem dočetl celé vlákno do konce, pak si zadal technická data ke koupenýmu vozu a jsem zklamán, skoro zděšen,
při váze prázdného auta bez 50 kg 2 tuny, se 197 koníky bude majitel při cestách s celou rodinou a bagáži (570kg) rád,
že to pojede . . . ,
a za úplnou zběsilost považuji to schválení tažení přívěsu do 2,4 tuny při stoupání 12%, to považuji za podraz na nezkušené zájemce o toto volvo.
pod čarou čili netýká se zdejšího novomajite:
pokud si někdo u nás pořídí něco takového k tahání těžších přívěsu, tak kolik ten motor může vydržet? to pak je opravdu na generálku
každých 80tkm. a kdyby AISIN měl hlas, tak nevím co by asi pak při skoro plné náloži "zpíval" vzpomínám jak trpěla převodovka
u Sharanu, při dovozu ojetin na podválu z reichu
https://www.mobile.de/magazin/artikel/volvo-xc60-b4-mild-hybrid-im-alltagstest-14778
při váze prázdného auta bez 50 kg 2 tuny, se 197 koníky bude majitel při cestách s celou rodinou a bagáži (570kg) rád,
že to pojede . . . ,
a za úplnou zběsilost považuji to schválení tažení přívěsu do 2,4 tuny při stoupání 12%, to považuji za podraz na nezkušené zájemce o toto volvo.
pod čarou čili netýká se zdejšího novomajite:
pokud si někdo u nás pořídí něco takového k tahání těžších přívěsu, tak kolik ten motor může vydržet? to pak je opravdu na generálku
každých 80tkm. a kdyby AISIN měl hlas, tak nevím co by asi pak při skoro plné náloži "zpíval" vzpomínám jak trpěla převodovka
u Sharanu, při dovozu ojetin na podválu z reichu
https://www.mobile.de/magazin/artikel/volvo-xc60-b4-mild-hybrid-im-alltagstest-14778
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#109 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
200 koní na 2 tuny je akorát. I na plně obsazené. Jako, fakt to není auto na závodění
S přívěsem je to trochu horší, ale to je pouze věc výběru almary. S manuálem a řidičem, který ví co s tím má dělat je to OK.
S přívěsem je to trochu horší, ale to je pouze věc výběru almary. S manuálem a řidičem, který ví co s tím má dělat je to OK.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#110 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
čili na auto s jednou max 3mi osobami. souhlas, také moje volba
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Morava
- Vůz: Rapid 1.2tsi, 81kw
#111 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Zdravím Volvo fórum!
Vybírám ojetinu pro rodinu (2 malé děti, už bez kočárku) a po přečtení tohoto vlákna jsem se s tazatelem plně ztotožnil.
- Nejdříve jsem vybíral z Passat V./Superb kombi
- Pak jsem navýšil rozpočet a zkoušel roční OIV, Corolla kombi
- Pak se u mě dostavila SUV mánie a chvíli nový Tucson (svezl jsem se, prostorné, moderní, kvalita taky lepší než ten první, ale strašně tupé na řízení - asi jako Rapid).
- Skoro ve finále mě uchvátila CX-5 kvůli tomu 2.5 benzínu (jízda úžasné, jediný problém je vnitřní prostor, necítím tam na šířku tak velký posun oproti Rapidu, který je užovka a když vedle mě sedí chlap, tak se regulérně třeme rameny, abych si obhájil tu výměnu)
- No a ve finále jsem zjistil, že už se z původního rozpočtu 600k na Pašíka pohybuji kolem 800k a na parkovišti se přede mě postavila XC60 a bylo jasno.
Tak k mojí otázce, jezdím hodně město a vždy jsem měl benzín. Pohybuji se s rozpočtem někde v letech 2018/2019 a motorizace T4/T5. Stačí na XC60 varianta T4? Nebo raději T5? Něco jsem přečetl a vím, že se mám vyhnout tomu prvnímu roku 2017, vybírat ve Volvo Select atd. Ale pořád mě trochu straší ty ceny servisu, platí tu ta přímá úměra menší motor = menší náročnost = menší poruchovost?
Vybírám ojetinu pro rodinu (2 malé děti, už bez kočárku) a po přečtení tohoto vlákna jsem se s tazatelem plně ztotožnil.
- Nejdříve jsem vybíral z Passat V./Superb kombi
- Pak jsem navýšil rozpočet a zkoušel roční OIV, Corolla kombi
- Pak se u mě dostavila SUV mánie a chvíli nový Tucson (svezl jsem se, prostorné, moderní, kvalita taky lepší než ten první, ale strašně tupé na řízení - asi jako Rapid).
- Skoro ve finále mě uchvátila CX-5 kvůli tomu 2.5 benzínu (jízda úžasné, jediný problém je vnitřní prostor, necítím tam na šířku tak velký posun oproti Rapidu, který je užovka a když vedle mě sedí chlap, tak se regulérně třeme rameny, abych si obhájil tu výměnu)
- No a ve finále jsem zjistil, že už se z původního rozpočtu 600k na Pašíka pohybuji kolem 800k a na parkovišti se přede mě postavila XC60 a bylo jasno.
Tak k mojí otázce, jezdím hodně město a vždy jsem měl benzín. Pohybuji se s rozpočtem někde v letech 2018/2019 a motorizace T4/T5. Stačí na XC60 varianta T4? Nebo raději T5? Něco jsem přečetl a vím, že se mám vyhnout tomu prvnímu roku 2017, vybírat ve Volvo Select atd. Ale pořád mě trochu straší ty ceny servisu, platí tu ta přímá úměra menší motor = menší náročnost = menší poruchovost?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1543 Odpovědi
- 175529 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 8 Odpovědi
- 2282 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 25 Odpovědi
- 9389 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kuko28
-
- 10 Odpovědi
- 3933 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 3 Odpovědi
- 1074 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasper