Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#251 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Snad jsem tě v sobotu ráno nevzbudil
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#252 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
V pohodě. Jedine co mě štvalo bylo při usinani zamknuti nadrže ktere mi zabzučelo po 30 minutach u hlavy
Cestou ze srazu se ukazal nedělni provoz, tak jsem konečně dostal auto k limitu. Kolem 230 tacho to zraci dech a už to moc nejde ani na 4ku ani na 5tku. Když nad 200 řadim 4->5 tak to pocukne. Pořad ale na kombik spokojenost a realně to nevyužiju.
Cestou ze srazu se ukazal nedělni provoz, tak jsem konečně dostal auto k limitu. Kolem 230 tacho to zraci dech a už to moc nejde ani na 4ku ani na 5tku. Když nad 200 řadim 4->5 tak to pocukne. Pořad ale na kombik spokojenost a realně to nevyužiju.
Naposledy upravil(a) Warcz dne 27 čer 2021 10:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#253 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#254 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
To jsem se snažil na volnoběh
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4783
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#255 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
230km/h neni máloWarcz píše: ↑27 čer 2021 10:06 V pohodě. Jedine co mě štvalo bylo při usinani zamknuti nadrže ktere mi zabzučelo po 30 minutach u hlavy
Cestou ze srazu se ukazal nedělni provoz, tak jsem konečně dostal auto k limitu. Kolem 230 tacho to zraci dech a už to moc nejde ani na 4ku ani na 5tku. Když nad 200 řadim 4->5 tak to pocukne. Pořad ale na kombik spokojenost a realně to nevyužiju.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#256 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Moje zkušenost je 230 tacho, u všech P2 co jsem měl (2.4T, T5) bylo lehce přes 210 gps. Jediná T5 pokračovala s úprkem dál lehce za 260 tacho. D5 lízají lehce 220 na omezovač otáček (4500)
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4783
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#257 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Ono i těch 210km/h je slušný... Velký a těžký auto... Já zkusil jen 180km/h, to mě bohatě stačí v tom tlusťochovi...
Třeba v těch 850-tkách letět 250km/h, to musej všichni asi koukat...
Třeba v těch 850-tkách letět 250km/h, to musej všichni asi koukat...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#259 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Já teda dal ve 4 lidech a docela plným kufrem a na LPG 235 tacho a ještě by zrychlovala, jen se mi tam někdo přimotal. Myslím si že těch 245 tacho by bylo reálných, ale zkoušet to už asi nebudu
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#260 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
No s lidmi na palubě a na LPG bych rozhodně nejel. Nejsem vrah a to ani lidi ani auta
Za vikend projeto 20l Vervy 100 ( Spanilka, dalnice ). Jak řikam zkusil jsem, ale v běžnem provozu nebudu využivat.
Za vikend projeto 20l Vervy 100 ( Spanilka, dalnice ). Jak řikam zkusil jsem, ale v běžnem provozu nebudu využivat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#261 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Proč je podle tebe problém jet 200+ s dobře seřízeným a funkčním LPG?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#262 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
pardon Pavle za OT:
FerdikF
to máš ale nějaké upravené ne? já se dostal se seriovou 2.5T na Andělských schodech na cca 238km/h tacho (je to z kopce)
se Stage 2 ARD + IC do88 Big Pack u Měřína na cca 245km/h tacho (po rovině).
Se Stage 4 a dalšíma úpravama jsem se s 2.5T dostal na Andělských schodech na cca 255km/h tacho - tentokrát z druhé strany
směrem do Prahy, takže do dlouhého táhlého kopce. To už bylo docela maso.
S 2.4 T5 + Hilton Tuning zatím nebyla možnost zkoušet limity.
FerdikF
to máš ale nějaké upravené ne? já se dostal se seriovou 2.5T na Andělských schodech na cca 238km/h tacho (je to z kopce)
se Stage 2 ARD + IC do88 Big Pack u Měřína na cca 245km/h tacho (po rovině).
Se Stage 4 a dalšíma úpravama jsem se s 2.5T dostal na Andělských schodech na cca 255km/h tacho - tentokrát z druhé strany
směrem do Prahy, takže do dlouhého táhlého kopce. To už bylo docela maso.
S 2.4 T5 + Hilton Tuning zatím nebyla možnost zkoušet limity.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#263 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Protože LPG ma větši teplotu spalovani, tak proč ve 30 stupnich, 4.5tis otaček a max zatiženi tam davat něco co zvedne teplotu spalin ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#264 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
No pokud teplota spalin na log leze na 900°C benzín má cca 850°C tak je špatně seřízený systém a směs je chudá. Pokud to nejde vyřešit korekcí dá se přidat přívstřik benzínu nebo je potřeba použít adekvátní komponenty k výkonu. Neber to jako rýpání já jen chtěl vědět zda je nějaký relevantní důvod.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#265 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Jestli to maš seřízený na brzdě v plném zápřahu a měřil sis teplotu spalin tak jo. Ja to beru tak, že mam LPG na klidné přesuny na dálnici. Nikdo mi to na limitu otáček neměřil + nechci odpálit ventily a přijde mi, že davat tomu plnou vervu 100 je lepší. To je muj pohled. Nevidím tam žádnou úsporu jet těch par Km na LPG.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#266 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Jasně chápu, je to pocitovka.
Já to mám seřízeno klasicky a je to dostatečné, ty teploty jsem uváděl pro upřesnění info o +100 až 150°C na LPG, teplotu výfukových plynů na autě netřeba měřit dá se odvodit z hodnoty první lambdy (porovnání jízdy na BA a LPG), přímé měření nasazuju pouze na ostrých 2T motorech.
Jinak autem takhle rychle nejezdím (na to mám závody) a skrz omezovač bych těchto rychlostí stejně nedosáhl.
Ale samozřejmě je tvůj přístup fajn v tom, že se o auto staráš a přemýšlíš nad tím, zato
Já to mám seřízeno klasicky a je to dostatečné, ty teploty jsem uváděl pro upřesnění info o +100 až 150°C na LPG, teplotu výfukových plynů na autě netřeba měřit dá se odvodit z hodnoty první lambdy (porovnání jízdy na BA a LPG), přímé měření nasazuju pouze na ostrých 2T motorech.
Jinak autem takhle rychle nejezdím (na to mám závody) a skrz omezovač bych těchto rychlostí stejně nedosáhl.
Ale samozřejmě je tvůj přístup fajn v tom, že se o auto staráš a přemýšlíš nad tím, zato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#267 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
No zkusil jsem těch 200+ jednou, relativně volná dálnice, tak mi to nedalo, jinak jsem spíš jeden z pomalejších na dálnici, vyhovuje mi tak 120 tempomat. Upravované to extra nebylo, jen jsem davál jiné turbo a až při montáži jsem si všimnul, že je větší...ted je tam 13T místo 12T, takže zase takový rozdíl by to být neměl. Asi jsem měl tenkrát vítr v zádech, jinak dálnice rovina, místama spíš lehce do kopce. Na těch ventilech něco bude, páč jsem v zimě musel dělat hlavu. Uletěl mi kus ventilu jen při předjíždění, když jsem vytočil trojku. LPG montováno v 220tis km a v nějakých 377tis ventil, takže ted tam jsou nové ventily a snad to zase 160tis km vydrží .
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#268 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Já nevím jak vy a přemýšlení, já nad tím tedy přemýšlím taky ale musím za sebe říct, že jsem měl S60 2.4T 190t km -> 333t km na LPG, jezdil jsem na dálnici 200+ docela běžně a vůbec by mě nenapadlo, že bych měl nějak přepínat na benzín. Od nádrže byl od počátku natažen větší průměr trubky na LPG, silnější reduktor a samozřejmě přístřik benzínu, za cestu Brno - Praha se benzinový palivoměr znatelně pohnul (ale ne, nejelo to na benzín). Fungovalo to úplně normálně bez jakýchkoli náznaků problému.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#269 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
A votom to je...samozřejmě přístřik benzínu...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#270 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
No prave, vo tom to je. A proto by me ani nenapadlo resit nejakou teplotu spalovani, kdyz ta je vyresena touto funkci a to tak, ze spolehlive. A uz vubec bych to neresil tak, ze kdyz bych chtel topit, tak bych jezdil jen na benzin…muj nazor.
A abych nebyl za diletanta neznaleho - ne, neresil bych to ani na 2.5T s vetsim sklonem k praskani bloku z duvodu tepelneho namahani.
A abych nebyl za diletanta neznaleho - ne, neresil bych to ani na 2.5T s vetsim sklonem k praskani bloku z duvodu tepelneho namahani.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#271 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Já popsal teorii. Jinak u svého to taky neřeším. Mám jen prostě vše nastavené tak jak má být a jezdím. V XC70 jsem měl 2,4t 147kw a ta na lpg najezdila semnou cca 180tis km a stále jezdí s původní hlavou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#272 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Vono to spíš bude o péči a ty naši plecháči příkladnou.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#273 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Praxe ukáže. Nestojí mi to za to. Mam LPG seřízené ponorku nemám, ale na brzdě v plném výkonu jsem to určitě neměřil. Při seřizování jsme šli do 160km/h a to mi stačí. Tímto prosím diskuzi v galerii o LPG ukončíme
Jinak dneska se mi ukázalo "málo oleje" což jestli to bude jako minule na 50% tak dobrý. Od výměny najeto 13 000Km takže to řešit nebudu a při 15 000Km rovnu vyměním olej.
Jinak dneska se mi ukázalo "málo oleje" což jestli to bude jako minule na 50% tak dobrý. Od výměny najeto 13 000Km takže to řešit nebudu a při 15 000Km rovnu vyměním olej.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 170
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#274 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Ještě par fotek z Kletečné. Fotky obecně luxusni.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4783
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#275 Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Ta kombinace barev vypadá dobře... Možná tomu chybí to zadní křídlo...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek