Poslední návštěva: 11 pro 2019 19:09 Právě je 11 pro 2019 19:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 15:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Ahoj všichni! Přidávám opožděně topik se svým nejnovějším-volvím přírůstkem. Je to:

Volvo S 60 2.4 T5
Motor: B5244 T5 - benzín, turbo KKK K24
Výkon: 191 Kw/260 Hp (nyní postupně lazeno D5T5 (ARD Tuning) na 1.6 bar -400 hp)
Rok výroby: 2005 (Facelift)
Původ: Německo (Nürtingen)
Najeto: 190.000 km
Manuál, "šestikvalt", převodovka M66
FWD-"předokolka"
Barva: šedá-metal

Původem z Německa (kde mělo dva majitele). Auto jsem našel na mobile.de a sám jsem si ho přivezl (květen 2018). Poslední majitel byl automechanik (a už měl na zahradě "dvojkovou" S60-ku T5). Cena auta byla 6 tis. Euro. Doposud nebyly s autem žádné problémy co se motoru a podvozku týče (výbornej podvozek Bilstein od předchozího majitele!). Hned po přihlášení se auto začalo postupně upravovat na větší výkon (za tímto účelem bylo vlastně, z větší části, koupeno). 2.4 T5-ka má celkem slušnej základ (turbo, větší ojnice, větší brzdy), takže prostor pro úpravy výkonu je tady docela velkej :shock: . (Jen cca před dvěma měsíci jsme při svařování "downpipe" odpálili CEM ku - což jsme úspěšně opravili a jede se dál.):). Nebudu se dlouze rozepisovat a postupně budu doplňovat seznam+fota, kde budou úpravy, které se na autě dělali a ještě dělat budou.... snad to pomůže i ostatním...

Úpravy:
Kola: disky BBS CK 001 R19 (pneu Barum Bravuris 3HM 225/35 R19 - zapsáno v TP)
Sportovní výfuk BSR Sport flow 2,5“
3“ downpipe vlastní výroby (vlnovec BSR, kat 200cell BSR), 2.verze je bez katu (střídáme je)
Zelené vstřikovače Bosch 465cc
Intercooler FMIC Jap parts
Sportovní vzduch. filtr BSR (JR filters)
Tlakový Kit BSR- (2x-trubky od turba , 4x-silikon. kolena)
Thermal spacer vlastní výroby-textit-2mm
HD TCV ventil Porsche
Blow-off ventil: HKS SQV IV- (otevřený)
Budík turba, pojistný tlak. ventil 1.6 baru
Folie SunTek – zatmavení zadních skel ( propustnost-15% )
Chip D5T5 (ARD Tuning), tlak 1.6 bar (23psi) -400 bhp


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Naposledy upravil kishmick dne 18 zář 2019 19:53, celkově upraveno 10

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 15:06 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 1664
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Pěkné žihadlo. Nemáš více fotek ze zástavby toho budíku místo výdechu ?

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 15:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Čau! Díky. No, v tom výdechu jen vylomíš kleštěma 5 lamel uprostřed a pak ho tam nějak nalepíš černym lepidlem (jednu spodní a 2 horní lamely tam necháš) a on tam pak pěkně pásne. Musí bejt ovšem 52 mm v průměru. (je to vidět na videu: https://www.youtube.com/watch?v=QwYOOXmbKqg ).


Naposledy upravil kishmick dne 26 črc 2019 17:47, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 15:21 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 1664
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Aha :-))) Jsem si říkal jak jsi to tam eseticky vpasoval.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 15:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 688
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
A nedelali tedka sinka a imrija basstlovi neco takoveho na 3D tiskarne?

_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 28 črc 2019 17:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Po týdnu testování můžu s klidem říct, že "trubkovej" kit od turba k sání od BSR je hodně v pohodě. Přiznám se, že jsem ho vzal, protože byl asi o 4 tisíce levnější, než konkurence, ale neshledali jsme na něm nejmenší chybu. Nabízeji ho teprve chvíli a myslim, že ho tady ještě nikdo netestoval (pro ty, co se rozhodujou, jestli vzít, nebo nevzít).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Naposledy upravil kishmick dne 26 říj 2019 08:40, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 28 črc 2019 17:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 688
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
A nepouziva BSR veci od do88?
Ja kdyz koukam na jejich stranky tak mi tam vyskakuji prave tyto sety okolo 5000tis. od do88...

_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 28 črc 2019 17:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
BSR samozřejmě prodává i do88 už od začátku (a jiný značky). Ale myšleno bylo výroba BSR. Jako, že si to sami vyráběji. Chodí to ze Švédska a na krabici jsou taky BSR švédský potisky. ( Kde na to berou materiál nevim), ale s do88 to určitě nebude mít nic společnýho. Kdyžtak mě opravte-jestli se pletu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 28 črc 2019 18:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 688
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
A kde jsi to nasel ja na strankach BSR vidim jen produkty do88...

_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 29 črc 2019 18:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Čau. Je to tam (na stránkách BSR), ale jen asi na auta 2001-2007. Jak koukám, ty máš 2008,2009. Tak budeš muset vzít asi do88.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 29 črc 2019 18:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 688
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
jj koukal jsem na sve cabrio a tam je jen ten kit od do88 za 5tis...

_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 09 srp 2019 19:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Dnešní instalace pojistného ventilu 1.6 baru. Je to normální pojistný ventil na vzduch (jen s větší přesností-na desetiny baru), který se používá v průmyslu. Zkoušíme ho na tlakovém vedení. Má plnit funkci pojistnou(aby tlak nepřekročil 1.6 baru) a pomocnou, kdy pomáhá upustit tlak, ještě, než nastoupí blow-off ventil (pomáhá eliminovat prodlevu blow offu). Je super, protože mi zmizelo brutální klepání originál.blow-offu, když se po ubrání plynu rychle vracel-sepnul. A budeme mít jistotu, že nikdy "nenafoukneme" trubky do vysokýho tlaku (nad 1.6 baru už se podle ostatních lidí na netu dost snižuje životnost turba K24) !!! Volili jsme cca o 1 desetinu víc, než tlačí turbo (nám tlačí "zatím" 1.45 - takže 1.6)
Oprava: Konečně jsme dosáhli tlaku 1.6 baru (chip D5T5 - ARD) a i poté (při stejném tlaku, jako tlačí turbo) se ventil chová úplně skvěle!!! Při akceleraci drží tlak 1.6 baru do poslední chvíle a pak rychle malinko upustí při uvolnění plynu, ještě než se otevře blow off...senzace!!! :) Náš patent !!! :%)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Naposledy upravil kishmick dne 11 říj 2019 15:47, celkově upraveno 4

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 09 srp 2019 19:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 2023
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Golden czech hande...

[youtube]http://youtu.be/vxJ_ao5OWqw[/youtube]


Na tohle jsem si hned vzpomněl. Sorry. Nemyslím to zle, tenhle zlepšovák mi přijde hodně fajn.

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 10 srp 2019 19:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Díky. :) Přikládám fotku originálního air boxu (který je u T5 a R verze), který se v základu docela povedl a který by měl stačit údajně až do 500 HP. Já jsem dal sportovní vložku, která je docela dobrá (a která taky házela ze začátku chybu -"mrcha"). Foceno bez krytu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 25 srp 2019 19:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Krátké video, jak tlakuje na 1.6 baru po chipu od D5T5 (ARD "stage 3").... https://www.youtube.com/watch?v=XY-OOMJu8vQ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 19:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Cau. Auto krasne. Fakt moc!!! Jen jedna otazka... Ty mas kovane ojnice? Tlak 1.6bar je teda uz mazec. Vim ze P2 vydrzi daleko vic ale.....

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 21:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Čau. Díky! :) Kované ojnice zatím nemám. Já jsem hodně pročítal i zahraniční fóra a uvádí se, že tenhle motor má ojnice (jako R-ko) větší, takové, které by měli vydržet cca 400 HP. Viděl jsem ten rozdíl (oproti normálním P2) i na pár fotkách a opravdu vypadají, že by to měli vydržet. Jinak, vím z tvojí galérky, že ty jsi je na svoje auto dával. Jsou super. Plánuju je taky. Ale je to o času a o penězích (snad příští rok). Aby mohl být výkon ještě větší-třeba 450 Hp a víc. Jinak auto vůbec nešetřím a myslím, že jestli jsem je neohnul teď, tak už nikdy. Nesmíš taky moc dupat na 5-ku a na 6-ku-když jedeš 100-kou (to potom asi trpí ojnice nejvíc) . Když jezdíš svižně na 2-ku a na 3-ku, tak trpí hodně poloosy, spojka, prostě věci z "druhý strany",ale hlavně gumy (jak to tak vypadá, po měsíci ježdění-po čipování-budu muset koupit nový...) :D !!!


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 21:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 2023
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Na tolik kobyl to podle mě chce už to AWD... ale někoho baví pálit gumy. :D

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 27 srp 2019 08:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1591
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy

Varování: 1
jenže takovej výkon Volví AWD už těžko dlouhodobě ustojí bez ztráty kytičky :(
Vždycky když poslouchám babky ve frontě u kasy, tak se všechny drží za hlavy,
že to je prej od 350 HP oúplnej vabank.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 27 srp 2019 10:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
kishmick píše:
Čau. Díky! :) Kované ojnice zatím nemám. Já jsem hodně pročítal i zahraniční fóra a uvádí se, že tenhle motor má ojnice (jako R-ko) větší, takové, které by měli vydržet cca 400 HP. Viděl jsem ten rozdíl (oproti normálním P2) i na pár fotkách a opravdu vypadají, že by to měli vydržet. Jinak, vím z tvojí galérky, že ty jsi je na svoje auto dával. Jsou super. Plánuju je taky. Ale je to o času a o penězích (snad příští rok). Aby mohl být výkon ještě větší-třeba 450 Hp a víc. Jinak auto vůbec nešetřím a myslím, že jestli jsem je neohnul teď, tak už nikdy. Nesmíš taky moc dupat na 5-ku a na 6-ku-když jedeš 100-kou (to potom asi trpí ojnice nejvíc) . Když jezdíš svižně na 2-ku a na 3-ku, tak trpí hodně poloosy, spojka, prostě věci z "druhý strany",ale hlavně gumy (jak to tak vypadá, po měsíci ježdění-po čipování-budu muset koupit nový...) :D !!!

Ja jsem je davat musel ,protoze mam jeste Whiteblok, u meho se to doporuceje uz pri 300 Hp. Tak preju hlavne pevne nervy pri dalsim zvysovani vykonu,mas to dobre rozjete...hlavne vydrzet. :good: :good:

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 10 zář 2019 17:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Objevili jsme nový zdroj na dnes již nedostatkové turbo K24 !!! U našich severních sousedů (Polsko) se repasují hromady K24 (nejspíše pocházejících z Anglie-z policejních S60tek - kdysi honících motorkáře kolem Londýna :D ). Opět jsme se stali "pokusnými králíky" a jednu repasovanou K24 (cca za 1/3 ceny) z Polska jsme vzali pro sebe. A je vidět, že jsme neprohloupili. Vypadá dobře, má nový "vniřnosti" a snad nějakou dobu vydrží (než asi přejdeme na 20T Kinugawa). P.S. Minulý rok tady tohle turbo zoufale sháněli asi 2 lidi a mluvilo se o tom, že už není v celý Evropě. Omyl! Těsně vedle nás se jich válí celý hromady!!! :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 10 zář 2019 19:08 
Offline

Registrován: duben 2015
Příspěvky: 30
Bydliště: Horovice
Vůz: S60 2.4 125kW, V70 II 147kW
S60 je proste neokoukatelna... kor T5...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 11 zář 2019 11:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
"než asi přejdeme na 20T Kinugawa" tak na tuhle znacku bych zrovna nepechazel.....

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 11 zář 2019 19:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Čau! Máš pravdu. Jednak je 20T skoro stejná, jako K24 a potom - Kinugawa TD04HL-20T GTX je lacinější varianta(kopie) TD04HL, kterou lidi kupujou (a ladiči ve světě taky), protože je prostě plug and play (a u volva moc na výběr nemáš) a odešla by možná za poloviční čas, než K24. Za to stojí ale polovic a kdybych měl S60R a netunil to,tak do ní klidně jdu. Já teď v nejbližší době objednám určitě kompresorový kolečko od ARD-tu 11-ti lopatkovou variantu. Mělo by přidat asi 40 koní. Zůstanem tedy nějakej čas určitě u K24. Je to super turbo na každodenní ježdění a i na "blbnutí". Zvládne výkon 200 až 400koní(s úpravama). Zabírá už od nižších otáček (kolem 2500tis.) a když tomu naložíš, tak skvěle drží tlak okolo 6500tis a tlak se nepropadá-drží. Je to taky o softu - s D5T5 (s ARD) jsme spokojený. Žádnej problém. Bohužel u tohohle turba je předpoklad, že tlak 1.6 baru nevydrží věčně. Tohle "středně malý" turbo máme nalazený na horní hranici výkonu. Co jsem koukal, ty jsi bral 22T z ARD? Tam bude asi trochu problém s prodlevou. V nižších otáčkách ti to asi moc nepojede. Ale turbo je to skvělý, máš tam rezervu. Já bych ho vyzkoušel taky, ale jedině s kovanýma ojnicema !!!
Dodatek:
Ještě k polskýmu repasu (co je na fotkách výše): teď zjišťujeme, že jsme byli opravdu první, kdo si lajsnul objednat "polský repas" na českém aukru!!! Turba jsou tam už skoro rok a za tu dobu si tam nikdo nic neobjednal. No, naše "odvaha" (nebo snad zoufalost :%) ) se nám docela vyplatila, jsou v pohodě... P.S. : Co jsem se ptal, tak těch K24 je tam ještě 10 kusů-že bysme vzali ještě jedno :crazy: ???!!!


Naposledy upravil kishmick dne 15 zář 2019 08:25, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
PříspěvekNapsal: 12 zář 2019 16:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Tak 22T bere dobre kolem 3000ot. Jeste premyslim o 9 lpatkove vrtulce. Ted mam 11 lopatkovou. Ale jsem spokojenej a dal uz nepujdu. Staci. Uz se chci zacit venovat interieru... :-)) teda pokud nepujde auto z domu. :-)

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.086s | 20 Queries | GZIP : On ]