Proč nechtít V60 hybrid?

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od Urvanej »

Jak jde ta elektrifikace dopředu, tak mam cuky se na ní podívat. Ale nechce se mi kupovat rovnou nový plně elektrický auto, který u volva je zatim jen XC40 a to je primárně furt ještě auto stavěný na spalovák.
Dojezd mi stačí reálně cca 30km, víc nepotřebuju na cestu do práce a zpět.
Proč se mi nechce rovnou celoelektrický auto? Protože hodně peněz a co když nám nebude elektřina vyhovovat? Takže by auto za cca 350-500tKč mohlo dát ochutnat svět elektřiny.
Ale jelikož o tech hybridech nevím vůbec nic, tak se ptám zkušenějších.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od hajnej »

Není tady o tom už téma?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od Urvanej »

OMG :-D
To jsou ty nováčci, nic nehledaji a rovnou píšou :lol:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5140
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#5 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Taky jsem loni malem podlehl, ale nakonec se na to vysr....
Na netu je toho mraky, takze je cim se odradit.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od Urvanej »

jojo, díky
Nechám to tu chvíli viset, aby bylo vidět, že nejen nováčci neumí hledat. :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#7 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od Haben »

Tak pak dej vědět, zda do V60 hybrid jdeš či ne. Za mě je to na dojíždění zbytečně složité a drahé auto, ale je to volvo že.
Jako řekl bych ti zkušenosti s Yarisem hybrid, páč za těch 400-600 bys sis mohl koupit funglovku, ale když mi na něj čekáme již 11 měsíců, tak raději držím hubu :lol:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od Urvanej »

tvl nás je 5 a nákupní tašky dávám ve svejch autech do kufru :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#9 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od Haben »

namontuješ tažné a koupíš si box od Thule :-) Zda dáš 5. člena do kufru či boxu, nechávám na tobě :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#10 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od Lukaso »

myslím, že docela zásadní důvod proč to nechtít je, že rozpočet co si udal, myslím tak nějak sotva pokryje nákup nový baterie, až klekne... :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5140
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#11 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Zrovna ta baterie je to, co přežije zbytek poruchovych komponent.
AC kompresor, IGL, palubni nabíječka...... no jsme uz skoro na 200k
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od Urvanej »

baterka mi nestresuje, mam 20 let starý ntb, který jedou furt na origo baterii, sice už vydrží míň, ale furt se to dá. Ale jak píšou kluci v tom odkazovanym vlákně, je to terror s těma poruchama. Tak holt bude rovnou nový elektro auto, protože doufám, že se tak sypat nebude. Dyk je to vlastně hrozně jednoduchý, baterka a motor, to znám z RC modelů už 20 let a spolehlivý je to dost :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#13 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od python.p »

Jen taková poznámka, chtělo by zjistit kolik se těch aut prodalo. Páč každý co mám problém o tom bude psát, ale ten co mu auto funguje bezchybně o tom těžko bude psát. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

petrben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 52
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5 - Košíře
Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW

#14 Proč nechtít V60 hybrid?

Příspěvek od petrben »

Haben píše: 08 srp 2022 13:59 namontuješ tažné a koupíš si box od Thule :-) Zda dáš 5. člena do kufru či boxu, nechávám na tobě :-)
Ale, ale. Pravda, není to nejprostornější osobák. V pěti v něm však jezdíme. Někdy je trochu pakárna zapnout vzadu pás, protože si tam ty tři dětské sedačky lehce překážejí. Výhrady zadních pasažérů k ježdění ve V60 se redukují na absenci RSE. Když se zaskládá kufr, většinou se vejdeme. Je tam vytahovací síť, takže lehké věci nahoru a jenom boční zrcátka. Když se všichni nestěhujem na dlouho nebo do kempu, nevnímám to jako problém.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“