Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#1426 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Konečně jsem pomoci opravné sady od místního člena fora opravil roletku. To je paráda
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#1427 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes jsem si trošku upravil světla.
- Přílohy
-
- 27951023_1971838969533700_1400112105_o.jpg (33.52 KiB) Zobrazeno 1754 x
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#1428 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak s devitkou uz taky uzaverkujeme
Skoda ze je odstavena pred barakem bez TK...
Skoda ze je odstavena pred barakem bez TK...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 87
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
#1429 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
tak ja jsem chtel vymenit ulozeni motoru na strane spolujezdce a nebyl jsem schopen povolit jeden sroubek!! vsechny mozny spreje jsem tam dal, cely den jsem u toho klecel, mlatil jsem do toho kladivem, proste to drzi jak svareny.....
musim sundat tyc od pohonu, abych se tam dostal s golou.
je to original s najezdem 380tis
a do prednich svetel jsem dal LED W5W vedle hlavnich xenonu
pred tydnem vymeneno predni podtlak. ulozeni motoru - klasika Corteco
musim sundat tyc od pohonu, abych se tam dostal s golou.
je to original s najezdem 380tis
a do prednich svetel jsem dal LED W5W vedle hlavnich xenonu
pred tydnem vymeneno predni podtlak. ulozeni motoru - klasika Corteco
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#1430 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Přílohy
-
- DSC03100.JPG (67.11 KiB) Zobrazeno 1643 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1431 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Uz na leto? Vypadaji moc hezky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#1432 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tohle v zimě nejezdí, ale už brzo nastane jeho čas
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 70
- Příspěvky: 5104
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#1433 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PKP!
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#1434 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Prelestil jsem mlhovky. Trochu rozdil je tam znat...
- Přílohy
-
- Prava_po.jpg (33.89 KiB) Zobrazeno 1548 x
-
- Leva_po.jpg (33.77 KiB) Zobrazeno 1548 x
-
- Prava_pred.jpg (32.9 KiB) Zobrazeno 1548 x
-
- Leva_pred.jpg (55.65 KiB) Zobrazeno 1548 x
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1435 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Parádní. Nechám se inspirovat.
Ještě mě napadá, zda-li by šly osadit LED žárovky zapojit jako denní svícení.
Ještě mě napadá, zda-li by šly osadit LED žárovky zapojit jako denní svícení.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 109
- Příspěvky: 2365
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#1436 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Super preleštení!
Čím a jak?? Díky moc.
Čím a jak?? Díky moc.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#1437 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nejdriv rozborka, vycisteni, odmasteni a pak klasika:Hájčus píše:Super preleštení!
Čím a jak?? Díky moc.
brouseni:
600, 1200 a 2000 smirglem
lesteni:
lehce brusna pasta (jmeno v hlave nemam, muzu vyfotit) rucne a pak aku-vrtackou s molitanovym kotoucem.
lestici pasta - stejne jako pred tim
a pak na zaver doladeni drobnych nedokonalosti a UV lak. Opet prelesteni, aby to bylo hladky jako detska prd*l.
Samozrejme byly serizene tak, ze to svitilo do zeme, takze si serizeni. Ted to sviti dobre.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#1438 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
hajnej: puvodni napad byl dat LEDky jako mlhovky, ale podle recenzi to neni OK. Kvalita vyrobku je udajne dost pofiderni nebo to stoji dost penez. Dalsi problem je zahrivani.
Ale asi na denni svetlo by to mozna nejak slo - neco slabouckyho, co to svetlo neupece.
P.S.: taky otazkou jak a kam.
Ale asi na denni svetlo by to mozna nejak slo - neco slabouckyho, co to svetlo neupece.
P.S.: taky otazkou jak a kam.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1439 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
LED netopi tolik jako heligon, takže vyhřátí nehrozí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1440 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Právě, že zrovna ty tohle budeš určitě řešit, jestli vytopíš 15k za repas xenonů.paconni píše:hajnej: puvodni napad byl dat LEDky jako mlhovky, ale podle recenzi to neni OK. Kvalita vyrobku je udajne dost pofiderni nebo to stoji dost penez. Dalsi problem je zahrivani.
Ale asi na denni svetlo by to mozna nejak slo - neco slabouckyho, co to svetlo neupece.
P.S.: taky otazkou jak a kam.
Inspiroval bych se zapojením klasických aftermarket DRL.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#1441 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zalezi na vykonu. Proc asi ty do hlavnich svetel maji chladice...? Ale na denni sviceni muzou byt bludickyUrvanej píše:LED netopi tolik jako heligon, takže vyhřátí nehrozí.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#1442 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
hajnej: to mas pravdu - repas budu resit. Mozna zu pristi tyden, mozna az v breznu. Ja to budu asi resit tak, ze zapnu svetla do ty prvni polohy a pustim predni mlhovky. Moc se me nechce resit aftermarket. Leda, ze by bylo neco peknyho a nerasilo to origo vzhled. Mas nejaky tip?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1443 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Poněvač by se utavily, ale samy sebe a ne parabolu. Chladič odvádí teplo od PN přechodu, protože to je malá plocha. Plochu paraboly to moc nezahřeje v porovnání s 60W svitu heligonu.paconni píše:...Proc asi ty do hlavnich svetel maji chladice...?...
Pokud tedy ovšem stále porovnáváme zástavbu LED do původních halogenových lamp.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#1444 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jsme si nerozuměli-nebojim se vypaleni svetla, ale objimky a ze to ty zarovky nedaji-bud slabsi nebo s chlazenim-ty se nejspis do mlhovek budou blbe montovat...
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
#1445 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Výměna hadice turba v -5°C.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1446 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ta hadice tam moc nepasuje, co?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#1447 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Potřebovala by trochu seříznout, ale v tom mrazu na to peču.
Hlavně že už není děravá.
Mám tu ještě jednu a předělám to v rámci dalších úprav, až bude teplo.
Hlavně že už není děravá.
Mám tu ještě jednu a předělám to v rámci dalších úprav, až bude teplo.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#1448 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Výměna zadních brzdových destiček a následné zjištění, že mám na jedné straně zatuhlé pístky, které budu měnit v týdnu...
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
#1449 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Výměna žhavících svíček a auto startuje na škrtnutí.
ještě musím vyměnit kabel, až dorazí.
ještě musím vyměnit kabel, až dorazí.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#1450 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Včera večer jsem namontoval Anti-Sway Bar Kit - Track Spec Kit 25/25mm od IPD na C70ku, plus IPD HD kosti.
A jednim slovem: WOOOW!
Auto luxusne ztuhlo, co sem se byl v rychlosti projet 10-15km, tak ani jednou nezareagovala Trakce, auto jak prilepeny, krasna zpetna reakce od rizeni a vubec podvozku.
Jak se dalo cekat, tak auto je o neco min nedotacivy, prirozene sem to zas moc neprehanel ve tme, mrzlo. Musim rict, ze za ty prachy(cca $540 vcetne dopravy/CLO/DPH, akorat sem chytl v IPD akci 15% OFF na podvozkovy veci), opravdu luxusni Upgrade podvozku.
A jednim slovem: WOOOW!
Auto luxusne ztuhlo, co sem se byl v rychlosti projet 10-15km, tak ani jednou nezareagovala Trakce, auto jak prilepeny, krasna zpetna reakce od rizeni a vubec podvozku.
Jak se dalo cekat, tak auto je o neco min nedotacivy, prirozene sem to zas moc neprehanel ve tme, mrzlo. Musim rict, ze za ty prachy(cca $540 vcetne dopravy/CLO/DPH, akorat sem chytl v IPD akci 15% OFF na podvozkovy veci), opravdu luxusni Upgrade podvozku.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek