Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#176 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
po telefonu mi řekli, že komprese na všech válcích ok. Tak si říkám super!!!
Přijedu tam a říkám, že si auto ještě projedeme, aby posoudili spojku a dvouhmotu.
Voala.....auto nastartovalo na 3 válce, takže......zítra budu snad vědět víc.
Přijedu tam a říkám, že si auto ještě projedeme, aby posoudili spojku a dvouhmotu.
Voala.....auto nastartovalo na 3 válce, takže......zítra budu snad vědět víc.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#177 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Nekde tam asi problem bude, kdyz se ti ztracela voda a olej, pak se to najednou samo opravi a zase samo pokazi, nechal bych to asi rozhodit cele a podival se dovnitr...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#178 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To je dnešní standard ne? Takže máš vlastně T3 ne? eko-přátelské Volvo.
Pardon musel jsem. Nicméně ať je to co nejdřív v cajku a za co nejméně. Přeci jen jsi jeden z mála co se o auto stará naprosto příkladně.
Pardon musel jsem. Nicméně ať je to co nejdřív v cajku a za co nejméně. Přeci jen jsi jeden z mála co se o auto stará naprosto příkladně.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#179 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jak to vubec znělo na 3 válce ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#180 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Blbě?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#181 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak jestli merili komprese, tak tam asi neco blbe zapojili. To bych cekal, ze na 3 valce to ani nenaskoci
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#182 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Na 3 auto i jede
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#183 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Potvrzuji, když mi odešly 2 cívky naráz tak jsem s tím taky dojel půl cesty do práce a celou zpět.yoby píše:Na 3 auto i jede
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#184 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
A kde to máš v servise, proč to dáváš nějakým dementům. Co ti řeknou že je to cajk a pak ani neodejdeš domů. Jestli vůbec něco měřili. Měli se podívat na cívky těsnění kolem nich atd. Dilatanti. sorry jako, ale že zrovna ty si necháš srát na makovici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#185 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Pinďo v T6R. Pan Jiřička mi ještě pouštěl videa, měření z každého válce zvlášť. Na ciferníku bylo 11,2-9,6 na všech pěti válcích. No a dál už tu pohádku znáte. Jsem zvědav, co se zítra dozvím už se tý svý darmožroutský popelnici směju....ale nechám si jí <3
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#186 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
No tím je to ještě zajímavější.Ejdou Rotacak píše:................. Pan Jiřička mi ještě pouštěl videa, měření z každého válce zvlášť. Na ciferníku bylo 11,2-9,6 na všech pěti válcích. ....................
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#187 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
neresis to uz moc, nehledas si problemy? Ono je spousta servisu co kompresi neumi spravne zmerit. Myslim ze T6R to se snad nebude jejich pripad. Tem bych veril, jestli rikaji ze komprese jsou v poradku.
Ke spotrebe vody - mas tam dva reduktory spousta hadic navic, navic vetsina reduktoru neni uplne tesna, taky musim na autech dolivat. Zkontroluj si hadice po montazi to chce obcas pretahnout
Ke spotrebe oleje - myslim ze kdyz vyuzivas vykon jaky mas tak je nejaka spotreba oleje ocekavatelna. Na blbnuti by to chtelo 10W-60. Je to nadopovany turbomotor, ktery ma neco najeto.
Ke spotrebe vody - mas tam dva reduktory spousta hadic navic, navic vetsina reduktoru neni uplne tesna, taky musim na autech dolivat. Zkontroluj si hadice po montazi to chce obcas pretahnout
Ke spotrebe oleje - myslim ze kdyz vyuzivas vykon jaky mas tak je nejaka spotreba oleje ocekavatelna. Na blbnuti by to chtelo 10W-60. Je to nadopovany turbomotor, ktery ma neco najeto.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#188 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Nechci tady vyvolat flame, ale ja si o T6R myslim sve.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#189 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Hele jestli dolíváš kvůli netěsnícímu reduktoru, tak je to špatně. Já ani nikdo z mýho okolí po montáži LPG nemuseli dolít nikdy ani mililitr vody. Vzorek sice malý (6 aut), ale kdyby to byla běžná věc jak říkáš, tak myslim, že by se to aspoň na jednom projevilo. Za mě teda dolívat vodu do auta ani po montáži LPG (navíc Ejdou ji má poměrně čerstvou ještě) běžný není a je tam něco špatně.michal_0077 píše:
Ke spotrebe vody - mas tam dva reduktory spousta hadic navic, navic vetsina reduktoru neni uplne tesna, taky musim na autech dolivat. Zkontroluj si hadice po montazi to chce obcas pretahnout
Ke spotrebe oleje - myslim ze kdyz vyuzivas vykon jaky mas tak je nejaka spotreba oleje ocekavatelna. Na blbnuti by to chtelo 10W-60. Je to nadopovany turbomotor, ktery ma neco najeto.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#190 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
ve trech autech mame reduktor KME-Gold a proste ty kolinka uplne netesnej, a taky obcas musim prejit hadicove spony. Neni to nic strasneho ale 1 dcl za rok doleju.
S tou novou montazi jsme to myslel tak, ze se treba nekde jedna sponka poradne nedotahla.
S T6R se asi kvalifikovane vyjadrovat nemuzu, nemam zadnou osobni zkusenost. Jen jsem si rikal ze Volvo delaji roky tak budou profici
S tou novou montazi jsme to myslel tak, ze se treba nekde jedna sponka poradne nedotahla.
S T6R se asi kvalifikovane vyjadrovat nemuzu, nemam zadnou osobni zkusenost. Jen jsem si rikal ze Volvo delaji roky tak budou profici
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#191 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ja byl u T6R a nechaval proplachovat prevodovku. Nakonec se bez souhlasu rozhodli, ze vymeni jen cast a zadnej proplach delat nebudou. Takze nevim nevim. Spis bych zkusil Auto Kurtz nebo Marru.
Mam stejnej motor, taky AWD, taky LPG a nikdy jsem vodu nedolival. Max olej - pote co jedu desnou pilu (v DE). Dela to cca. 1 litr na 10-15 tis. km. Takze asi v normalu.
Mam stejnej motor, taky AWD, taky LPG a nikdy jsem vodu nedolival. Max olej - pote co jedu desnou pilu (v DE). Dela to cca. 1 litr na 10-15 tis. km. Takze asi v normalu.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#192 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
ja kdyz provozoval auto na nemeckych dalnicich kde 200km/h je normalni rychlost, tak jsem dolival 1L na 5000km.
Ted kdyz jezdim v CR tak nedolivam. Spotreba se mi mezi vymenama drzi mezi ryskama.
Ted kdyz jezdim v CR tak nedolivam. Spotreba se mi mezi vymenama drzi mezi ryskama.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 379
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#193 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Souhlas, každopádně se přidávám k uživatelům xSam a Paconni s tím, že také nemám úplně nejlepší zkušenost s T6R...paconni píše:...Takze nevim nevim. Spis bych zkusil Auto Kurtz nebo Marru...
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
#194 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Presne tak mam ten istý motor a keď mu dam napiť tak si vezme viac oleja.michal_0077 píše:ja kdyz provozoval auto na nemeckych dalnicich kde 200km/h je normalni rychlost, tak jsem dolival 1L na 5000km.
Ted kdyz jezdim v CR tak nedolivam. Spotreba se mi mezi vymenama drzi mezi ryskama.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#195 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
tak problém prý byly cívky - pokud je to skutečně tak, tak to dopadlo vlastně skvěle
Co se týče úniku oleje a chladící kapaliny - asi jsem zbytečně hysterčil, jak se měnilo turbo,
něco jim na servise nejspíš uteklo a už nedolili. Páč od té doby jsem úniky nějak nezaregistroval
a v T6R taky neshledali, že by s motorem bylo kromě cívek něco špatně. Nezbývá mi jako
laikovi než jim věřit.
zatím vyměnili 1 cívku, řekl jsem ať pro jistotu vymění i zbylé 4 + novou sadu zapalovacích svíček.
+ přední levá poloosa a ložisko náboje.
U té poloosy se mi ale nelíbí nabízená cena - 12 000kč s DPH mi přijde za poloosu dost
Co se týče úniku oleje a chladící kapaliny - asi jsem zbytečně hysterčil, jak se měnilo turbo,
něco jim na servise nejspíš uteklo a už nedolili. Páč od té doby jsem úniky nějak nezaregistroval
a v T6R taky neshledali, že by s motorem bylo kromě cívek něco špatně. Nezbývá mi jako
laikovi než jim věřit.
zatím vyměnili 1 cívku, řekl jsem ať pro jistotu vymění i zbylé 4 + novou sadu zapalovacích svíček.
+ přední levá poloosa a ložisko náboje.
U té poloosy se mi ale nelíbí nabízená cena - 12 000kč s DPH mi přijde za poloosu dost
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#196 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Dobrá cena za origo díl.Ejdou Rotacak píše:U té poloosy se mi ale nelíbí nabízená cena - 12 000kč s DPH mi přijde za poloosu dost
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#197 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Taky mi od od boku tak pride, pokud je to cena za novou origo...
Ted me cekaj obe predni na V8, loziska ve vnitrnim homokynetaku jsou ve stavu, ze jsme se to snazily skoro 2h dosunout v prachovce, pak rozebrane dobu normalne rucne... Az nakonec holt palici...
(A samozrejme presazeno o 120/240, takze to pri brzdeni "krasne" mlati... Ale zas to uz skoro nemlati pri prejeti nerovnosti )
Svicky sis vybral, nebo je tam nechal neco nacpat dle uvazeni?
Ted me cekaj obe predni na V8, loziska ve vnitrnim homokynetaku jsou ve stavu, ze jsme se to snazily skoro 2h dosunout v prachovce, pak rozebrane dobu normalne rucne... Az nakonec holt palici...
(A samozrejme presazeno o 120/240, takze to pri brzdeni "krasne" mlati... Ale zas to uz skoro nemlati pri prejeti nerovnosti )
Svicky sis vybral, nebo je tam nechal neco nacpat dle uvazeni?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#198 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
tak ono toho je v cenové nabídce hrozně moc:
1) 5ks žhavicích cívek
2) 5ks svíček
3) 2ks horního uložení předních tlumičů
4) 2ks předních tlumičů
5) 2ks silentbloků předního ramene
6) 2ks pouzdra předního ramene zadní
7) 1ks přední levé poloosy + vymezovací kroužky poloosy
8 ) Ložisko kola přední
9) 3"DP Ferrita se 100 CPI Racekatem
10) 5ks zelené vstřiky BOSCH
11) drobotina: gufero vačky, spotřební materiál, dorazy ramen, geometrie, práce....
+ chip Stage 4 od D5T5
+ možná spojka s dvouhmotou - počkám, co řeknou po výměně poloosy
To zas bude raketa....
1) 5ks žhavicích cívek
2) 5ks svíček
3) 2ks horního uložení předních tlumičů
4) 2ks předních tlumičů
5) 2ks silentbloků předního ramene
6) 2ks pouzdra předního ramene zadní
7) 1ks přední levé poloosy + vymezovací kroužky poloosy
8 ) Ložisko kola přední
9) 3"DP Ferrita se 100 CPI Racekatem
10) 5ks zelené vstřiky BOSCH
11) drobotina: gufero vačky, spotřební materiál, dorazy ramen, geometrie, práce....
+ chip Stage 4 od D5T5
+ možná spojka s dvouhmotou - počkám, co řeknou po výměně poloosy
To zas bude raketa....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#199 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
tak už se to peče
http://europeantuning.luondo.nl/en/11205296/ferrita-3-downpipe-volvo-s60--v70n--xc70--awd--r
Do konce měsíce snad poreferuju, jak auto brumlá se stage4.
http://europeantuning.luondo.nl/en/11205296/ferrita-3-downpipe-volvo-s60--v70n--xc70--awd--r
Do konce měsíce snad poreferuju, jak auto brumlá se stage4.
- Přílohy
-
- vok70412s.jpg (11.03 KiB) Zobrazeno 418 x
-
- s-l1600.jpg (34.19 KiB) Zobrazeno 418 x
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#200 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Místo toho aby byl rád že mu to jezdí tak tomu ještě přidá pod kotlem
Držím palce
Držím palce
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek