Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 167
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
Bydliště: Hranice na Moravě

#1 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Jocker »

Trocha příběhu:
Škodiaq RS —-> XC90 T8 MY22
S RS jsem za 3 roky najel 160tis, eště je 2 roky v leasingu, tak předpokládám bude dál ve firmě sloužit. Banky si kladou stále nové podmínky financování projektů, provozu atd. a je potřeba ukazovat, že před barákem jsou nabíječky na nich pichlé auta, na střeše FVE atd. Vnitřně nejsem připraven na plně EV auto (nejspíš k tomu stejně dojde časem), takže bojkot Enyaqu a jemu podobným jsem bral jako osobní výzvu. Tak si zkus vzit plug-in… ok, ale něco co aspoň dojede 60-70km na elektriku, nabiješ doma, nabiješ v práci a dlouhé střeky v kombinovaném provozu…No tak zkusíme, od 05/2022 zvětšili baterky na 18,8kW. Jo bude to trochu vyčuhovat na parkovišti ze zástupu Kodiaqů, ale asi si zvyknou.
Takže se veze 05/2022, Rdesign, 15tis. najeto, výbava v podstatě Kodiaq + topení, 360kamery, 7míst, HUD, takže prý schváleno…
Dojede koncem týdne, přihlasit, a uvidíme jak nám to bude spolu klapat
3a1108d5-b963-4bf3-8b2c-94f44298a058.jpeg
1c03bae4-159b-439e-a367-02fe5a671906.jpeg
43e733bf-7f86-4362-a69f-104cfea3c2f3.jpeg
55f84d40-5e4f-4550-84bb-d2efd18439b0.jpeg
Naposledy upravil(a) Jocker dne 18 zář 2023 19:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od hajnej »

To zní jako víc než solidní alternativa pro Škodu. Tak dávej průběžně vědět, jak se s tím žije. A taky co na to kolegové :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#3 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Lukaso »

Nooo tak jestli to má už ty nový třívrstvý baterky tak to není MY22 ale MY23 ne?

Mimochodem na to topení jsem sám zvědavej. Protože to nemá bufíka, tak jsem zvědavej kolikrát se to dokáže zahřát z baterky a co vlastně když je baterka vybitá, prý se to nastartuje...

Každopádně moc hezký!
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 167
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
Bydliště: Hranice na Moravě

#4 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Jocker »

No má to ještě sensus, tak si myslím, že je to MY22. Ale samozřejmě se můžu plést…
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#5 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Lukaso »

To mě taky jako mate...myslel jsem, že tahle kombinace neexistuje... a jsi si jistý že to je Recharge? :D :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 167
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
Bydliště: Hranice na Moravě

#6 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Jocker »

Inzerát byl napsaný:
Infotainmentsystem Sensus Connect mit High Performance Sound Pro by Harman Kardon®
• 9"-Touchscreen (22,9-cm-Diagonale)
• 600 Watt Leistung
• 14 Lautsprecher
• Fresh Air™ Subwoofer
• Dirac Unison™ Soundoptimierung
• 2 USB-Anschlüsse, kompatibel mit Apple iPod®/ iPhone®/ iPad®

Viděl jsem na swespeed, že to nazývají MY22.5…tak uvidíme co dojede. Baterku to má i v TP 18,8 kW napsanou
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#7 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Lukaso »

Takhle to byl spíš dotaz, já to nevím. Ale jestli máš v TP zapsanou tu kapacitu a elektromotor 107 kw tak to je ta nová platforma. Ono ostatně tyhle mezi modely jsou u Volva docela oblíbený :)

Podle fotky kokpitu je to určitě Sensus. Ale upřímně já si myslím, že to je dobře. Já jsem si ten novej google systém v mnoha ohledech fakt oblíbil. Ale i přesto, že to stále vylepšují tak v tuhle chvíli to má fakt dost nedostatků, takže bych řekl, že si to v podstatě vyhrál :good:
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#8 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Warcz »

Pěkny stroj. Pokud to bude parkovat na šťavě tak vyhra. Budu se těšit na reporty.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#9 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od python.p »

Lukaso píše: 18 zář 2023 20:51 Nooo tak jestli to má už ty nový třívrstvý baterky tak to není MY22 ale MY23 ne?

Mimochodem na to topení jsem sám zvědavej. Protože to nemá bufíka, tak jsem zvědavej kolikrát se to dokáže zahřát z baterky a co vlastně když je baterka vybitá, prý se to nastartuje...

Každopádně moc hezký!
Bo tam těch baterek je víc, žejo. :)

By mě zajímali zadní lavice, páč jsem teď jel v Kodiaqu a vzadu bych nechtěl sedět dlouhou dobu. Jako místa tam je dost, ale ty sedačky jsou no, divné.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#10 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od hajnej »

Warcz píše: 19 zář 2023 22:59 Pokud to bude parkovat na šťavě tak vyhra.
Pochopil jsem že ano.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 167
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
Bydliště: Hranice na Moravě

#11 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Jocker »

V práci ano, doma ano. Jsme zvědavý jak se to bude chovat na delších cestách (+300km), plus vybírat hotely s možností nabíjení atd…
Auto dorazilo z DE, takže dovozová technická, přihlásit, 23.10 keramika, a uvidíme.
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 167
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
Bydliště: Hranice na Moravě

#12 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Jocker »

Tak drobek je doma
IMG_4701.jpeg
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 167
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
Bydliště: Hranice na Moravě

#13 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Jocker »

První zkušenosti:
- Kabel na domácí nabíjení ( co byl v kufru) umí 2,3kW, takže ideálně wallbox či koupit kabel co umí víc.
- jede to jak pichlá sviňa
- Škodiak je jak chudý příbuzný z východu
IMG_4747.jpeg
IMG_4759.jpeg
IMG_4766.jpeg
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#14 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Lukaso »

Jako pořád je to hybrid, to dobíjení tu není zas až tak zásadní. Na druhou stranu na dálky, ikdyž jedeš třeba 300km tak je rozdíl jestli vyjedeš s baterkou na 0 a nebo třeba stačí jen 10 km dojezdu. Nevím jestli to umí sensus ( předpokládám že jo ) ale podle trasy si to samo spočítá, kde nejlíp využít baterku. Pak je fakt rozdíl spotřeby klidně 1 - 2L na 100 na 300 km při 10km nabité baterky...Já mam wallbox jen u práce a stačí mi to. Jinak co se týká veřejných nabíječek tak to chce ten kabel na AC, protože v těch nabíjáčkách je prostě z nějakýho záhadnýho důvodu na AC jen zásuvka...

a wallbox jsem koupil z eshopu tesly za 10k bez DPH včetně dopravy. Zatím jediný co mě štve že nemá svůj elektroměr, takže vlastně nevím co jsem propálil v rámci auta...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#15 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Warcz »

Achjo tohle na Volvu najít je za trest. Palubní nabíječka je 1x16A, nebo 2x16A ? Moc se mi nedaří najít jaká jednotka je uvnitř. Ta cestovní nabíječka je teda 1x10A ?

Ono ve výsledku ten Wallbox je uplně tupá věc pokud to nemá spolupracovat třeba s Fotovoltaikou a nechápu co na tom tolik stojí. Např:
https://www.kaufland.cz/product/466874143/?kwd&source=pla&sid=46293435&gclid=CjwKCAjw69moBhBgEiwAUFCx2JOuObXAmAtL7-wdalvrd5cd7ppIhUhNC5QVtPzDpP3juTQB2Lj58xoCsJgQAvD_BwE
Ta elektronika je totiž v autě.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#16 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Lukaso »

Jako v elektrice se fakt nevyznám :-D takže nějaký ampery jsou mimo mě. To co je v autě jde normálně do zásuvky a fakt se to nabíjí asi 8 hodin. Auto jako takový disponuje dvoufázovou ( ?? tuším ) palubní nabíječkou. Takže pokud máš wallbox ( kterej teda není do zásuvky :D ) tak můžeš nabíjet myslím lehce přes 7kwh , takže za 2,5 hodiny to máš nabitý.

Přidáno za 1 minuta 13 sekund:
Ještě teda malý info - MY22 má právě jen tu jednofázovou, kterou to nabiješ i z wallboxu za 8 hodin...MY23 nebo tato MY22,5 má už tu dvoufázovou
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#17 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Warcz »

ok tak pokud máš opravdu 1x16A a máš u auta 16A zásuvku, tak asi nějakou palubní nabíječku, nebo Wallbox na 1 fázi. Vůbec nechápu co na tom stojí ty peníze když je to trochu chytřejší kabel mezi autem a zásuvkou, ale nechce se mi to studovat. Je trochu smutný, když k autu co umí 1x16A dají nabíječku 1x10A. Nemáš ji vyfocenou ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#18 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Lukaso »

Nevím jestli si rozumíme dobře...nebo spíš jestli já to říkám dobře. Palubní nabíječka je to co je v autě zabudované, jako součást elektriky auta. Potom:

1. použiješ ten kabel co ti k tomu dali z výroby a ten strčíš do normální zásuvky na jedný straně a do AC zásuvky na blatníku auta = nabíjíš 8 hodin
2. použiješ wall box ( který si myslím, že je na více fázích ) a pak nabíjíš těch 7kwh

U auta MY2022 a starších je uplně jedno co do toho strčíš a vždycky se to bude nabíjet pomalu protože to má nějakou jinou palubní nabíječku ( to co je zabudovaný v autě )

Na obrázku je to co dostaneš k autu

Už si rozumíme?
nabijecka.jpg
nabijecka.jpg (42.95 KiB) Zobrazeno 1104 x
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#19 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Warcz »

Nevidím na číslo kabelu, ale psal jsi 2,3kW ( 10A ), ale palubní nabíječka by měla umět 3,6Kw (1x16A). Proto mě zajímá jestli dali 2,3kW kabel k autu co umí 3,6kW. Je mi jasné, že 7,2kW ( 2x16A ) tenhle model neumí. Pokud ten kabel ale umí 16A ( 3,6Kw ) tak žádný wallbox asi nepomůže k rychlejšímu nabíjení.

Ptám se jenom protože jsi zmínil 2,3kW což mi přijde hrozně málo.

EDIT: Teď jsem si všiml na FB že jsme jmenovci :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#20 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Lukaso »

asi semnou bude těžká řeč, protože tomu fakt nerozumím...ale řeknu ti co vím. Tenhle model by právě těch 7,2 kw měl umět a toho lze dosáhnout nabíjením z pouze z wallboxu

2,3 kw psal Jocker...nevím jestli to je 3,6 kw. Ale mě dealer řekl, že pokud to dám do obyč zásuvky a použiju kabel co je k autu tak se to bude vždycky nabíjet cca já nevím 6 - 7 hodin, což by asi odpovídalo těm 3,6 kw

Přidáno za 2 minuty 15 sekund:
A ten kabel co je na fotce se samozřejmě nestrká do walboxu, ten má svůj kabel...tohle se strká jen do zásuvky, jinak to nejde. Proto jsem psal, že je dobrý koupit kabel AC - AC, který je možná strčit do veřejných nabíječek, protože tam zpravidla není. Zatím jsem narazil jen na nabíječku EON, která ho měla. U většiny je ale jen zásvuka AC a kabel si přines vlastní...

Přidáno za 3 minuty 55 sekund:
asi tu taky motáme model auta a model nabíjecího kabelu :D :D když to tak čtu
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#21 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Warcz »

Už se chytám. Ten kabel co máš bude asi spíše 3,6Kw ( Bude to napsáno na štítku ). a bude opravdu 1x16A ( 1 faze a 16A ).

Ano wallbox 3x16A ( 3 faze a 16A ) je dobré řešení, pokud palubní nabíječka je 2f. Proto jsem se i ptal jestli je to model s 1f nebo 2f palubní nabíječkou.

Obecně jestli je to kabel AC-AC nebo wallbox AC-AC je šumák. Ty kabely nic nemění ani nepřevádějí, proto mě udivuje co za to chtějí. Všechno je to na normální napětí 230V/400V co máme doma v zásuvce.

Ano některé nabíjecí místa mohou mít zásuvky type2 což je stejná zásuvka co máš v autě, proto se může hodit vozit kabel type2-type2:
https://allegro.cz/nabidka/ev-kabel-pro-elektromobily-type-2-11kw-13421463685?utm_feed=712e6653-4749-4512-b084-b6e297fc9e0b&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=CZ%3EAuto%3ETires-Tools%3E3P%3EPMAX&ev_campaign_id=20035738705&gclid=CjwKCAjw69moBhBgEiwAUFCx2GJU-xz1fkyQgIAENw8aHTfbsbHZmNNryAupIYso3_1Q_gdEd-7vWRoCCusQAvD_BwE

Ke stanicím doporučuju si udělat registraci na https://chargemap.com/map
Dáš si filtr Type2 a zajel bych na nějakou stanici.
Hledáš:
image.png
image.png (10.59 KiB) Zobrazeno 1071 x
Podle výkonu budeš vědět jak na tom jsi:
image.png
image.png (44.4 KiB) Zobrazeno 1071 x
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 167
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
Bydliště: Hranice na Moravě

#22 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Jocker »

Kluci, v autě, když ho dovezli, tak ležely dva kabely
Jeden Type2 na onou koncích - do wallboxů
Druhý do 230 zásuvky 10A 2,3kW
IMG_4776.jpeg
Mi šlo o to jestli existuje rychlejší kabel, a asi existuje:
https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC90(16-)/Accessories/Document/VCC-518478/2022/T8%20eAWD%20(Recharge)/Automatic

A tady popisujou časy
https://www.volvocars.com/en-om/support/car/xc90-recharge-plug-in-hybrid/21w22/article/63cb8ccb7f4bcf5bc0a801511eaaafb5
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 167
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
Bydliště: Hranice na Moravě

#23 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Jocker »

Tak máme za sebou cca 2000km. Čistě na elektro zatím umím cca 60km dálničních. Mám za sebou 2x cestu do Košic a zatím teda velké překvapení jak to umí rekuperovat, zkouším jak moc se liší jízda na D/B…no zatím teda z toho lezou zajímavá čísla
Začátek cesty úplně vybito:
4eb38280-82be-45ef-b488-0ad61a579374.jpeg
4eb38280-82be-45ef-b488-0ad61a579374.jpeg (80.76 KiB) Zobrazeno 802 x
Začátek cesty nabito:
e80991d3-4e86-449f-aa66-5c6ed8206bb1.jpeg
e80991d3-4e86-449f-aa66-5c6ed8206bb1.jpeg (75.8 KiB) Zobrazeno 802 x
No a pak povinnost:
IMG_4989.jpeg
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 167
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
Bydliště: Hranice na Moravě

#24 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Jocker »

Keramika
IMG_5851.jpeg
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#25 Jocker - XC90 T8 Rdesign MY22

Příspěvek od Warcz »

Teď čtu ten post se spotřebou a krasně jde vidět jak ten motor běži v optimalnim zatiženi. Kolik tak stoji keramika ? Neni vyhodnějši dat rovnou folie ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“