Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Nejnovější Volva od roku 2015/16
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#26 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Tomas78 »

Ahoj,

možná mohu taky přidat pár postřehů k V60 CC z pozice spolujezdce. Má ho kolega, párkrát už jsem se vezl. Má právě i kožené odvětrávané sedačky a benzínový motor, myslím 225k.

- Podvozek filtruje velmi dobře nerovnosti rozhodně lépe, než moje auto
- Zároveň je slušně utažený a nenaklání se v zatáčce. Za mě fajn
- Je to CC, má to zvednutý podvozek, a i tak se mi do toho trochu hůře nastupuje / vystupuje, přijde mi to hodně nízko
- Sedačky skvělé; mám citlivá záda a ani po delší jízdě necítím únavu ani bolavé nohy atd.
- Převodovka si řadí častěji než u mého auta, ale nevadí to
- Motor je tichý a zároveň umí pěkně zabrat. Myslím, že ani při naloženém autě nebude problém s dynamikou
- Nevyhovuje mi dotykové ovládání všeho, ale je to všude

KOMFORT SEZENÍ:
Neznám OIV, jen jsem v ní chvilku seděl. Mám najeto hodně s OII, OIII, něco se Superbem 3 a Fabií 3. Nevím jak u OIV, ale Škodovka obecně neumí moc dobře sedačky.

Fabia III – po půl hodině jsem se v ní kroutil jako červík, bolel mě vršek zad
Octavia III – do těch 2 hodin OK, pak jsem se v tom zase kroutil
Superb III – ani tam nebyly sedačky bůhví jaké

Dtto vzadu OIII – nízký posez, abys měl podepřená stehna, musel jsi mít natažené nohy.

Všechna auta měla standardní sedadla, ale v lepší výbavě (Style nebo co to bylo). Asi u auta v Tvé výbavě budou lepší, ale dal bych si na to pozor.

Pro srovnání: mám staré XC60 z roku 2010, látkové sedačky, žádný nadstandard. Po skoro 6-ti hodinách ani náznak bolesti zad / nohou. Dtto posez vzadu. Méně místa na nohy, ale díky dobře udělanému sezení je to pohodlné, stehna podepřená a není nutno natahovat nohy. Jestli něco Volvo umí, tak sedačky.


BEZPEČNOST:
Octavia musí umět být „levná“, což mimo jiné znamená, že musíš mít odlehčenou karoserii, abys tam mohl dát i malé motory. Mrkni na internet na „Body Structure“. Volvo má prostor pro cestující pořádně vyztužený a kompaktní jako celek. Octavia je poměrně posílená k B-sloupku, pak už je to odlehčené. Nejde jen o standardní crashtesty, ale život je rozmanitější. Octavia není zdaleka tak robustní jako Volvo. I když do Octavie dáš všechnu možnou výbavu, tak horší karoserie z hlediska bezpečnosti zůstane.

Další nevýhoda Octavie je, že se nevyváží do US a neplní tak US nárazové normy. Když jsem si sedal do sousedovo služebního Passatu, tak rozdíl v robustnosti oproti Superbu je do očí bijící. Až jsem tomu

Octavia je bezesporu dobré auto, ale srovnávat s Volvem podle mne nemá smysl. Zvláště pokud vozíš vzadu děti, volba je jasná. A to fakt nejsem zaslepený fanoušek Volva, já si s tím mým užil 😊 😊

Offline
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 18
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: XC60 B4 Inscription MY21

#27 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od sginfo »

Dobrý den,
děkuji za další reakci. Jak se tak dívám na nabídky ročních vozů, tak je jich tam hodně s panoramatickou střechou. Něco mi říká, že nebrat. Musí to mít vysoké těžiště a měla by se snížit tuhost vozidla.
Pokud máte někdo zkušenost, budu rád za doplnění, díky.
sg
_________________
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#28 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Tomas78 »

Není zač rádo se stalo. Nechtěl jsem, aby můj příspěvek negativně vyzněl směrem ke Škodě. Jsou dost rozdílné vozy, které v tomto případě mají společný jmenovatel a to +- stejná cena.
Na Škodovky vzpomínám jen v dobrém, jsou to fajn auta a nasloužily se. Nemohu říct křivého slova ;-) Poslední jsem měl OIII v 2.0 TDi 110 kW a tu jsem měl hodně rád. A OIV hodně dospěla proti OIII.

Asi bych se mrknul tady po fóru, jaké mají kluci zkušenosti s novými Volvy, tady nemohu sloužit. Moje auto ke vzoru spolehlivosti rozhodně nepatří, ale je to dané nájezdem, stářím a složitostí.

DODÁM JEŠTĚ:
ptal jsem se kolegy na spotřebu Volva: závislá na stylu jízdy. Po okresním městě do 9-ti litrů, mimo město méně. Ostřejší jízda klidně 12.
Moje OIII v 2.0 TDi 110 kW brala 5.6 (vedl jsem si záznam) a to jsem hodně jezdil po Praze. Haldex + vyšší hmotnost bude cca +1 litr.

Výhoda Škodovky určitě bude relativně ověřená technika a levnější provoz.

Panoramatickou střechu měla kolegyně na OIII a u toho relativně lehkého auta je to trochu znát, že to těžiště je posunuté. Ale ne extrémně.

BTW: soused teď koupil OIV RS v benzinu. Vypadá HODNĚ dobře a soused je z toho absolutně nadšený.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#29 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od python.p »

Do prvního problému...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Shockey

#30 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Shockey »

python.p.: to ovšem platí i pro Volvo. Bohužel už neexistuje téma, kdy to majitelé nových XC90 postupně vzdávali a většinou skončili u Range Rover.

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#31 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Lukaso »

Tak to musí být hodně velký zlo, když kvůli kvalitě jdeš raději do Range Roveru :D :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#32 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od python.p »

Shockey: jop, to máš svatou pravdu, asi jsem to měl zmínit. Ale bratranec dělá pro Škodovku a říká, že ta nová se né úplně povedla...

Lukaso: Asi tak nějak. :D
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Shockey

#33 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Shockey »

Lukaso: jejich peníze, jejich volba...
V poslední době jsem byl dvakrát v autorizáku a přes prosklenou stěnu servisu jsem viděl novou S60 a V90 CC na zvedáku a pod nima ležely motory. Z důvodu mytí to asi nebylo :) Smějem se tu Škodovce, ale přitom víme, že některým motorům nových aut je lepší se vyhnout. V mé XC70 D4 (2016) je už také druhý motor, Volvo ho měnilo ještě prvnímu majiteli...

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5919
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#34 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Haben »

Motory jsou jedna věc a holt u nových Volv platí se vyhnout dieslům. Pokud člověk má aspoň trochu známé ve Volvu, tak ti s klidným srdcem benzíny doporučí a pokud trváš na dieselu, pak ty s označením B dopované elektřinou.
Holt ty dieslové čtyřválce hlavně v XC90 a v s90 a v90 trpí, neb jsou ždímané na hranici svých možností. Tyto informace mám od známých z autorizáku já.

Pak je tu druhé peklo a to je diagnostika vzduchem. Naposledy jsem byl v autorizáku před 3 týdny s krabicí a mechanici vyprávěly, jak jim tam přestala fungovat diagnostika a holt pán si odvezl auto, které nezamykalo. Řešili to poté s centrálou a za týden chybu dokázali odstranit. No co, aspoň pán nemusel řešit, zda auto zamkne či ne :-) No a podobné disfunkce tam mají na každodenním pořádku. Dokud byla diagnostika přes kabel, nebyly problémy.
Naposledy upravil(a) Haben dne 25 úno 2022 10:45, celkem upraveno 3 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1290
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#35 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od xSam »

Jen pripominka k nove ochcavce.
Infotainment je naprosto tragickej, hlasove ovladani zoufalost, na natukani adresy do navigace je potreba aspon nekolik minut, za jizdy naprosto nerealne.
Zkurvenej LaneAsist se me znaci regulerne zabit, nesmim zapomenout ho pred jizdou vypnout, vypnout trvale proste nelze.
Tezky, tezky. Oproti predchozi generaci je to proste fakt krok zpet a toy ze nejsou HW tlacitka je proste fail.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#36 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Tomas78 »

Za sebe, kdybych nechtěl bezpečný auto pro děti, tak Niva nebo Duster (potřebuju 4x4). Volva apod. auta doplácí na svoji složitost. Když to jezdí, super kára. Když ne, jsou s tím starosti. Kdysi jsem uvažoval o V70 ale s benzínem 2.0 atmosféra právě z důvodu jednoduchosti. Manželka v létě chce jet do Chorvatska, mne se moc nechce ;-)

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#37 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Lukaso »

Shockey: bez ohledu na značku a nebo moje sympatie, tyhle pohledy moc v potaz neberu. Ono většinou když se podíváš skrz okno do servisu, tak tam jsou auta co mají problém. Malý, velký, starý, nový...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Shockey

#38 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Shockey »

Lukaso: jasný, do nemocnice taky nechodíš proto, že jsi zdravý. Ale jak už psal Haben, a není jedinný, tak i dealer ti řekne, že od nafty dát radši ruce pryč. Pak vidíš v servisu půl roku starý auto s motorem ven. A za 14 dní druhý...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 18
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: XC60 B4 Inscription MY21

#39 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od sginfo »

Mě laicky připadá, že diesel musí být na tak těžké auto díky krouťáku lepší. Také rozumím tomu, že B podporuje rozjezd, tak je to lepší než D, navíc ta mild-hybird baterka nestojí mrak jak u běžného elektromobilu. U benzínu mě připadá, že by mi to při živém stylu bralo 12litrů na sto, teď jezdím s Mazdou CX-5 v dlouhodobém průměru 9,8 l/100km... a je to otrava, na benzínce už mám svůj podtácek:)
sg
PS: navíc očekávám díky homologaci na syntetické palivo, že z těch dieselů udělají za 3 roky takřka bezemisní vozidlo...:) (z pohledu pravidel EU)
PS2: jinak se to ale ve mě furt mele, diesel - zátah, podpora odpočinkové jízdy / benzín - lineární zrychlení, kultivovanost projevu (ale na dvě nemám:)
_________________
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#40 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od hajnej »

S tou spotřebou to není tak zlý, jak to vypadá. Stačí prolezt Spritmonitor.de
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5919
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#41 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Haben »

Ten benzín jede moc pěkně, T5, T6, zátah od nízkých otáček podobné jako v dieslu a stejně tam budeš mít automat, tak on si když tak podřadí.

Se spotřebou, je jasné, že ve městě a při divoké jízdě bude na tom D či B (diesel dopovaný elektrikou) lépe. O kolik, nevím přesně, ale tipnul bych nafta 9-10, benzín 13-14.
Při běžné pohodové ale i svižné jízdě (ne prasení) se dá jet i benzínem dálku kolem 7-8 litrů. PinďaBC s T6 v S90 potvrdil již několika jízdama. Za kolik pojede diesel? No tipnul bych 6-8 litrů, Tedy tady už rozdíl je pro mě nepodstatný.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 18
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: XC60 B4 Inscription MY21

#42 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od sginfo »

Sprintmonitor.de
Volvo V60 D4/B4
image.png
image.png (6.24 KiB) Zobrazeno 22743 x
Volvo V60 T6/B5
image.png
image.png (3.91 KiB) Zobrazeno 22743 x
Mazda CX-5 2,5 Benzín
image.png
image.png (4.15 KiB) Zobrazeno 22743 x
Výhodu dieselu nevidím ani tak v té spotřebě, vždy jsem jezdil s dieselem za 8 - 8,5 (hold mám takový styl), ale nebyly tam ty špičky jako to vylítne u benzínu. U té atmosférické Mazdy je to podobné, taky to jezdi cca prostě do těch 9,9 i když to člověk drtí. Uvažuji, že když je průměr u Mazdy 8,5 l/100 a já jezdím za těch 9,8, tak u V60 D4/B4 (průměr cca 6 l/100) bych to mohl mít u 7-8 l/100, ale u V60 T5/B5 bych se asi díval nad 11 tak cca 11,5 l/100, hold to turbo se musí krmit.
Naposledy upravil(a) sginfo dne 25 úno 2022 21:19, celkem upraveno 2 x.
_________________
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#43 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od python.p »

Já komentuji právě jen novou Ovci, která je dle některých uspěchaná a né úplně v cajku... :)

A nové naftové Volva, to stejný...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#44 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Tomas78 »

Ta spotřeba výše sedí s tím, co mi říkal kolega. Nicméně nezanedbatelnou položkou provozu auta jsou servisní náklady a právě spolehlivost. Mrkni sem, tady se řešilo V90, ale motorově to asi bude stejné:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=75408&hilit=V90+low+cost

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 744
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#45 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Jasper »

No a kdyz se odprostis od porovnavani spotreby a akceptujes o neco malo vyssi servis,pak dostanes neuveritelny rozdil mezi vozy...Nez jsem sedl trvale do v90,tak me to v Octavii prislo tak nejak...Ted muzu z vlastni zkusenosti rici....Rozdil porizovaci ceny je sakra znat. A do Octavie presedam opravdu,ale opravdu nerad...Takze at se rozhodnes jakkoli,rozhodne si pri Scoutu pak uz nesedej do V60tky,byl by si sam na sebe nastvany...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#46 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Tomas78 »

JJ, V90 je fajn. Pořídil jí soused (ne CC), tak jsem neodolal a okouknul to. A taky je to pořádný "ingot" ;-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 18
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: XC60 B4 Inscription MY21

#47 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od sginfo »

Tak V90 se mi také líbí, ale už je moc dlouhá, parkuji v modré zóně před vjezdem a jsem rád, že mi lidi nechají tu žlutou vyšrafovanou část...
_________________
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#48 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Tomas78 »

Chápu. Jestli to máš hodně na těsno, tak doporučuji vyzkoušet i rejd. Nevím, jak nová platforma Volva, ale ta o generaci starší má rejd znatelně horší. OIII šla otočit "na pětníku" a když parkuju někde na sídlišti, je to hodně znát. Parkuju v garáži pod bytem, délka stání 5.5m, takže až takový problém to není. Ale někde na sídlišti je výhoda XC60 oproti V70 v tom, že je kratší. Což zase má zase ale svá minus ;-)

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#49 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od mr1 »

Tak včera jsem si vyzvedl novou ovci, 2l stodedístka. Shrnutí - za mě - je to pořád žalostně malý. Úzký. A pro mě i krátký... když já mám tu smůlu, že za mnou ještě dost často sedí dvoumetrovej kluk, takže ani já si dobře nesednu. Veškéré dojmy jsou jen z cca 740km. Nevím, jestli se to zlepší, ale to auto kchůrvafix vůbec, ale vůbec nejede. Nevím, jestli je to nějak SW uškrcený, fakt nevím. Ale je to strašný. Skoro bych řekl, že ta předchozí 1,6 jela i líp. Hlučný jako předchozí, co měla čtvrt mega. Prostor pro nohy se pro mě výrezně zlepšil. Je tam u šaltry tak nešťastně daný tý výdechy klimy -nevím, co to bude dělat v horku, až pojede klima intenzivně. Je to dost tak nějak "na ruce"... nevím. Uvidíme. Když si jdu pro trojku, tak nechtama škrábnu po těch tlačítkách. To různé přepínání na budících (rsp na volantu) je o zvyku - za mě asi dobrý, ale je to žalostně pomalý. Stejně tak jako to šudlání na klimošku. Sakra dyť na krajích těch tlačítek je volno - ten sichajcung tam klidně mohl být! Na tom dsiplay je to malý, reaguje to hrozně pomalu. Celkově se mi zdá, že je to jak nějakej důchodcovskej mobil, jak aligator. Divný zvuky blinkrů. Máme v tom lajn asistenta - divný. Nezdá se mi to příliš funkční. Imrvére topíše nesmysly, že se mám držet v prostředku a bla bla bla... ekonašeptávač řazení je jako vždy totální kurvič motoru. To ti radí při 1500ot řadit... idiot. S kopce samozřejmě v pohodě, ale už po rovině je to pochopitelně nesmysl. Zkoušel jsem i nalepit se na auto předemnou, a nic.... pak když jsem v Havlbrodě dojížděl na světla, tak to začalo řvát jek prvnička. To musí jít pryč, s tím se nedá jezdit. StartStop se musí po každým startu ručně vypnout? Proboha na to musíme přijít, jak z této hrůzy ven. Za tu chvíli jsem na to nepřišel. Laura na mě úplně srala - to sem vůbec nějak nepobral. Závěrem - jasně, jako služebák po republice asi dobrý no. Ale už Plzeň Brno je na hraně snesitelnosti. Ledky svítí pěkně. No, tři čvrtě míče bych za to vážně nedal. Ten rozdíl, mezi tou předchozí za čtyři kila tam prostě není... jako svoje bych to za prachy rozhodně nechtěl. Asi ani za ty čtyři kila. Za mě je to teda propadák jako prase.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#50 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od python.p »

Start stop vypnout nejde...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S/V/XC 90; V/XC 60“