Volnobeh a divny vrceni
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 354
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Volnobeh a divny vrceni
Ozývá se mi divný vrceni z motoru. Jako, kdyz se rozjizdí trolejbus. Meni se to s otáčkama motoru. Jsou cerstve udelany rozvody. Delalo to pred nima i po nich. Je tam jeste nejaky lozisko(kladka) co by to mohlo byt? Kdyz to posloucham tak mi prijde, ze to je z mist kde beha drazkový řemen. Docela mi to vadi. Jak to otestovat. Volnobeh mi zacal taky vic kolisat. Dal jsem novy teplotni cidlo. Svicky jsou novy, palivak je novej, vse co slo vycistit vycisteno. Prijde mi, ze to souvisi s tim vrcenim. Zacne se ozyvat a otacky zacnou litat. Zitra to jeste budu pozorovat.
Naposledy upravil(a) Jirrka dne 02 říj 2007 23:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Volnobeh a divny vrceni
nekolísá jas žárovek?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 354
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Volnobeh a divny vrceni
No mel jsem pocit, ze mi parkrat zakolisala palubovka.
Taky mi nejak pozdeji naskakuje palubni pocitac. Alternator je mizernej, ale rekl bych, ze vrceni vychazi z jineho mista.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 354
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Volnobeh a divny vrceni
Tak problem s volnobehem se zda byt vyresen. Vcera jsem vymenil snímač teploty a dneska žádný kolísání. Teda jel jsem jen 12 km do prace a 12 km z prace, ale před tím to delalo i pri tak malym najezdu. Snímač stál 300 kč. takže než se začne laborovat s lambdou doporucuji preventivne vymenit součastku za 300 kc. Doufam, že to uz bude v poho. Vrčeni se ozývá, je to podle me nejaky ložisko jen zjistit jaky.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 915
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Volnobeh a divny vrceni
Mě ten volnoběh taky kolisa a lita... Ktere čidlo jsi měnil to v hlavě?? čidel je tam povicero proto se ptam.. Lambdu musim vyměnit kvuli emisim jsou dva druhy jedna za 4000kč a druha 2000kč
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 354
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Volnobeh a divny vrceni
Menil jsem to vetsi v hlave. Jsou tam dve. Jedno zepredu a druhy z boku. To z boku je asi k palubnimu pocitaci info o teplote. K tomu vepredu je na...... pristup u turbiny. musel jsem odmontovat skrtici klapku a pak tam je prostor akorat pro prstynek na pohyb asi tak 1/4 zavitu
nebo nejakej lepsi klic. Ja mam jen zakladni naradi.
Zatim se to porad jevi jako v poho. Trosku vrci nejaky lozisko, ale to zkusim upravit tim, ze povolim trochu drazkovej remen. Mechanik ho spravne dost nasponoval. Ja ho sponoval min. Jestli se auti o vikendu neproda tak zacnu patrat, ktery lozisko je treba vymenit a taky potrebuju el. motorek k pohaneni vody. Ten vrci taky hodne.


_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: V40 1.9DI 85kW, šedá metalíza
- Bydliště: Hradec Králové
Volnobeh a divny vrceni
Může to dělat i ta kladka, ale tu ti měli s novým rozvoďákem vyměnit. Pokud ti ji nevyměnili, tak je zaškrť (tedy pokud sis to nedělal sám) 

_________________
V40 1.9DI 2002, šedá metalíza. Dříve 360GL, r.v.86, B200K
V40 1.9DI 2002, šedá metalíza. Dříve 360GL, r.v.86, B200K
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
Volnobeh a divny vrceni
volnobeh je stale ok?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 354
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Volnobeh a divny vrceni
Volnobeh stale ok. Teplotni cidlo to srovnalo.
Cena 270 Kč.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
Volnobeh a divny vrceni
bol to ten senzor pod cislom 10 ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
Volnobeh a divny vrceni
alebo to bude skor tento:
nevies nahodou aj typ-oznacenie toho senzora?
nevies nahodou aj typ-oznacenie toho senzora?

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 354
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Volnobeh a divny vrceni
http://www.saabtuning.cz/volvo/dily21.htm#21_tepl byl to tenhle. teplotní senzor. Jsou tam dva blizko sebe. Kdyz stojis proti autu tak to je ten, který jde zepredu do motoru je blbe videt. Je schovany pod intercoolerem nebo co je to veliky hlinikovy na motoru. Druhy jde z boku a ten je asi do palubniho pocitace. K tomu ze predu se blbe dostava. Musi se to trosku rozebrat ale jen sani.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
Volnobeh a divny vrceni
čidla?? mě zas blbne otáčkoměr, když nejde tak má motor nepravidelnej chod na volnoběh a když se omylem chytne tak zas běží jak hodinky, kdo s tim už vymetl?? mám 480 nově a ještě se v něm moc nevyznám...
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvky: 354
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Volnobeh a divny vrceni
No tak o tomhle tu jeste nikdo nepsal. Takze asi ani nikdo nema zkusenosti. V 480tce je moc el. cidel, ktery vlivem stari zacinaji hapravot. Davaji chybne udaje do ridici jednotky a pak to blbne. Elektrika je mrcha.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé