leniva XC90 2,5 t

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Krasty
Offline
Příspěvky: 528
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Aditiva do oleje pred a po vymene leju a pouzival to i predchozi majitel (BG aditiva)...motor mam krasne cistej. Pri vymene oleje vytejka defacto zluty olej a neni nijak zakarbovanej.
To, ze naleju oktan 100 je jasny, ze to bude zivejsi, ale resim vykon s normalnim palivem.
Jak je mozny, ze jednou je auto fakt zivy a jednou leniva lemra. Vzdyt tlaky na valcich (mereno pri startovani) nemuzou byt jednou take a podruhy onake.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Haben Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6021
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Haben »

a není auto lenivé, když to třeba jen 100 km tak šimráš a pak chceš výkon? Dle mých informací se totiž ŘJ motoru adaptuje dle stylu jízdy. Mně se stalo na C30, že žena vyjela cca nádrž na Vervu 100 a šuchtala jen po městě, žádná akcelerace, nic. Já pak do toho sednul a chtěl se svézt a auto vůbec nejelo- bylo to jak na 95 oktan či ještě nižší. Tak jsme vyndal na radu kamarádů pojistku motoru, dal klíč do polohy II na 10 sec - to se prýy jednotka restartuje do normálu. druhý den už auto zase jezdilo jak Vervu 100 a dělalo radost.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Krasty
Offline
Příspěvky: 528
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Haben píše:a není auto lenivé, když to třeba jen 100 km tak šimráš a pak chceš výkon? Dle mých informací se totiž ŘJ motoru adaptuje dle stylu jízdy. Mně se stalo na C30, že žena vyjela cca nádrž na Vervu 100 a šuchtala jen po městě, žádná akcelerace, nic. Já pak do toho sednul a chtěl se svézt a auto vůbec nejelo- bylo to jak na 95 oktan či ještě nižší. Tak jsme vyndal na radu kamarádů pojistku motoru, dal klíč do polohy II na 10 sec - to se prýy jednotka restartuje do normálu. druhý den už auto zase jezdilo jak Vervu 100 a dělalo radost.
Nevim jaky je u tebe rozdil oktan 95 vs 100, ale jak pisu, u mne to neni pravidlo...muzu jet naraz ca 100 km a chvilku to jede jak hovado (jakoze asi normalne jak ma jet) a vetsinu casu je to standartne liny....a to se stane 1x z 5ti jizd, ze to chvilicku jede normalne.

Prisuzoval a prisuzuju to od zacatku te spatne kompresi (na jednom valci namereno pouze 7,5, ostatni 8-9). Prave ze bych cekal, ze to bude liny furt a ne ze se to obcas probere. Olej furt stejny mobil 5w50, aditiva bg.

Akcelerace z 0-100 to dava furt stejne, protoze tam se asi nic moc nepozna na dvojku, ale z 90 na 120 na petku je to pri linym rezimu 18 a vice vterin, pri normalnim rezimu 12-13 vterin. A to muzu za jedne jizdy zkusi dvakrat a poprve to jede za 12 vterin a hned po druhe, co zpomalim na 90, ze to zkusim znovu, tak uz to je za tech 18 vterin.
Na LPG to je takto, teda ze kdyz uz to jednou je dravejsi, tak pak hned prevazne liny, na benzin mi prijde, ze to je jakoby castejc za tech 12 vterin..ze to auto je prevazne zivy.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Romulusw Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5283
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Haben píše:a není auto lenivé, když to třeba jen 100 km tak šimráš a pak chceš výkon? Dle mých informací se totiž ŘJ motoru adaptuje dle stylu jízdy. Mně se stalo na C30, že žena vyjela cca nádrž na Vervu 100 a šuchtala jen po městě, žádná akcelerace, nic. Já pak do toho sednul a chtěl se svézt a auto vůbec nejelo- bylo to jak na 95 oktan či ještě nižší. Tak jsme vyndal na radu kamarádů pojistku motoru, dal klíč do polohy II na 10 sec - to se prýy jednotka restartuje do normálu. druhý den už auto zase jezdilo jak Vervu 100 a dělalo radost.
To je docela zajímavé, může to někdo potvrdit, nebo vyvrátit? Taky se mi občas stává, že jezdím na nejnižší spotřebu, takže žádné slapání na krk a nevím, jestli se to ten motor neučí.

Krasty
Offline
Příspěvky: 528
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

nemuze byt pricinout ruzneho vykonu lambda?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Haben Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6021
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Haben »

Myslíš u tebe? Nebo mě s Romulusw?
U mě diagnostika nic špatného nehlásí.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3088
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od eLzyx »

Romulusw píše: To je docela zajímavé, může to někdo potvrdit, nebo vyvrátit? Taky se mi občas stává, že jezdím na nejnižší spotřebu, takže žádné slapání na krk a nevím, jestli se to ten motor neučí.
také se mi to stává, že když to jen tak lochtám, tak pokud od toho chci pak výkon, tak chvíli chybí.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Krasty
Offline
Příspěvky: 528
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Haben píše:Myslíš u tebe? Nebo mě s Romulusw?
U mě diagnostika nic špatného nehlásí.
U mne. Ale u mne se to deje, i kdyz to prasím, tak se klidne stane, ze po chvili rychle jizdy to je stejne chvili lenive... Teda prevazne je to lenivy, ale i kdyz se to probere, tak jen na chvilku. Vim, ze mi tam nekde ufukuje vyfuk nekde u parohu, tak si rikam, ze by to mohla byt lambda, i kdyz diagnostika nic nerika...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Haben Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6021
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Haben »

tak zkusit do někoho půjčit lambdu, pojezdit a uvidíš. A nebo jet s napíchlou diag a třeba trefíš chvíli kdy to nejede a reálné aktuální hodnoty napoví.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Krasty
Offline
Příspěvky: 528
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

mozna tupej dotaz...jakej ukazatel ve VIDE mam sledovat? Kde ho najdu?
Uz jsem koukal na vahu vzduchu, co by melo nejak asi souviset s lambdou si myslim a tam davala spravne hodnoty at auto jelo normalne nebo lenive.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Haben Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6021
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Haben »

v tomto jsem tupý úplně stejně...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Krasty
Offline
Příspěvky: 528
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Dokaze mi nekdo vysvetlit jak je mozne, ze auto chvilema jede opravdu drave (pro mne to znamena drave, pac prevazne je to lenivy jako prase, pro ostatni asi normalne na xc90) a prave prevaznou dobu je lenive jako prase? Lenive jakoze vic nez je normalni. Proste lze poznat pri rizeni ty rozdily.
Na co se zamerit? Diagnostika nic nerika. Benzin nebo LPG nehraje roli.

Jedu za rodicema ca 15 km...jede to v tom lenivem rezimu...to uz poznam ty rezimy.
U nasich jsem ca 2 hodky, pak sednu do auta...a auto jede jak ma. Nemusim tomu slapat, ale proste to poznam. A kdyz mi to neda, tak se jedu jeste projet, kde tomu slapnu...staci na petku dat nohu na podlahu (v manualnim rezimu) a vidim co to ma za zrychleni... pak se nekde otocim a pri ceste zpet udelam to same a uz jsem v lenivem rezimu. Zadny kopec, zadny protivitr, zadny stopar nabrany po ceste, proste je to nekde uvnitr motoru.

Na co se zamerit sakra. Asi na nejakeho sikovneho automechanika, co to bude chtit najit.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

berzerker
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 407
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: sk- trnava

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od berzerker »

Moja vestecka gula hovori preverit regulaciu turba, turbo kontrol ventil a hadice - to by nasvedcovalo, ze raz tlaci turbo normalne, inokedy malo.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Krasty
Offline
Příspěvky: 528
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

berzerker píše:Moja vestecka gula hovori preverit regulaciu turba, turbo kontrol ventil a hadice - to by nasvedcovalo, ze raz tlaci turbo normalne, inokedy malo.
Diky za radu...
da se tohle nejak zjistit pres VIDU. Ja ji mam, ale jsem zacatecnik. Tlak turba uz jsem teda nasel, ale neni to i o vaze vzduchu, lambde apod?
Nejaka rada jak tohle se pokusit pres diagnostiku najit nez zacit menit hadice apod?

DIky
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Warcz Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5500
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Warcz »

mam V70 2,5T a používám Torque. Jo Vida je určitě lepší. Ptal jsem se i jinde ale nikdy to nikde detailně nepopsal tak ja to zkusím.

Modelový příklad: https://www.screencast.com/t/eDRjfwTPl
Otáčky 3500 - 4500 ( červená )
Load motoru 100% ( světle modrá )
Boost max 23.1 ( oranžová čára )
Byla to akcelerace ze 70 - 140
Catalyst Temp 600 -> 900°C

celá cesta tady: https://www.dropbox.com/s/wf4vgmm16se5tlw/download.csv?dl=0

Třeba když uděláš stejný export tak zjistíš co máme jinak.
Naposledy upravil(a) Warcz dne 22 led 2019 14:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Romulusw Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5283
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

A když to auto načteš vidou, tak je to bez chyb?

Krasty
Offline
Příspěvky: 528
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Kdyz jsem byl v autorizaku na diagnostice, tak pry ty chyby jsou tam kvuli lpg. Nactu to a dam to sem. Nevyhazuje to zadne nove chyby jako ted. Uz jsem to nekolikrat zkousel. Dam vedet, ted jsem prave na stk
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

raolsa Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13629
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od raolsa »

LPG nesmí házet žádné chyby. :wink:
No jsem zvědavý co tam bude.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Krasty
Offline
Příspěvky: 528
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

tak asi takto...
radio tam je dodelavane jine a ten senzor teploty spolujezdce taky neni nic noveho...
stran vykonu...je uplne jedno, jeslti je to na lpg nebo benzin. Jednou jsem jel na benzin Prahu a zpet (300km) a stejne to delalo to same. Obcas to tahlo jak ma a prevaznou vetsinu casu lenivost.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Krasty dne 23 led 2019 12:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Haben Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6021
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Haben »

to je pěkná sbírka. Jak píše Radek, i LPG nemá házet chyby. kusil bych to smazat a projet třeba čtvrt nádrže jen na benzín. A znovu načíst.
Vypadá to, že něco blbne a někdy funguje ok, někdy ne. Mně na V70I 2,5 tdi se projevovala občasným poklesem výkonu špatná váha vzduchu.
Kódy bez VIDA nerozluštím a jejich možné příčiny.
Ale třeba ti nějak špatně tlačí palivová pumpa (nejde dostatek benzínu)...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Krasty
Offline
Příspěvky: 528
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Haben píše:to je pěkná sbírka. Jak píše Radek, i LPG nemá házet chyby. kusil bych to smazat a projet třeba čtvrt nádrže jen na benzín. A znovu načíst.
Vypadá to, že něco blbne a někdy funguje ok, někdy ne. Mně na V70I 2,5 tdi se projevovala občasným poklesem výkonu špatná váha vzduchu.
Kódy bez VIDA nerozluštím a jejich možné příčiny.
Ale třeba ti nějak špatně tlačí palivová pumpa (nejde dostatek benzínu)...
kamos odtud si taky koupil tu samou motorizaci (xc70), tak si zjistim, zda ma stejnou vahu vzduchu a zkusime to na chvilku prehodit.
Mne se ta vaha jevi jako takova moznost cislo 1.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Romulusw Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5283
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Jde o ty ECM chyby

Hádám, že hlavní problém je tlak paliva.

Druhá věc, řekl bych lambda, ale ta by to sama nedělala, jenže ví jen Pán Bůh, jak je to s bohatostí směsi a při LPG stav ventilů.

Krasty
Offline
Příspěvky: 528
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Romulusw píše:Jde o ty ECM chyby

Hádám, že hlavní problém je tlak paliva.

Druhá věc, řekl bych lambda, ale ta by to sama nedělala, jenže ví jen Pán Bůh, jak je to s bohatostí směsi a při LPG stav ventilů.
Da se teda neco "namerit" pri jizde? (nejaka hodnota, abychom mohli porovnat)

A co se ventilu tyka...uz to je hodne propirane, ze LPG jim nevoni, ale to jakoze jednou funguji ok a jednou jsou KO? Bez ohledu na druh paliva atd? To mi prijde divne. Cekal bych, ze pri spatnych ventilech to proste bude lenive furt.

...ze by lambda dala spatnou informaci vaze vzduchu?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

paconni
Offline
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od paconni »

huh, tak jsem psal a nikde to tady nevidim... :( Toz jeste jednou:

Na kompresi bych to nevidel. To by to jelo blbe porad.

Spis bych se soustredil na veci tykajici se paliva/smesi - tzn. vaha vzduchu, klapka a palivovy cerpadlo. Zaseknute/zasekavajici lopatky u turba by taky mohly zlobit. Ale to bych osobne resil asi az jako posledni z vyjmenovanych veci.

Pokud muzes, pujc si vahu vzduchu nebo ji proste vypni. Uvidis, zda se neco zmeni. Klapka a cerpadlo uz je trosku vetsi oser.
Naposledy upravil(a) paconni dne 23 led 2019 15:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Romulusw Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5283
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Blbě jsem to napsal.

Myšleno - kdyby byla lambda v háji, nikdo neví jak je to s bohatostí a ventily jsou v ohrožení (do budoucna). Ne, že to nyní dělají ony.

Ale šacuju to na ten tlak paliva.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé