Volnobeh a divny vrceni

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#1 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od Jirrka »

Ozývá se mi divný vrceni z motoru. Jako, kdyz se rozjizdí trolejbus. Meni se to s otáčkama motoru. Jsou cerstve udelany rozvody. Delalo to pred nima i po nich. Je tam jeste nejaky lozisko(kladka) co by to mohlo byt? Kdyz to posloucham tak mi prijde, ze to je z mist kde beha drazkový řemen. Docela mi to vadi. Jak to otestovat. Volnobeh mi zacal taky vic kolisat. Dal jsem novy teplotni cidlo. Svicky jsou novy, palivak je novej, vse co slo vycistit vycisteno. Prijde mi, ze to souvisi s tim vrcenim. Zacne se ozyvat a otacky zacnou litat. Zitra to jeste budu pozorovat.
Naposledy upravil(a) Jirrka dne 02 říj 2007 23:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#2 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od standa »

nekolísá jas žárovek?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#3 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od Jirrka »

No mel jsem pocit, ze mi parkrat zakolisala palubovka. 8) Taky mi nejak pozdeji naskakuje palubni pocitac. Alternator je mizernej, ale rekl bych, ze vrceni vychazi z jineho mista.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#4 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od Jirrka »

Tak problem s volnobehem se zda byt vyresen. Vcera jsem vymenil snímač teploty a dneska žádný kolísání. Teda jel jsem jen 12 km do prace a 12 km z prace, ale před tím to delalo i pri tak malym najezdu. Snímač stál 300 kč. takže než se začne laborovat s lambdou doporucuji preventivne vymenit součastku za 300 kc. Doufam, že to uz bude v poho. Vrčeni se ozývá, je to podle me nejaky ložisko jen zjistit jaky.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#5 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od Stalin »

Mě ten volnoběh taky kolisa a lita... Ktere čidlo jsi měnil to v hlavě?? čidel je tam povicero proto se ptam.. Lambdu musim vyměnit kvuli emisim jsou dva druhy jedna za 4000kč a druha 2000kč
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#6 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od Jirrka »

Menil jsem to vetsi v hlave. Jsou tam dve. Jedno zepredu a druhy z boku. To z boku je asi k palubnimu pocitaci info o teplote. K tomu vepredu je na...... pristup u turbiny. musel jsem odmontovat skrtici klapku a pak tam je prostor akorat pro prstynek na pohyb asi tak 1/4 zavitu :D nebo nejakej lepsi klic. Ja mam jen zakladni naradi. 8) Zatim se to porad jevi jako v poho. Trosku vrci nejaky lozisko, ale to zkusim upravit tim, ze povolim trochu drazkovej remen. Mechanik ho spravne dost nasponoval. Ja ho sponoval min. Jestli se auti o vikendu neproda tak zacnu patrat, ktery lozisko je treba vymenit a taky potrebuju el. motorek k pohaneni vody. Ten vrci taky hodne.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: V40 1.9DI 85kW, šedá metalíza
Bydliště: Hradec Králové

#7 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od Aleš »

Může to dělat i ta kladka, ale tu ti měli s novým rozvoďákem vyměnit. Pokud ti ji nevyměnili, tak je zaškrť (tedy pokud sis to nedělal sám) ;-)
_________________
V40 1.9DI 2002, šedá metalíza. Dříve 360GL, r.v.86, B200K

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#8 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od berzerker »

volnobeh je stale ok?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#9 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od Jirrka »

Volnobeh stale ok. Teplotni cidlo to srovnalo. 8) Cena 270 Kč.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#10 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od berzerker »

bol to ten senzor pod cislom 10 ?
Přílohy
DSC00330.JPG
DSC00330.JPG (41.58 KiB) Zobrazeno 2157 x
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#11 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od berzerker »

alebo to bude skor tento:
nevies nahodou aj typ-oznacenie toho senzora? :oops:
Přílohy
DSC00331.JPG
DSC00331.JPG (55.59 KiB) Zobrazeno 2145 x
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#12 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od Jirrka »

http://www.saabtuning.cz/volvo/dily21.htm#21_tepl byl to tenhle. teplotní senzor. Jsou tam dva blizko sebe. Kdyz stojis proti autu tak to je ten, který jde zepredu do motoru je blbe videt. Je schovany pod intercoolerem nebo co je to veliky hlinikovy na motoru. Druhy jde z boku a ten je asi do palubniho pocitace. K tomu ze predu se blbe dostava. Musi se to trosku rozebrat ale jen sani.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 145
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

#13 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od CouDy »

čidla?? mě zas blbne otáčkoměr, když nejde tak má motor nepravidelnej chod na volnoběh a když se omylem chytne tak zas běží jak hodinky, kdo s tim už vymetl?? mám 480 nově a ještě se v něm moc nevyznám...
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#14 Volnobeh a divny vrceni

Příspěvek od Jirrka »

No tak o tomhle tu jeste nikdo nepsal. Takze asi ani nikdo nema zkusenosti. V 480tce je moc el. cidel, ktery vlivem stari zacinaji hapravot. Davaji chybne udaje do ridici jednotky a pak to blbne. Elektrika je mrcha.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“