Víš co je to Punk verze? Vzít značky z V70 do batohu, v itálii je nasadit na 240 a jet s tím domů.... jsou i tací , ale nedělal bych to.raolsa píše:Hele a co punk verze, jet domů na standardních italských značkách, teda pokud to má jejich obdobu STK, a doma značky sundat a poslat Italovi zpátky ať to odhlásí a pošle zpět papíry
Samozřejmě by s Italem musela být domluva, no.
Jakou motorizaci zvolit
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#51 Jakou motorizaci zvolit
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#52 Jakou motorizaci zvolit
Tak kdyby jsi koupil stejnou barvu a měl pojištění na VIN ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#53 Jakou motorizaci zvolit
Tohle uz mam za sebou. Vlastni zkusenost, jeste kdyz jsem byl mladej a navic byly klasicky hranice .. stopem do Mnichova v batohu znacky, pred bazarnikem v Mnichove montaz bilych ceskych znacek a hura dom. Jen na hranicich pruser, v technicaku jsem mel cervenou barvu a ja sedel ve stejnym aute ale modrym. No pruser a pokuta v nemecku 700 Euro ..... a predani cechum a ti me nepustili dal, jedine na odtahovce.... No ale auto do ted jezdi a slouzi.... pak dalsi pokus byl taky, ale to uz sedela barva a dokonce jsem daval i vin stitek a to klaplo na jednicku ...pekelnik píše:Víš co je to Punk verze? Vzít značky z V70 do batohu, v itálii je nasadit na 240 a jet s tím domů.... jsou i tací , ale nedělal bych to.raolsa píše:Hele a co punk verze, jet domů na standardních italských značkách, teda pokud to má jejich obdobu STK, a doma značky sundat a poslat Italovi zpátky ať to odhlásí a pošle zpět papíry
Samozřejmě by s Italem musela být domluva, no.
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2173
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#54 Jakou motorizaci zvolit
Pokud nemas nikoho, kdo umi dobre Italsky, ozvi se. Kamoska umi. Ale urcite tam s tebou nepojede. Jednalo by se jen o telefon...zjisteni stavu veci, na miste bys musel bojovat sam s google translatorem v kapse.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#55 Jakou motorizaci zvolit
diky mas szjirka87 píše:Pokud nemas nikoho, kdo umi dobre Italsky, ozvi se. Kamoska umi. Ale urcite tam s tebou nepojede. Jednalo by se jen o telefon...zjisteni stavu veci, na miste bys musel bojovat sam s google translatorem v kapse.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#56 Jakou motorizaci zvolit
Nestava se to casto,ale zcela vyjimecne s tebou nesouhlasim. Jako dvojka na jezdeni z NL klidne jo,ale vystavni kousek bez koroze za normalni prachy bych tam nehledal.tomasss píše:Za me, a asi to nikoho neprekvapi, teda rozhodne tu Holandanku
Koupit si auto na kochani bez stresniho okna je pro me osobne jak dat si steak ze sojovyho masa.
Navic to ma tech pet epesnich budiku navic za ktery by leckdko vrazdil.
A ze to ma o trochu vic najeto? Tyhle kilometry jsou jak nic a za ty tri deci objemu by mi to stalo
Mam to dve hodiny autem, pokud bys chtel vic fotek nebo abych to projel, napis sz
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#57 Jakou motorizaci zvolit
Zbytecne to komplikujes. Napis borcum na whatsapp italsky,to zvladnes s google prekladacem. Whatsapp v Italii pouziva skoro kazdej. Na miste uz se vzdycky domluvis.Rosssi píše:diky mas szjirka87 píše:Pokud nemas nikoho, kdo umi dobre Italsky, ozvi se. Kamoska umi. Ale urcite tam s tebou nepojede. Jednalo by se jen o telefon...zjisteni stavu veci, na miste bys musel bojovat sam s google translatorem v kapse.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#58 Jakou motorizaci zvolit
Jo kdybych mel tel cislo tak to zkusim jak rikas, ale v tom Bolzanu ikdyz jsem nasel stejnej inzerat jeste jinde a dokonce za nizsi cenu.HonzaA píše: Zbytecne to komplikujes. Napis borcum na whatsapp italsky,to zvladnes s google prekladacem. Whatsapp v Italii pouziva skoro kazdej. Na miste uz se vzdycky domluvis.
https://www.subito.it/auto/volvo-240-1993-bolzano-306124442.htm
Nikde neni telefon, jen moznost kontaktovat pres web, coz jsem udelal a zadna odezva
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#59 Jakou motorizaci zvolit
Inzeraty bez telefonnich cisel,to je marny...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#60 Jakou motorizaci zvolit
Ja nerikal ze to je vystavni kousek, a ani nemam z puvodniho dotazu dojem ze by to bylo to co zajemce primarne hleda.HonzaA píše:Nestava se to casto,ale zcela vyjimecne s tebou nesouhlasim. Jako dvojka na jezdeni z NL klidne jo,ale vystavni kousek bez koroze za normalni prachy bych tam nehledal.
Co naopak ta odkazovana dvojka z NL podle mne nabidne, je velmi nadprumerne vybaveny auto s nejvic radostnou motorizaci v nabidce se spravnou prevodovkou, s par velmi lokalnima a levne/snadno resitelnejma problemama, s jasnou servisni historii a velmi priznivou cenovkou
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#61 Jakou motorizaci zvolit
Zdravim,
dekuju vsem za info a nazory. Vcera jsem se stal majitelem te vinove dvojky. Diky "tomasssovi", ktery me ji obhlidnul, proklepnul a vse domluvil. Timto mu verejne dekuji za jeho sluzby. Ja si pak uz jen doletel do Holandska, zaplatil, sednul do auta a hura zpet. 1200 Km bylo zajimavych a nikdy jsem nezazil tolik pozornosti. Ikdyz jsem jel pomalu max 110, nikdo za celou dobu me neproblikal abych uhnul z rychlyho pruhu kdyz jsem tam na chvili prejel, plno lidi se otacelo v cem to jedu, na benzince se me ptali jestli to je veteran, u Brna me predjizdela posledni XC 70, vpredu namontovany tri velky pridavny svetla, takze SPZ ze Svedska a ridic si div nevykroutil krk jak se otacel atd. Ja jsem vysmatej a maximalne spokojenej. Sice na dvojce bude nejaka prace (nejde pocitadlo km, nefunguje dodatecny budik tlaku oleje, nejde podsviceni budiku, vymenit nejaky tesneni, atd) Kazdopadne pozitiva zatim prevladaji a nadseni snad nevyprcha... Vlastne ani nevim co to ma skutecne za motor, inzerat byl na 2.3 85 Kw ale v papirech je napsano 100Kw No a vybava .. bohata .. ABS, klima (funkcni), predni okynka v elektrice, dodatecny budiky (hodiny, teplota oleje, tlak oleje, dobijeni ), vnitrni sklapeci mriz zavazadlovyho prostoru..
R.
dekuju vsem za info a nazory. Vcera jsem se stal majitelem te vinove dvojky. Diky "tomasssovi", ktery me ji obhlidnul, proklepnul a vse domluvil. Timto mu verejne dekuji za jeho sluzby. Ja si pak uz jen doletel do Holandska, zaplatil, sednul do auta a hura zpet. 1200 Km bylo zajimavych a nikdy jsem nezazil tolik pozornosti. Ikdyz jsem jel pomalu max 110, nikdo za celou dobu me neproblikal abych uhnul z rychlyho pruhu kdyz jsem tam na chvili prejel, plno lidi se otacelo v cem to jedu, na benzince se me ptali jestli to je veteran, u Brna me predjizdela posledni XC 70, vpredu namontovany tri velky pridavny svetla, takze SPZ ze Svedska a ridic si div nevykroutil krk jak se otacel atd. Ja jsem vysmatej a maximalne spokojenej. Sice na dvojce bude nejaka prace (nejde pocitadlo km, nefunguje dodatecny budik tlaku oleje, nejde podsviceni budiku, vymenit nejaky tesneni, atd) Kazdopadne pozitiva zatim prevladaji a nadseni snad nevyprcha... Vlastne ani nevim co to ma skutecne za motor, inzerat byl na 2.3 85 Kw ale v papirech je napsano 100Kw No a vybava .. bohata .. ABS, klima (funkcni), predni okynka v elektrice, dodatecny budiky (hodiny, teplota oleje, tlak oleje, dobijeni ), vnitrni sklapeci mriz zavazadlovyho prostoru..
R.
Naposledy upravil(a) Rosssi dne 24 říj 2019 09:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#62 Jakou motorizaci zvolit
Obrovská gratulace ! Taky se snad jednou dočkám.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#63 Jakou motorizaci zvolit
Rosssi taky moc gratuluju, vítej mezi dvoj(7/9)magory, a někde na srazu skol!
Naposledy upravil(a) penek dne 24 říj 2019 10:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#64 Jakou motorizaci zvolit
Moc hezké! Gratuluju!
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4213
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#65 Jakou motorizaci zvolit
Nádherná, moc gratuluji a tiše závidím
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 64
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 245 GLT 88'
- Bydliště: Brno
#66 Jakou motorizaci zvolit
Gratuluji, vypadá moc hezky. A šíbr, hagusy... to bych si nechal líbit!
_________________
Volvo 245 GLT 88', B230E
Volvo 245 GLT 88', B230E
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#67 Jakou motorizaci zvolit
Jo diky, na sraz urcite budu chtit jet. Ta houpava jizda v kreslech jako z obyvaku je super...penek píše:Rosssi taky moc gratuluju, vítej mezi dvoj(7/9)magory, a někde na srazu skol!
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#68 Jakou motorizaci zvolit
Jo zapomel jsem tyhle "malickosti" zminit Jinak ten bazar muzu jen doporucit. Majitel je silenec do Volva taky. Prochazka u nej na hale byla velmi zajimava. viz http://www.schuurmanautos.nl/Ragnarok píše:Gratuluji, vypadá moc hezky. A šíbr, hagusy... to bych si nechal líbit!
Jinak dle VIN kodu me decoder rekl ze mam motor typu B230FX alias 2.3L L4 SOHC 8V proto v tom technicaku je 100kW
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#69 Jakou motorizaci zvolit
jojo...jeden z duvodu proc jsem ti rikal at nevahas...Rosssi píše:mam motor typu B230FX
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1729
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#70 Jakou motorizaci zvolit
Gratulace, je to fešanda.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 7559
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#71 Jakou motorizaci zvolit
Parádní kousek, přeji spoustu pohodových kilometrů!
(a závidím skleněný šíbr!)
Edit:
Oprava počitadla kilometrů není problém, zkus kouknout třeba sem:
Ostatně zde na fóru se dá dohledat téměř vše.
Koukal jsem teď na ten inzerát a těch nepřesností tam bude víc, třeba rok také nesedí, protože v roce 1994 se už řada 2XX nevyráběla...
Každá Dvojka bude mít nějaké neduhy, ale to nevadí, hlavně, že není shnilá, ostatní se celkem lehce opraví.
Zrovna minulý víkend jsme párali jednu shnilou 245 a ty tapecy na zadní lavici a podběhy, které by se Ti hodily tam zůstaly bez povšimnutí!
(a závidím skleněný šíbr!)
Edit:
Oprava počitadla kilometrů není problém, zkus kouknout třeba sem:
Ostatně zde na fóru se dá dohledat téměř vše.
Koukal jsem teď na ten inzerát a těch nepřesností tam bude víc, třeba rok také nesedí, protože v roce 1994 se už řada 2XX nevyráběla...
Každá Dvojka bude mít nějaké neduhy, ale to nevadí, hlavně, že není shnilá, ostatní se celkem lehce opraví.
Zrovna minulý víkend jsme párali jednu shnilou 245 a ty tapecy na zadní lavici a podběhy, které by se Ti hodily tam zůstaly bez povšimnutí!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#73 Jakou motorizaci zvolit
o te rozborce vim, standovi jsem psal , ze bych mel zajem, snad ju jeste neodvezlPetr Marek píše:Parádní kousek, přeji spoustu pohodových kilometrů!
(a závidím skleněný šíbr!)
Edit:
Oprava počitadla kilometrů není problém, zkus kouknout třeba sem:
Ostatně zde na fóru se dá dohledat téměř vše.
Koukal jsem teď na ten inzerát a těch nepřesností tam bude víc, třeba rok také nesedí, protože v roce 1994 se už řada 2XX nevyráběla...
Každá Dvojka bude mít nějaké neduhy, ale to nevadí, hlavně, že není shnilá, ostatní se celkem lehce opraví.
Zrovna minulý víkend jsme párali jednu shnilou 245 a ty tapecy na zadní lavici a podběhy, které by se Ti hodily tam zůstaly bez povšimnutí!
1994 je rok kdy byla zaregistrovana, jinak je to modelovej rok 1993
jinak po pravde, zrovna tvoje dvojka me hodne inspirovala, ze bych chtel taky nejakou , jeste zvazuju tu SPZ na prani, ze by 245 VOLVO, kdyz 240 VOLVO je uz zabrana
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
#74 Jakou motorizaci zvolit
Gratulace , vítej mezi krabice, at dlouho slouží.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#75 Jakou motorizaci zvolit
Rovnez se pripojuji ke gratulaci - opravdu krasna dvojka Malickosti ktere popisujes se daji pomerne snadno resit, jinak receno, nasypes do toho kilo a budes mit nove auto
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 58 Odpovědi
- 7371 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 4 Odpovědi
- 576 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ttoommaasseekk
-
- 5 Odpovědi
- 654 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od koch
-
- 6 Odpovědi
- 1133 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 20 Odpovědi
- 1157 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od AxE_26