Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 92
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#5676 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Lachtan »

pokud je to udělaný stejně "šikovně" jako u S60 z obdobných roků, tak neumí a pravděpodobně už nenastaruješ.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 150
Příspěvky: 3358
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#5677 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od dumi.cz »

jeste ze to yblo u baraku a mam tu dalsi auto :D zjistime zitra :D
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 92
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#5678 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Lachtan »

Tak držím palce a zítra poreferuj :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 880
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#5679 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od nebel »

raolsa píše: 25 bře 2024 20:56 Marně přemýšlím jestli jsem někdy na displeji své P2 viděl hlášku o slabé baterii, i když byla baterie téměř mrtvá. :unknown:
Já už ano. MY 2004. Při práci na autě jsem měl stažená okénka, poslouchal rádio a to se asi po 4hod vyplo a palubák napsal hlášku.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 44
Příspěvky: 457
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: S60 2,4T 2001

#5680 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Laurel »

Dokázal by mi někdo poradit, jaká ramena koupit na C70? Potřebuju takováto, jako na obrázku. Originál se zdá se už nedělá, Lemforder je nedostupný. Skandix podle toho, co jsem četl, je šmejd. Před necelými dvěma roky jsem tam ze zoufalství namontoval Meyle, protože už tehdy jsem nic lepšího nesehnal, a jsou hrůzostrašná. Začínám mít pocit, že se toho auta budu muset zbavit, protože se na to prostě nedají sehnat náhradní díly :(
d22be7679ad8af9df6a7fd0a2f0e725ed343beb4.jpg
d22be7679ad8af9df6a7fd0a2f0e725ed343beb4.jpg (48.64 KiB) Zobrazeno 630 x
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 150
Příspěvky: 3358
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#5681 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od dumi.cz »

Lachtan píše: 25 bře 2024 21:35 Tak držím palce a zítra poreferuj :wink:
Start bez problemu :) Mozna to bylo tim, ze jsem mel klicek v poloze 1 jen hraje radio, pristrojovka je zhasnuta.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 221
Příspěvky: 2971
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#5682 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

no jak to měří je otázka, já v tom včera taky seděl přes půl hodiny s klíčkem na 2, napětí to psalo nějakých 12,4 možná 12,3 a hláška žádná, start dnes normální, i když po bufíku
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 193
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#5683 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Warcz »

Mě taky P2 psala hlášku o slabé baterii a vypla mi rádio když jsem čekal na ženu. Jinak na baterku je nejlepší 5h cesta na Slovensko :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 311
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#5684 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

Jen drobně doplním ... :)
Někde už jsem to tu psal: bavíme se (dle aut) o klasických zalévaných bateriích (ať již se zátkami nebo "uzavřenými"). Nabíjecí soustava nemá žádný regulátor nabíjení baterie, takže drží napětí lehce pod masivní plynovací úrovní (2.4 V / článek), tedy lehce pod 14.4V a to prakticky pořád. Dlouhé cesty jsou pro baterii dobré, ale jednou za čas je dobré hodit ji na kvalitní inteligentní nabíječku, aby si baterie i trochu zaplynovala. Je to dobré udělat jak po koupi baterie, tak preventivně jednou za čas.

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 221
Příspěvky: 2971
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#5685 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

Nabíjecí soustava nemá žádný regulátor nabíjení baterie
co je tím myšleno? jaký regulátor?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5686 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

No nevím, mě přijde, že CEM to reguluje celkem festovně... :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 221
Příspěvky: 2971
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#5687 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

no právě, u mne to lítá někde od 13,5 do 14,5
tedy alespoň co tak zběžně sleduju
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 92
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#5688 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Lachtan »

dumi.cz píše: 26 bře 2024 10:19
Lachtan píše: 25 bře 2024 21:35 Tak držím palce a zítra poreferuj :wink:
Start bez problemu :) Mozna to bylo tim, ze jsem mel klicek v poloze 1 jen hraje radio, pristrojovka je zhasnuta.
Tak to je dobře :good:
Má ex se svou S60 měla zkušenost takovou, že přijela k obchodu, děti že počkají v autě a tak jim tam nechala puštěné rádio (přesně jak píšeš - poloha 1) a když poi cca 20 minutách přišla, tak už nenastartovala...
Ale je docela možné, že baterka v té době už měla svá nejlepší léta za sebou...
Když jsem se na to tenkrát ptal v servisu, tak mi říkali, že i když je klíček v poloze 1 (zhasnutá palubka a jenom hraje rádio, tak stejně jsou pod proudem i další systémy a tudíž celkový odběr je o dost vyšší než člověk předpokládá.
Prostě je to jinak než u předchozí generace S/V70 a pod...
(tam jsem měl v práci puštěné rádio klidně 8 hodin v kuse a bez problému)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 880
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#5689 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od nebel »

Lachtan píše: 26 bře 2024 18:42 Když jsem se na to tenkrát ptal v servisu, tak mi říkali, že i když je klíček v poloze 1 (zhasnutá palubka a jenom hraje rádio, tak stejně jsou pod proudem i další systémy a tudíž celkový odběr je o dost vyšší než člověk předpokládá.
Tohle jsem slyšel taky, že ty jednotky neumí P2 „odříznout".
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 311
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#5690 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

Tod2 píše: 26 bře 2024 15:34
Nabíjecí soustava nemá žádný regulátor nabíjení baterie
co je tím myšleno? jaký regulátor?
Blbě jsem to napsal: u starších aut není Battery Monitoring System (BMS). Alternátor samozřejmě regulaci má, ale žádanou veličinou by mělo být napětí. Jede právě lehce pod 14.4V (pokud to utáhne). VIDA versus měřák jsem neporovnával, přes VIDA mi to taky psalo napětí v nějakém rozmezí, ale měřákem mi to ukázalo kolem 14.3V, baterie stále dobře nabitá i při relativních "cukačkách", tak už jsem to nezkoumal. Pointa je v tom, že baterce udělá dobře jednou za čas, aby si "řízeně zaplynovala" přes nějakou nabíječku. Každopádně i bez externího nabíjení se při tomhle typu nabíjecí soustavy baterie udržuje ve velmi dobré kondici.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 222
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#5691 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od python.p »

Najdou se tu lidi, co používají slitinové pánvičky? :) Neměli byste nějakej tip? Už mě nebaví co pár let řešit prohnutou pánev a časem se loupající teflon... Je jedno jestli je to levnej krám z kaufu a nebo tefal, nebo tescoma. A kupodivu se mi povedlo už i ženu naklinit na to, že se koupí pořádná pánev a hotovo.

Díkec
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 193
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#5692 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Warcz »

Kamarad na vyšce kupoval nejlevnějši z Tesca. Udržba pouze utřeni žadne odmaštěni a fungovala super. Jakmile se začala přichytavat vyhodil :)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#5693 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Zajsoft »

Materiál pánve keramika, jinak je to asi jedno...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Online
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 24
Registrován: 5 měsíců
Bydliště: Litoměřice
Vůz: V70 2.4i 106kw 1999

#5694 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Roman3150 »

Laurel píše: 26 bře 2024 06:37 Dokázal by mi někdo poradit, jaká ramena koupit na C70? Potřebuju takováto, jako na obrázku. Originál se zdá se už nedělá, Lemforder je nedostupný. Skandix podle toho, co jsem četl, je šmejd. Před necelými dvěma roky jsem tam ze zoufalství namontoval Meyle, protože už tehdy jsem nic lepšího nesehnal, a jsou hrůzostrašná. Začínám mít pocit, že se toho auta budu muset zbavit, protože se na to prostě nedají sehnat náhradní díly :( d22be7679ad8af9df6a7fd0a2f0e725ed343beb4.jpg
Zkus autorozvody.cz tam jsem objednával lemforder ramena na v70
_________________
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 303
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Z. Slovensko
Vůz: Opel Astra H

#5695 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Gondil »

python.p píše: 27 bře 2024 06:45 Najdou se tu lidi, co používají slitinové pánvičky? :) Neměli byste nějakej tip? Už mě nebaví co pár let řešit prohnutou pánev a časem se loupající teflon... Je jedno jestli je to levnej krám z kaufu a nebo tefal, nebo tescoma. A kupodivu se mi povedlo už i ženu naklinit na to, že se koupí pořádná pánev a hotovo.
My sme museli kvoli indukcii dokupit panvice lebo ani jedna nesla a kupili sme od ceskeho vyrobcu kolimax s nejakym granitovym povrchom ilag granitec. Sme spokojni ale nemame ich este ani rok. Uvazujeme ale aj nad nejakym ocelovym alebo liatinovym riadom. Mozno casom.
_________________
[+] Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw
- z nudze cnost Obrázek
Ciel -> Volvo, snad jedneho dna
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 952
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#5696 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od ms231 »

Přešel jsem na nerez, žrát teflon už nechci. Přilnavostí při použití tohohle postupu je mezi novou keramikou a keramikou po dvou letech.
https://www.fabini.cz/blogs/o-nadobi/jak-zabranit-prichytavani-na-nerezovem-nadobi

Výhodou je, že si to můžeš vyzkoušet v jakémkoliv nerez hrnci. Nejdřív jsem se naučil v hrnci dělat palačinky a pak až koupil nerez pánev:)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Offline
Příspěvků ve vlákně: 311
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#5697 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

Pánové, mám prosbu. Vím, že jsem na Volvofóru, ale žádné čalounické fórum neznám a tady se ví všechno :)

Mám sedačku z JYSKU - viz foto po montáži. Je to sedačka s výsuvem i na spaní. Sedačka má klasické pružiny - viz foto + molitan. Teď má sedačka 4 roky a je v pytli molitan, jinak péra, konstrukce vše v pořádku. Chtěl jsem koupit jinou, ale je na to tolik požadavků, že popravdě tenhle typ mi vyhovuje nejvíce. V JYSKu jsem se byl podívat, ale následovník je horší než tohle.

Je reálné si udělat sám výměnu té PUR pěny (potah OK)? Od Romulusw mám kontakt na čalounictví, kde prodávají materiál. Koukal jsem různě na netu, že se vezme pěna, zabalí do rouna a pak se to dá zpět pod potah.

Co nevím:
1. PUR pěna se prodává v rozměrech 2x1m. Musím mít každý díl vcelku, nebo je možné si ze zbytku udělat ze dvou kusů jeden?
2. Čím se to rozumně řeže ta pěna? Potřebuju 8cm. Kdysi jsem řezal PUR matrace odlamovákem, ale nebylo to ideál.
3. Napadlo mne sundat péra a nacpat to tam spodem, místo standardního uvolnění potahu, ale to bude asi blbost?

Kdyby měl někdo zkušenosti, byl bych rád. Děkuju :)
image.png
image.png (159.77 KiB) Zobrazeno 367 x

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 92
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 B5244S 01

#5698 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Kyjaq »

Věci, kde nehrozí připálení, nebo až tak nevadí, dělám na nerezové pánvi. Vajíčka a palačinky dělám na teflonové, jsem líný a žraní teflonu mě nijak neděsí. Teflonové pánve myju v ruce, po dvou letech furt vypadají ok.

Zrovna na prohnutý dno jsou nerezový pánve dost choulostivý, prošly mi rukama 3 kusy z první kolekce Fabini a křivé byly všechny.
_________________
S80 - B5244S - 01

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 44
Příspěvky: 457
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: S60 2,4T 2001

#5699 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Laurel »

Roman3150 píše: 27 bře 2024 08:17
Laurel píše: 26 bře 2024 06:37 Dokázal by mi někdo poradit, jaká ramena koupit na C70? Potřebuju takováto, jako na obrázku. Originál se zdá se už nedělá, Lemforder je nedostupný. Skandix podle toho, co jsem četl, je šmejd. Před necelými dvěma roky jsem tam ze zoufalství namontoval Meyle, protože už tehdy jsem nic lepšího nesehnal, a jsou hrůzostrašná. Začínám mít pocit, že se toho auta budu muset zbavit, protože se na to prostě nedají sehnat náhradní díly :( d22be7679ad8af9df6a7fd0a2f0e725ed343beb4.jpg
Zkus autorozvody.cz tam jsem objednával lemforder ramena na v70
Díky za typ, díval jsem se tam, a u Lemforderu píšou také výroba ukončena.
Jediné "lepší", co jsem dohledal, je rameno FAG na ebayi (ale o tom, že by FAG vyráběl ramena, slyším prvně), a potom na partsforvolvosonline.com nějaké bezejmenné, o kterých tvrdí - Original Equipment quality. :unknown:
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

ren
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 158
Příspěvky: 756
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

#5700 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od ren »

Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“