Demontáž sání u 850 2,5T 142kw

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 40
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec

#1 Demontáž sání u 850 2,5T 142kw

Příspěvek od TKorab »

Vzhledem k tomu,že musím vyměnit nebo vyčistit odvětrání kliky,tak mě čeká demontáž sání,vyndal jsem šrouby,co drží sání na bloku,ale to se ani nehne,nemáte s tím někdo zkušenost,co ještě musím sundat nebo jak dál postupovat?
_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 907
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Demontáž sání u 850 2,5T 142kw

Příspěvek od marra »

sedm šroubu do hlavy a pod sáním je ještě vzpěra jednim šroubem kolmo nahoru cca mezi 2 a 3 valcem, odšroubuj si měrku oleje.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 40
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec

#3 Demontáž sání u 850 2,5T 142kw

Příspěvek od TKorab »

Dík za info, pokud jsem to prohlížel dobře,tak měrka je přidělaná k té vzpěře,co jde kolmo nahoru... A co škrtící klapka,mám jí odpojovat nebo až oddělám sání jen to odklopím?? Abych si kdyžtak pořádně označil podtlaky,až mi opadaj abych věděl,co kam patří a nebo to není třeba?
_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 907
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Demontáž sání u 850 2,5T 142kw

Příspěvek od marra »

klapku sundavat nemusiš, ale když už jsi v tom tak si tu klapku klidně sundej a pořadně vyčisti stoji to za to, pozor akorat na papirovy těsněni pod ní idealni je když si předem koupiš novy abys pak neřešil problem s netěsnosti. stejně tak pod sáním. podtlaky si klidně označ a zkontroluj jestli nejsou ty hadicovy kolinka na koncích děravy, přisáva to pak vzduch a děla to bordel.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“