ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Doporučuju mrknout na https://www.youtube.com/channel/UC-1M93zcB8M_eR8hyOettPA/videos má na t6 v podstatě všechny dostupný "bolt-on" hračky, zatím se seriovým turbem.
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Mam stejny ST2 na T6, ale problem je prevodovka, ta uz vetsi Nm neda, max do 550Nm to je limit z tovarny (400-425lb/ft), pak uz je to loterie na jeji repas, kdyz se s tim divoci.
Ale sanim to asi nepokazis. Turbem uz bys ale mohl. Tak bacha, at si taky neodpalis motor / prevodovku zbesilou a nedoporucenou vymenou.
Ale sanim to asi nepokazis. Turbem uz bys ale mohl. Tak bacha, at si taky neodpalis motor / prevodovku zbesilou a nedoporucenou vymenou.
Naposledy upravil(a) Roger dne 08 pro 2020 11:51, celkem upraveno 2 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Zvyšovat plnící tlak či měnit turbo se mi vůbec nechce. Byť ViVA dělá upravené turbo u kterého píší 25% nárůst na nějakých 385 koní. O tom omezení převodovky taky vím. Proto se ptám jen na průdušky. Víc asi nemá smysl, demotivační případ zde už máme. (promiň Ejdou...)
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Ono stačí když to ladič nepřežene s krouťákem a celkem vysoký výkon se z toho dá dostat taky. Když ještě přidáš přídavný chladič pro převodovku, tak by to měla dát https://kt4performance.com/volvo-big-turbo-kits/ (skoro dole).
-
Offline
- Příspěvky: 604
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
problem je v tom, ze kdyz chcete vysoky vykon, pak je nutne budto zvednout kroutici moment = trpi spojka, prevodovka, haldex, kardan... a nebo zvednout otacky = turbo, klika, loziska,... (nedostatecne mazani), bez dodatecnych HW uprav nemaji nektere parcialni upravy vubec smysl... ale rozsirenim prudusek a vyfuku se neda nic zkazit (jen tedy doporucuji se oblouzkem vyhnout primemu filtru a davat MANN nebo Volvo) a predelavat SW k tomu neni treba, jednotka se s tim popere pomoci adaptaci... ze by to byl ale opravdu znatelny rozdil, na to moc nesazim
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Ještě pro zajímavost doplním pár projektů 3.0 T6 nalazené na 650+Nm bohužel nikdo není moc konkrétní co vše se dělalo.
https://fb.watch/2fJ1gZgXlw/
https://www.facebook.com/JKRacingHQ/posts/3865240060168434/
Kdyžtak to prosím někdo přesuňte, jestli už s tím zasíráme topic.
https://fb.watch/2fJ1gZgXlw/
https://www.facebook.com/JKRacingHQ/posts/3865240060168434/
Kdyžtak to prosím někdo přesuňte, jestli už s tím zasíráme topic.
-
Offline
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Obecnej dotaz na čip od D5T5 v autě s automatem. Jak reaguje převodovka na načipovanej motor? Řeší software od D5T5 nějak kalibrace pro řazení kvaltů?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD ST2 178kW/480Nm
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD ST2 178kW/480Nm
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 485
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Taky me to zajima jak se s tim srovna prevodovka
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvky: 164
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Mal som na svojej XC90 MY2012 od D5T5 ST2 no a išlo to celkom pekne..auto malo 138.500km keď som to tam nahrával a bol tam predtým 2x menený olej v prevodovke, aj keď to malo tých 175kW, nejazdil som s tým ako hovädo, ale vedel som, že to tam mám..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 381
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Uvažuji nad optimalizací výkonu u mé 2,4T (automat). Auto jsem trošku připravil - komplet výměna vedení podtlaku, nový TCV ventil, váha vzduchu, senzor tlaku a teploty plnícího tlaku a repase škrtící klapky. Už mi jen zbývá vyměnit obě lambda sondy a zkontrolovat wastegate - na tom se pracuje....
Na D5T5 mám k dispozici tyto úpravy ORI, ST1 a ST2.
U ORI je stejný výkon jak tovární za 3024kč - proč ? ST1 a ST2 stejná cena jiný výkon - lze obě použit při továrním HW ?
Můžete mi vysvětlit co jednotlivé stupně znamenají, případně doporučit který stupeň zvolit ?
Díííík
Na D5T5 mám k dispozici tyto úpravy ORI, ST1 a ST2.
U ORI je stejný výkon jak tovární za 3024kč - proč ? ST1 a ST2 stejná cena jiný výkon - lze obě použit při továrním HW ?
Můžete mi vysvětlit co jednotlivé stupně znamenají, případně doporučit který stupeň zvolit ?
Díííík
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Jelikoz mam T6, tak jsem se na to dival, co ti polaci "jkracing" tam vse davali a delali, aby dostali cca 500HP a 700Nm, kazdopadne ta cena uz je vysoka za tyto upravy, cca: 450k CZK vcetne brzd, tlumicu a kol!peter cz píše: ↑08 pro 2020 23:22 Ještě pro zajímavost doplním pár projektů 3.0 T6 nalazené na 650+Nm bohužel nikdo není moc konkrétní co vše se dělalo.
https://fb.watch/2fJ1gZgXlw/
https://www.facebook.com/JKRacingHQ/posts/3865240060168434/
Kdyžtak to prosím někdo přesuňte, jestli už s tím zasíráme topic.
Cituji:
- large hybrid turbo with potential up to 500KM,
- stronger DV GFB valve,
- new, larger Bosch injectors,
- upper intake do88 version with carbon engine cover,
- lower intake (to and from intercooler) to88,
- large do88 intercooler,
- downpipe with MGmotorsport sport catalyst,
- MGmotorsport cat-back exhaust system with active pilot volume control flap,
- a modified Rica Engineering/JKRacing engine driver program,
- JKRacing gearbox oil cooler.
Also:
- a fully overhauled engine ,
- new 19" OZ Racing wheels with new Michelin Pilot Sport 5 tires,
- refurbished brake system with EBC USR discs and Yellowstuff blocks,
- fixed suspension with new Eibach ProKit springs.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 381
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Zkusím se zeptat ještě jednou jelikož jsem nedostal žádné info...
Už mám kabel a VDASH - můžu optimalizovat....
Kterou tam mám narvat ? Mě hlava říká zlatý střed takže ST1 - nebo se na to vykašlat úplně ?
Už mám kabel a VDASH - můžu optimalizovat....
Kterou tam mám narvat ? Mě hlava říká zlatý střed takže ST1 - nebo se na to vykašlat úplně ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
ORI je originální SW auta. Takže buď ST1 nebo ST2.
Podle mě stačí ST1.
Podle mě stačí ST1.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Nejdřív ST0, tedy vše v cajku. Aby ses pak nedivil.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 381
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
raolsa: Dík !
python.p: mám, chtěl bych se mít jako moje auto
python.p: mám, chtěl bych se mít jako moje auto
-
Online
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Když se kupuje ST na P2, tak se koupí jedna nebo druhá? Nekoupím si obě za tu jednu cenu, že bych mezi nimi mohl teoreticky přepínat?
-
Offline
- Příspěvky: 727
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Ty máš snad v autě nějaký "STAGE-přepínač" ? Můžeš to udělat ale i tak, jako jsem to dělal i já, že jsem si koupil víc jednotek a na každou jsem nahrál něco jinýho(s jiným výkonem)a pak to měnil. Ale vyměnit(doslova vypáčit) to jde celkem špatně i těma speciál.kleštěma. Pak už jsem to nedělal. Nechal jsem tu nejsilnější a i na tu si za čas zvykneš. Proč bys dával slabší?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Myslel jsem samozřejmě přehrát pomocí vdash.
No právě ještě nevím kterou, u D5 je 340/400/470Nm, což bude pro automat docela změna...
No právě ještě nevím kterou, u D5 je 340/400/470Nm, což bude pro automat docela změna...
-
Offline
- Příspěvky: 727
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
To je taky nesmysl. Jakmile si to nahraješ do auta, tak to máš v jednotce a z VDSH to zmizí.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
No to právě nevím, bo jsem to sám nikdy nedělal a proto se ptám...
-
Offline
- Příspěvky: 4875
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Kolik váží S80?
Přidáno za 18 minut 17 sekund:
Ja dneska jen tak kouknul na Polestar a těch 16 - 18tis. asi nedám...
Přidáno za 18 minut 17 sekund:
Ja dneska jen tak kouknul na Polestar a těch 16 - 18tis. asi nedám...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Zajímá mě to samý, co Tod2, rád bych si vyzkoušel ST1 i ST2 a pak až se rozhodnul, co si tam nechám
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Přes Vdash to pak jde měnit, OriEgrOff/st1/st2 i když si třeba koupíš st2...
-
Online
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Takže za jednu cenu mohu přepínat mezi ORI/ST1/ST2 ?
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Ano, do ceny toho nejdražšího co si zaplatíš (tzn. když si koupíš třeba levnější OriEgrOff tak na stage ti to samozřejmě nepůjde, naopak ano...)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé