Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#51 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Pridam svoje postrehy s cipem. Mel jsem D5 awd s manualem a na cipu najeto cca 50 tkm a bez problemu.
Pokud ti prijde, ze to jede s/bez cipu stejne, jsou dve moznosti:
- ano, jede to stejne = chyba v cipu
- ano, jede to stejne = nevnimas rozdil
Aby jsi mohl vse objektivne zmerit, stopni si 100-160 kmh bez a s chipem. U me byl rozdil v radu sekund.
Jinak funkcni awd dela z auta ve vyssich rychlostech vetsiho lenivce nez je FWD. Overeno.
Co se tyce maximalky, tu ja zkusil parkrat. Pred i po cipu byla plus minus stejna, ale tam snad cip nemiri ne? Hlavni rozdil jsem mel v akceleraci na 2, 3 a 4. A to mi nevymluvis, ze ten rozdil tam neni.
Pokud se ti s cipem auto zacina srat, tak bud:
- s tim jezdis jak pubertalni hovado (promin za vyraz)
- nebo proste jednotlive dily dozivaji (i bez cipu by te to cekalo)
- nebo jsi tam nechal dat neovereny cip od nejakeho Pepy, ktery tam nalil hodnoty co nejvyssi.
Ja se treba u D5T5 nesetkal s tim, ze by mi to likvidovalo auto. A kdyz se mi neco nezdalo, s ok2ucx jsme zkouseli stage 0, 1 i 2 a doladili.
Pokud ti prijde, ze to jede s/bez cipu stejne, jsou dve moznosti:
- ano, jede to stejne = chyba v cipu
- ano, jede to stejne = nevnimas rozdil
Aby jsi mohl vse objektivne zmerit, stopni si 100-160 kmh bez a s chipem. U me byl rozdil v radu sekund.
Jinak funkcni awd dela z auta ve vyssich rychlostech vetsiho lenivce nez je FWD. Overeno.
Co se tyce maximalky, tu ja zkusil parkrat. Pred i po cipu byla plus minus stejna, ale tam snad cip nemiri ne? Hlavni rozdil jsem mel v akceleraci na 2, 3 a 4. A to mi nevymluvis, ze ten rozdil tam neni.
Pokud se ti s cipem auto zacina srat, tak bud:
- s tim jezdis jak pubertalni hovado (promin za vyraz)
- nebo proste jednotlive dily dozivaji (i bez cipu by te to cekalo)
- nebo jsi tam nechal dat neovereny cip od nejakeho Pepy, ktery tam nalil hodnoty co nejvyssi.
Ja se treba u D5T5 nesetkal s tim, ze by mi to likvidovalo auto. A kdyz se mi neco nezdalo, s ok2ucx jsme zkouseli stage 0, 1 i 2 a doladili.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#52 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 Haben
jo, však jsem psal, že to nemůžu objektivně zhodnotit, tak jen přepapouškovávám to, co mi řekli v servisech. Samotnýho mě zarazilo, proč se k chipu staví
servisáci víceméně negativně. T6R s D5T5 spolupracuje a o chipech přesto nemluví dvakrát přesvědčivě, vyloženě zrazuje od chipování.
Jako puberťák až na promili případů nejezdim, tak doufám, že dvouhmotou to skončí, aby taky zůstaly peníze na tunění . Rád bych už vrazil prachy
do té downpipe či cooleru, takhle mi autíčko pořád hází klacky pod nohy a musim mu kupovat věci, s kterejma jsem ve svejch kalkulacích moc nepočítal
jo, však jsem psal, že to nemůžu objektivně zhodnotit, tak jen přepapouškovávám to, co mi řekli v servisech. Samotnýho mě zarazilo, proč se k chipu staví
servisáci víceméně negativně. T6R s D5T5 spolupracuje a o chipech přesto nemluví dvakrát přesvědčivě, vyloženě zrazuje od chipování.
Jako puberťák až na promili případů nejezdim, tak doufám, že dvouhmotou to skončí, aby taky zůstaly peníze na tunění . Rád bych už vrazil prachy
do té downpipe či cooleru, takhle mi autíčko pořád hází klacky pod nohy a musim mu kupovat věci, s kterejma jsem ve svejch kalkulacích moc nepočítal
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#53 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Celkem zajímavé čtení, chipy si nikam nesedají, nějaká adaptace ano, ale v zásadě musí fungovat hned. Ejdou, máš to i kousek, tak si přijeď placebo změřit ke mě. Servisy o čipech mluví z despektem vždy, částečně mají pravdu, a z části potřebují za něco schovat vlastní nemohoucnost. A k automatům, u Volva a nejen u něj jsou slabinou, pokud je však dobrá úprava s pozvolným nástupem krouťáku, není problém ani s nimi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#54 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ahoj,
chápu správně, že nabízíš možnost změření na brzdě? pak bych se rád zůčastnil, i když to nebude o ničem vypovídat, pač auto nestálo na brzdě předtím.
Alespoň budu znát současné hodnoty.
K automatu. Měl jsem na pár dní shodou okolností půjčenou V70 2.5T před face-liftem v automatu jako náhradní vozidlo z AV.
Sám sem čuměl, jak ten automat může zkurvit potenciál poměrně výkoného motoru. Pak sem přesedl zpátky do svojí 70 2.5T s manuálem,
vejfukem a chipem a měl jsem pár kilometrů pocit že letim v 300 koňový bestii.
chápu správně, že nabízíš možnost změření na brzdě? pak bych se rád zůčastnil, i když to nebude o ničem vypovídat, pač auto nestálo na brzdě předtím.
Alespoň budu znát současné hodnoty.
K automatu. Měl jsem na pár dní shodou okolností půjčenou V70 2.5T před face-liftem v automatu jako náhradní vozidlo z AV.
Sám sem čuměl, jak ten automat může zkurvit potenciál poměrně výkoného motoru. Pak sem přesedl zpátky do svojí 70 2.5T s manuálem,
vejfukem a chipem a měl jsem pár kilometrů pocit že letim v 300 koňový bestii.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#55 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Dohodněte se na říjen a přijedu taky potřebuju změřit moje výtvory ,v září jsem mimo ČR.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
#56 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ano je to tak,automaty u Volva potřebují klidnou, trpělivou povahu, mívají zvláště u starších dlouhé prokluzy. Osobně bych takové auto nechtěl, ale každý jsme jiný, takže někomu to třeba vyhovuje.Ejdou Rotacak píše:Ahoj,
chápu správně, že nabízíš možnost změření na brzdě? pak bych se rád zůčastnil, i když to nebude o ničem vypovídat, pač auto nestálo na brzdě předtím.
Alespoň budu znát současné hodnoty.
K automatu. Měl jsem na pár dní shodou okolností půjčenou V70 2.5T před face-liftem v automatu jako náhradní vozidlo z AV.
Sám sem čuměl, jak ten automat může zkurvit potenciál poměrně výkoného motoru. Pak sem přesedl zpátky do svojí 70 2.5T s manuálem,
vejfukem a chipem a měl jsem pár kilometrů pocit že letim v 300 koňový bestii.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#57 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Urááááá!!
už nepotřebuju turbo, už nepotřebuju 3"dp, už nepotřebuju cooler, ani už mi nevadí mrtvý tlumiče a skřípající
interiér.....od dnešního rána totiž už nic neslyším jen pekelnej řev od kytar, bubnů a příležitostně
synťáků, HU-850 s premium sound repro konečně v autě
už nepotřebuju turbo, už nepotřebuju 3"dp, už nepotřebuju cooler, ani už mi nevadí mrtvý tlumiče a skřípající
interiér.....od dnešního rána totiž už nic neslyším jen pekelnej řev od kytar, bubnů a příležitostně
synťáků, HU-850 s premium sound repro konečně v autě
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#58 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ejdou je to výrazný rozdiel oproti pôvodnému setupu? Subwoofer si bral ten z AVčiek?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#59 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
zajimavý topic
mam dve 2,5T 154kw a uprava SW me taky zajima
Jinak v jedne mame Premium sound a v druhe High perfomance takze 200W vs 300W zesilovac plus jine repro. Rozdil je hodne znatelny. Ale i to high performance hraje velmi slusne...
Kdybys chtel subwoofer muzu nabidnout, i s deckou.... Ja ho musel vyndat bo tam mam LPG nadrze
mam dve 2,5T 154kw a uprava SW me taky zajima
Jinak v jedne mame Premium sound a v druhe High perfomance takze 200W vs 300W zesilovac plus jine repro. Rozdil je hodne znatelny. Ale i to high performance hraje velmi slusne...
Kdybys chtel subwoofer muzu nabidnout, i s deckou.... Ja ho musel vyndat bo tam mam LPG nadrze
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#60 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 michal_0077
Ahoj Michale, díky za nabídku. Je dost dobře možné, že rád využiji. Woofer jsem nakonec sehnal u p. Čížka v RC Volvo,
ale chce čas na rozmyšlenou kolik si má říct, je to starej špekulant navíc jakmile se u něj neukážu víc jak rok, tak vždycky
nasadí vyšší ceny, jak kdybych u něj byl poprve. Pak mě ještě "zprdnul", že jsem si nevzal haldex a úhlovku od něj, tak nevim
kolik mi dneska řekne
EDIT: ale p. Čížek neví jak to zapojit, Zastrčku jsme nenašli. viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=55&t=25551&start=75
2 rainero
Rozdíl mezi HU-650 se základní, bílou řadou repro je v porovnání s HU-850 + zesilovač a modrá řada opravdu sakra znát,
už se nestydim poslouchat hudbu se staženym okýnkem nahlas ale HU-803 se žlutou řadou hrála stejně lépe
(a to jsem neměl woofer ani zesilovač) umělo to takovej ten "true bass", kdy ti jakoby vibruje žaludek, to tahle sestava neumí.
Ale zase je dost znát rozdíl mezi Dolby Pro Logic I u HU-803 a Dolby Pro Logic II u HU-850. Dřív jsem tu funkci nepoužíval,
protože prostorový zvuk paradoxně zhoršoval kvalitu reprodukce. Teď mám DPLII zapnutý a vypínat ho nebudu, hraje to
moc pěkně. Jen rezonujou dveře u spolujezdce (při vohulenym volume a UK breakbeatem), musim ten tapec nějak utěsnit
Ahoj Michale, díky za nabídku. Je dost dobře možné, že rád využiji. Woofer jsem nakonec sehnal u p. Čížka v RC Volvo,
ale chce čas na rozmyšlenou kolik si má říct, je to starej špekulant navíc jakmile se u něj neukážu víc jak rok, tak vždycky
nasadí vyšší ceny, jak kdybych u něj byl poprve. Pak mě ještě "zprdnul", že jsem si nevzal haldex a úhlovku od něj, tak nevim
kolik mi dneska řekne
EDIT: ale p. Čížek neví jak to zapojit, Zastrčku jsme nenašli. viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=55&t=25551&start=75
2 rainero
Rozdíl mezi HU-650 se základní, bílou řadou repro je v porovnání s HU-850 + zesilovač a modrá řada opravdu sakra znát,
už se nestydim poslouchat hudbu se staženym okýnkem nahlas ale HU-803 se žlutou řadou hrála stejně lépe
(a to jsem neměl woofer ani zesilovač) umělo to takovej ten "true bass", kdy ti jakoby vibruje žaludek, to tahle sestava neumí.
Ale zase je dost znát rozdíl mezi Dolby Pro Logic I u HU-803 a Dolby Pro Logic II u HU-850. Dřív jsem tu funkci nepoužíval,
protože prostorový zvuk paradoxně zhoršoval kvalitu reprodukce. Teď mám DPLII zapnutý a vypínat ho nebudu, hraje to
moc pěkně. Jen rezonujou dveře u spolujezdce (při vohulenym volume a UK breakbeatem), musim ten tapec nějak utěsnit
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#61 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ak by nezobral Ejdou mal by som záujem.michal_0077 píše:zajimavý topic
Kdybys chtel subwoofer muzu nabidnout, i s deckou.... Ja ho musel vyndat bo tam mam LPG nadrze
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#62 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Aha ja mam v aute HU-803 myslel jsem ze to je same jak ta HU-850. Osobně ocenuju u HU-803 vnitřní equalizer, to pry novější HU-850 nema. Dolby co tam je netuším jestli I/II? pouštím jen na pár písní jinak jak píšeš akorát to rozmazává zvuk...
Používam ještě GROM a snažím pokud možno FLAC nebo 320 MP3. Tak plné jasně ohraničené bassy neznám z jiného auta... teda aspon při normalní hlasitosti. Při vysoké hlasitosti audio rychle narazí na své možnosti. Těžko říct jak to hrálo v novém autě. Radiové stanice hrajou průměrně
Mamé v rodině ještě novou XC90 s Bowers & Wilkins, těším se až to porovnám.
Používam ještě GROM a snažím pokud možno FLAC nebo 320 MP3. Tak plné jasně ohraničené bassy neznám z jiného auta... teda aspon při normalní hlasitosti. Při vysoké hlasitosti audio rychle narazí na své možnosti. Těžko říct jak to hrálo v novém autě. Radiové stanice hrajou průměrně
Mamé v rodině ještě novou XC90 s Bowers & Wilkins, těším se až to porovnám.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#63 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
V HU-803 byla DPL I, subjektivně mi to při poslechu rocku a elektronické hudby moc nesedlo, zvuk ztratil "hutnost a barvu" nebo jak ten vjem popsat.
DPL II zvýrazní prostorový zvuk, ale neubere na sytosti basů a středů. AUX/BT adaptér na chvíli oželim, vypalovačku jsem nevyhodil, HU-850 chroupe
pálený CD bez problémů a má integrovanej CD-changer na 6 CD, což už je slušné a člověk nemusí za jízdy každou hodinu hrabat do kastlíku pro jiné.
Moje zkušenost při poslechu hudby s HU-803/850 vychází primárně z CD nahranejch ve FLAC nebo alespoň 320kbit/sec (torrenty od audiofilů).
DPL II zvýrazní prostorový zvuk, ale neubere na sytosti basů a středů. AUX/BT adaptér na chvíli oželim, vypalovačku jsem nevyhodil, HU-850 chroupe
pálený CD bez problémů a má integrovanej CD-changer na 6 CD, což už je slušné a člověk nemusí za jízdy každou hodinu hrabat do kastlíku pro jiné.
Moje zkušenost při poslechu hudby s HU-803/850 vychází primárně z CD nahranejch ve FLAC nebo alespoň 320kbit/sec (torrenty od audiofilů).
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#64 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
tak zase se něco urodilo
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#65 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To bude krutopřísná rakev.
Chystáš ještě nějaký další úpravy?
Chystáš ještě nějaký další úpravy?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#66 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
určitě budou, ale......teď přes zimu chci udělat brzdy, spojku a zástavbu LPG.
16T jde dle zahraničních fór zastavět do B 5254 T2 bez větších problémů, je ale nutné
upravit tlak kvůli kompresnímu poměru 9:1. Co jsem tak procházel galerie majitelů
S60I/V70II s B 5254 T2 po švédskejch a americkejch fórech, tak není zas taková vzácnost
i KKK24 nebo 19T. Hlavní je jak bude turbo tlakovat.
Takže půjdu časem do 16T, ta je na mém motoru v US docela rozšířená, dle recenzí
"neškodná" a dnes se pro ní standartně nabízí soft i pro LPT motory. Holt bude
díky softu foukat míň, ale pořád víc než seriové 14T
Docela mě nahlodala myšlenka vzít na jaře 2019 i kované ojnice, uvidím jak na tom
budu finančně. Stávající servisy mě prakticky vysály na dno. Ten do88 Big Pack byl
po finanční stránce vlastně jen další jednohubka
16T jde dle zahraničních fór zastavět do B 5254 T2 bez větších problémů, je ale nutné
upravit tlak kvůli kompresnímu poměru 9:1. Co jsem tak procházel galerie majitelů
S60I/V70II s B 5254 T2 po švédskejch a americkejch fórech, tak není zas taková vzácnost
i KKK24 nebo 19T. Hlavní je jak bude turbo tlakovat.
Takže půjdu časem do 16T, ta je na mém motoru v US docela rozšířená, dle recenzí
"neškodná" a dnes se pro ní standartně nabízí soft i pro LPT motory. Holt bude
díky softu foukat míň, ale pořád víc než seriové 14T
Docela mě nahlodala myšlenka vzít na jaře 2019 i kované ojnice, uvidím jak na tom
budu finančně. Stávající servisy mě prakticky vysály na dno. Ten do88 Big Pack byl
po finanční stránce vlastně jen další jednohubka
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#67 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Cus,
jak se projevil na aute ted do88 Big Pack? Je znat rozdil?
dik
jak se projevil na aute ted do88 Big Pack? Je znat rozdil?
dik
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#68 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
imho na stock motoru nijak zvlášť. Hádal bych, že se to projeví až na motoru po chipu ...paconni píše:jak se projevil na aute ted do88 Big Pack? Je znat rozdil?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#69 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
I já se nakonec nechal zvyklat Temnou stranou
- Přílohy
-
- 0.jpg (119.25 KiB) Zobrazeno 1182 x
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#70 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak do Turbo benálu si myslím nej volba. Jen do dehtu mi to nedává smysl.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#71 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
A zase se něco urodilo
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#72 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Dobrá práce.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#73 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Netrčí ty dva vstřiky moc nahoru? Aby to nevyžralo díru do izolace kapoty.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#74 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Můj milý deníčku, zítra to bude přesně rok, co jsem tě založil
Tak co jsem za těch 12 měsíců stihl s autem napáchat
Záčátek strastiplné pouti přišel cca 15.10.2017, s Volvem jsem přijel z Bernu s nájezdem asi 210 500km (k 22.10.2018 máme s bídou 227 800km, často
jsme marodili po servisech)
1) 15.10. 2017 v noci - první krok bylo samosebou objednání Prancing Moose z Jůesej
2) 16.10. 2017 - výměna oleje a olejového filtru, 0W-30 = 2 480kč
3) 10.11.2017 - brzdové destičky, olejový filtr, vzduchový filtr, palivový filtr, filtr klimatizace, znova výměna oleje 0W-30,
čep řízení Lemforder, ?výměna oleje v HALDEXU, úhlovce a diferenciálu, výměna filtru HALDEXU? v dubnu 2018 se v AV přišlo na to, že nejspíš nebylo provedeno = 17 886kč
4) 14.11.2017 - zatmavené fólie na okna = 3 400kč
5) začátek prosince 2017: 17 ALU a zimáky RUN FLAT = 12 000kč
6) 28.12.2017 - výměna rozvodů s vodní pumpou, opět výměna oleje 0W-30, svíčky, demontáž a vyčištění vany a koše,
výměna kapaliny serva, vyčištění odvětrání klikové skříně = 15 405kč
7) 11.1.2018 - nahrání ARD Stage 2 + čeština = 8 800kč
8 ) 13.2.2018 - průchodka pásů, výfukový solenoid, výměna oleje v manuální převodovce, lakování a montáž střešního spojleru = 13 450kč
9) konec dubna 2018, začátek eskapády s AWD - opravení a zapojení HALDEX čerpadla = 1 000kč
10) 15.5.2018 - výměna úhlové převodovky, nový náhon, výměna brzdové kapaliny, olej v úhlovce, haldexu, diferáku = 27 589kč
11) 24.5.2018 -nerez výfuk Sport Flow = 17 187 kč
12) někdy v červnu/červenci 2018 - výměna haldexu, výměna oleje v haldexu = cca 9 000kč
(nemůžu najít fakturu, nebo to bylo bez papíru, nepamatuji se)
13) 12.9.2018 - Intercooler DO88 Big Pack, výměna naplně v klimatizaci = 24 586kč
14) 12.9.2018 - Oprava nefunkčního ostřiku na 5. dveřích, výměna čelního skla, oprava pantu víčka nádrže
Premium Sound HU-850 + repro = 6 800kč
15) 20.9.2018 - Výměna oleje, olejového a vzduchového filtru - přechod na magický Mobil 1 5W-50
16) 22.10.2018 - Zástavba LPG STAG 300 QMAX s dvěma reduktory a zesíleným rozvodem LPG + 70L nádrž = 34 823 kč
Uffffff......docela hnusnej seznam za 12 měsíců a to tam plave ještě alespoň dalších 10 tisíc za servisy,
na který sem si nevzpomněl leč byly bez papíru
EDIT:Takže ta kraksna stála za jediný rok na servisech 200 000kč!!!
Tak co jsem za těch 12 měsíců stihl s autem napáchat
Záčátek strastiplné pouti přišel cca 15.10.2017, s Volvem jsem přijel z Bernu s nájezdem asi 210 500km (k 22.10.2018 máme s bídou 227 800km, často
jsme marodili po servisech)
1) 15.10. 2017 v noci - první krok bylo samosebou objednání Prancing Moose z Jůesej
2) 16.10. 2017 - výměna oleje a olejového filtru, 0W-30 = 2 480kč
3) 10.11.2017 - brzdové destičky, olejový filtr, vzduchový filtr, palivový filtr, filtr klimatizace, znova výměna oleje 0W-30,
čep řízení Lemforder, ?výměna oleje v HALDEXU, úhlovce a diferenciálu, výměna filtru HALDEXU? v dubnu 2018 se v AV přišlo na to, že nejspíš nebylo provedeno = 17 886kč
4) 14.11.2017 - zatmavené fólie na okna = 3 400kč
5) začátek prosince 2017: 17 ALU a zimáky RUN FLAT = 12 000kč
6) 28.12.2017 - výměna rozvodů s vodní pumpou, opět výměna oleje 0W-30, svíčky, demontáž a vyčištění vany a koše,
výměna kapaliny serva, vyčištění odvětrání klikové skříně = 15 405kč
7) 11.1.2018 - nahrání ARD Stage 2 + čeština = 8 800kč
8 ) 13.2.2018 - průchodka pásů, výfukový solenoid, výměna oleje v manuální převodovce, lakování a montáž střešního spojleru = 13 450kč
9) konec dubna 2018, začátek eskapády s AWD - opravení a zapojení HALDEX čerpadla = 1 000kč
10) 15.5.2018 - výměna úhlové převodovky, nový náhon, výměna brzdové kapaliny, olej v úhlovce, haldexu, diferáku = 27 589kč
11) 24.5.2018 -nerez výfuk Sport Flow = 17 187 kč
12) někdy v červnu/červenci 2018 - výměna haldexu, výměna oleje v haldexu = cca 9 000kč
(nemůžu najít fakturu, nebo to bylo bez papíru, nepamatuji se)
13) 12.9.2018 - Intercooler DO88 Big Pack, výměna naplně v klimatizaci = 24 586kč
14) 12.9.2018 - Oprava nefunkčního ostřiku na 5. dveřích, výměna čelního skla, oprava pantu víčka nádrže
Premium Sound HU-850 + repro = 6 800kč
15) 20.9.2018 - Výměna oleje, olejového a vzduchového filtru - přechod na magický Mobil 1 5W-50
16) 22.10.2018 - Zástavba LPG STAG 300 QMAX s dvěma reduktory a zesíleným rozvodem LPG + 70L nádrž = 34 823 kč
Uffffff......docela hnusnej seznam za 12 měsíců a to tam plave ještě alespoň dalších 10 tisíc za servisy,
na který sem si nevzpomněl leč byly bez papíru
EDIT:Takže ta kraksna stála za jediný rok na servisech 200 000kč!!!
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 22 říj 2018 20:05, celkem upraveno 5 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#75 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Moje přání do druhého roku
1) 3" downpipe se závodním katalizátorem
2) zelené vstřiky
3) 19T turbo
4) tlumiče
5) brzdy
6) kožený interiér a modul SIRIUS - jen tak i když je to ho*nu
7) Nebula
A pak (a věřím že nebudu nesmělý) budu mít jednu z nejdůkladněji zgenerálkovaných, !nízkotlakých! V70II v ČR
1) 3" downpipe se závodním katalizátorem
2) zelené vstřiky
3) 19T turbo
4) tlumiče
5) brzdy
6) kožený interiér a modul SIRIUS - jen tak i když je to ho*nu
7) Nebula
A pak (a věřím že nebudu nesmělý) budu mít jednu z nejdůkladněji zgenerálkovaných, !nízkotlakých! V70II v ČR
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek