D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#26 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí

Příspěvek od skulda »

mám 412 000 km a DPF původní, ozval se jen když jsem měl nemocné vstřiky, ale zase je to OK
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#27 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí

Příspěvek od hajnej »

Já mám na obou autech taky nejspíš původní DPF.
Pro ty úniky vzduchu by byl nejlepší dělat pravidelně kouřový test. V servisech ale na mě koukají divně, když jim o tom povídám. Holt to bude chtít samodomo zařízení.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#28 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí

Příspěvek od skulda »

přesně, to když jsem řekl mechanikovi, tak na mě koukal jak na největšího magora... :fool:
takže, si asi taky něco vyrobím doma...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#29 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí

Příspěvek od python.p »

Tak nedá se to dělat tak, že když mám strach na nějaký přisávání, tak vzít čistič na brzdy a s nastartovaným motorem opatrně stříkat na hadice, jestli si to přisává, tak se to snadno pozná. Ale u přetlaku snad jen mýdlová voda :P
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#30 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#31 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí

Příspěvek od hajnej »

skulda píše: 13 kvě 2020 09:47 přesně, to když jsem řekl mechanikovi, tak na mě koukal jak na největšího magora... :fool:
Přitom je to podle mě logická a jednoduchá věc a operace. Natlačím kouř a sleduju, kde se dostává ze systému ven - hadice, spony, příruby, cooler..
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#32 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí

Příspěvek od hajnej »

Warcz píše: 13 kvě 2020 10:10 Myslíte tohle ? https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=824129#p824129
Přesně tak. Igor mě na to vlastně navedl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#33 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí

Příspěvek od Urvanej »

To mi přijde ale jako fakt nejposlednější varianta, když všechno ostatní selže. Prostě vytánu hadici z filtrboxu, udělám si redukci na kompresor a pustim tam lehkej přetlak a poslouchám, kde fo fičí. Zase neni nutný věci dělat komplikovanejší, než jsou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13068
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#34 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí

Příspěvek od raolsa »

Jo, takhle to taky dělám, ale ta kouřověc by byla lepší, páč ukáže i malé úniky, které jsou neslyšitelné.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 150
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw

#35 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí

Příspěvek od frantuvdedek »

A nedělá to někdo v Praze? Lidi by za to dali ledvinu. Vy ste všichni šikovní, ale já sem jelito a můj mechoš asi taky.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“