D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#26 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
mám 412 000 km a DPF původní, ozval se jen když jsem měl nemocné vstřiky, ale zase je to OK
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#27 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Já mám na obou autech taky nejspíš původní DPF.
Pro ty úniky vzduchu by byl nejlepší dělat pravidelně kouřový test. V servisech ale na mě koukají divně, když jim o tom povídám. Holt to bude chtít samodomo zařízení.
Pro ty úniky vzduchu by byl nejlepší dělat pravidelně kouřový test. V servisech ale na mě koukají divně, když jim o tom povídám. Holt to bude chtít samodomo zařízení.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#28 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
přesně, to když jsem řekl mechanikovi, tak na mě koukal jak na největšího magora...
takže, si asi taky něco vyrobím doma...
takže, si asi taky něco vyrobím doma...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#29 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Tak nedá se to dělat tak, že když mám strach na nějaký přisávání, tak vzít čistič na brzdy a s nastartovaným motorem opatrně stříkat na hadice, jestli si to přisává, tak se to snadno pozná. Ale u přetlaku snad jen mýdlová voda
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#30 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Myslíte tohle ? https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=824129#p824129
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#31 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Přitom je to podle mě logická a jednoduchá věc a operace. Natlačím kouř a sleduju, kde se dostává ze systému ven - hadice, spony, příruby, cooler..
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#32 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Přesně tak. Igor mě na to vlastně navedl.Warcz píše: ↑13 kvě 2020 10:10 Myslíte tohle ? https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=824129#p824129
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#33 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
To mi přijde ale jako fakt nejposlednější varianta, když všechno ostatní selže. Prostě vytánu hadici z filtrboxu, udělám si redukci na kompresor a pustim tam lehkej přetlak a poslouchám, kde fo fičí. Zase neni nutný věci dělat komplikovanejší, než jsou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#34 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Jo, takhle to taky dělám, ale ta kouřověc by byla lepší, páč ukáže i malé úniky, které jsou neslyšitelné.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#35 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
A nedělá to někdo v Praze? Lidi by za to dali ledvinu. Vy ste všichni šikovní, ale já sem jelito a můj mechoš asi taky.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 33 Odpovědi
- 4777 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 10 Odpovědi
- 1049 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od *dědek*
-
- 26 Odpovědi
- 8885 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dakarcz
-
- 10 Odpovědi
- 1008 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka