Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 201
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#501 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Fakturu mám od ADUSUM, montáž probíhala v BSR, v areálu LETOV.
Dvouhmota se sportovní spojkovou sadou byla původně určena pro B 5254 T2. Po ověření zaměnitelnosti byla provedena výměna motoru za B 5244 T5
a použila se ta samá dvouhmota se spojkovou sadou. Následně to začlo "klepat".
Dvouhmota se sportovní spojkovou sadou byla původně určena pro B 5254 T2. Po ověření zaměnitelnosti byla provedena výměna motoru za B 5244 T5
a použila se ta samá dvouhmota se spojkovou sadou. Následně to začlo "klepat".
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#502 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
V tom případě bych zaslal písemnou reklamaci s popisem problému, kopií faktury, případně fotografiemi, může to být i email, na adresu Adusum. Požadoval bych sdělení termínu a místa, kam jim to můžeš přivézt. Pokud se do 30 kalendářních dnů neozvou, máš nárok na vrácení peněz. Ale jak je z nich pak dostávat, to už bude pravděpodobně nový příběh. Tvoje právní oddělení ti to nejspíš vysvětlí líp a víc přesně.
Zároveň bych napsal na centrálu BSR ve Švédsku, třeba jen přes jejich kontaktní formulář na webu - https://en.bsr.se/contact/support, kde bych je informoval o celé situaci.
Nový a jediný dealer BSR v Praze je firma 2Din.cz, zastoupení BSR pro ČR je nyní na Slovensku.
Zároveň bych napsal na centrálu BSR ve Švédsku, třeba jen přes jejich kontaktní formulář na webu - https://en.bsr.se/contact/support, kde bych je informoval o celé situaci.
Nový a jediný dealer BSR v Praze je firma 2Din.cz, zastoupení BSR pro ČR je nyní na Slovensku.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#503 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tohle všechno se tu psalo 2 měsíce zpět, tak nevím jestli je chuť si nechat poradit. Ale firma v insolvenci není. A zbytek není žádná věda, co hledáš je tady: https://www.bsrczech.cz/vice-informaci/vseobecne-obchodni-podminky
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 201
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#504 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
No, uvidíme. Čeho se určitě vyvaruji je medializace, to mi přijde takové jalové, influencerské....nicméně v duchu moderních, pokrokových hodnot fejsbůčkovské generace.
Ta firma má určité renomé a tradici a já nejsem takový nuzák, abych kvůli dvouhmotě něco rozpatlával na "autoforum", zas tak to do mého života nezasáhlo a ego
neutrpělo drtivou porážku. Ale nas*at mě dokázali jen co je pravda
Nějak se to vyřeší, i kdybych to nakonec vezl do AV dílů (jakože asi jo). Po letech k nim mám důvěru.
Ta firma má určité renomé a tradici a já nejsem takový nuzák, abych kvůli dvouhmotě něco rozpatlával na "autoforum", zas tak to do mého života nezasáhlo a ego
neutrpělo drtivou porážku. Ale nas*at mě dokázali jen co je pravda
Nějak se to vyřeší, i kdybych to nakonec vezl do AV dílů (jakože asi jo). Po letech k nim mám důvěru.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#505 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To já bych to klidně rozmáznul, už kvůli varování ostatních. Tedy pokud se to nevyřeší jinak.
To že má firma "renomé" je o to smutnější. Firma s renomé by se k problému měla postavit se ctí a ne odkládat a vymlouvat se.
To že má firma "renomé" je o to smutnější. Firma s renomé by se k problému měla postavit se ctí a ne odkládat a vymlouvat se.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 201
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#506 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Toto letí, koukám, že jsem se dlouho "nepochlubil"
René Slouk/BSR Blansko mi mezi 4 očima řekl, že je mu jasné, že to odkurvil garážový chip. Nicméně, je to frajer a děkuji mu!..dál to pitvat nebudu.
Dvouhmota komplet celá namodralá, na kaši, spojka na kaši, přítlačák na kaši....v listopadu 2019 to stalo 45.000kč a odkurvili to jedničky a nuly - žel bohu špatně nasázené jedničky a nuly.
Jako laik chápu, že chip Stage 4 odkurvil motor nízkotlaké 2.5T, že to ale odkurvilo i čerstvou, MNOU nejetou zástavbu sportovní spojkové sady včetně dvouhmoty, krucipüsk
Zatím s Robem ladíme Hilton Tuning Stage 3 - v autě je zase nová dvouhmota, spojka je tentokrát od RENOVAK na míru (původně Sachs Performance)
Dá se s tim jezdit v běžném provozu vcelku v pohodě, není to keramika.
Ironií osudu mi v mezičase přistála v pazourách S60 II D5, AWD v plné výbavě, se šíbrem, BLIS a jinejma vyfYkundacema. Zatím spolu máme najeto z 61.000km na cca 64.000km.
Troufám si říct, že vzhledem předchozímu majiteli (neskutečná puntička puntičkářská) vopravdickej bombónek.
Ale....je to automat, je to sedan, je to krémový, je to chrocht, je to kulatý! .....fšecko špatně a ofiko stále ještě není můj, tak se tu tím chlubit ani nechci.
Na druhou stranu musim uznat, že se s tim ráno poskakuje po Strakonické rychlostí 3km/h daleko pohodlněji, než s Fábinkou s fofrklackem.
René Slouk/BSR Blansko mi mezi 4 očima řekl, že je mu jasné, že to odkurvil garážový chip. Nicméně, je to frajer a děkuji mu!..dál to pitvat nebudu.
Dvouhmota komplet celá namodralá, na kaši, spojka na kaši, přítlačák na kaši....v listopadu 2019 to stalo 45.000kč a odkurvili to jedničky a nuly - žel bohu špatně nasázené jedničky a nuly.
Jako laik chápu, že chip Stage 4 odkurvil motor nízkotlaké 2.5T, že to ale odkurvilo i čerstvou, MNOU nejetou zástavbu sportovní spojkové sady včetně dvouhmoty, krucipüsk
Zatím s Robem ladíme Hilton Tuning Stage 3 - v autě je zase nová dvouhmota, spojka je tentokrát od RENOVAK na míru (původně Sachs Performance)
Dá se s tim jezdit v běžném provozu vcelku v pohodě, není to keramika.
Ironií osudu mi v mezičase přistála v pazourách S60 II D5, AWD v plné výbavě, se šíbrem, BLIS a jinejma vyfYkundacema. Zatím spolu máme najeto z 61.000km na cca 64.000km.
Troufám si říct, že vzhledem předchozímu majiteli (neskutečná puntička puntičkářská) vopravdickej bombónek.
Ale....je to automat, je to sedan, je to krémový, je to chrocht, je to kulatý! .....fšecko špatně a ofiko stále ještě není můj, tak se tu tím chlubit ani nechci.
Na druhou stranu musim uznat, že se s tim ráno poskakuje po Strakonické rychlostí 3km/h daleko pohodlněji, než s Fábinkou s fofrklackem.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#507 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Jako promiň, ale hlodu o tom, jak chip zabil spojku se dá tak akorát smát. Pokud je dvouhmota modrá, tak jsou pouze tři možnosti, dlouhodobý prokluz z důvodu a) neschopnosti uživatele, b) vadnému přítlačáku, c) tomu, že dané spojková sada nebyla dostatečná pro výkon motoru.
O BSR v Česku si myslím svoje a podložené to mám nejen svými zkušenostmi. Pokud borec dokáže vyplodit něco takového, tak to fakt jako sorry, ale nedivím se, že BSR Sweden odstěhovalo české zastoupení na Slovensko. tady je pod tou značkou akorát banda matlalů.
O BSR v Česku si myslím svoje a podložené to mám nejen svými zkušenostmi. Pokud borec dokáže vyplodit něco takového, tak to fakt jako sorry, ale nedivím se, že BSR Sweden odstěhovalo české zastoupení na Slovensko. tady je pod tou značkou akorát banda matlalů.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 201
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#508 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Myslet si můžeš co chceš, mě je to srdečně jedno pro mě je to dávno uzavřená záležitost, kterou jsem si do koruny znovu zaplatil.
Asi takhle - nebylo žádným tajemstvím, že se hned v prvopočátku odpojil TORGUE LIMITER, hele...neptej se mě proč, já nejsem čipař.
Druhá indicie pro mě bylo vyjádření z Hilton Tuning - obecně vzato, není standartní, aby někdo písemně, jak to napsat kulantně.... osočil "kolegu z branže".
"Co nechceš aby jiní činili tobě, nečiň ty jim". Většinou servisák zdrbe práci toho druhého mezi řečí, ale ne písemně. To už musí mít objektivní podezření.
Asi takhle - nebylo žádným tajemstvím, že se hned v prvopočátku odpojil TORGUE LIMITER, hele...neptej se mě proč, já nejsem čipař.
Druhá indicie pro mě bylo vyjádření z Hilton Tuning - obecně vzato, není standartní, aby někdo písemně, jak to napsat kulantně.... osočil "kolegu z branže".
"Co nechceš aby jiní činili tobě, nečiň ty jim". Většinou servisák zdrbe práci toho druhého mezi řečí, ale ne písemně. To už musí mít objektivní podezření.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#509 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
A ve finále za ty 2-3 roky jsi zjistil, že to auto vůbec nepotřebuješ........ Takže kolik tě to stálo, je pouze a jen výplod nesmylů. Vylož si to jak chceš.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 201
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#510 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
no jasně, že ho nepotřebuju....ani mi nechybělo pro mě je auto pojízdná židle na čtyřech kolech.
Tomuhle jsem chtěl dát o něco větší péči, ale po pár letech mě to totálně pustilo a opravit jsem to nechal, jen aby neshnilo v kopřivách.
Takovejch koníčků a úletů (mnohonásobně nákladnějších) člověk během života má.
Tomuhle jsem chtěl dát o něco větší péči, ale po pár letech mě to totálně pustilo a opravit jsem to nechal, jen aby neshnilo v kopřivách.
Takovejch koníčků a úletů (mnohonásobně nákladnějších) člověk během života má.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 201
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#511 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
...so time goes on
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4213
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#512 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Závodiště Velká Chuchle
Co se stalo?
Co se stalo?
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 201
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#513 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
už mě ten darmožrout začíná vážně s*át zase vyletělo gumové hadicové koleno od intercooleru k trubce k turbu. To je za poslední 2 roky snad po 3x
Dal jsem tomu nažrat plná 2, prudce jsem přeřadil a jak se motor hejbl v lóži, tak ta hadice zase vystřelila. Doklouzal jsem víc jak kilometr až k dostihovému
závodišti a tam to píchl na chodník.
Dal jsem tomu nažrat plná 2, prudce jsem přeřadil a jak se motor hejbl v lóži, tak ta hadice zase vystřelila. Doklouzal jsem víc jak kilometr až k dostihovému
závodišti a tam to píchl na chodník.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#514 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Cus Adame, mas tam T-spony?
BTW a kvuli tomu volas otah? Vyndam malou racku, povolim sponu, nandam koleno, utahnu a odjedu, ne?
BTW a kvuli tomu volas otah? Vyndam malou racku, povolim sponu, nandam koleno, utahnu a odjedu, ne?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 201
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#515 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Nazdar Míro! Nechám je tam dát. Auto bylo tak jako tak objednáno do AV dílů na větší servis. Tak ho tam odvezli o něco dřív odtahovkou
Spíš si říkám, že tu trubku odšroubuji z těch závitů na bloku motoru a nechám ji "navolno", ať to kompenzuje ty rázy. Jak je napevno přišroubená, tak to vždycky vyletí buď vepředu u IC, nebo ta gumová hadice vzadu u turba.
Ony ty držáky na trubce nejsou dobře navařené. Před lety je vyrvali v T6R a následně držáčky navařili k trubce na křivo, tak to takhle hapruje
Spíš si říkám, že tu trubku odšroubuji z těch závitů na bloku motoru a nechám ji "navolno", ať to kompenzuje ty rázy. Jak je napevno přišroubená, tak to vždycky vyletí buď vepředu u IC, nebo ta gumová hadice vzadu u turba.
Ony ty držáky na trubce nejsou dobře navařené. Před lety je vyrvali v T6R a následně držáčky navařili k trubce na křivo, tak to takhle hapruje
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#516 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
To tam mas furt jeste plastovy trubky, ci co?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 201
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#517 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Nerez trubka i silikonová kolena jsou do88. Tu trubku asi nechám připevněnou jen na koleni od IC a na koleni k turbu. Jak je napevno na motoru, tak je to nějaké vyosené, kvůli těm špatně navařenejm držáčkům.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1362
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#518 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Já u feldy v plynu když dal plnej, tak to občas střelilo do sání a oddělalo mi to takovou gumoplastovou trubku. Vozil jsem v aute dvě náhradní a velký sikovky. Vždycky když se to stalo jsem někde zastavil, otevřel haupnu a rovnou to vyměnil. Pamatuju jak na náměstí ve Vysokým Mýtě lidi čuměli, když jsem vyběhl, šup šup a zase jsem jel dál.
Gola je základ.
Gola je základ.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 201
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#519 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Ze Sedmdesátky se stala zase daily. V listopadu mi klekla Fábka, tak jsem začal jezdit opět s Volvem.
Včera jsem při cestě tak přemejšlel, že je únor 2023 a Fábka pořád stojí v ulici...
Vysvětlení je jednoduché, ačkoli Volvo žere jako kyselina, tak mě jízda v něm prostě zase začala bavit.
Přestal jsem vést evidenci servisů.
Co tak matně vzpomínám, v roce 2022 proběhlo:
Výměna zadních tlumičů a pružin + repase celé zadní nápravy
5. rychlostní Space-Ball pro M56 a M58 AWD
Sada disků Volvo Nebula R18 + nové letní papuče Michelin 235/40/18
Robert z Hilton Tuning mi připravil novou adaptaci řídící jednotky - Teď je tam Stage 3(v4)
Auto jede hezky, ale ještě nejsem úplně spokojen s 3., 4. a 5. rychlostním stupněm (subjektivně mi to přijde takové vlažnější).
Bezpodmínečně musím s autem zajet na měření výkonu a poslat do Hilton Tuning graf, ať se podle toho odpíchnou a konečně
doladí. Dle mailové konverzace a dle poslaných logů Rob tvrdí, že nebude žádný problém dosáhnout s tou B5244 T5+KK24
kolem 350HP+. Bez nějakých výrazných rizik. Výkonová rezerva komponentů je (až na AWD a možná poloosy) víc než dostatečná.
Včera jsme měli čerstvejch 250.000Km (tedy kastle, motor je tam od minulého roku z dovozu z GB, V70 T5 s cca 117.000 mílema)
Motor nežere prakticky žádný olej, pokud ano tak to byly max decilitry, což mě velmi těší
(dvě výměny: jedna asi po 5.000km druhá asi po 10.000km - s novym motorem jsme najeli zatím cca kolem 17.000km)
Včera jsem při cestě tak přemejšlel, že je únor 2023 a Fábka pořád stojí v ulici...
Vysvětlení je jednoduché, ačkoli Volvo žere jako kyselina, tak mě jízda v něm prostě zase začala bavit.
Přestal jsem vést evidenci servisů.
Co tak matně vzpomínám, v roce 2022 proběhlo:
Výměna zadních tlumičů a pružin + repase celé zadní nápravy
5. rychlostní Space-Ball pro M56 a M58 AWD
Sada disků Volvo Nebula R18 + nové letní papuče Michelin 235/40/18
Robert z Hilton Tuning mi připravil novou adaptaci řídící jednotky - Teď je tam Stage 3(v4)
Auto jede hezky, ale ještě nejsem úplně spokojen s 3., 4. a 5. rychlostním stupněm (subjektivně mi to přijde takové vlažnější).
Bezpodmínečně musím s autem zajet na měření výkonu a poslat do Hilton Tuning graf, ať se podle toho odpíchnou a konečně
doladí. Dle mailové konverzace a dle poslaných logů Rob tvrdí, že nebude žádný problém dosáhnout s tou B5244 T5+KK24
kolem 350HP+. Bez nějakých výrazných rizik. Výkonová rezerva komponentů je (až na AWD a možná poloosy) víc než dostatečná.
Včera jsme měli čerstvejch 250.000Km (tedy kastle, motor je tam od minulého roku z dovozu z GB, V70 T5 s cca 117.000 mílema)
Motor nežere prakticky žádný olej, pokud ano tak to byly max decilitry, což mě velmi těší
(dvě výměny: jedna asi po 5.000km druhá asi po 10.000km - s novym motorem jsme najeli zatím cca kolem 17.000km)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#520 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
To seš o 200Km napřed. Já mam 249 800Km Užívej
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#521 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Ale jeho motor má pouze 205K
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#522 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pražák no...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2173
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#523 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Malo kdo je tak paranoidni,aby s sebou vozil naradi.
Ja to tady po okoli taky neresim. A naopak kdyz jedu nekam daleko,tak jsem byl vsem pro srandu,protoze mam kufr a v nem vsechno od vazaciho dratu, pres nahradni brzdovku,smes sroubku,par kabelu, ruzne lepici pasky, golu a nevim co jeste.
Je pravda,ze me tahle paranoina castecne opustila pote,co uz neprovozuju 3x bourany 20lety naftovy koncern po 7mi majitelich. Navic se na tom nikdy nic nepokazilo skoro mi ten Sharan chybi
Ja to tady po okoli taky neresim. A naopak kdyz jedu nekam daleko,tak jsem byl vsem pro srandu,protoze mam kufr a v nem vsechno od vazaciho dratu, pres nahradni brzdovku,smes sroubku,par kabelu, ruzne lepici pasky, golu a nevim co jeste.
Je pravda,ze me tahle paranoina castecne opustila pote,co uz neprovozuju 3x bourany 20lety naftovy koncern po 7mi majitelich. Navic se na tom nikdy nic nepokazilo skoro mi ten Sharan chybi
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 7559
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#524 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Nevozím s sebou nic, a to ani na dlouhé výlety jako třeba Le Mans. Stejně podle Murphyho zákona platí, že i když budeš mít plný kufr nářadí a dílů, tak se vysype to, co s sebou nemáš.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#525 Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Vozím malou gólu, dost lepící pásky, pár stahovaček a olej. Všechno krom oleje je pod víkem kufru, takže to "nic" nezabírá a občas se to může hodit.
Z hor se mi rozsvítila kontrolka motoru - 100km před sebou, plný auto. Prozřetelnost byla semnou a měl jsem vidu. Naštěstí jen senzor na olej - nejspíš na jednom z hupu se olej pohl tak, že si auto myslelo, že ho má hodně.
Z hor se mi rozsvítila kontrolka motoru - 100km před sebou, plný auto. Prozřetelnost byla semnou a měl jsem vidu. Naštěstí jen senzor na olej - nejspíš na jednom z hupu se olej pohl tak, že si auto myslelo, že ho má hodně.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek