Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC60 D4 2013
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Byl jsem se na to auto se střešním oknem podívat a vzhledem k tomu, že v tom bazaru stojí tři čtvrtě roku a k letošním dešťům, tak jsem se na to zaměřil, ale žádné památky po zatékání jsem nenašel. Ale určitě je dobré na to dávat pozor.
_________________
XC60 D4, 2.4D AWD MY 2013 120kW
XC60 D4, 2.4D AWD MY 2013 120kW
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
V tomhle ti poradím koukni na Ford fora. Powershit nebrat, radši manuál. Ecoboost nejezdí špatně, nízké spotřeby TSi od VW nedosahuje. Třeba počítat s tím, že se opakují závady z konstrukčního základu 2.0Duratec, vytažené řetězové rozvody a pripekajici se kroužky. Oprava není zase tak drahá, do 50tis by ses měl vejít.
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Když chceš benzín a moc neřešíš spotřebu (vypadá to tak, jinak by sis vzal naftu a neřešil to), tak vem T6.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Velmi pěkně vítej na fóru milá paushko.
Čistě z vlastní zkušenosti, domnívám se že kamarád je z V60 nešťastný bohužel ze shody náhod. Chytil prostě "kus".
Určitě je vhodné se zorientovat ve vodách Volva, než si nechat natlačit Superb. Nehledě na to, že ti mezi přáteli stoupne bonita a doma ukážeš, kdo má koule.
Nevzdávej a vytrvej na odpověď od kolegů majitelů V60.
Janek
Čistě z vlastní zkušenosti, domnívám se že kamarád je z V60 nešťastný bohužel ze shody náhod. Chytil prostě "kus".
Určitě je vhodné se zorientovat ve vodách Volva, než si nechat natlačit Superb. Nehledě na to, že ti mezi přáteli stoupne bonita a doma ukážeš, kdo má koule.
Nevzdávej a vytrvej na odpověď od kolegů majitelů V60.
Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Tak V60 a Superb jsou hlavně velikostně úplně jiný auta, to je potřeba si ujasnit co chcete! V60 je VÝRAZNĚ menší, hlavně kufr, ten je fakt mini
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 719
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Nabizim svezeni ve V60 D5 2015...Tedy za predpokladu,ze si totalce neprispela sama
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Argument je podle mého už jen ten motor, Volvo a 5ti válec prostě má nějakou historii, při správné údržbě je spolehlivý, výkon to má, na naftu zvuk hezkej, dneska už to nový nekoupíš. S nějakým koncernovým "bezcharakterním" tdičkem se to nedá podle mě vůbec srovnávat, ale tohle ti asi nestačí když to tu řešíš.
Na druhou stranu je potřeba si přiznat že ten sup bude prostě pravděpodobně na provoz levnější, zná je víc servisů atd atd atd. Otázka teda je co chceš vlastně slyšet.
Na druhou stranu je potřeba si přiznat že ten sup bude prostě pravděpodobně na provoz levnější, zná je víc servisů atd atd atd. Otázka teda je co chceš vlastně slyšet.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Ja bych proste doma rekl, ze nechci auto, co ma kazdy druhy manazer a ze chci neco vice vzacneho na silnicich, co ma nadstandardni aktivni i pasivni bezpecnost, charakterni zvuk motoru, primerenou spotrebu a dynamiku a proste proto jsem se rozhodl pro V60.
To musi muzi jako argumenty od zeny stacit.
No a servis? Toho se manzel nemusi bat, oservisuji ti to v Brne, ve Zline a myslim ze i ve Vyskove je nekdo mimo autorizak, co Volva umi.
To musi muzi jako argumenty od zeny stacit.
No a servis? Toho se manzel nemusi bat, oservisuji ti to v Brne, ve Zline a myslim ze i ve Vyskove je nekdo mimo autorizak, co Volva umi.
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Dětřichov
- Vůz: V70 D3/D4 120kw
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Ahoj všem, Uvažuji o koupi Volvo V60, motor D3 pětiválec 120kw (modelový rok 2010 a kolem). Je zajímavé jak moc se na internetu liší ceny. Začínají na 150 000,- a končí klidně u 300 000,- Většinou mají naježděno 200 000km a více. Co si u takových inzerátů pohlídat a na co při koupi koukat? Nemám moc velký rozpočet takže bych se držela u té spodní cenové hranice. Vím že se o Volvu říká že je to spolehlivé auto, ale s mím štěstím nechci koupit nějakou kasičku jako mám nyní (Opel Insignia ). Díky za rady.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
I Volvo se zanedbaným servisem může být stejná kasička jako každé jiné auto. Motor D3 je ale dobrý když se k tomu někdo nechoval jako čuně.
Určitě bych ale vybíral z vozidel ze středu nabídky.
Určitě bych ale vybíral z vozidel ze středu nabídky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1657
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
mám V60 D4 120KW přes půl roku a spokojenost, jezdí s tím žena, je to menší, dobře ovladatelné auto. kufr není největší, ale oproti předchozí S40 II je výrazně lépe přístupný.
kufry P3 prostě už nejsou co byly v V70 I, II nebo XC70 I, II...
ale tak to už každý musí zhodnotit sám
kufry P3 prostě už nejsou co byly v V70 I, II nebo XC70 I, II...
ale tak to už každý musí zhodnotit sám
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Dětřichov
- Vůz: V70 D3/D4 120kw
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Ahoj, mám na výběr z těchto dvou variant.
https://auto.bazos.cz/inzerat/122459595/volvo-v60-bixenony-kuze-manual-rv-2011.php
https://www.facebook.com/marketplace/item/334682650838623/
Co myslíte?
https://auto.bazos.cz/inzerat/122459595/volvo-v60-bixenony-kuze-manual-rv-2011.php
https://www.facebook.com/marketplace/item/334682650838623/
Co myslíte?
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
To první určitě, za mě, když to chceš slyšet. Ale počítal bych s investicema, podle km hydroštely, zachvili rozvody, atd atd
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Dětřichov
- Vůz: V70 D3/D4 120kw
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
S rozvody počítám hned při koupi. To dělám automaticky když kupuji auto. Měním rozvody a olej s filtrem. Jen těch 300 000km mi přijde už fakt hodně. Jinak se mi také libí. Netrpí volno na nějaké nemoci kromě vířivých klapek a řemene? (jako třeba Opel na těsnění mezi olejovou vanou a čerpadlem a pak se zadírá motor). Děkuji
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Dvoulitrové pětiválce snad už ani vířivé klapky nemají...shtepa píše: ↑24 srp 2020 07:34 S rozvody počítám hned při koupi. To dělám automaticky když kupuji auto. Měním rozvody a olej s filtrem. Jen těch 300 000km mi přijde už fakt hodně. Jinak se mi také libí. Netrpí volno na nějaké nemoci kromě vířivých klapek a řemene? (jako třeba Opel na těsnění mezi olejovou vanou a čerpadlem a pak se zadírá motor). Děkuji
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
tak tak klapky uz nema. ja by som zas radsej zobral ten prvy. ta druha je totalna socka bez vybavy.
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Dětřichov
- Vůz: V70 D3/D4 120kw
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Ahoj, tak nakonec bychom spíše vzali V70. Co říkáte na tuhle: https://auto.bazos.cz/inzerat/124176014/volvo-v70-120kw-d3-20-5-valec.php
Mělo by to.mit stejný motor že? Ještě se v těch volvech moc nevyznám.
Děkuji Štěpánka
Mělo by to.mit stejný motor že? Ještě se v těch volvech moc nevyznám.
Děkuji Štěpánka
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Motor je stejný. Jenže to má kožený sedačky bez vyhřívání a to v zimě úplně nechceš...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Summum
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
to bude původ itálie a řekl bych že je v inzerci půl roku až rok.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
S cenou šel už o 16 tis dolů.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Nebyl se někdo podívat na tuhle S80II 3,2?
https://auto.bazos.cz/inzerat/124153480/volvo-s80-32-awd-summum.php
Je v inzerci tuším už přes půl roku a začínala na 250 tis.
https://auto.bazos.cz/inzerat/124153480/volvo-s80-32-awd-summum.php
Je v inzerci tuším už přes půl roku a začínala na 250 tis.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
asi lidi odrazuje ten 30k km interval na olej v motoru, kterým se tam pán chlubí, to je u benzínu fakt masakr podle mě
no a pak odradí 99% lidí to, že to je žravej benzín, a ty co to neodradí, už zase spíš koukají po V8, protože to už to žere snad stejně ale je to prostě V8
no a pak odradí 99% lidí to, že to je žravej benzín, a ty co to neodradí, už zase spíš koukají po V8, protože to už to žere snad stejně ale je to prostě V8
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
A výbava taky není ani zdaleka nejvyšší možná.
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Auto není summum, ale executive, bohužel však chybí adaptivní tempomat i BLIS
A headup display to určitě nemá.
A headup display to určitě nemá.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 662
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Headup display bude mít asi doma dodělávaný, má tam nějakou krabičku nad navigací.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé