Kuko28 - už jen Soby, nová 900...
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#176 Kuko28 - V70II D5 + miláššek Saab 9-3 (+V70II RIP)
tož po pěti letech jsem bez Volva. Novému majiteli černého nafťáka přeji hodně spokojených kilometrů a ať věrně slouží.
Byly to krásné roky, budu vzpomínat jen v dobrém. A jeden nikdy neví, možná někdy zase pět válců u mně zakotví...
A teď ta horší správa - nezbavíte se mě, pořád tady budu smrdět a občas otravovat se Sobem
Byly to krásné roky, budu vzpomínat jen v dobrém. A jeden nikdy neví, možná někdy zase pět válců u mně zakotví...
A teď ta horší správa - nezbavíte se mě, pořád tady budu smrdět a občas otravovat se Sobem
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#177 Kuko28 - V70II D5 + miláššek Saab 9-3 (+V70II RIP)
To byla asi hodně rychlá akce, že by si došetřoval na Xko ? Nevěš hlavu, taky jsem byl nějakej rok bez Volva a letos jsem se k němu vrátil, takže věřím že se zde někdy nějakým Volvem pochlubíš.Kuko28 píše:tož po pěti letech jsem bez Volva. Novému majiteli černého nafťáka přeji hodně spokojených kilometrů a ať věrně slouží.
Byly to krásné roky, budu vzpomínat jen v dobrém. A jeden nikdy neví, možná někdy zase pět válců u mně zakotví...
A teď ta horší správa - nezbavíte se mě, pořád tady budu smrdět a občas otravovat se Sobem
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#178 Kuko28 - V70II D5 + miláššek Saab 9-3 (+V70II RIP)
Stehuje se do vrzc?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#179 Kuko28 - V70II D5 + miláššek Saab 9-3 (+V70II RIP)
Tak to asi víš víc než já.Ondra. píše:Stehuje se do vrzc?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#180 Kuko28 - V70II D5 + miláššek Saab 9-3 (+V70II RIP)
ano, stěhuje se do západního rajónu, akorát nevím jestli ho ve VRZČ přijmou - jsou to prý docela puritáni přes krabice
bohužel na Turbo X z toho nepůjde ani koruna. Raději ani nechci vědět, co si za to ex pořídí, bohužel Volvo to asi nebude...
problém je v mém aktuálním sobovi - prostě mu nic vážného není, jezdí, troubí, stírá a není důvod ho měnit. Myslím racionální důvod. A při těch cenách sobů by to ani ekonomicky nedávalo smysl.
bohužel na Turbo X z toho nepůjde ani koruna. Raději ani nechci vědět, co si za to ex pořídí, bohužel Volvo to asi nebude...
problém je v mém aktuálním sobovi - prostě mu nic vážného není, jezdí, troubí, stírá a není důvod ho měnit. Myslím racionální důvod. A při těch cenách sobů by to ani ekonomicky nedávalo smysl.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#181 Kuko28 - V70II D5 + miláššek Saab 9-3 (+V70II RIP)
Něco si naznačoval, pořád jsem myslel že se to srovná
Vím že Xko není pro tebe to pravý ořechový, je to drahý a žere to.
Vím že Xko není pro tebe to pravý ořechový, je to drahý a žere to.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#182 Kuko28 - V70II D5 + miláššek Saab 9-3 (+V70II RIP)
dostalo by LPG dietu, ale spíš teď než do auta musím dávat peníze jinam. ale až v práci zjistí, jaký jsem key talent a budu mít peněz jak šlupek, tak šestiválec bude!
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#183 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
"Sny se mají plnit o vánocích" jak se zpívá v písničce, v mém případě spíš teda "po 12 letech"
Takže abych to zkrátil, mám V6! Konrétně Saab 9-3 Sport Combi 2.8T V6 Aero XWD
Když se na podzim 2008 ukázal F/L 9-3 byla to láska na první pohled. A postupně to směřovalo k V6 + automatu + kombi. Nic z toho nepotřebuji, ale prostě tak nějak se mi to líbí.
No a letos se konečně ledy hnuli. Na jaře, ještě před lockdownem jsem postupně začal hledat. Chtěl jsem si ho nechat dovézt přes Davida Bubníka, ať nekupuji zajíce v pytli. Bohužel mně moc nepotěšil - prý benziňáky skoro vůbec nejsou, natož V6. Objevila se sice jedna krásná černá Aerovka kterou čerstvě dovezl, dokonce s Hirschem, ale jen čtyrválec 2.0T. Chvíli jsem váhal, ale věděl jsem, že stejně budu tíhnout k V6, že si raději počkám.
Takže jsem začal sledovat inzerci docela pravidelně a fakt bída. Reich, Švajc, Švédsko, Holandsko... Za malý peníze pár vylítaných kousků, hezké kousky za nesmyslné peníze. A nic mezi tím. Až jsem začal litovat, že jsem nevzal aspoň tu černou Aerovku...
No a pak najednou začátkem prázdnin nastal den D. Sedím v práci na nudném meetingu, pustím si mobile.de a tam vyskočil šedý kombík. Technicky odpovídá zadání, cena slušná, popis taky celkem důvěryhodný. Akorát ta barva... No ale prostě není čas hrát si na hrdiny. To byla středa.
Otravuji Davida na dovolené, jestli by na to nemrkl. Ten maníkovi hned i volá. Prý dobrý, nemá turecký přízvuk. Auto je Reichu, hned přes jezero se Švajcem. A vlastně je to švýcar, který maník akorát čerstvě vykoupil, takže ještě jednodušší administrativa v rámci EU. Maník obratem posílá i nějaká videa, k autu je serviska, prostě vypadá slušně.
Po víkendu David vyráží pro auto. Maník je prý trochu specifický, takový všude byl, všechno zná, ale jinak dobrý. Pár drobností (prasklý přední nárazník, lehká koroze na blatníku), jinak jen běžná parkovací lišej (ale na ten věk spíš málo). Jinak jezdí OK, turbo turbí, automat automatkuje, brzdy brzdí, interiér není žumpa, všechny hejblátka fungují, kožené sedačky nepotrhané. Nakládá. A další středu je auto doma, teda v dílně u Davida.
Kromě běžného servisu (oleje - motor, automat, haldex) a celkové kontrole nachází v podstatě jen lehce prosakující vodní pumpu, která se rovno vymění. Ještě něco vrže vepředu na podvozku, ale nemůžou na to přijít, je to sporadické. To pořešíme na podzim. Já se to taky snažím lokalizovat - silenbloky, uložení tlumičů? Jak by řekl kolega, dej si hlasitěji rádio a máš vyřešeno...
Dovolte abych teda představil dalšího Soba, kterého ještě spoznávám, ale vím jistě, že jsem udělal správně:
Saab 9-3 Sport Combi Aero, první registrace 12/2008, takže by to měl být MY09
Motor 2.8 Turbo V6
Výkon 206kW/280k
Převodovka automatická Aisin 6st
Pohon 4x4 XWD (je to Haldex, tuším 4.generace)
Najeto při koupi 183tis Km, serviska k dispozici
Auto má víceméně plnou výbavu (pro tento model) - chybí tuším snad jen natáčecí bixenony (ale nevím, jestli už vůbec byly pro tento MY), střešní okno a nic dalšího mě nenapadá, možná ještě vyšší řada sterea/repráků
Vzhledem k ročním nájezdům jsem už přestavěl na LPG ať mě to nesežere za živa, stačí že to žere trávu/děti/cyklisti u silnice. Zatím se s ním sžívám, užívám si automat, s respektem ovládám plynový pedál, bo když to nakonec fakt podřadí, tak to jede slušně. Zbývá doladit pár výše zmíněných bolístek, možná časem pořešit kosmetiku a pak už jen vychutnávát zvuk V6. (off record - Volví pětiválcová atmosféra má o fous lepší zvuk)
pár fotek zatím zde
https://volvoblack.rajce.idnes.cz/Saab_9-3SC_V6/
Takže abych to zkrátil, mám V6! Konrétně Saab 9-3 Sport Combi 2.8T V6 Aero XWD
Když se na podzim 2008 ukázal F/L 9-3 byla to láska na první pohled. A postupně to směřovalo k V6 + automatu + kombi. Nic z toho nepotřebuji, ale prostě tak nějak se mi to líbí.
No a letos se konečně ledy hnuli. Na jaře, ještě před lockdownem jsem postupně začal hledat. Chtěl jsem si ho nechat dovézt přes Davida Bubníka, ať nekupuji zajíce v pytli. Bohužel mně moc nepotěšil - prý benziňáky skoro vůbec nejsou, natož V6. Objevila se sice jedna krásná černá Aerovka kterou čerstvě dovezl, dokonce s Hirschem, ale jen čtyrválec 2.0T. Chvíli jsem váhal, ale věděl jsem, že stejně budu tíhnout k V6, že si raději počkám.
Takže jsem začal sledovat inzerci docela pravidelně a fakt bída. Reich, Švajc, Švédsko, Holandsko... Za malý peníze pár vylítaných kousků, hezké kousky za nesmyslné peníze. A nic mezi tím. Až jsem začal litovat, že jsem nevzal aspoň tu černou Aerovku...
No a pak najednou začátkem prázdnin nastal den D. Sedím v práci na nudném meetingu, pustím si mobile.de a tam vyskočil šedý kombík. Technicky odpovídá zadání, cena slušná, popis taky celkem důvěryhodný. Akorát ta barva... No ale prostě není čas hrát si na hrdiny. To byla středa.
Otravuji Davida na dovolené, jestli by na to nemrkl. Ten maníkovi hned i volá. Prý dobrý, nemá turecký přízvuk. Auto je Reichu, hned přes jezero se Švajcem. A vlastně je to švýcar, který maník akorát čerstvě vykoupil, takže ještě jednodušší administrativa v rámci EU. Maník obratem posílá i nějaká videa, k autu je serviska, prostě vypadá slušně.
Po víkendu David vyráží pro auto. Maník je prý trochu specifický, takový všude byl, všechno zná, ale jinak dobrý. Pár drobností (prasklý přední nárazník, lehká koroze na blatníku), jinak jen běžná parkovací lišej (ale na ten věk spíš málo). Jinak jezdí OK, turbo turbí, automat automatkuje, brzdy brzdí, interiér není žumpa, všechny hejblátka fungují, kožené sedačky nepotrhané. Nakládá. A další středu je auto doma, teda v dílně u Davida.
Kromě běžného servisu (oleje - motor, automat, haldex) a celkové kontrole nachází v podstatě jen lehce prosakující vodní pumpu, která se rovno vymění. Ještě něco vrže vepředu na podvozku, ale nemůžou na to přijít, je to sporadické. To pořešíme na podzim. Já se to taky snažím lokalizovat - silenbloky, uložení tlumičů? Jak by řekl kolega, dej si hlasitěji rádio a máš vyřešeno...
Dovolte abych teda představil dalšího Soba, kterého ještě spoznávám, ale vím jistě, že jsem udělal správně:
Saab 9-3 Sport Combi Aero, první registrace 12/2008, takže by to měl být MY09
Motor 2.8 Turbo V6
Výkon 206kW/280k
Převodovka automatická Aisin 6st
Pohon 4x4 XWD (je to Haldex, tuším 4.generace)
Najeto při koupi 183tis Km, serviska k dispozici
Auto má víceméně plnou výbavu (pro tento model) - chybí tuším snad jen natáčecí bixenony (ale nevím, jestli už vůbec byly pro tento MY), střešní okno a nic dalšího mě nenapadá, možná ještě vyšší řada sterea/repráků
Vzhledem k ročním nájezdům jsem už přestavěl na LPG ať mě to nesežere za živa, stačí že to žere trávu/děti/cyklisti u silnice. Zatím se s ním sžívám, užívám si automat, s respektem ovládám plynový pedál, bo když to nakonec fakt podřadí, tak to jede slušně. Zbývá doladit pár výše zmíněných bolístek, možná časem pořešit kosmetiku a pak už jen vychutnávát zvuk V6. (off record - Volví pětiválcová atmosféra má o fous lepší zvuk)
pár fotek zatím zde
https://volvoblack.rajce.idnes.cz/Saab_9-3SC_V6/
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#184 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
Auto moc pekny, at dela radost. Me by to lpg asi trochu mrzelo, ale chapu. Spise mam predsudky.
David je clovek na spravnem miste. Srdcar ale i realista, velmi korektni a ochotny chlap.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5014
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#185 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
Pěkně p... Pěkně! To ti Tome fakt závidím. Ať slouží a dělá jen radost
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#186 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
díky pánové
LPG - do Turbo X bych to nedával, ale tohle je ve finále prostě jen "obyčejné" auto. No a já naftu nerad, a kilometrů prostě točím dost a dost, no a milionář ještě nejsem, takže prostě tak
David byl skvělý, vše proběhlo hladce. Taky jsem ho na to připravoval několik let, že tohle jednou nastane
Paradoxně, čím mám silnější auto, tím pomaleji jezdím. Jestli to nakonec nebude tím že stárnu, pardon, zraju
LPG - do Turbo X bych to nedával, ale tohle je ve finále prostě jen "obyčejné" auto. No a já naftu nerad, a kilometrů prostě točím dost a dost, no a milionář ještě nejsem, takže prostě tak
David byl skvělý, vše proběhlo hladce. Taky jsem ho na to připravoval několik let, že tohle jednou nastane
Paradoxně, čím mám silnější auto, tím pomaleji jezdím. Jestli to nakonec nebude tím že stárnu, pardon, zraju
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#187 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
Moc pěkný kočár. Ale žádný porno se nekoná? Kde je kudla foto motoru?!
LPG ale chápu. Taky mě u benzínky proběhne hlavou, jak by bylo fajn. Ale pak si uvědomím, jak se to vlastně montuje, kolik hnusných zásahů do auta to je, že to není sranda správně naladit a řeknu si, že ty prachy radši projezdím.
LPG ale chápu. Taky mě u benzínky proběhne hlavou, jak by bylo fajn. Ale pak si uvědomím, jak se to vlastně montuje, kolik hnusných zásahů do auta to je, že to není sranda správně naladit a řeknu si, že ty prachy radši projezdím.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#188 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
Tož LPG má dvě jasná pravidla:
1. dát to udělat někomu, kdo tomu rozumí (to jest nehledat nejlevnějšího garážového Pepu)
2. zaplatit si kvalitní systém, který si bude s motorem rozumět
Takhle to mám i u druhého Soba už 6 let a 140tis KM (bezproblémových) a teď to vypadá podobně.
Motor pak na přání samozřejmě vyfotím . Pro plynaře to musela být trochu fuška, ta V6 je tam napasovaná na fest, ale zvládl to.
Jediná estetická chybička (když nepočítám věci na motoru) je plnící hrdlo v nárazníku. Saab má prostě úzký prostor kolem benzinového hrdla a nevejde se to tam...
A ten pocit, že neplatíš spotřební daň je prostě k nezaplacení
1. dát to udělat někomu, kdo tomu rozumí (to jest nehledat nejlevnějšího garážového Pepu)
2. zaplatit si kvalitní systém, který si bude s motorem rozumět
Takhle to mám i u druhého Soba už 6 let a 140tis KM (bezproblémových) a teď to vypadá podobně.
Motor pak na přání samozřejmě vyfotím . Pro plynaře to musela být trochu fuška, ta V6 je tam napasovaná na fest, ale zvládl to.
Jediná estetická chybička (když nepočítám věci na motoru) je plnící hrdlo v nárazníku. Saab má prostě úzký prostor kolem benzinového hrdla a nevejde se to tam...
A ten pocit, že neplatíš spotřební daň je prostě k nezaplacení
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#189 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
No to nepochybně. Ale prostě mě od toho odrazují zvěrstva typu samořezný šroubky fouklý kam to jde, díra z kufru ven bez nějaký průchodky, přecvakaný a překonektorovaný kabely u benzinových vstřikovačů, pájené spoje... No plynař by ze mě měl psotník, protože postup "Vezmu to vykružovákem, fouknu tam samořezák a zastříkám to Hammeritem" by se nesetkal s pochopením (viz Elpigas). A pak ještě při problému servis: "Za to může plyn" a plynař: "Za to může benzín." Tak děkuji pěkně, ale možná mám jen zkreslený pohled na věc a jsem moc velký detailista
Naposledy upravil(a) Werscajk dne 21 zář 2020 23:40, celkem upraveno 2 x.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#190 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
Jak to tam naprasil do toho sáni
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#191 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
tvl,tak tohle mě definitivně utvrdilo v tom,že lpg nikdy!Werscajk píše: ↑21 zář 2020 16:51 No to nepochybně. Ale prostě mě od toho odrazují zvěrstva typu samořezný šroubky fouklý kam to jde, díra z kufru ven bez nějaký průchodky, přecvakaný a překonektorovaný kabely u benzinových vstřikovačů, pájené spoje... No plynař by ze mě měl psotník, protože postup "Vezmu to vykružovákem, fouknu tam samořezák a zastříkám to Hammeritem" by se nesetkal s pochopením (viz Elpigas). A pak ještě při problému servis: "Za to může plyn" a plynař: "Za to může benzín." Tak děkuji pěkně, ale možná mám jen zkreslený pohled na věc a jsem moc velký detailista
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#192 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
Tak tak, zatím jsem NIKDY neviděl montáž, která by se mi líbila na 100%.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#193 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
Montáž která by se líbila je z fabriky Pořád je to určitý kompromis, nicméně montáž LPG chápu, zvláště když člověk jezdí dlouhé trasy tak bych se toho nebál. Co si nezkoriguje LPG to si zkoriguje řidiči jednotka motoru. Jo a nezapomenout měnit filtry LPG.
Jinak stihačka pěkná. Ja u LPG/benzín poznám jediný rozdíl a to je přechod mezi deakceleraci a akcelerací. Tedy když brzdím motorem a potom přidám plyn. U Benzínu je to hned u LPG to má drobné zpoždění. Přisuzuju to delší hadicí mezi vstřikovačem a sáním. Kuchat a zkracovat jsem to ale už nechtěl.
Jinak stihačka pěkná. Ja u LPG/benzín poznám jediný rozdíl a to je přechod mezi deakceleraci a akcelerací. Tedy když brzdím motorem a potom přidám plyn. U Benzínu je to hned u LPG to má drobné zpoždění. Přisuzuju to delší hadicí mezi vstřikovačem a sáním. Kuchat a zkracovat jsem to ale už nechtěl.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#194 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
Deakcelerace = decelerace. Cesky tez zpomaleni. Deakceleraci by jsi vytvoril nove slovo. Pro upravu nazvoslovi
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#195 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
Tak pánové, sny se mají plnit i po Vánocích, a já už co nevidět budu mít X-faktor
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#196 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
Záloha složena, předprodejní servis domluven, vyřešit papírování a snad za dva týdny se bude aktualizovat galérka
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#197 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
to od bubníka za 4 kilča?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#199 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
tady se nic neutají, jste fakt hrozný drbny!
a samozřejmě máte pravdu
a samozřejmě máte pravdu
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#200 Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
Taky jsem to zahlédl na FB. Pěkné X-ko.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 718 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 13 Odpovědi
- 3812 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 27 Odpovědi
- 3569 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 2 Odpovědi
- 766 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 9 Odpovědi
- 5277 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek