Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#351 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Ona třeba Mazda dělá taky hezký auta, ale reznou. To je jediná škoda.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#352 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
jo, ale víš to a když koupíš zánovní a ještě nenačatou, tak není nic jednoduššího než nechat udělat dutiny a nástřik spodku a v pravidelných periodách to hlídat/obnovovat... To je přesně to, co mám v plánu s Tomiem, protože Mitsu na tom s korozí není líp...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#353 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Jj, ale když jsem kupoval XC70 tak za prachy co jsem na to měl, byla většina už chycená. Což je obrovská škoda. Jinak je to auto super - Mazda 6. Ale kámoš má 4 roky novou a vrže mu interiér, je to takové neslané nemastné a subjektivně mi XC70 přijde mnohem, ale mnohem lépa zpracovaná.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#354 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Před 14 dny jsem nechal udělat dutiny + nástřik podvozku od mýho dvorního karosáře. Pochvaloval si, že jsem přijel včas a kromě lišky na nápravnicích, nebylo ještě nic načatýho. Tak v tomhle směru mám snad klid. Včera jsem si střihnul rovnou výměnu oleje (zvolil jsem Valvoline Synpower MST C3 5W-30) a při tom jsem vyměnil i vzduchový a kabinový filtr. Vše krásně přístupné a bez problémů. Do hodinky bylo hotovo (čekal jsem až olej pořádně vykape). Airbox bylo lepší vyndat úplně (jeden šroubek a pár plastvých cvočků, k tomu odpojit váhu vzduchu a povolit klemu), kabiňák nádherně přístupnej za kastlíkem u spolujezdce (to byla opravdu radost měnit...). Najel jsem na svůj servis plán, takže jsem výměnu oleje zkrátil z fabrických 20t na svých 14-15t. Servisní interval se jednoduše vymazal uživatelsky v palubáku, žádná diagnostika netřeba... Tomio mi dělá radost a navíc při dnešním cenovým rozdílu mezi benzínem a naftou s ním jezdím malinko levněji než s TDI
Abych nebyl pořád jen pozitivní, do budoucna mi určitě nasere, že Mitsu má čidla ve ventilkách a nemá TPMS řešený přes ABS jako jiný výrobci.
Mám na tom teď 60t a byl jsem v autorizáku tahat nějaký rozumy a poradili mi že mám přijet ve 100t, že by preventivně udělali kladky pomocnýho řemene + řemen, zkontrolovali ventilový vůle a olej v převodovce. K tomu bych asi rovnou přidal i brzdovku, ať je to top. Při mým nájezdu jsou to plány na budoucí 2-3 roky
Abych nebyl pořád jen pozitivní, do budoucna mi určitě nasere, že Mitsu má čidla ve ventilkách a nemá TPMS řešený přes ABS jako jiný výrobci.
Mám na tom teď 60t a byl jsem v autorizáku tahat nějaký rozumy a poradili mi že mám přijet ve 100t, že by preventivně udělali kladky pomocnýho řemene + řemen, zkontrolovali ventilový vůle a olej v převodovce. K tomu bych asi rovnou přidal i brzdovku, ať je to top. Při mým nájezdu jsou to plány na budoucí 2-3 roky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#355 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Potěšil mě tenhle poměrně fundovaný článek. Ne, nečtu tam to co chci číst, ale s autem mam velmi podobné zkušenosti jak je popsáno. Pokud někdo nemá Babiš premium a zajímalo by ho to, nechť se mi ozve do SZ Jediný co mě trochu zneklidňuje je, že servis doporučuje na testovaném vozidle návrat z 5W30 na 0W20. Jezdím taky na 5W30, když já ty mastný vody nemam rád... Bohužel argumentace proč v článku chybí
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/mitsubishi-outlander-2016-ojetina-aaa-auto-servis.A230316_225902_automoto_iros?zdroj=autokat_hp
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/mitsubishi-outlander-2016-ojetina-aaa-auto-servis.A230316_225902_automoto_iros?zdroj=autokat_hp
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 7559
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#356 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Článek si sice nepřečtu, ale to vcelku nevadí. Já osobně bych u 5W-30 zůstal.
Na ten olej koukni třeba S E M:
Na ten olej koukni třeba S E M:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#357 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Jen si hezky pocti
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/mitsubishi-outlander-2016-ojetina-aaa-auto-servis.A230316_225902_automoto_iros&h=7420E00665B02060A4F9A64B70B32C14
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/mitsubishi-outlander-2016-ojetina-aaa-auto-servis.A230316_225902_automoto_iros&h=7420E00665B02060A4F9A64B70B32C14
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#358 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Po delší době nějaký progres s Erdoganem. Pět let co ho mám řeším že poměrně kouří, turbo zabírá pozdě a tak nějak celkově je to mrtvola a spotřeba je na TDI taky o fous vyšší než by měla být. O víkendu jsem se v tom tak nějak vrtal a nedalo mi to a rozebral jsem váhu vzduchu. V domečku Bosch byl schovaný čínský vnitřek. Zalovil jsem ve skládku po originále a vypadá to, že je to konečně vyřešený. Auto citelně ožilo, díra v nižších otáčkách zmizela a razantně se snížila i kouřivost....
Auto v nejbližší době odcestuje do Semil na generálku. Podvozek je vymlácený, výdrž podvozkových dílů u P2 je vysloveně tristní.... Co mě však trápí nejvíc, je neustálé vlhko v autě a mokro na podlaze u spolujezdce. Odtoky z HVAC jsem kontroloval, chladivo neubývá, díra kolem CEM a ventilátoru utěsněná. Šíbr nemám. Už nevím. Voda stéká z prostoru za středovým panelem na podlahu ke spolujezdci a není jí vůbec málo. Kdyby bylo špatně nalepené čelní sklo (stále původní), čekal bych, že voda bude stékat spíše po sloupcích...
Auto v nejbližší době odcestuje do Semil na generálku. Podvozek je vymlácený, výdrž podvozkových dílů u P2 je vysloveně tristní.... Co mě však trápí nejvíc, je neustálé vlhko v autě a mokro na podlaze u spolujezdce. Odtoky z HVAC jsem kontroloval, chladivo neubývá, díra kolem CEM a ventilátoru utěsněná. Šíbr nemám. Už nevím. Voda stéká z prostoru za středovým panelem na podlahu ke spolujezdci a není jí vůbec málo. Kdyby bylo špatně nalepené čelní sklo (stále původní), čekal bych, že voda bude stékat spíše po sloupcích...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#359 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Babo raď... Čerstvě po dešti. Kolem ventilátoru a potažmo kabiňáku to myslím není, tam jsem to zatěsňoval...
- Přílohy
-
- IMG_20231115_154846.jpg (77.41 KiB) Zobrazeno 779 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#360 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
A dnesni potucek. Tak myslite ze celni sklo? Zvlastni ze je to o kousek vedle nez minule. Projevuje se pri desti. Mozna je to nahoda, ale nikdy jsem si toho nevsimnul v mycce
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#361 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Můžeš zkusit lít vodu na okno a uvidíš.
Já takhle testoval u C30, zda mám problém v odtokách od střešního okna nebo někde kolem okna. Nejdříve jsme lil vodu do kanálků střešního okna a ani po půl hodině a desítkách litrů vody nic nikde nevyteklo.
Pak jsme začal lít vodu na horní hranu okna a voda se objevila.
Ve finále, pokud máš pojištěné čelní sklo, nech jej vyměnit a máš to nejjednodušší.
Já takhle testoval u C30, zda mám problém v odtokách od střešního okna nebo někde kolem okna. Nejdříve jsme lil vodu do kanálků střešního okna a ani po půl hodině a desítkách litrů vody nic nikde nevyteklo.
Pak jsme začal lít vodu na horní hranu okna a voda se objevila.
Ve finále, pokud máš pojištěné čelní sklo, nech jej vyměnit a máš to nejjednodušší.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#362 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
postříkej celý obvod čelního okna jarovou vodou a následně přivřenýma dveřma foukni kompresorem vzduch do interiéru a pokud budeš mít netěsnost na čelním skle, tak uvidíš ten bublifuk.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 7559
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#363 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Dobrý nápad!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2922
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#364 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Píšu si
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 8
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Trnava
- Vůz: Volvo V70 2.5 D D5252T 2001
- Bydliště: Senec
#365 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Ahoj neviem ci si vyriesil problem zo zatekanim na podlahu spolujazdca . Ja som tento problem riesil a vyriesil . Mne to zatekalo medzi spodnu okenu listu a torpédo ako su spolu spojene . A a presne to kvapkalo do otvoru kurenia na pravej strane pod torpédom . Dal som dole torpedo aj hlinikovu listu celneho skla podlepil tmelom nalepil a odvtedy mam pokoj . Videl som niekde ja nete ze si chalan vymyslel zo starej malej bandasky taku striesku aby to netieklo do kurenia . Dalsia vec co si skontroluj je ten otvor kurenia - po obvode je taky plast s tesnenim toho otvoru aˇtakze aj tam moze byt uz tvrde tesnenie - podlep aj to . Volvu zdar .
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#366 Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
ahoj, díky za radu, ten otvor pro topení už jsem přetěsňoval, ta lišta je dobrý tip. nemáš foto z tvojí akce?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek