Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
- Autor
- Zpráva
#51 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
S dovolením využiji existující téma, protože toho tu o hybridench není mnoho, tak ať je to pohromadě:
Jak se liší podvozek hybridního modelu od např. verze Cross Country?
motivace: V60 PHEV mi vyhovuje ve všech směrech s výjimkou světlé výšky. 136 mm není mnoho a 30 mm navíc by se velice hodilo při výletech, kdy se parkuje na neudržovaných parkovacích plochách a na dojezdy na chalupy.
Chápu, že tlumiče a pružiny z CC nelze použít kvůli značně jiné hmotnosti obou modelů, ale jde mi spíše o schonost podvozku se přizpůsobit jiným úhlům a případně co vše by se muselo vyměnit.
Předem děkuji za jakýkoliv podnět.
Jak se liší podvozek hybridního modelu od např. verze Cross Country?
motivace: V60 PHEV mi vyhovuje ve všech směrech s výjimkou světlé výšky. 136 mm není mnoho a 30 mm navíc by se velice hodilo při výletech, kdy se parkuje na neudržovaných parkovacích plochách a na dojezdy na chalupy.
Chápu, že tlumiče a pružiny z CC nelze použít kvůli značně jiné hmotnosti obou modelů, ale jde mi spíše o schonost podvozku se přizpůsobit jiným úhlům a případně co vše by se muselo vyměnit.
Předem děkuji za jakýkoliv podnět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#52 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Tedy měnit dnes tlumiče či pružiny u moderních aut se mi zdá krokem zpět, bo vše spolu dnes souvisí. Stabilita je nastavena právě na ty díly, které na vozidle jdou z výroby, proto dávat tam něco jiného může znamenat neočekávaný problém.
Srovnávat CC a PHEV se mi nezdá na místě, obě vozidla jsou dost jiná a to jak využitím, tak přístupem majitele, tak zpracováním a ovládáním.
Je třeba si říci, co od auta vlastně chceš a na co jej budeš používat primárně.
Srovnávat CC a PHEV se mi nezdá na místě, obě vozidla jsou dost jiná a to jak využitím, tak přístupem majitele, tak zpracováním a ovládáním.
Je třeba si říci, co od auta vlastně chceš a na co jej budeš používat primárně.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid
#53 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Ahoj, přiznám se, že jsem o výměně tlumičů za ty z CC taky chviličku přemýšlel a to protože mám na autě z výroby nárazníky a prahy z CC verze (dalo se to objednat jako „paket“). Stačilo by přidat plastové lemy blatníků, dát vyšší tlumiče a pneu s vyšším profilem a bylo by to jako originál. I když skutečný originál má zvenku ještě jinou výplň přední masky a černá zpětná zrcátka. Nakonec jsem od toho ustoupil a to hlavně kvůli pochybnostem o zadních tlumičích. Ty v CC nikdy nebyli konstruovány na zátěž baterek. Počítám, že na zadní tlumiče bude trvale působit zátěž o cca 200- 250 kg víc, a to už musí být znát. Co jsem se tak rozhlížel po internetu, tak na D6 se ani nenabízí nějaké aftermarket tlumiče. Nedávno jsem zahlédl, že nějaká firma (myslím, že v NL) se chlubila, že jako první nabízí tlumiče i na Plug-in, ale ty byli na snížení podvozku.Noir píše: ↑30 pro 2020 10:46 S dovolením využiji existující téma, protože toho tu o hybridench není mnoho, tak ať je to pohromadě:
Jak se liší podvozek hybridního modelu od např. verze Cross Country?
motivace: V60 PHEV mi vyhovuje ve všech směrech s výjimkou světlé výšky. 136 mm není mnoho a 30 mm navíc by se velice hodilo při výletech, kdy se parkuje na neudržovaných parkovacích plochách a na dojezdy na chalupy.
Chápu, že tlumiče a pružiny z CC nelze použít kvůli značně jiné hmotnosti obou modelů, ale jde mi spíše o schonost podvozku se přizpůsobit jiným úhlům a případně co vše by se muselo vyměnit.
Předem děkuji za jakýkoliv podnět.
Mě popravdě moje auto ani moc nízké nepřijde a určitě bych od oka tipnul více než jen 136 mm. Já ale v tomhle asi nebudu moc vhodným rádcem. Autem nikde v terénu nejezdím, a kdyby to bylo jednoduché, tak bych ho klidně i snížil, protože se mi to líbí. Jinak co jsem byl někde na parkovištích po polích a na blátě (na koncertech a podobně), tak tam auto ani nezaváhá – počítám, že díky hmotnosti mají pneumatiky hodně trakce a nikdy jsem snad ani neprohrábnul. Možná by mohl být problém z nějakého extrémně prudkého kopce, ale když se u toho přemýšlí, tak tohle auto vyjede fakt hodně.
_________________
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid 2014
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid 2014
#54 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Děkuji za reakce,
spíše mi šlo o to, jestli je podvozek obou modelů shodný/podobný a zda by snesl např. ty podložky aniž by ot začalo dělat problémy s řízením, klouby pohonu atd.
Spekulace o rozdílu PHEV/CC a že kdo chce jedno, zákonitě nemůže chtít druhé, bych nechal stanou. Já kombinaci 4x4+Světlá výška+"EL" na RZ neopak velice ocením.
spíše mi šlo o to, jestli je podvozek obou modelů shodný/podobný a zda by snesl např. ty podložky aniž by ot začalo dělat problémy s řízením, klouby pohonu atd.
Spekulace o rozdílu PHEV/CC a že kdo chce jedno, zákonitě nemůže chtít druhé, bych nechal stanou. Já kombinaci 4x4+Světlá výška+"EL" na RZ neopak velice ocením.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid
#55 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Když by to někoho zajímalo, posílám zkušenosti se servisem Volva V60 D6.
https://www.autickar.cz/blog/clanek/volvo-v60-d6-phev-nejdriv-radosti-ale-pak-i-starosti-a-to-velky/1370/
Pozitivní čtení to bohužel moc není, ale potencionální majitelé by měli mít kromě pozitivních vlastností auta, které jsem popisoval v prvním článku (o pár příspěvků výše), také přestavu o případném servisu.
https://www.autickar.cz/blog/clanek/volvo-v60-d6-phev-nejdriv-radosti-ale-pak-i-starosti-a-to-velky/1370/
Pozitivní čtení to bohužel moc není, ale potencionální majitelé by měli mít kromě pozitivních vlastností auta, které jsem popisoval v prvním článku (o pár příspěvků výše), také přestavu o případném servisu.
_________________
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid 2014
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid 2014
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#56 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Pěkné počteníčko. A opět další "zkušenost" s Machem v Č.B. Tam snad umí jen vyměnit olej - nic víc. No ale se stavem mechaniků, kteří tam pracují se ani nelze divit.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#57 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Pekna sranda, nicmene s poctem Volvo hybridu v CZ se neni cemu divit, ze nikdo nevi. Ale jsem tak docetl, uspora za provoz hybridu je vicemene nulova.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#58 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Nejsem si jist, zda je to pouze otázka počtu hybridů. Viz. Informace, že opravu dělají jen 3 servisy v Německu plus info o dostupnosti dílů….elektromobilita je pouze pro nadšence.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#59 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Mě není jasné proč je klimakompresor tak drahý. Co to obsahuje za kosmické komponenty. I na tu blbou V8 bude levnější ne ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#60 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Klimakompresor na v8 je prakticky totožný (neříkám že zaměnitelný) s tvým, kdežto na D6 pokud se nepletu bude kompresor elektrický tzn. není hnaný řemenem od motoru, ale elektricky.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#61 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Klimakompresor u onoho Hybridu je plne ELEKTRICKY, to je ten podstatny rozdil. Musi bezet i pri nabijeni, jelikoz dochazi k chlazeni ci ohrivani baterii. Proto elektricka verze. V seznamu jednotek pak vlastne kompresor je samostatna jednotka. Co jsem vsude cetl, tak chladivo/barvivo proste sezere tesneni mezi mechanikou a elektronikou.
Bezny mechanicky s remenici je sranda.
Bezny mechanicky s remenici je sranda.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 04 srp 2021 09:51, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#62 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
aha proto když lehne klima lehne cele auto. Ok teď to dává smysl.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V60 D6 twin engine '16
#63 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Tak som sa stal tiez majitelom tejto strojovne. Zatial som nadseny ale urcite to nie je pre kazdeho. Mam to kde dobijat a bezne jazdi kratke trasy do 30km a obcas nieco nadlhsie. Ak su otazky, rad odpoviem, aj ked sa zatial zoznamujem...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#64 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Kde jsi vzal tolik odvahy?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V60 D6 twin engine '16
#65 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Rád experimentujem na sebe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4781
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#66 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Teda je to pálka a hlavně 10měsíců starostí, ale v komentářích to bylo dobře napsaný: Cena novýho auta kolem 2mil? Takže altík za 45tis. nevypadá tak hrozně...
Na takový auto to chce mít velkou odvahu a dost peněz... Překvapilo mě, jak lidi chválej ty hybridní Lexusy...
Na takový auto to chce mít velkou odvahu a dost peněz... Překvapilo mě, jak lidi chválej ty hybridní Lexusy...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#67 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Toyota/Lexus má s hybridy zkušenosti už od přelomu tisíciletí, takže to zase tak překvapivý není. Ten systém je za ty roky vychytanej.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 662
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#68 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Tady je sice zmínka o XC40, ale je to dobré počtení, co zažívají v Bruselu:
Provoz elektromobilů už se nevyplatí ani v zemi, odkud je vnucují celé Evropě, výsledky studie jsou až kruté
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/provoz-elektromobilu-uz-se-nevyplati-ani-v-zemi-odkud-je-vnucuji-cele-evrope-vysledky-studie-jsou-krute/
Provoz elektromobilů už se nevyplatí ani v zemi, odkud je vnucují celé Evropě, výsledky studie jsou až kruté
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/provoz-elektromobilu-uz-se-nevyplati-ani-v-zemi-odkud-je-vnucuji-cele-evrope-vysledky-studie-jsou-krute/
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#69 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
jako článek hezkej a ikdyž si myslím v podstatě to samý tak mi tam jako dost chybí citace toho výpočtu nebo alespoň nějaká metodika výpočtu, zjednodušenej výpočet cokoliv. Takhle je to takový jedna bába říkala...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#70 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Autoforum + Lukasovo komentář = zbytečná ztráta času...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#71 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Neni to až taková ztráta, protože ten článek je krátkej
Ať už odpůrci nebo i prosazovači si dycky vyberou jen některý argumenty, aby "vypadali dobře". Problém je, pokud jsi v situaci, že v létě máš elektřiny tolik, že jí nemáš kam dát, protože buď máš nechutnej paušál ve virtuální baterii a platíš raketu za distribuci tam i zpět, nebo jí rovnou za mrzkej, nebo žádnej peníz prodáváš. V tu chvíli je hybrid nebo plně elektrický auto ideální odkladiště a pak jezdíš opravdu velmi levně. To je už na každym.
Mě osobně to neláká z důvodu úspory, ale jako technická zajímavost. Stejně jako si člověk koupí nejsilnější motor, nebo nejvyšší výbavu, protože prostě chce, ale finančně se to nevyplatí.
Ať už odpůrci nebo i prosazovači si dycky vyberou jen některý argumenty, aby "vypadali dobře". Problém je, pokud jsi v situaci, že v létě máš elektřiny tolik, že jí nemáš kam dát, protože buď máš nechutnej paušál ve virtuální baterii a platíš raketu za distribuci tam i zpět, nebo jí rovnou za mrzkej, nebo žádnej peníz prodáváš. V tu chvíli je hybrid nebo plně elektrický auto ideální odkladiště a pak jezdíš opravdu velmi levně. To je už na každym.
Mě osobně to neláká z důvodu úspory, ale jako technická zajímavost. Stejně jako si člověk koupí nejsilnější motor, nebo nejvyšší výbavu, protože prostě chce, ale finančně se to nevyplatí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#72 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Mě se EV libí další auto dost dobře možná bude EV. Páč i teď když se zdražila eletrika, atd, tak to furt vychází levněji na provoz jak taková D5...
Autoforum fakt ne, jsem se zařekla klikat na to nebudu.
Autoforum fakt ne, jsem se zařekla klikat na to nebudu.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 52
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
#73 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Přesně. D6 není ekologická ani ekonomická. Ale má dobrou výbavu a pěkně jezdí.Urvanej píše: ↑09 srp 2022 07:43 Neni to až taková ztráta, protože ten článek je krátkej
Ať už odpůrci nebo i prosazovači si dycky vyberou jen některý argumenty, aby "vypadali dobře". Problém je, pokud jsi v situaci, že v létě máš elektřiny tolik, že jí nemáš kam dát, protože buď máš nechutnej paušál ve virtuální baterii a platíš raketu za distribuci tam i zpět, nebo jí rovnou za mrzkej, nebo žádnej peníz prodáváš. V tu chvíli je hybrid nebo plně elektrický auto ideální odkladiště a pak jezdíš opravdu velmi levně. To je už na každym.
Mě osobně to neláká z důvodu úspory, ale jako technická zajímavost. Stejně jako si člověk koupí nejsilnější motor, nebo nejvyšší výbavu, protože prostě chce, ale finančně se to nevyplatí.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#74 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Proto jsem koupil V60 se stejnou, mozna vyssi vybavou nez D6 a jeste o 200kKč levneji a o 5let mladší s mizivym najezdem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 52
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
#75 Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid
Asi se shodneme, ze pokud se nejedna o ciste uzitkove auto, tak by taky melo delat radost. V60 D3 (hadam) by mi takovou radost nedelala. Pokud by ovsem pekna byla za ~200kKc, zvazoval bych ji koupit nekomu do rodiny. Puvodne jsem chtel V60 CC, ale na potvoru vychazely o 200kKc vice nez ta D6. Jasne, jsou tady i lepsi motorizace, ale nabidka neni zase tak siroka, takze to je casto o tom, jak se potka s chuti a moznosti kupovat.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 2406 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ripper
-
- 4 Odpovědi
- 1342 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od eLzyx
-
- 13 Odpovědi
- 1606 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od petrben
-
- 15 Odpovědi
- 1035 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 11 Odpovědi
- 586 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz