VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#126 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
možná nejsi beta tester (na apce).
verze apky: 1.16 (148) - najdeš ji dole, když dáš "zrušit" u otisku prstu při přihlášení.
aktualizaci jsem měl před 20 minutama
verze apky: 1.16 (148) - najdeš ji dole, když dáš "zrušit" u otisku prstu při přihlášení.
aktualizaci jsem měl před 20 minutama
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 5161
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#127 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Asi takto, proste si ji aktualizuj rucne
Uz mam nastaveno na rano, tak jsem zvedav
Uz mam nastaveno na rano, tak jsem zvedav
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5224
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#128 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Plánovač topení pěkný. Blbě se zeptám bufikujete vždy ? Přišlo by mi zajímavý tam přidat ještě teplotu spuštění. Třeba pokud bude méně jak 10 stupňů, jinak se plán neprovede.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 5161
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#129 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Je videt, ze o funkci bufiku moc nevis. Ten limit ma uz auto z vyroby. Tudiz netreba hlidat znovu, navic by se muselo auto probouzet na zjisteni teploty a tim i vybijet baterku.
Jinak zame ANO, limit u P3 je 15°C, takze pokud je pod, poustim denne.
Jinak zame ANO, limit u P3 je 15°C, takze pokud je pod, poustim denne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 502
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#130 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Aha tak já žádný Beta tester nejsem, app store nabízí jen verzi 1.15
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 5161
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#131 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Já mám Android, tak to bude asi tím.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 5161
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#132 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Nahodou kdyz VDD budu prohazovat mezi 2mi auty, je nejake uskali, nebo to proste nepujde? Jde mi treba o logovani DTC u kolegy ci tak. Zkousel to nekdo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#133 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
pokud budeš mít obě auta na sebe přihhlášené ve svém účtu, tak to možná půjde. Často mi Pavel donesl nový Dongl, vytáhl ho ze svého auta, dal mi ho ať si ho vezmu a dám mu ten starý. dongl má sice svoje ID, ale spáruje se s VINem auta a v aplikaci se řeší auto podle VINu a ne ID donglu (je tam jen jako info).
ale skoro bych se nebál vsadit (a v tomto případě bych udělal asi to samé), že v sériové produkci to bude zamknuté a pro přehození ho budeš muset odpárovat od VINu. navíc tak, že se jim ozveš, abys musel dát důvod.
nebo možná budeš platit za obě auta ten paušál a pak to budeš moct přehazovat.
ale skoro bych se nebál vsadit (a v tomto případě bych udělal asi to samé), že v sériové produkci to bude zamknuté a pro přehození ho budeš muset odpárovat od VINu. navíc tak, že se jim ozveš, abys musel dát důvod.
nebo možná budeš platit za obě auta ten paušál a pak to budeš moct přehazovat.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 5161
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#134 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Ja posledne po vymene ho jen dal do auta a ani nemusel parovat. Nicmene pokud nekdo plati provoz VDD, tak by melo byt snad jedno zda je v tom ci onom aute ne? Tezko ho da nekdo do 2 aut zaroven.
No nic vyzkousim to.
No nic vyzkousim to.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5224
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#135 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Blokovat dongl v dalším autě mě přijde kontraproduktivní. Autoři nic nevydělají a člověka, který by si to teoreticky pořídil si to rozmyslí, protože spousta lidí, zvláště v ČR, předplatné nesnáší.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#136 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
není. protože jinak budou poláci dělat diagnostiky všech aut v okolí jedním donglem.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 5161
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#137 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
V letaku pro Dealery maji v nabidce i servisni VDD, prave na diagnostiku. Tak je mozne, ze pro koncove uzivatele to bude na VIN
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 502
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#138 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
časovač už asi týden jeden i na applu, tak díky moc
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#139 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
S dovolením se vrátím, protože sledování videa mi tuhle "kauzu" zde připomnělo. Tady ta nová Mazda má taky vadu od výroby?
Samozřejmě zmíní, že to umí i Ford a Volvo.
Od času cca 16:05
https://youtu.be/LWYAlYRUToU
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#140 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Pan Vaculík je trochu mimo, to už se tak automobilovým taky "novinářům" bohužel stává.
Za prvé, nesrovnávejte techniku a sw aut, které od sebe dělí +- 20 let a minimálně dvě, spíš tři emisní normy. Za druhé, dejte si do googlu "rev matching" a zjistíte, že se jedná o něco jiného včetně všech potřebných senzorů a konečně za třetí, majitelé novějších aut si přečtěte např třeba tohle: https://www.autoforum.cz/technika/technik-volkswagenu-vysvetlil-proc-modernim-autum-pri-razeni-zustavaji-viset-otacky-motoru/
Faktem zůstává, že jednotka motoru opravdu neví, jestli budete řadit nahoru nebo dolů. Nejenom, že to neví, ale je jí to srdečně jedno, má na práci důležitější věci. Rychlost, kterou chcete zařadit, znáte jen vy, auto zas tak chytré není a do hlavy vám nevidí.
Mimochodem, sw jednotky motoru je v rámci jedné motorizace stejný jak pro manuál tak pro automat.
Existují zde na fóru lidé, kteří i tak tvrdí, že jejich auto a jejich ecu to umí, prosím, budiž, je mi to jedno.
Za prvé, nesrovnávejte techniku a sw aut, které od sebe dělí +- 20 let a minimálně dvě, spíš tři emisní normy. Za druhé, dejte si do googlu "rev matching" a zjistíte, že se jedná o něco jiného včetně všech potřebných senzorů a konečně za třetí, majitelé novějších aut si přečtěte např třeba tohle: https://www.autoforum.cz/technika/technik-volkswagenu-vysvetlil-proc-modernim-autum-pri-razeni-zustavaji-viset-otacky-motoru/
Faktem zůstává, že jednotka motoru opravdu neví, jestli budete řadit nahoru nebo dolů. Nejenom, že to neví, ale je jí to srdečně jedno, má na práci důležitější věci. Rychlost, kterou chcete zařadit, znáte jen vy, auto zas tak chytré není a do hlavy vám nevidí.
Mimochodem, sw jednotky motoru je v rámci jedné motorizace stejný jak pro manuál tak pro automat.
Existují zde na fóru lidé, kteří i tak tvrdí, že jejich auto a jejich ecu to umí, prosím, budiž, je mi to jedno.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#141 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
mám automaty už řadu let, takže je mi to jedno, ale mám pocit, že udělat sw jednotky motoru, aby to poznal je relativně primitivní (za předpokladu, že za volantem nebude sedět vemeno).
prostě stačí při zmáčknutí spojky sledovat, jestli řidič začíná přidávat plyn nebo ubírat. opravdu nic složitého na tom není. a když to z dat nejde úplně zjistit, pak prostě tu funkci nepoužít.
prostě stačí při zmáčknutí spojky sledovat, jestli řidič začíná přidávat plyn nebo ubírat. opravdu nic složitého na tom není. a když to z dat nejde úplně zjistit, pak prostě tu funkci nepoužít.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 689
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#142 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
kdyby si fila nebyl sebou tak jisty a kriticky se zamyslel mozna by si mohl predstavit nasledujici scenar:
a) auto jede na 3. stupen rychlosti 80km/h dejme tomu na 3000 ot/min. Ridic zmackne spojku. Auto predpoklada (ano, pouze predpoklada, opravdu to nevi), ze bude ridic radit na 4. Vypocita si ze pri 80km/h na 4. stupen odpovidaji otacky dejme tomu 2000ot/min. Ridic zmacknul spojku a pustil plyn, otacky padaji a zastavi se presne na 2000ot/min. Ridic mezitim doradi 4, pusti spojku a pridava plyn. Dokonale plynule prerazeni, zadny problem. Pokud by byl ridic napr. zacatecnik a radil pomalu, otacky by byvaly spadly pod 2000ot/min a po pusteni spojky by nasledovalo neprijemne cuknuti pri kterem by kinetcika energie auta roztocila motor zpet na 2000ot/min a ktere by otravovalo posadku a namahalo dvouhmotu. Tato funkce to eliminuje. Pokud je ridic ponekud pokrocilejsi a radi velmi rychle, stejne to pri razeni nahoru "mazne" pres spojku, neboli nebude cekat az otacky spadnou a ani si nevsimne, ze tam ta funkce je.
b) a ted pozor prichazi bajny jednorozec...auto jede na 3. stupen rychlosti 80km/h dejme tomu na 3000 ot/min. Ridic zmackne spojku a pousti plyn. Chce tam ale tentokrat narvat za 2, coz auto nevi a coz pri 80 km/h odpovida dejme tomu 5000 ot/min. Auto stale predpoklada, ze bude ridic radit na 4 (protoze opravdu nevi co ridic bude delat). Funkce i tak vypocita, ze pri 80km/h na 4. stupen odpovidaji otacky 2000ot/min. Protoze ridic zmacknul spojku a pustil plyn, otacky padaji na vypocitanych 2000ot/min. Ridic tam ale mezitim narval za 2 a pousti spojku. Kinetcike energie auta pres prevodovku roztaci motor na 5000 ot/min. Neboli nestalo se vubec nic zvlastniho, nicemu to nevadi. Pokud ridic neni kopyto a pri podrazovani prida plyn, stejne nikdy otacky na vypocitanych 2000 nespadnou. Pokud je ridic kopyto, a bude podrazovat pomalu a jeste bez plynu, asopn mu otacky nespadnou az na volnobeh ale jen na 2000 a nasledujici cuknuti bude o neco mensi.
Myslim ze na tom neni nic sloziteho k pochopeni. Prave kvuli tomu ze RJ nevi jestli clovek bude radit nahoru nebo dolu (protoze to auto proste nema ta cidla, ktery "pravy" rev matching fungujici pri razeni dolu potrebuje), je tato fce aplikovana jen na razeni nahoru. Mne to funguje, Vaculikovi to funguje v Mazde, pythonovi.p to funguje, juricovi to funguje, ok2ucx psal ze to nejaky diesley mely, ale pry se vsichni mylime. Kdo se nad tim opravdu zamysli, prijde na to ze jediny scenar kdy to nefunguje je, kdyz chce napr, clovek radit 4->6, protoze funkce drzi otacky odpovidajici 5, neboli trochu vyssi a tim padem to cukne, coz mne, prizanavam, trochu sere. Filou zminovany rev hang je neco jineho (a ano to je kvuli emisim). S touto vymozenosti sem se setkal u zanovniho vozu meho pribuzneho a neni o co stat.
Muj navrh kvuli kerymu sem do tohodle vlakna puvodne vlezl byla fuknce druha, ktera by pri podrazovani nastavovala omezovac otacek po dobu kdy je zmacknuta spojka. To kvuli tomu ze clovek s d5 kdyz podrazuje a prida plyn aby srovnal otacky, velice snadno prestreli (proste pridate plyn, nejdriv nic a pak se splasi turbo a vylitne to moc). Neboli v pripadu vyse pri podrazovani na 2 by byl omezovac nastaven na 5000 pro pripad, ze ridic pridal plyn. Kdo by pri porazovani plyn nepridal, ani by si nevsim ze tam ta fce je. ok2ucx mne psal ze navrh pochopil ale neni realizovatelny. Z toho dovozuju, ze kdo chce tak to pochopi, kdo nechce tak melduje neco o tempomatech, podtlacich, emisich apod.
a) auto jede na 3. stupen rychlosti 80km/h dejme tomu na 3000 ot/min. Ridic zmackne spojku. Auto predpoklada (ano, pouze predpoklada, opravdu to nevi), ze bude ridic radit na 4. Vypocita si ze pri 80km/h na 4. stupen odpovidaji otacky dejme tomu 2000ot/min. Ridic zmacknul spojku a pustil plyn, otacky padaji a zastavi se presne na 2000ot/min. Ridic mezitim doradi 4, pusti spojku a pridava plyn. Dokonale plynule prerazeni, zadny problem. Pokud by byl ridic napr. zacatecnik a radil pomalu, otacky by byvaly spadly pod 2000ot/min a po pusteni spojky by nasledovalo neprijemne cuknuti pri kterem by kinetcika energie auta roztocila motor zpet na 2000ot/min a ktere by otravovalo posadku a namahalo dvouhmotu. Tato funkce to eliminuje. Pokud je ridic ponekud pokrocilejsi a radi velmi rychle, stejne to pri razeni nahoru "mazne" pres spojku, neboli nebude cekat az otacky spadnou a ani si nevsimne, ze tam ta funkce je.
b) a ted pozor prichazi bajny jednorozec...auto jede na 3. stupen rychlosti 80km/h dejme tomu na 3000 ot/min. Ridic zmackne spojku a pousti plyn. Chce tam ale tentokrat narvat za 2, coz auto nevi a coz pri 80 km/h odpovida dejme tomu 5000 ot/min. Auto stale predpoklada, ze bude ridic radit na 4 (protoze opravdu nevi co ridic bude delat). Funkce i tak vypocita, ze pri 80km/h na 4. stupen odpovidaji otacky 2000ot/min. Protoze ridic zmacknul spojku a pustil plyn, otacky padaji na vypocitanych 2000ot/min. Ridic tam ale mezitim narval za 2 a pousti spojku. Kinetcike energie auta pres prevodovku roztaci motor na 5000 ot/min. Neboli nestalo se vubec nic zvlastniho, nicemu to nevadi. Pokud ridic neni kopyto a pri podrazovani prida plyn, stejne nikdy otacky na vypocitanych 2000 nespadnou. Pokud je ridic kopyto, a bude podrazovat pomalu a jeste bez plynu, asopn mu otacky nespadnou az na volnobeh ale jen na 2000 a nasledujici cuknuti bude o neco mensi.
Myslim ze na tom neni nic sloziteho k pochopeni. Prave kvuli tomu ze RJ nevi jestli clovek bude radit nahoru nebo dolu (protoze to auto proste nema ta cidla, ktery "pravy" rev matching fungujici pri razeni dolu potrebuje), je tato fce aplikovana jen na razeni nahoru. Mne to funguje, Vaculikovi to funguje v Mazde, pythonovi.p to funguje, juricovi to funguje, ok2ucx psal ze to nejaky diesley mely, ale pry se vsichni mylime. Kdo se nad tim opravdu zamysli, prijde na to ze jediny scenar kdy to nefunguje je, kdyz chce napr, clovek radit 4->6, protoze funkce drzi otacky odpovidajici 5, neboli trochu vyssi a tim padem to cukne, coz mne, prizanavam, trochu sere. Filou zminovany rev hang je neco jineho (a ano to je kvuli emisim). S touto vymozenosti sem se setkal u zanovniho vozu meho pribuzneho a neni o co stat.
Muj navrh kvuli kerymu sem do tohodle vlakna puvodne vlezl byla fuknce druha, ktera by pri podrazovani nastavovala omezovac otacek po dobu kdy je zmacknuta spojka. To kvuli tomu ze clovek s d5 kdyz podrazuje a prida plyn aby srovnal otacky, velice snadno prestreli (proste pridate plyn, nejdriv nic a pak se splasi turbo a vylitne to moc). Neboli v pripadu vyse pri podrazovani na 2 by byl omezovac nastaven na 5000 pro pripad, ze ridic pridal plyn. Kdo by pri porazovani plyn nepridal, ani by si nevsim ze tam ta fce je. ok2ucx mne psal ze navrh pochopil ale neni realizovatelny. Z toho dovozuju, ze kdo chce tak to pochopi, kdo nechce tak melduje neco o tempomatech, podtlacich, emisich apod.
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5091
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#143 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Já snad zítra tu závadu na své D5 natočím na mobil a hodím sem. Nejsem jediný komu se D5 takhle chová... A že by jsme měli všichni rozbité auto se mi nezdá.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#144 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
2 Marek: Promiň, nerozumím. Třeba neumím řadit, ale...
1. fáze - sundám nohu z plynu
2. fáze - sešlápnu pedál spojky
3. fáze - posunu řadičku na neutrál, pak dál na další vyšší nebo nižší rychlost
4. fáze - pouštím spojku, přidávám plyn
Ve které fázi 1 - 3 přidávám nebo ubírám plyn?
Dále, co když budu řadit ne postupně, ale třeba ob jednu? 2-4-6 nebo naopak 6-4-2 či 5-3? Když by to inženýři takhle geniálně vymysleli, proč by to dělali jen pro řazení nahoru? Když pro motor a převodovku je daleko náročnější podřazení a s tím spojené skokové zvýšení otáček i o víc než 1000 za minutu? To by přece pak taky nebyl problém nebo jo?
Třeba takhle je řešený ten "rev matching", česky taky někdy nazýván falešný meziplyn, akorát má k tomu mimo jiné senzor na řadící páce a jednotka pak přesně ví, jaká rychlost, jestli vyšší nebo nižší, bude následovat a tomu přizpůsobí otáčky motoru.
Jak už jsem psal, motorová jednotka běžného auta, což Volvo je, má jeden jediný úkol. Vlastně dva První je v každé milisekundě běhu motoru udržet daný spalovací poměr vzduchu a paliva, tak aby byly dodrženy emisní limity a výkon dané výrobcem. Druhý je zabránit poškození motoru. Pokud se jí jeden z těchto úkolů nedaří splnit, spustí nouzový režim. Nic víc po ní ale nechtějte.
Jinak jde samozřejmě do jednotky nahrát cokoliv chytřejšího, viz dieselgate, ale to jsme někde jinde...
2 powl: dobře, jsem možná v tomto případě nekritický, ale to jen proto, že v tomhle oboru dělám. Ale, v diskuzi předkládám argumenty podporující moje tvrzení. Tyto argumenty jsou navíc normálně veřejně dohledatelné. Tvým jediným argumentem je to, že nemusíš nic číst, protože tvoje auto to prostě dělá. To je pak těžký
1. fáze - sundám nohu z plynu
2. fáze - sešlápnu pedál spojky
3. fáze - posunu řadičku na neutrál, pak dál na další vyšší nebo nižší rychlost
4. fáze - pouštím spojku, přidávám plyn
Ve které fázi 1 - 3 přidávám nebo ubírám plyn?
Dále, co když budu řadit ne postupně, ale třeba ob jednu? 2-4-6 nebo naopak 6-4-2 či 5-3? Když by to inženýři takhle geniálně vymysleli, proč by to dělali jen pro řazení nahoru? Když pro motor a převodovku je daleko náročnější podřazení a s tím spojené skokové zvýšení otáček i o víc než 1000 za minutu? To by přece pak taky nebyl problém nebo jo?
Třeba takhle je řešený ten "rev matching", česky taky někdy nazýván falešný meziplyn, akorát má k tomu mimo jiné senzor na řadící páce a jednotka pak přesně ví, jaká rychlost, jestli vyšší nebo nižší, bude následovat a tomu přizpůsobí otáčky motoru.
Jak už jsem psal, motorová jednotka běžného auta, což Volvo je, má jeden jediný úkol. Vlastně dva První je v každé milisekundě běhu motoru udržet daný spalovací poměr vzduchu a paliva, tak aby byly dodrženy emisní limity a výkon dané výrobcem. Druhý je zabránit poškození motoru. Pokud se jí jeden z těchto úkolů nedaří splnit, spustí nouzový režim. Nic víc po ní ale nechtějte.
Jinak jde samozřejmě do jednotky nahrát cokoliv chytřejšího, viz dieselgate, ale to jsme někde jinde...
2 powl: dobře, jsem možná v tomto případě nekritický, ale to jen proto, že v tomhle oboru dělám. Ale, v diskuzi předkládám argumenty podporující moje tvrzení. Tyto argumenty jsou navíc normálně veřejně dohledatelné. Tvým jediným argumentem je to, že nemusíš nic číst, protože tvoje auto to prostě dělá. To je pak těžký
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#145 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Moje D3 to dělá taky, ale stále si stojím za tím, že důvodem není příprava na řazení nahoru, ale emise, viz moje příspěvky výše
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#146 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Pokud by to někoho zajímalo, tak si do googlu zadejte termín "rev hang" a něco si přečtěte. Případně se podívejte na toto video, kde je tento jev docela hezky popsán: https://drivetribe.com/p/the-big-problem-with-modern-manual-RFNuoUgUScaQj4mKntXprg
Týká se to aut vyrobených zhruba od roku 2006-07 výše.
Týká se to aut vyrobených zhruba od roku 2006-07 výše.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#147 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
@fíla
ve fázi 3 nebo těsně po ní. dávat plyn až po tom, kdy pustíš spojku (hlavně u podřazení)? tohle tak max pár jízd po autoškole, ale jezdit tak furt je labůžo pro silentbloby
ve fázi 3 nebo těsně po ní. dávat plyn až po tom, kdy pustíš spojku (hlavně u podřazení)? tohle tak max pár jízd po autoškole, ale jezdit tak furt je labůžo pro silentbloby
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 140
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
#148 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Trochu off topic,
Od ktorého roku resp. emisnej normy má D5 rev matching pri radení nahor ? Mám 2005 posledná E3, a nejako som to ešte nezaznamenal
Od ktorého roku resp. emisnej normy má D5 rev matching pri radení nahor ? Mám 2005 posledná E3, a nejako som to ešte nezaznamenal
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 689
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#149 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
To nevim, ja mam MY2007 a mam to
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Chyne, Praha západ
- Vůz: VOLVO XC70 2015 D5244T15
#150 VDASH Dongle VDD - nápady na další funkce?
Ahoj,
zkouším zde, protože Helpdesk D5T5 už nějaký čas mlčí.
Používal jsem cca půl roku VDD Dongle na iOS a vše fungovalo.
Pak po přihlášení byla šedivá obrazovka a nepomohlo ani odinstalovat ani znovu napárovat.
Provedl jsem aktualizaci iOs a znovu stahl appku. Tentokrat uz pri loginu napíše, že skončilo předplatné. To je tam ještě určite, nicméně jsem koupil 12 měsíců dalších s tím, že to stejně budu používat, ale nic to nevyřešilo. Appka pořád nic.
Přitom Dongle posílá notifikace na mobil a na webu D5T5 po příhlášení do VDD Portálu je vše aktvní a vidět poslední nájezdy apod.
Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo radu co s tím?
Díky moc
zkouším zde, protože Helpdesk D5T5 už nějaký čas mlčí.
Používal jsem cca půl roku VDD Dongle na iOS a vše fungovalo.
Pak po přihlášení byla šedivá obrazovka a nepomohlo ani odinstalovat ani znovu napárovat.
Provedl jsem aktualizaci iOs a znovu stahl appku. Tentokrat uz pri loginu napíše, že skončilo předplatné. To je tam ještě určite, nicméně jsem koupil 12 měsíců dalších s tím, že to stejně budu používat, ale nic to nevyřešilo. Appka pořád nic.
Přitom Dongle posílá notifikace na mobil a na webu D5T5 po příhlášení do VDD Portálu je vše aktvní a vidět poslední nájezdy apod.
Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo radu co s tím?
Díky moc
- Přílohy
-
- IMG_2050 2.jpg (94.84 KiB) Zobrazeno 1430 x
-
- IMG_1963 2.jpg (50.04 KiB) Zobrazeno 1430 x
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek