Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5919
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#51 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Naucis se jako ja automaticky vypnout hned po startu, ma to-li teda tlacitko jako Ovce III
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#52 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Je to vlakno jeste k necemu? Neporidil si nakonec tazatel toho Scouta? Ja mam za branou v90 a Octavia...nevim poradove cislo a zatim musim rici,ze je to mozna i jedno. On tam je totiz posun od Octavia I az po Octavia X nula...A to cista. Je to,fakt tragicke auto se zohlednenim porizovaci ceny...Jednim slovem,tragedie. A podtrzeno mou motorizaci 1,5 CNG....Muzu ho vyuzivat pro soukrome ucely,ale i do obchodu radeji vytahnu v90...Takze jeste jednou a naposledy. Tyhle dva vozy netreba porovnavat a sahnout jednoznacne po Volvu. PS: Soupni ten dotaz a Skocnaforum.cz...Co ti tam napisi fandove rozcepejreneho kohouta nebo slepice...ci co to vlastne je
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
#53 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Jasper: tomu, cos napsal, prece nemuzes sam ani verit. To je naprosta zaslepenost a zaujatost....
A navic ses tim degradoval prave na uroven tech "skodovkaru"
Jsou tu trochu zavadejici informace:
- predchozi generace Oktavky rozhodne nestala 400K. Mel jsem firemni 3. generaci (rv 2019), 1,6 nafta, automat, ledky, navi, vyhrivany sedacky, volant, R18 kola atd. Cena 650K.
- infotainment u 4. generace ma nedoreseny problemy (staci update v servisu). Ale ze by treba Sensus (mam XC70 2016) byl nejak rychlejsi, tak to ani nahodou!
- mam 195 cm, za me si v Oktavce sedne chlap 180 cm bez problemu. V XC70 ani nahodou, to samy V90.
- to, ze jsou po kazdym startu zapnuty asistenti, ktery nechci, to je darek pomatencu z EU a bude se to driv nebo pozdeji tykat vsech aut. U O. IV to vypnout jde v infotainmentu, ale musi se to delat po kazdym startu. Jde to obejit upravou SW jako u Volva, ale je to proti zaruce. U auta na operak bych to ani nezkousel, casem si zvyknete a vypinate automaticky. Dalsi nastaveni jde pres Skoda Connect, pak si to auto pamatuje a neni potreba se tim zdrzovat.
Je jasny, ze pokud dostanete firemni auto v zakladu, protoze vetsina sefu/majitelu, nevidi duvod, proc by se zamestnanec mel citit komfortne, tak s tim mate problem a je to to nejhorsi auto na svete.
A kdyz je to Skodovka, tim lip. My mame prece Volva, kdo je vic? (ironie)
A navic ses tim degradoval prave na uroven tech "skodovkaru"
Jsou tu trochu zavadejici informace:
- predchozi generace Oktavky rozhodne nestala 400K. Mel jsem firemni 3. generaci (rv 2019), 1,6 nafta, automat, ledky, navi, vyhrivany sedacky, volant, R18 kola atd. Cena 650K.
- infotainment u 4. generace ma nedoreseny problemy (staci update v servisu). Ale ze by treba Sensus (mam XC70 2016) byl nejak rychlejsi, tak to ani nahodou!
- mam 195 cm, za me si v Oktavce sedne chlap 180 cm bez problemu. V XC70 ani nahodou, to samy V90.
- to, ze jsou po kazdym startu zapnuty asistenti, ktery nechci, to je darek pomatencu z EU a bude se to driv nebo pozdeji tykat vsech aut. U O. IV to vypnout jde v infotainmentu, ale musi se to delat po kazdym startu. Jde to obejit upravou SW jako u Volva, ale je to proti zaruce. U auta na operak bych to ani nezkousel, casem si zvyknete a vypinate automaticky. Dalsi nastaveni jde pres Skoda Connect, pak si to auto pamatuje a neni potreba se tim zdrzovat.
Je jasny, ze pokud dostanete firemni auto v zakladu, protoze vetsina sefu/majitelu, nevidi duvod, proc by se zamestnanec mel citit komfortne, tak s tim mate problem a je to to nejhorsi auto na svete.
A kdyz je to Skodovka, tim lip. My mame prece Volva, kdo je vic? (ironie)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#54 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Ja mam octavku v podstate na vrcholu modelove rady, je to auto skoro za 1,2 mio..
Celkove se jedna o dobre auto a generacni rozdily jsou tedy markantni.
Ja mam naftu 147Kw a to auto umi byt opravdu, ale opravdu hodne rychle. Je pohodlne, komfortni a se svymi 191 cm se v nem citim dobre.
Co to auto zabiji je infotainment, prikazy EU ohledne asistentu a naprosto doprasenej, debilni infotainment a proste prehnana cena za veskerou nadstardadni vybavu a cenu auta samotnou. Ani ja z vybavy nemam zdaleko vsechno, nebo vetsinu.
Sam bych si to nekoupil, jsou podle me zajimavejsi volby ale ani urcite to neni tragedie, ani nahodou.
Celkove se jedna o dobre auto a generacni rozdily jsou tedy markantni.
Ja mam naftu 147Kw a to auto umi byt opravdu, ale opravdu hodne rychle. Je pohodlne, komfortni a se svymi 191 cm se v nem citim dobre.
Co to auto zabiji je infotainment, prikazy EU ohledne asistentu a naprosto doprasenej, debilni infotainment a proste prehnana cena za veskerou nadstardadni vybavu a cenu auta samotnou. Ani ja z vybavy nemam zdaleko vsechno, nebo vetsinu.
Sam bych si to nekoupil, jsou podle me zajimavejsi volby ale ani urcite to neni tragedie, ani nahodou.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#55 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
shockey, ve skoda connect jde vypnout nejakej asistent?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
#56 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Naše trojka 1,6 opravdu stála něco malinko přes 4 kila. Vím to, nabeton. Taky měla například vzadu švihadla, a jen dva - a hodně příšerně hrající repráčky. Plastové dveře... Hnus, který jsem jinde neviděl. Já teda tvrdím, a se mnou i ostatní dva kolegové, že ten rozdíl mezi trojkou a čtverkou rozhodně není nijak znát. Pominuli všechny ty elektronické nesmysly a display, tak vůbec nevím, jestli jedu ve trojce, nebo ve čtverce. Chová se to stejně, a náš motor 2l 110kw prostě nejede... Snad je to jen nějak omezené, nevím.... Místa v tom mám opravdu málo, ale pravda - krom s80 a v90 a xc90 (z Volva), je pro mě malé skoro všechno. V mondeu sedím jak v konzervě... To už raději tu ovci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#57 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
@mr1: to se mi nějak nezdá ta recenze, že by to bylo tak špatný (nepočítám dotykové ovládání, to mi vadí obecně).
Nafťák se musí rozjezdit, dej mu nějaké km. Kdysi jsem nafasoval poolovou 1.6 TDi O2 do osobního používání s pár tisíci km najeto, tak to byla zdechlina. Když to šlo, tak jsem tomu na rozjezdu naložil (samozřejmě zahřátý olej, ne překračovat rychlost, jen svižný rozjezd). A jak se to rozjezdilo, už se s tím mohlo jezdit krásně piánko, auto pružné, tiché a spadla spotřeba.
K motoru: měl jsem OIII 2.0 TDi a ta jezdila fakt dobře, ale Ty už máš novější generaci.
Nafťák se musí rozjezdit, dej mu nějaké km. Kdysi jsem nafasoval poolovou 1.6 TDi O2 do osobního používání s pár tisíci km najeto, tak to byla zdechlina. Když to šlo, tak jsem tomu na rozjezdu naložil (samozřejmě zahřátý olej, ne překračovat rychlost, jen svižný rozjezd). A jak se to rozjezdilo, už se s tím mohlo jezdit krásně piánko, auto pružné, tiché a spadla spotřeba.
K motoru: měl jsem OIII 2.0 TDi a ta jezdila fakt dobře, ale Ty už máš novější generaci.
#58 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Vážně nevím.... Třeba je to nějak sw bloknutý, na první km. Nemám vážně důvod lhát. Nejsem si schopen ani vybavit, jestli se ta 1,6 taky musela nějak rozjezdit. U feldy si to pamatuji - ta byla mrtvá. Po pár tisících se to už dalo. Snad se to probere. Říkal mi ale kolega, co má tuto 110kw v golfu, že mu jede krásně, a že se svezl i s tou naší novou 110, a že to byl hrozný šok. Tak pořád doufám, že je něco špatně.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#59 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Měli jsme chvíli golfa 110kw DSG a jelo to jak sviň. S novou Octou ale nemám srovnání.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#60 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Jop, 110kW v Superbu a nejelo to úplně zle...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
#61 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
To jsem rád. To znamená jen jedno - něco je u nás špatně. Buď se to rozjede, nebo je to nějak SW bloknutý. Jinak asi dobrý. Na služebák se ani nic lepšího moc čekat nedá. Můžeme být rádi, že nemáme nějakýho rapida. Akorát - těšil jsem se na ten motor, a bylo to prostě hrozný zklamání. Tak tedy - budu vám věřit, a doufat, že to bude lepší. Já nemám potřebu nějak volvo vyzdvihovat, proti škodovce. Nebo proti čemukoli. Dívám se na to asi dost kriticky, ale stejně jako na všechny auta. Z interiéru posledních volvozidel rozhodně nakáču metr do výšky. Stejně tak z prostoru. A co je asi nehorší - docela mě mrzí, kolik kritiky už jsem na techniku a spolehlivost nových volv slyšel/četl. Jen musím vážně z novu opakavat - ten násrůst ceny mezi trojkou a čtverkou zkrátka neumím opodstatnit. Řídí se to stejně, prostor je stejný, hlučnost je stejná... ano - ledky jsou asi fajn, ano - dvoulitr se možná rozjede, ano - máme větší display (za mě je to k ničemu), ano - máme ten digitální kokpit (za mě zase k ničemu), ano - nějaké asistenty (za mě nefunkční a k ničemu). Jsou to takový blbosti. Například keyless sem nepochopil. Na klikách jsou ty prolisy, který pro mě symbolizují keyless (o trojky to tak bylo ne?). Nefunguje to. Otevřít i zavřít se to musí s klíče (s ovládačky). Pak další blbost. Starej klíč prostě nacpeš do zámku, nastartuješ a jedeš. Co s tímto klíčem? Zabere zase nějakej držák na kafe... No, já nevím, jak to napsat. Já bych si prostě za tři čtvretě místa koupil určitě něco jinýho, ačkoli design vnějšku i interiéru je mi rozhodně mnohem milejší, než kdejaká korea nebo francouz.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#62 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Keyless u me funguje naprosto spolehlive a lepe nez u OIII, konecne jsou senzory i na zadnich dverich.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#63 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
@mr1: tak dej vědět, jestli jsi na něco přišel s motorem. Zajímavé. Já O2 1.6 TDI, pak O3 1.6 TDi, pak O3 FL 2.0TDi. Vždy výbava Style, ale s tím 2-litrem s AdBlue to bylo opravdu příjemné auto. Tenhle motor se VW povedl. Pružný (i při naloženém autě), tichý oproti 1.6 TDi nepatrný nárůst spotřeby. Zamáčknul jsem slzu, když jsem ho vracel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#64 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
ADD: nová Volva jsou fajn (opravdu příjemný auta), ale taky mám obavy ze spolehlivosti. Počítám, že za dva až 3 roky budu auto měnit a je otázka do čeho jít. Zatím pozoruji a trošku sbírám informace, uvidíme. Zase na druhou stranu, ono ani P3 není vzor spolehlivosti
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#65 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Na P3 mám keyless na všech dveřích a neumím si představit mít to jenom u řidiče.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5919
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#66 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
zvykneš si, u OIII to mám keyless na řidičových a spolujezdcových dveří + kufr a stačí to.
Když si jde sednout dítě dozadu, stejně nemá klíček v kapse, tak musím na dveře hňápnout první já. A dozadu dávám věci pokaždé, ale otevřu nejdříve vepředu, hodím si dovnitř telefon a pak dávám bundu dozadu.
jinak potvrzuji, že na OIII ne vždy keyless zafunguje, jen z cca ze 70%. NA C30 mi fungoval 100% spolehlivě.
Když si jde sednout dítě dozadu, stejně nemá klíček v kapse, tak musím na dveře hňápnout první já. A dozadu dávám věci pokaždé, ale otevřu nejdříve vepředu, hodím si dovnitř telefon a pak dávám bundu dozadu.
jinak potvrzuji, že na OIII ne vždy keyless zafunguje, jen z cca ze 70%. NA C30 mi fungoval 100% spolehlivě.
#67 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Ty povinný kurvitka (start/stop, line asistent) asi ne, ale pak jde udělat personalizace na klíček, kde si auto nastavíš. Ale musí to být aktivovaný přes Connect.
Line Asistenta jsem si dal do menu jednoho budíku, po nastartování jsem to na dvě kliknutí vypnul.
mr1: to musíš mít nějaký páteční kus, jak píše xSam, keyless funguje perfektně. Zkus vyměnit baterku nebo použít jiný klíček, pokud je slabší baterka, keyless nefunguje a chová se to jak píšeš. A klíč ti určitě nebude zabírat místo na kafe, ten můžeš mít v kapse
#68 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Pánové, je tu funglovka. Nemůže být vymlácený klíček. A druhý je na firmě, 200km od nás. No asi nemáme keyless, jen bezklíčové startování. Což nějak nechápu. Máme na firmě teď tři tyto nové ovce. Schválně jsem to obvolal. A všichni to mají stejně... - myslím s tím klíčem. Ostatní jeden má nějakou slabší (80kw)? nevím... jeden má toho 2l 110 taky, a taky je zklamaný. Musí tam být háček. Zjistíme to.
#69 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
mr1: ale ta "funglovka" mohla stát rok v kopřivách a čekat na čip Novou Oktavku 1.5 TSI jsem měl asi dva měsíce od asistence, ale je fakt, že jsem si teď uvědomil, že měla prolisy na klikách, ale otvírat jsem musel klíčkem. Startování už bylo na čudl, tzn. keyless.
Takže asi dávají tyhle kliky na všechny auta, ale plnohodnotný keyless mají jen ti, co si ho připlatí.
Takže asi dávají tyhle kliky na všechny auta, ale plnohodnotný keyless mají jen ti, co si ho připlatí.
#70 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Tak to bude... To je to poslední. Za mě fakt nechápu, co na tom stojí sedmpade... nechápu! Asi se budu muset svéz nějakou tou dachnou, aby si mi ovce zdála hajlevl. No, pořád to srovnávám s tou trojkou. A jen ten rozdíl nevidím. V ceně je to raketa.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#71 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Předpokládám, že to máš na operák. "Moje" O3 tehdy taky stála ceníkově hodně, dost možná kolem 700 000,- CZK (měla ještě tažný), ale pak jsem se pídil po ceně kvůli daním a je to HOOODNĚ velký rozdíl - ceníková cena versus nákupní pro leasingovku. Ty jsou na cenách, o kterých se nám ani nezdá.
#72 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Já to nevím, jak to platí. Kolega a "ředitel detašovaného pracoviště", který s tím jezdí nejvíce - a má to i v osobním užívání to uvidí na výplatnici, tu částku... víme jak to je. Ale s tím se u nás nedělají tajnosti, jen jsem se na to neptal. Vím, že ta naše trojak stále něco přes ty 4 kila. Ale - opravdu to byla úplná socka! Ale fakt holátka, že větší asi nešlo. Tohle nám říkalnáš nákupčí, že se to blíží těm 750. Tak já nevím.... no, ale pozor - ta trojka byla kupována téměř sedm let nazpět. To taky dělá nějaký kačáky. Těžko říct, doba je jiná. Dnes jsou ty ceny asi jinde. No, za mě to pořád platí. Vážně v tom nevidím extra rozdíl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#73 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Mrkni na strženou částku a z té dopočítáš zpětně vstupní cenu auto pro daňové účely. Leasingová firma objedná stejné auto v X-kusech a má veliké množstevní slevy. Což ale zase znamená, že je problém jakákoli odchylka oproti "jejich" specifikaci. Já platil kolem 1 700,- Kč / měsíc za OIII 2.0 TDi Style. Mělo to navíc tažné, možná i adaptivní tempomat byl nadstandard, už nevím.
Ono člověk na tu cenu nesmí koukat z pohledu "soukromého" člověka, to se málokteré auto vyplatí. Kdysi jsem koukal na statistiky a drtivou většinu Octávií kupují firmy, soukromé osoby pouze zlomek. Při nákupu na firmu už je to zajímavé a to auto je fajn a hlavně několik let totálně bez starostí. My vraceli po 4 letech nebo 150 000km. Nikdy žádný problém. *)
Celkově koncern VW nemá špatná auta (ale taky je třeba se některým motorům vyhnout) a i Škodovka je velmi slušná.
*) je však třeba vzít v úvahu relativní jednoduchost auta (vzadu klika, standardně bez 4x4, manuál)
Ono člověk na tu cenu nesmí koukat z pohledu "soukromého" člověka, to se málokteré auto vyplatí. Kdysi jsem koukal na statistiky a drtivou většinu Octávií kupují firmy, soukromé osoby pouze zlomek. Při nákupu na firmu už je to zajímavé a to auto je fajn a hlavně několik let totálně bez starostí. My vraceli po 4 letech nebo 150 000km. Nikdy žádný problém. *)
Celkově koncern VW nemá špatná auta (ale taky je třeba se některým motorům vyhnout) a i Škodovka je velmi slušná.
*) je však třeba vzít v úvahu relativní jednoduchost auta (vzadu klika, standardně bez 4x4, manuál)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#74 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Dělám v branži automotive.
Zapalovací skříňka/zámek je kus železa, kterej je drahej na výrobu a přepravu a zvyšuje hmotnost vozidla. Výhodnější je čudlík, co dává povel startéru.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#75 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Tomas78: nemusi nic dopocitavat. Pokud ma auto i na soukromy ucely, mel by spravne mit od firmy smlouvu a tam uvedenou specifikaci s cenu vc. DPH, ze ktere se to pocita.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1525 Odpovědi
- 174704 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od S60 GOLD
-
- 8 Odpovědi
- 2265 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 25 Odpovědi
- 9373 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kuko28
-
- 10 Odpovědi
- 3865 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 3 Odpovědi
- 1029 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasper