TDi - syndrom vyhoření? :D

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#26 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od mr1 »

Pánové, já vůbec nevím, o čem mluvíte. Jo, jako voňavý ty TDI nejsou, ale že by se na nich něco kálelo? Nebo jaký je váš důvod lehat pod auto? Já mám snad první vyrobenou osmdesátku, ve stavu nevzhledném, nicméně klidně do ní sednu -podotýkám, že bez jakékoli kontroly- a jedu tisíc kilometrů na zátah. Nemám potíže ani z motorem, ani ze spodkem, ani z mými zády.... A to mám 884tkm.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#27 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To jsem rád že přechod nevrtá v kebuli jen mě :green:
Pro zajímavost a ať v tom mám pořádek (moc jsem toho ještě o V70III nenasál) - pojďte mi tu pomoci dát na hromadu nějaký plusy a mínusy P3 platformy...
Co jsem tu jen tak lehce pochytil nějaké neduhy:
- kolabující zámky dveří
- četl jsem tu snad i o jakémsi šplouchání zatečené vody pod čelním sklem (?)
- vydřený panty dveří
- zlobící automat. zavírání kufru
- zaznamenal jsem i vyhřátý el. svazky v mot. prostoru
- na víc si už nevzpomenu, jak jsou na tom ty automaty?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#28 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Zeb »

Zdeno, já jsem tak hrozně rád, že takové myšlenky netrápí jenom mě... V70 TDI už mám doma 14 let, mezi tím jsem jako druhé auto brousil V70 P3 D5, Renaulta Megana 1,5dci, Fabii HTP, Saaba 9-5 AERO a poslední dva roky se nám zabydlela na dvoře XC90 I D5. A jediná auta z jejichž jízdy jsem se těšil jsou V70 I a Saab. Ostatní i když novější (Megane a Škodka funglovky) byly fajn tím, že jsem neřešil co na autě udělat, jenom jsem jezdil. Ale zrovna ta škodka s renckem byly v servisu dost často i mimo plánované výměny olejů:-) Ale nějak mě to netrápilo, zavolal jsem do servisu, přivezli náhradní auto a bylo hotovo.
Prodej stávajícího ani nezkoušej, nebo ne tady. Brácha prodává S70, které je raritní kousek co se údržby týče. Nevím, kolik je v ČR P80 s ABSOLUTNĚ nevrzajícím interiérem (motor a kastle jsou nesmrtelné), skvělým interiérem a podvozkem rovném nového auta - ten Megane i Škodka měly větší vůle po najetých 30.000km. A borci, kteří auto ani neviděli projet okolo, přes komp dokážou na dálku přes klávesnici přesně zhodnotit zůstatkovou cenu. A například Olda, ke kterému brácha s autem jezdil potvrdil, že vzhledem ke stavu je to cena plně adekvátní.
P80 je téměř nezničitelná. Dokáže jezdit i totálně zanedbaná, s hromadou závad. Nic ti nenutí, ty jsi v ní řidič a rozhoduješ se sám. P3 tě buzeruje, že máš zastavit a dát si kafe, když při vyhýbání se dírám přejedeš párkrát po sobě přes čáru bez blinkru.
A i když má ta moje najeto přes půl mega, tak nemám problém do ní sednout a jet v létě na dovolenou k moři i s třema dětma. Asi bych teda před cestou jenom kouknul pro jistotu na olej, jestli náhodou nově nezačala olej baštit, dolil bych kapalinu do ostřikovačů a dofouknul gumy. Nic víc jsem nikdy před dlouhou cestou nedělal, protože se o ní starám průběžně.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#29 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Zeb »

z-d-e-n-a píše: 01 bře 2021 22:03 Co jsem tu jen tak lehce pochytil nějaké neduhy:
-Odcházející šachta klíčku - nečte klíček a v diagnostice naskočí chyba jednotky imobilizéru
-v motoru vířivé klapky
-náchylnější zavěšení zadní nápravy - silentbloky
- první ročníky neměly teplotu motoru na budíkách
- elektronická parkovací brzda, nezvykl jsem si na ní, i když je vyladěná lépe než v renaultu
- stejně jako všechna novější auta nemá okapničku okolo předního okna, takže voda z čelního skla ti poblejvá boční okna místo toho, aby se odvedla na střechu a pryč
- horší audio
- chybí ten krásný zvuk TDI v plném zátahu. Rrrrrrrr….
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 260
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Benešovsko
Vůz: nevolvo

#30 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od *dědek* »

U mě šachta v pohodě (naj 230 tis) spíš mi zazlobil zámek volantu, což je docela prekerka (nepustí te to nastartovat ), ale opravil Martin a dobry, zámky v pohodě, víř. klapky taky bez problému , premejslim že za těch šest let vlastně jen ten zámek. Jo to přední sklo se lehce nahoře odlepuje, to je bolest. Jinak spokojenost, tim neříkám že 850 a S80 I nebyla dobrá, taky se mi zastejska hlavně po 850, ale tohle je zas někde jinde, hlavně podvozkově.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 260
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Benešovsko
Vůz: nevolvo

#31 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od *dědek* »

Jo a co se tyče rádia, tak ja mam Dynaudio, ale nevím jestli ho dávali do kombíku.

P. S. Kdyby byl zájem, budu asi na podzim prodávat :wink:
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1358
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#32 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od f.e.e.t »

Ale no tak pánové?! Tohle koketování jak utéct k P3 mě prudí. :D Protože jsem o tom už se Zdeňkem a i Ondrou mluvil, vidím, že je tu dost dalších, kdo váhají. A jak to vidím, není to lehké rozhodování.

Rozum velí zůstat u našich klasik co nám tu nějakou korunu z peněženky vytáhly, ale přitom jen tak v rámci mezí.

U těch P3 mě taky neskutečně vadí co je tam za šotky. Né, že by P80 neměla šotků dost, ale člověk si je už našel, opravil nebo se s nimi zžil.

A opravdu to chceme podstupovat znovu u P3 a sypat, opravovat, ladit, tunit?

Nemí fakt lepší teda ta V60? Taky jsem se po ní už začal dívat. Ty komenty s V60 jsou vlastně super a věřím, že pravdivé. Jen jezdit a pohoda. A není to svým způsobem nejlepší? Rozhodně na peněženku.

Nebo nám budou chybět ty nedokonalý šmoudící kamna s rozvrzanou palubkou, klepajícíma sedackama, skřípajícími plasty v kufru, nelícujícími blinkry a uslintanym pětiválcem od audiny co má ten charakteristickej vrnící zvuk na volnoběh a jadrný eRrrrrrrr charakter, když ho nutíte pod plynem k omezovači na trojku a ve zpětnym zrcátku vidíte pozdrav pro Grétu?

Chtěl bych novější auto, ale ani V70 P3 a ani V60 jsem ještě nejel. A třeba je to dobře.

Na druhou stranu já jsem v tomhle při zemi z jednoho důvodu. Chci jít bydlet do vlastního a pokud prásknu do novýho auta, tak si dost zkrouhnu už tak mizerný našetřený peníze, abyh měl těch 20% na hypošku.



_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#33 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od python.p »

Bydlení by mělo u mě přednost.

Já řešil podobné dilema při koupi XC70 P3. Jestli méně vybavenou P3 a nebo za stejný peníz naloženou P2 se servisem. Rozhodl jsem pro novovější, protože tam těch šotků je podle mě méně, výbava se dá dobře doplnit. A je to koncepčně novejší auto, které nevypadá na to že 12 let, prostě Volvo umělo nadčasový dizajn a to mi nikdo nevyvrátí :D Ale XC90 furt vypadá k světu, kor když to porovnáte třeba s konkurencí BMW X5 - která je hnusná jak noc. A nebo Právě P3 "sedmdesátky" furt vypadají aktuálně.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#34 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Warcz »

Určitě má bydlení přednost. Potom je na pořadu garáž a potom teprve hraní s auty.

Pořád tady ale nezazněl jeden argument podle mě důležitý. Já třeba řeším spolehlivost. "Že mě auto nikde nenechá". Zatím mě žádné auto krom Berlinga ( vadné podávací čerpadlo ) nikde nenechalo. Zato znám spoustu kamarádů co si koupili nové auto a třeba po 15K jim umřelo. Rodinu například při cestě z Jeseníku do Ostravy. Asistence jim vzala auto do Olomouce, náhradní nebylo.. Land Rover Discovery což není uplně levné auto. Pak si člověk říká, že je to vlastně loterie. Výhoda u starých krámů je, že je velká pravděpodobnost, že se vám stane něco co už někdy někdo řešil.

Dalším aspektem je zůstatková cena. Pokud to auto má cenu 80K tak nemá smysl řešit pojištění. Stejně tak když vezmu plot. Nasere to ale mít novou V90 asi bych byl nasrany mnohonásobně více. Stejně tak parkování u obchodu, zasolené cesty, ježdění v terénu. Člověk zjistí, že levné auto je i méně starosti a věcí, které neřeší. Vidím i na ženě, že je ráda, že máme starší auto a "neboji se" s tím jezdit. Prostě to beru tak, že koupit si něco nového a pak tomu ublížit by mě hrozně štvalo. U starého pekáče to člověk neřeší.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#35 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od python.p »

To je správný argument.

Ale ceny P3 jsou podle mě přijatelné. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 414
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

#36 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Werscajk »

Jako někdo, kdo udělal inkrementaci (P2 T5) + 1 = P3 T6, můžu říct, že to stojí za to. Jo, je to Mondeo od Volva. Ale rozhodně to není bezcharakterní auto. Asi hodně dělá motorizace, AWD a FOUR-C podvozek z XC70. Oproti P2 T5 je to jiný vesmír. Podvozkově mi moje nazvedná P3 připadá jistější, než P2 s origo sportovním podvozkem. Elektrická ručka je podlě mě skvělý vynález. Co jsem se navztekal s běžnou lanovou ručkou u P2... to máte pakny, lanovody, seřizování, nerovnoměrné brdění... nic z toho u P3 nehrozí. Tlačítko a motorek, co stáhne přes šneka brzdič. Za mě pecka. A že to rezne? Rezne, ale když to člověk ví, tak tomu může s péčí zabránit. Však se to i ve Vida někde uvádí, že antikorozní ochranu je nutno kontrolovat a její životnost je cca 12 let. Obnovit ji není problém. Že se prošoupávaj kabelové svazky? Buďmě rádi, motor by nám mohl zaklepat, jako to má ve zvyku Subaru nebo některé BMW. Mohli by se nám srát rozvody, jako u koncernu. Že je podvozek od Fordu? No super!!! Ford jednak podvozky umí a za druhé kompatibilita některých dílů s "konfekcí" je v taky fajn. Jo komponenty nevydrží 3 kila, jako u P2, ale zase na druhou stranu taky nestojí raketu. Osobně považuji P3 za vrchol post-2000 Volví produkce. Pak to šlo do sraček.

A tak pokukuji po mobile.de a zvažuji že P2ku pošlu do světa a místo ní pořídím nějakou sedmu nebo devítku. 8-)
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#37 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Sup »

P3 podvozek právě vydrží i víc jak P2. Tam se pořád řeší silentbloky apod. U P3 nic nic, pak se udělají ramena po 250tis to samé vzadu s velkými puky. Měl jsem pět Fordu tohle mně nepřekvapí a jezdí se dal.
Rezne to.jo, ale.ne nějak zásadně, ošetřit napravnice a části podlahy a je klid. Kastle když není po nehodě tak neudělá díru nebo bublinky pod lakem, jako to umí soudobý Passat nebo Oktavka 3 hlavně na 5. Dveřích.
Ona P2 taky není svatá co se týká elektriky, umírající rádia, zatékání do jednotek atd atd. Ale fuj fuj P3 je Fordi. Ford tady dál to nej co měl/má a to napsal už Werscajk to.je podvozek. Bez Fordu by se už celé Volvo mohlo jít dávno klouzat :-), jo teď se klouže s Číňany no :-D taky ta spolehlivost stále klesá.

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#38 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Tak jsem ještě teď proběhl inzerci trojkovejch V70. TVL TO JE TRAGÉDIE! :D
Bazoš, Sbazar, Tipcars, mobile.de - všechno buď černý nebo stříbrný, když je to rozumně vybavený tak to má zas najeto bambilion. Celkem jsem byl překvapenej kolik aut nemá ani vyhřívaný sesle, což u auta za mega+ můžu významně pozdvihnout obočí.
Každopádně nabídka benzínů na trhu je fakt směšná. A překvapilo mě i hodně kousků s 1,6D :green: to fakt nechceš.
Mrknul jsem i na V60 ale tam mě přijde strašně kosmickej ten interiér. Přijde mi to nebo se uvnitř sedí jak zapadlej tankista? Hlavně vzadu to nízký boční oko ve dveřích...holt dizajn. Ale zvenku se mi V60 líbí, to zas jo.
Nicméně stejně to asi vyhraje ta V70. Holt zas bude čék dodělávat výbavu (to bych nebyl já). Bude to poslední moje auto s kolmým zadním sklem. Tak jak to kombík má prostě mít.
Čím víc o tom přemýšlím, tím více jsem rozhodnutej TDi poslat do světa. Teď už jen otázka za kolik jí lze prodat...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1358
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#39 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od f.e.e.t »

S tou výbavou bojuju taky. Ono když to moje TDIčko má bufíka, na kterýho jsem doposud nemusel šáhnout a celou zimu nevim co je škrabka, tak jsem prostě zmlsanej a pak ho prostě chci i v P3.

Jenže hlavně já jsem po několika letech změnil 1.zaměstnání a mám to do práce 9km. Takže na co složitou a choulostivou common-rail naftu v D5 a když rok nikam člověk nesmí, tak co najedeš?

Takže zase pro mě voda na mlýn, že novější auto nepotřebuju. A proto koukám po Saabu 9-3II v benzínu. :D

_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#40 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od volvoperformance »

Byl jsem velký odpůrce platformy P3, protože Ford. Čas používání mi dal procitnout a dnes tvrdím, že XC90 I generace a S80,V70 a XC70 platformy P3 je to nejpovedenější co volvo od roku 2000 vyrobilo. Pochopitelně top jsou modely V8 a v P3 i T6
Moje bývalá XC70 T6 je na prodej za 300 tis tohle auto mohu plně doporučit.

https://auto.bazos.cz/inzerat/131999899/volvo-xc70-30-t6-awd.php

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#41 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Ondra. »

Mě jenom udivuje jak vám všem vadí nekultivovanost TDI, pochopim to u 4-válce, ale myslim si že ten pětivál není žádnej vibrátor. Jasně jsou to umouněný olejničky, ale to vem čert. Ono hodně dělá nastavení čerpadla. A to mam mizerný silentbloky a nepřijde mi že by to byl nějakej kostitřas. Mnohem víc mě teda štve vrzající interiér, to je asi jediný co mi na P2 vadí a vzadu by to chtělo ještě tak 5 cm na nohy.... Fééte, 9-3 v benzínu je skvělá volba, vyhni se 1,8i, ale to asi víš. Jenom počítej s tim, že je to auto velikosti fabie a hodně levnej intr. Podvozek a jízdní vlastnosti jsou ale famozní. S láskou vzpomínám, jen už nám bohužel nevyhovoval velikostně
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 414
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

#42 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Werscajk »

f.e.e.t: Vidíš a já kvůli Covidu výrazně nájezd zvýšil. Protože jsem přestal úplně jezdit sockou a všude lítám autem. :D No a T6 na to není úplně ideální. Takže mě v hlavě poskakuje permoník a křičí ať si koupím nějaký dýzl-daily beater kár. A po tom co jsem se svezl v Audi A6 3.0 TDI... :pardon: Jenže ty "monýs" na stromech nerostou. Tak u mě syndrom "zapálení" musí počkat na neurčito :D
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1358
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#43 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od f.e.e.t »

Ondro: Mě ta kultivovanost nelultivovanost nevadí. Já naopak mám pokaždý rohlík, když za to vemu a třeba předjíždím jakej to má neskutečně nezaměnitelnej jadrnej zvuk motoru.

O Oplácký 1.8i vím, na ty cukačky by to byl vlastně ideál bez turba, jenže se bavíme o saabu a tak to turbo mít musí. ;-) A i když doma žena řekla, že právě ta 9-3II se jí i líbí a mělo by to být auto pro ní, protože to nebude kombík, tak si to vlastně vybírám pro sebe, že ona bude mít kombíka kvůli dětem a to jí vadí. Protože velký auto nechce. Teď jak byla těhotná, tak měla kecy že i ta naše V70I je na ní moc nízká a furt otravuje s Touranem, protože to má její otec a je to dobrý pro nástup-výstup a dobře se tam dávaj děti do sedačky a za to taky V70I kritizuje. Má vlastně pravdu. Ale nejsem stále smířen jezdit MPVčkem, kór když ho volvo nenabízelo. Už jsem jezdím okem koukal i po Seatu Altea XL, byť je to designově dost výrazný auto, peněžně by to snad byla volba s rozumu.

Proto ta 9-3II pro radost a cukačky do práce, ale primárně musíme mít doma auto praktický všestraně a spolehlivý. :-/ Furt jsme náročný. :-D
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#44 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Ondra. »

Radši budu svých 110 kilo lámat do nízkýho auta, než abych jezdil Touranem :D Ještě u tý 9-3 si dej pozor na isofixy. Měl jsem kožený sedačky a zámky isofixů byly tak utopený, že na jedný straně nebylo možný prakticky sedačku zacvaknout (překážely tam zámky pásů), na druhý horko těžko. Měl jsem MY 2005, možná to časem vylepšili, ale hodně jsem s tim bojoval
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#45 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od mr1 »

Warcz píše: 02 bře 2021 21:01 U starého pekáče to člověk neřeší.
Pravda pravdoucí! :good: sice to zamrzí, ale co už. Proto mám jako dejykár rád svoji osmdesátku z megem na hrbu.

Já se zeptám možná hloupě - není ta V60 malá? Já v tom tedy ještě neseděl, ale od pohledu mi to tak přijde.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#46 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od volvoperformance »

Je to malé, je v tom kravál. Kvalitativně o řád níže, než v70,XC70

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1358
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#47 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od f.e.e.t »

Martine, narážíš na tu 9-3II?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#48 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To bylo asi spíše na tu V60... jako já tady taky špekuluju ale ve výsledku jsem nejel ani ve V70III ani ve V60 😁
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#49 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od volvoperformance »

f.e.e.t píše: 03 bře 2021 12:32 Martine, narážíš na tu 9-3II?
Mluvím o V60.😉

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#50 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od Fíla »

On ten rozdíl mezi S/V60 a V70/S80 P3 je takový podobný jako třeba rozdíl mezi řadou 3 a řadou 5 u BMW. Takže i když vezmu stejnou motorizaci, tak S/V60 bude menší, méně odhlučněná, interiér bude tak nějak levnější a bude to na něm vidět. Bude tam míň místa vepředu, vzadu pro cestující nad 160 cm výšky tam místo v podstatě nebude. Zároveň ale bude agilnější, zábavnější (na to, že to je Volvo), spotřeba bude o něco nižší, protože to auto je něco málo lehčí. A kufr V60 je k uzoufání malý, ale proto se taky dělala V70.
Ale třeba taková S60 T6 AWD (6válec) a nejlépe Polestar, s tou už je fakt pr.el :) .
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“