Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5209
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#51 Pep - S60 T5 a S60 T6 AWD
Pěkný stroj. Zaujala mě ta přední kamera. To je originál parkovačka ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 379
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#53 Pep - S60 T5 a S60 T6 AWD
Ano, ano, jak píše Dural8, je to origo.
Včera proběhla výměna olejů u Jakuba Svobody, čímž mu ještě jednou děkuji.
Proběhl výplach řízení s BG a výměnou servo nádobky. Dále pal oleje v haldexu, úhlovce, diferenciálů, v AT a v motoru.
Na to, že oleje v Haldexu a v diferáku byly měněny v roce 2014, kdy se dělal repas difu, tak jsem se bál, že to bude horší.
Každopádně olej v úhlovce dle barvy a po čichu měněnej nikdy nebyl. No a v automatu byl interval přetaženej o rok a cca 10 000 km a na barvě to bylo znát. Navíc napouštěcí šroub musel Kuba odsekávat jelikož torxová hlava byla slušně sežvejkaná.
No a abych se nenudil, tak při odjezdu se rozsvítila chyba dobíjení. Po zhasnutí a opětovném nastartování zmizela, ovšem dle měření alternátor nedobíjí. Celkem mne to štve páč dle servisních záznamů je v autě již 3. alternátor. Tenhle je navíc jenom 4 roky starý a má odkrouceno nějakých 60 000 km. Takže jsem všechno povypínal a vydal se domů. A aby toho nebylo málo, tak asi po 5 ujetých kilometrech se v zatáčkách začly ozývat nepěkné kovové zvuky. Takže jsem zastavil, kouknul pod auto a vše víceméně zkontroloval, avšak nic jsem nenašel. Takže jsem to risknul a jel dál. Po rozjetí se však zvuk znovu neozval.
Každopádně v pátek jedu na svolávačku, tak nechám auto ještě jednou prohlídnout.
Včera proběhla výměna olejů u Jakuba Svobody, čímž mu ještě jednou děkuji.
Proběhl výplach řízení s BG a výměnou servo nádobky. Dále pal oleje v haldexu, úhlovce, diferenciálů, v AT a v motoru.
Na to, že oleje v Haldexu a v diferáku byly měněny v roce 2014, kdy se dělal repas difu, tak jsem se bál, že to bude horší.
Každopádně olej v úhlovce dle barvy a po čichu měněnej nikdy nebyl. No a v automatu byl interval přetaženej o rok a cca 10 000 km a na barvě to bylo znát. Navíc napouštěcí šroub musel Kuba odsekávat jelikož torxová hlava byla slušně sežvejkaná.
No a abych se nenudil, tak při odjezdu se rozsvítila chyba dobíjení. Po zhasnutí a opětovném nastartování zmizela, ovšem dle měření alternátor nedobíjí. Celkem mne to štve páč dle servisních záznamů je v autě již 3. alternátor. Tenhle je navíc jenom 4 roky starý a má odkrouceno nějakých 60 000 km. Takže jsem všechno povypínal a vydal se domů. A aby toho nebylo málo, tak asi po 5 ujetých kilometrech se v zatáčkách začly ozývat nepěkné kovové zvuky. Takže jsem zastavil, kouknul pod auto a vše víceméně zkontroloval, avšak nic jsem nenašel. Takže jsem to risknul a jel dál. Po rozjetí se však zvuk znovu neozval.
Každopádně v pátek jedu na svolávačku, tak nechám auto ještě jednou prohlídnout.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 379
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#54 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Farewell
Po 1058 dnech vlastnictví a 22 000 najetých kilometrech si T5 dneska odvezl nový majitel. Doufám že mu T5 bude dělat radost, tak jako mně. Přeji mnoho najetých kilometrů bez nehod a bez závad.
No a projekt T6 může pomalu začít.
Po 1058 dnech vlastnictví a 22 000 najetých kilometrech si T5 dneska odvezl nový majitel. Doufám že mu T5 bude dělat radost, tak jako mně. Přeji mnoho najetých kilometrů bez nehod a bez závad.
No a projekt T6 může pomalu začít.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#55 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Zde mas to co jsem slibil. Rozdil pozna snad kazdy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#56 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Á, další upgrade na XC60 silentbloky?
Tvl. jak jsi to dokázal takhle ohnout?
Tvl. jak jsi to dokázal takhle ohnout?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#57 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Jde to takhle pořešit i na S80? Zatim s tím problém nemám, ale časem
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 379
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#58 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
2 Jakub Svoboda: super, děkuji!
2 Raolsa: a nejen silentbloky, přijdou i stabilizátory a další věci…
2 Kein: Tipuju, že to půjde na všechny P3. Pokud se mýlím, tak mne prosím opravte.
2 Raolsa: a nejen silentbloky, přijdou i stabilizátory a další věci…
2 Kein: Tipuju, že to půjde na všechny P3. Pokud se mýlím, tak mne prosím opravte.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#59 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Silenty jsou zesileny z V60D6 Hybrid, ktery je vzadu o 300kg tezsi.
A ano, ty silenty pasujou na celou P3, jen nektere FWD maji ten plech delsi, musi se pak prelisovat.
Jinak tu mam PUR silenty na P3, kdyby nekdo chtel.
A ano, ty silenty pasujou na celou P3, jen nektere FWD maji ten plech delsi, musi se pak prelisovat.
Jinak tu mam PUR silenty na P3, kdyby nekdo chtel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#60 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
No o PUR jsem uvažoval, ale údajně vržou. Cislo dílu z te v60 by nekdo měl?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#61 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Máš je na fotce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#62 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Achjo, oni uz ani ty obrazky nezkoumaji.
Nicmene ty PUR nevrzaly vubec, jen na XC mi proste nesedli.
Nicmene ty PUR nevrzaly vubec, jen na XC mi proste nesedli.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 379
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#63 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Mohu potvrdit. Na S60 I. jsem měl celý předek v polyuretanu + uložení stabilizátorů a nic po 9 měsících a cca 7 tisících kilometrech nevrzalo.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
- It’s my birthday
#64 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Také jsem je měl na S60I poface a vrzaly, někdy až moc. Zvláště, když to člověk nejméně potřeboval.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#65 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Vrzání silentbloků je většinou způsobeno špatnou montáži, kdy se nepoužije předepsané mazivo(silikonová vazelina), nebo se to aspoň necákne silikonovým olejem. To asi nemá smysl řešit Pepovi v galerii.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#66 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Kámoš má poladěnou E36 komplet v PURu a teď mi ukazoval pytlík vazelín... a já mu říkám, ty by asi měli být na těch PURech ne? A on jo mělo, ale nechtělo se mi to tam dávat. Týden po vyjížděl z garáže a já mu říkám, už víš proč k tomu dávají tu vazelinu a se smíchem odpověděl, že ano. Naštěstí je to auto pro zábavu, takže pohoda.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
- It’s my birthday
#67 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Tak sry za off, můžete třeba přesunout, ale chci odpovědět.
U mně je dělal Martin osobně, tak co víc bych pro to měl já dělat. Když mi je namontuje ,,servis,, proč bych se já jako uživatel staral.
Za mě tedy už ne.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 379
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#68 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Update po více než měsíci vlastnictví T6, aneb Volvem tam a odtahovkou zpátky.
T6 mám již cca 5 týdnů a najeto jenom 600 km. Bohužel za tu dobu mne auto už 2x ,,vyšplouchlo”, což se mi s T5 nikdy nestalo.
Long story short. 4 roky starý, v pořadí již 3. alternátor je KO. Dojíždět 25 kilometrů do servisu s alternátorem off je tak 50/50. Já už jsem pak při parkování sotva pohnul volantem.
Po opravě a cca 12 kilometrech jízdy cestou ze servisu domů, při mírné akceleraci auto začlo škubat, nereagovalo skoro vůbec na plyn a rozsvítila se hláška ,,převodovka snížený výkon”. Bezva. Dokuckal jsem tedy na nejbližší sjezd a jakmile jsem zastavil, auto chcíplo. Bambilion chyb ve VIDĚ a vypadlá hadice od turba k intercooleru.
Naštěstí po kontrole v servisu opraveno novou sponou.
Závěrem snad jen, že doufám, že už mne po tomhle všem auto nevykostí, páč pokud ano, pak bych silně zvažoval jeho prodej.
Jo a už mi přišel jeden z dílu na úpravu podvozku.
T6 mám již cca 5 týdnů a najeto jenom 600 km. Bohužel za tu dobu mne auto už 2x ,,vyšplouchlo”, což se mi s T5 nikdy nestalo.
Long story short. 4 roky starý, v pořadí již 3. alternátor je KO. Dojíždět 25 kilometrů do servisu s alternátorem off je tak 50/50. Já už jsem pak při parkování sotva pohnul volantem.
Po opravě a cca 12 kilometrech jízdy cestou ze servisu domů, při mírné akceleraci auto začlo škubat, nereagovalo skoro vůbec na plyn a rozsvítila se hláška ,,převodovka snížený výkon”. Bezva. Dokuckal jsem tedy na nejbližší sjezd a jakmile jsem zastavil, auto chcíplo. Bambilion chyb ve VIDĚ a vypadlá hadice od turba k intercooleru.
Naštěstí po kontrole v servisu opraveno novou sponou.
Závěrem snad jen, že doufám, že už mne po tomhle všem auto nevykostí, páč pokud ano, pak bych silně zvažoval jeho prodej.
Jo a už mi přišel jeden z dílu na úpravu podvozku.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#69 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Eibachy jsou povinnost
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 379
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#70 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
2 Thor123: Jsem na ně zvědavej, obzvlášť v kombinaci s 4C.
Jinak nefungovalo mi bezklíčové odemykání na straně spolujezdce, na vině byla oxidace jednoho kontaktu v konektoru. Takže jsem oxidaci odstranil malým šroubováčkem a následně propláchnul isopropanolem a profoukl stlačeným vzduchem. Dále mi přišly fungl nové R-Design koberečky z Rakouska, které se mi tam podařilo sehnat o cca 1000 Kč laciněji, než bych je kupoval tady. No a dneska mi také přišlel z Nizozemí/Taiwanu zbytek dílů na podvozek.
Jinak nefungovalo mi bezklíčové odemykání na straně spolujezdce, na vině byla oxidace jednoho kontaktu v konektoru. Takže jsem oxidaci odstranil malým šroubováčkem a následně propláchnul isopropanolem a profoukl stlačeným vzduchem. Dále mi přišly fungl nové R-Design koberečky z Rakouska, které se mi tam podařilo sehnat o cca 1000 Kč laciněji, než bych je kupoval tady. No a dneska mi také přišlel z Nizozemí/Taiwanu zbytek dílů na podvozek.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4828
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#71 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Když čtu to HARD + díly na podvozek, jdu do mdlob Hlavně ať to jezdí a zas Tě to někde nenechá
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 379
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#72 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
co jsem četl ve Tvé galerii, tak to plně chápu...
Snad už jsem si to vyžral Mno, byl to risk kupovat auto, které skoro celý rok stálo. Navíc dle problémů, které jsem řešil a ještě teď řeším (oxidace spon, oxidace ráfků takže netěsnily patky pneu, oxidace konektorů a nejspíše nevracející se pístek v některé ze zadních brzd...) to vypadá, že auto ten skoro rok stálo asi někde na trávě. Příští týden snad poslední servis v tomto roce a pak už chci jen jezdit.
Snad už jsem si to vyžral Mno, byl to risk kupovat auto, které skoro celý rok stálo. Navíc dle problémů, které jsem řešil a ještě teď řeším (oxidace spon, oxidace ráfků takže netěsnily patky pneu, oxidace konektorů a nejspíše nevracející se pístek v některé ze zadních brzd...) to vypadá, že auto ten skoro rok stálo asi někde na trávě. Příští týden snad poslední servis v tomto roce a pak už chci jen jezdit.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#73 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Na S80 AWD Eibachy v kombinaci s 4C a 19" koly fungují velice slušně !
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 379
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#74 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Servis a upgrade podvozku
Minulý týden proběhl snad už poslední nutný servis na voze.
Long story short, snad všechno krom tlumičů a jejich uložení bylo na podvozku vyměněno. Krom toho, když už se dělal podvozek, dopřál jsem autu nové tlustší přední a zadní stabilizátory i s kostma HardRace, rozpěru mezi tlumiče pod haubnu a k tomu navrch Eibach pružiny.
Poté jsem navíc musel shánět nové gumy na dojetí, páč stávající 4 roky starý letní gumy Pirelli byly šisatý a upe na .
Tudíž tímto křtím auto na “Money Pit” a doufám, že ta svině minimálně rok, krom běžné údržby, nebude nic navíc potřebovat.
Takže prosím Vás, až budete mít stejně blbej nápad jako já, kupovat nějaký nejlevnější auto daného typu v Evropě, tak to prosím nedělejte. Nebo dělejte, ale počítejte s tím, že minimálně půlku kupní ceny dáte za servis, a né třetinu, jak jsem si já bláhově myslel.
Minulý týden proběhl snad už poslední nutný servis na voze.
Long story short, snad všechno krom tlumičů a jejich uložení bylo na podvozku vyměněno. Krom toho, když už se dělal podvozek, dopřál jsem autu nové tlustší přední a zadní stabilizátory i s kostma HardRace, rozpěru mezi tlumiče pod haubnu a k tomu navrch Eibach pružiny.
Poté jsem navíc musel shánět nové gumy na dojetí, páč stávající 4 roky starý letní gumy Pirelli byly šisatý a upe na .
Tudíž tímto křtím auto na “Money Pit” a doufám, že ta svině minimálně rok, krom běžné údržby, nebude nic navíc potřebovat.
Takže prosím Vás, až budete mít stejně blbej nápad jako já, kupovat nějaký nejlevnější auto daného typu v Evropě, tak to prosím nedělejte. Nebo dělejte, ale počítejte s tím, že minimálně půlku kupní ceny dáte za servis, a né třetinu, jak jsem si já bláhově myslel.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
- It’s my birthday
#75 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Na druhou stranu alespoň víš co tam máš a pokud jsem vše zaregistroval tak nemalou částku sežraly spíše úpravy než opravy
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek