Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Všiml jsem si, že i zde, mezi volvisty, se najde několik fanoušků sportovních aut jiných značek.
Namátkou třeba Z4, MX-5 a podobně.
Pojďte se podělit co Vám ještě parkuje v garáži a trošku se o tom pobavit (potřebuji nějakou inspiraci ).
Namátkou třeba Z4, MX-5 a podobně.
Pojďte se podělit co Vám ještě parkuje v garáži a trošku se o tom pobavit (potřebuji nějakou inspiraci ).
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC70 2004 D5 AT
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Na kravení mám tohoto japončíka. Auto fajn ale jako ostatní jim podobné, tak je to bezedná díra na prachy
Naposledy upravil(a) cubrd dne 01 říj 2020 12:30, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Pokud chceš levné a zábavné kabro,rozhodně mohu doporučit MGF nebo MG TF .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Asi takhle, když bych to chtěl jen pro zábavu tak se dívám po Toyobaru (BRZ/GT86), ale ten zvuk..
Po zkušenostech s V8 a každodenním úsměvem vždy když jsem do ní sedl už, pro víkendovku, méně než 6 válec asi nechci.
Takže po čem jsem se díval, dívám.
Jelikož jsem se vždy přikláněl spíše k japoncům, byly to i mé první auta (Hondy), pěkně šly do otáček a pro sportovní jízdu jak stvořené tak jsem se díval po 350Z, ty už ale budou za ty roky dost vylítané.. Takže jedině 370Z, tam jsem s cenou 500, spíše 600K+.
Chvíli jsem uvažoval o e92 (330, 335i) popř. Z4, těch aut ale jezdí mraky (bavím se o slabších verzích) a jsou to spíš takové tuctovky..
Nejvíce jsem teď nakloněn k US cars jako Camaro, Mustang, Challenger, zde mi vychází nejlépe CENA vs VÝKON.
Ale.. mají sice motor, vypadají dobře, ale zábava s nimi nebude jako s lehčími japonci.
Když se ještě vrátím k japoncům:
- Mitsu EVO- ohledně ceny servisu a spolehlivosti jsem moc chvály neslyšel
- STi super, vše ale nájezdy okolo 100K a tam se už člověk také pěkně vysype. To už vyjde lépe koupit funglovku.
Nechci ale za auto, s kterým vyjedu párkrát za měsíc, dát více než těch cca 400K, více mi přijde strašné mrhání a raději bych peníze vrazil do baráku.
Po zkušenostech s V8 a každodenním úsměvem vždy když jsem do ní sedl už, pro víkendovku, méně než 6 válec asi nechci.
Takže po čem jsem se díval, dívám.
Jelikož jsem se vždy přikláněl spíše k japoncům, byly to i mé první auta (Hondy), pěkně šly do otáček a pro sportovní jízdu jak stvořené tak jsem se díval po 350Z, ty už ale budou za ty roky dost vylítané.. Takže jedině 370Z, tam jsem s cenou 500, spíše 600K+.
Chvíli jsem uvažoval o e92 (330, 335i) popř. Z4, těch aut ale jezdí mraky (bavím se o slabších verzích) a jsou to spíš takové tuctovky..
Nejvíce jsem teď nakloněn k US cars jako Camaro, Mustang, Challenger, zde mi vychází nejlépe CENA vs VÝKON.
Ale.. mají sice motor, vypadají dobře, ale zábava s nimi nebude jako s lehčími japonci.
Když se ještě vrátím k japoncům:
- Mitsu EVO- ohledně ceny servisu a spolehlivosti jsem moc chvály neslyšel
- STi super, vše ale nájezdy okolo 100K a tam se už člověk také pěkně vysype. To už vyjde lépe koupit funglovku.
Nechci ale za auto, s kterým vyjedu párkrát za měsíc, dát více než těch cca 400K, více mi přijde strašné mrhání a raději bych peníze vrazil do baráku.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Krása, něco takového bych si nechal líbit.
Nebo ještě focus RS v té klasické křiklavě zelené.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Martine, kabro né, pevná střecha je podmínkou.volvoperformance píše: ↑01 říj 2020 12:46 Pokud chceš levné a zábavné kabro,rozhodně mohu doporučit MGF nebo MG TF .
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Pak nechápu, proč uvádíš Z4 , MX5. Stačí dát HardTop
Otázkou je, co si představuješ pod pojmem zábavné auto.
Otázkou je, co si představuješ pod pojmem zábavné auto.
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC70 2004 D5 AT
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Taky záleží kolik banánů jsi ochotný do toho cpát a také k jakému účelu vlastně auto bude. Pár aut sem vyzkoušel a zatím sem se usadil v rally duchu, kde při využití plného potenciálu musíš překonat jak to auto brutálně zatěžuješ a ničíš. Jak si čichneš k úpravám, tak do toho letí šesticiferné částky. Ale stojí to za to.
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Z4 coupé popř. hardtop.volvoperformance píše: ↑01 říj 2020 20:54 Pak nechápu, proč uvádíš Z4 , MX5. Stačí dát HardTop
Otázkou je, co si představuješ pod pojmem zábavné auto.
MX-5 byl jen příklad, že ji zde někdo má.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Tak já se teda taky pochlubím
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 2144
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Ale to je velká paráda!
Osobní zkušenost s ním nemám, ale když jsme u těch angličáků, co takovej Jag XK/R?
Osobní zkušenost s ním nemám, ale když jsme u těch angličáků, co takovej Jag XK/R?
-
Offline
- Příspěvky: 5587
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
To bude výkonné, pohodlné, ale jak moc zábavné... on ten automat tam asi nebude ouplně to pravé ořechové k V8. Ale zase cena je dobrý argument.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Jinak kdyby to nekomu pomohlo, tak "low cost" - (dejme tomu do 100 000Kc) zabavne jezdeni (to zalezi na kazdym v cem pozoruje zabavu samozrejme) muze poskytnout napriklad :
Ford Focus ST 170 - ceny jsou okolo 70tis...motor je 2.0i atmo odladeny u Coswortha s kovanym pajslem
Fiesta ST 150 - 2.0i 110Kw, atmo
Fiat Punto HGT/Abarth - 1.8i atmo, 96kw
Suzuki Ignis Sport - 1.5i atmo (935kg a 80kw )
Suzuki Swift Sport 1.6i - 92kw, atmo (do 100K jen velmi těsně)
Toyota Yaris TS - 1.5i atmo 78kw, nebo dokonce ojediněle i turbáč 110kw
Toyota Corolla TS - 141kw z 1.8i atmosfery hosi...za ceny obvykle i pod 100 000kc...
Peugeot 206 GTi/RC - 100kw/130Kw - obojí atmo 2.0i
Z petivalcu lze najit neco malo i mimo Volvo/Saab, ale...
Golf IV - 2.3i VR5 (Bora, Toledo...do sportovního svezení to má ale daleko)
Fiat dával 2.0 pětiválec do modelů Bravo, a s upraveným zdvihem do Coupé a Stilo Abarth (tady ale pouze s příšerným automatem),
Pro magory :
Daihatsu Copen - dělalo se buď 660ccm tříválec turbo (ale to bude asi pouze pro Japonský trh = JDM), nebo 1.3 atmo 63kw...Já bych možná radši ten 660 turbo Jeden Copen stojí v Samson Auto Olomouc a vzhledem k tomu co to je za příšernej "podnik" tam bude to auto jistě velmi dlouho.
Tady přidávám screen z Bazoše...Mě se to hrozně líbí..Ale je to malilinkatý auto.
Ford Focus ST 170 - ceny jsou okolo 70tis...motor je 2.0i atmo odladeny u Coswortha s kovanym pajslem
Fiesta ST 150 - 2.0i 110Kw, atmo
Fiat Punto HGT/Abarth - 1.8i atmo, 96kw
Suzuki Ignis Sport - 1.5i atmo (935kg a 80kw )
Suzuki Swift Sport 1.6i - 92kw, atmo (do 100K jen velmi těsně)
Toyota Yaris TS - 1.5i atmo 78kw, nebo dokonce ojediněle i turbáč 110kw
Toyota Corolla TS - 141kw z 1.8i atmosfery hosi...za ceny obvykle i pod 100 000kc...
Peugeot 206 GTi/RC - 100kw/130Kw - obojí atmo 2.0i
Z petivalcu lze najit neco malo i mimo Volvo/Saab, ale...
Golf IV - 2.3i VR5 (Bora, Toledo...do sportovního svezení to má ale daleko)
Fiat dával 2.0 pětiválec do modelů Bravo, a s upraveným zdvihem do Coupé a Stilo Abarth (tady ale pouze s příšerným automatem),
Pro magory :
Daihatsu Copen - dělalo se buď 660ccm tříválec turbo (ale to bude asi pouze pro Japonský trh = JDM), nebo 1.3 atmo 63kw...Já bych možná radši ten 660 turbo Jeden Copen stojí v Samson Auto Olomouc a vzhledem k tomu co to je za příšernej "podnik" tam bude to auto jistě velmi dlouho.
Tady přidávám screen z Bazoše...Mě se to hrozně líbí..Ale je to malilinkatý auto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 02 říj 2020 10:04, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
K tomuhle bych zařadil i Imprezu 2.0 atmosféru. 85 nebo 92 kw, později i 110 myslím, ale jak to oproti Volvu zatáčí, to je neskutečný všechna sranda ještě exponenciálně roste s tím, kolik je sněhu
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Motory Subaru se dle zlých jazyků dělí pouze na 2 skupiny. Na ty které už zaklepaly a na ty, které brzy zaklepou.
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Jako stavař přidám podobný OT z oboru: ploché střechy se dělí na dva typy: 1. které tečou a 2. které ještě netečou. Neříkají to jen zlé jazyky, ale naprosto všichni včetně univerzitních profesorů.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
to ty turba, ty atmosféry na to tolik netrpí. Neříkám že nemůžou zaklepat, občas to taky někde čtu, ale my měli cca 12 let tu 85 kw a nic, teď 92 kw třetím rokem a zatím taky nic. Myslím, že když člověk mění v čas olej a nebude tomu dávat studený, tak to u těch atmosfér je fakt málo pravděpodobný, že by začali klepat, pokud neklepou už při koupi. Ale u těch turbo motorů je to skutečně tak jak píšeš.
v nejhroším ty atmo motory nejsou tak drahý a výměna je za den hotová, výhoda boxeru
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
gigy : we are car fans Réza....Knock knock...whos there ? Subaru Engine... Ale je fakt, že jsou lidi, kterým zaklepe i dvoutakt
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Nojo tak když oni kupují nejlevnější auta na trhu a pak se diví, že je to vždycky nějaký poděl
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Západ
- Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Mitsu EVO např. 8,9 je jinde než STI, jenže pěkný kusy nejsou a když jo, tak se motají kolem 700 tis a výš. Ceny rostou u těchhle aut. Říká se, že STI si musíš dodělat, ale Evo je téměř hotový.
_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Za mne pokud má být auto zábavné pak musí být RWD u AWD pak od 400k nahoru
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Spousta lidí by nevěřila, kolik zábavy se dá užít s obyčejným volvem 240 (ke zvážení vzhledem k ceně i novější volva se zadním náhonem). Oproti modernějším vozům se taky trochu musí řídit, nemůže za volant sednout každý Mamlas, a očekávat zábavu. Když si za volant sedne někdo, kdo tuší co dělá, tak stoupá pravděpodobnost, že spolujezdec bude mít rohlík na ksichtě, a nebo mokrou sedačku.
Mluvím ze zkušenosti spolujezdce, já tak dobře řídit neumím. Ale baví mě ta auta stejně, cena je ještě relativně příznivá, přínos do portfolia zkušeností neskutečný, a ceny vylepšení a oprav zcela v pořádku.
Pokud se bavíme o lehčích vozech, hodně mě zaujalo MGB a Lukášův Lotus Elite.
Mluvím ze zkušenosti spolujezdce, já tak dobře řídit neumím. Ale baví mě ta auta stejně, cena je ještě relativně příznivá, přínos do portfolia zkušeností neskutečný, a ceny vylepšení a oprav zcela v pořádku.
Pokud se bavíme o lehčích vozech, hodně mě zaujalo MGB a Lukášův Lotus Elite.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Když je pěkně tak vytáhnu Z4 a je to neskutečná zábava...
A zvuk šestiválce nahradí i nejdražší audio -).Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
A co tak si pořídit nějaké RWD Volvo a udělat z něj sleeper? Bude to mít styl , zůstaneš věrný značce a ještě s tím bude spousta legrace.
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Vaše neVOLVO víkendovky, sporťáky
Známý prodává krásnou MR2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Shadow, Tarkin