Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#551 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od jirkaTDI »

Hele upřímně, dle grafu usuzuji, že takové měření výkonu stejně nemá moc velkou vypovídací hodnotu, stejně jako většina dynamických měření na brzdě.
Výkon bude řádově sedět, cca +- 10 hp, ale skutečný průběh točivého momentu bude pravděpodobně o dost jiný. V praxi by člověk udělal "kvalifikovaným" odhadem na základě svezení se v autě a následnými čárami v Malování graf s podobnou vypovídací hodnotou a přesností. Takže teplotu bych moc neřešil.

Pokud bys chtěl přesnější měření v Praze, tak hodnotnější měření jsou schopni udělat např. v Autotechnologi, případně možná v Dieselpower.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#552 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Warcz

já to auto v tom vedru nechtěl trápit. Jel jsem tam v 35 stupňovech vedrech přes zasekanou Prahu snad hodinu. Auto rozpálený na škvarek :(
Zkoušeli jsme auto ochladit ve stínu, ale nemělo to smysl....chcal z nás pot při sebemenší námaze.

Pán říkal, že v tomhle hicu nemůžeme jet na 5. rychlostní stupeň, že bychom motor uvařili.
I na tu čtyřku to na válcích letělo 230km/h :shock: (já jsem ze silnice zvyklej tak na 210km/h, pak už musim řadit pětku)
Navíc se udělalo jen jedno měření, kvůli teplotě vzduchu jsem druhé měření odmítl.

Pocitově je auto do cca 3.000rpm zdechlé, pak se roztočí turbo KKK24 a jede to hezky.

S původní B 5254 T2 + 16T Turbo a chip Stage 4 (ARD/D5T5) to bylo o poznání agresivnější, s rychlejším nástupem turba. Na 3. rychlostní
stupeň to ve 110km/h hrabalo na všechny 4 kola a volant škubal ruce.....ale, jak to dopadlo, víme :D myslim, že tehdy to auto mělo určitě
dost přes 360HP.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

powl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 686
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

#553 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od powl »

jirkaTDI píše: 15 srp 2023 15:40 Výkon bude řádově sedět, cca +- 10 hp, ale skutečný průběh točivého momentu bude pravděpodobně o dost jiný.
Proc?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#554 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Vapik »

Protože prostě je to z podstaty nepřesné měření s mnoha proměnýma. Jen tak namátkou 10hp ti udělá jen rozdílné kurtování auta. Když by jsi chtěl přesnější výsledek tak při tomhle typu měření to chce aspoň 10x opakovat. Když v práci měříme, je to na týden příprava a týden měření.
Nicméně průběh je hezky a to je důležité absolutní čísla bych tolik neřešil.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#555 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od jirkaTDI »

jj, protože dynamická metoda, malá zátěž/krátký čas měření, nevhodné podmínky... šetrné k autu, ale velmi orientační.

Dá se to naměřit přesněji, ale musí být měřeno při vyšší zátěži (= delší čas měření, turbo se stihne nafouknout už od spodních ot. a stíhá se regulovat dle požadavků řj bez přefuků), na zkušebně s kvalitním dynamometem (např. MAHA...) a velmi výkonným chlazením.

powl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 686
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

#556 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od powl »

Vapik píše: 15 srp 2023 21:36 Protože prostě je to z podstaty nepřesné měření s mnoha proměnýma. Jen tak namátkou 10hp ti udělá jen rozdílné kurtování auta. Když by jsi chtěl přesnější výsledek tak při tomhle typu měření to chce aspoň 10x opakovat. Když v práci měříme, je to na týden příprava a týden měření.
Nicméně průběh je hezky a to je důležité absolutní čísla bych tolik neřešil.
to me prave napadlo, ze tvar krivky by melo byt to jediny co plati, protoze ta dynamicka brzda vi presne jak valec zrychluje, absolutni cisla muzou bejt zkresleny vstupnima parametrama, to chapu, ale Jirka to prave napsal obracene
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#557 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Vapik »

No já myslím že ne. Moje zkušenost je taková že pokud měřič necítí vyloženě na spokojeného zákazníka tvar křivek je +- shodný.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#558 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od jirkaTDI »

Průběh se změří dobře u atmosféry, ale u turba to bývá zkreslené tím víc, čím kratší je měření a čím větší je turbo.
Většinou je při takovém měření náběh turba zpožděný oproti chování na silnici a pak následuje overboost, který udělá zkreslený vrchol točivého momentu, ale u maximálních otáček se to už stihne zregulovat a výkon pak řádově sedí, ale přesnost je tak +-5% i míň.

Přijde mi právě divný, že je vrchol krouťáku až v 5000 ot.
Buď je extrémně konzervativní soft s ohledem na spojku a pohonné ústrojí ve spodních a středních otáčkách záměrně uškrcený.
Nebo bylo měření příliš krátké a turbo se nafouklo až takto pozdě.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#559 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Vapik »

Nechci to tady Ejdoovi plevelit, ale to co píšeš jsem viděl většinou na naftových motorech kde se dávalo ohodne větší turbo oproti sérii. Ale je pravda že v benzínu má zkušenosti s brzděním hlavně atmo motorů.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#560 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

"F poho chlapci", nic neplevelíte.

Auto nechám ještě krapet nafoukat. Udělám pár jízd, pošlu logy a uvidíme, co s tim v Hilton Tuning vymyslí. Rád bych "300HP on wheels". Na podzim zajedu na tu samou zkušebnu
s verzí chipu Stage 3 v5 (teď je tam Stage 3 v4) Přemejšlim, že vyměnim sání, buď ten karbon soudek, nebo alespoň Opti Flow. S volvem jezdim cca od prosince 22 opět jako s
daily car a nějak si neumim představit, že bych zase přesedl do nějakýho City Sráče - ale měl bych, páč jezdit po Praze za 14L/100 Okt. na 100km je zbytečný.
Já si snad na to dojíždění koupim nějakou starou dehtovou krabici, která si řekne o 7l na 100km. Za rok by se zaplatila na úspoře za PHM.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

powl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 686
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

#561 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od powl »

hele, ze jsem tak smely, nechces to radsi nechat tak jak to je, v klidu si pojezdit a spotrebovat to, cos do toho investoval?

jako chapu ze prazskej provoz je psycho, ale 327 koni by snad mohlo stacit :green:
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#562 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Nosound89 »

powl píše: 16 srp 2023 13:19 ale 327 koni by snad mohlo stacit

na pražské kolony určitě :D
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#563 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

"327" by stačilo v případě, že bych si rovnou koupil T5 a tu nechal fouknout, ale....no, uznejte! po těch všech eskapádách a nákupu předimenzovaných dílů (IC do88, 3"DP se 100 CPI Racekatem apod.)
V tu chvíli by bylo "327" plácnutí do vody a zmařené úsilí. Všichni by se mi posmívali a koukali na mě skrz prsty, co jsem to za p*ču :green:

Příští rok musim koupit podvozek - sice jsou na autě v podstatě sotva zajeté origo tlumiče, ale jezdit s tim 270km/h není úplně komfortní :unknown: v rychlostech nad 220km/h to už začíná plavat.
Takže nakonec stejně budu muset skončit u KW, protože pro AWD v podstatě jiná možnost není (pak ještě nějaký "no-name" Pšonek za polovic, cca za 25.000kč - ale obávám se, že to můžu rovnou hodit
peníze do kanálu)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#564 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Warcz »

Když jsem letěl s tím mojím na dálnici 220 ( rychlost z GPS ), tak mi přišlo že to docela sedělo. Jak na to začne tlačit vítr tak si to celkem sedne.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#565 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Pavel

špatně jsem se vyjádřil, ani tak "neplave", ale při přejezdu určitých nerovností "houpne".... a to se moc nelíbí DSTC....a to se pak nelíbí mě, protože koukat ve 240km na piktogram prokluzu mi na pocitu klidu nepřidá.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#566 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Akorát mi kurýr přivezl do kanclu balík ze Švédska. Pár trubek, silikonovejch kolen, filtr a 12.000kč v luftu :/. Nakonec jsem to vzal sakumprdum, i když mám děravé jen jedno silikonové kolínko od trubky od IC k turbu. V roce 2023 proběhl jen motorovej olej, brzdovka, chladící kapalina a nějaké drobnosti.

Letos musím po 5 letech vyměnit náplně v haldexu, úhlovce a diferáku. Konečně bych mohl nechat namontovat ten Space Ball, kterej se mi válí už nejmíň 3 roky v garáži ve skříni. Nutné bude i vytlumení minimálně dveří, protože tapece jsou lehce uvolněné a při určitých basových frekvencích tam něco někde rezonuje. Příčina bude v tom, že jsem před lety nechal měnit sedačky i tapece za kožené. Původně tam byly látkové. Jinak auto jezdí docela dobře. Původně jsem si chtěl koupit na ježdění do práce nějakou nákupní tašku, páč tady ve městě v kolonách seš na 14L/100km, ale asi se na to vykašlu a zůstanu u Volva. Dřív jsem ho měl jako druhé/třetí auto u domu a najezdil s nim tak 5.000-8.000km ročně. V posledním roce to vylezlo na 14.000km a Grand Voyagerem jezdim už jen na dovolené nebo když Volvo zrovna nejede (mrtvá baterka apod)
20240206_130732.jpg
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#567 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od kishmick »

Pěkný! :good: Tak teď jsi na tom skoro stejně jako já u S60 2.4T5: stejnej motor, stejný vzduch.trubky(mám jen od BSR), stejnej filtr. Napadá mě jen sání od filtru k turbu. Jestli tam máš ještě tu nechutnou plast.trubku, hodilo by se třeba ještě udělat lepší. Silikon-80mm průměr.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#568 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Ahoj :-)

ale ona tam ta zástavba od do88 včetně intercooleru je už od roku 2018. Teď jsem jen po letech doobjednal náhradní sadu trubek a kolen. Dtto filtr.
Je to tak jak píšeš, od sání k turbu je tam pořád ta nechutná plastová trubka. Kdysi jsem to chtěl vyměnit za silikon a na stránkách BSR na mě vyskočila cena asi 6.000kč, což mi přišlo na krátkou silikonovu trubku naprosto absurdní., tak jsem se na to vykašlal. Ale asi bych to měl nechat taky vyměnit, jen nechci za silikonovou trubku o délce pár desítek cm platit absurdní částky.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#569 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od S60 GOLD »

Jeste tu trubku muzes nechat dovest z usa. U nas to kokikrat vychazi daleko draz. Ale zase platis clo...ale urcite to kup. Jde to hodne znat...i zvuk se ti zmeni.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 80
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: je toho víc

#570 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od JendaSL »

_________________
C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#571 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Myslíš toto?
https://www.snabb.us/turbo-intake-pipe-s60r-v70r-s60-t5/
Bez názvu.jpg
Bez názvu.jpg (73.29 KiB) Zobrazeno 428 x
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#572 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Tak jsem se nakonec rozhoupal a vzal i tenhle díl do skládačky, ale teda dávat s poštovnym 6.000kč za kus silikonu mi přijde úděsný. Vim, ženský jsou schopný za silikon utratit s úsměvem vyšší částky :D
118149_big.jpg
118149_big.jpg (24.63 KiB) Zobrazeno 343 x
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#573 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od python.p »

Jenže to pak dělá víc parády... :D tohle bude někde v motorovém prostoru pod kapotou, a bude to imponovat jen pár petrolheadum. :D
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#574 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tak mi volali z BSR, že to silikonové koleno do88 není nikde skladem. Možná během jara 2024 :( himl hergor.

Neřešil jste to někdo u své S60 I T5/R nebo V70 II T5/R v minulosti? Případně bych vzal ten SNABB výše, ale tam nemám úplně jistotu, že je to přesně ono. Nebo si to nechat vyrobit na zakázku z nerezu? To bych ale asi zase musel mít předlohu, podle které to nějak naohejbají :cry:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 198
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#575 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Kishmicku, jseš nejlepší! 8) díky moc za pomoc a výrobu :good:
Intake.jpg
Intake.jpg (57.85 KiB) Zobrazeno 181 x
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“