Fakt?
Problém je následující: motor točí, svíčky házej jiskru, ale nejde tam palivo a proud nejde ani k pojistce palivový pumpy - ta nemůže mít šťávu - tudíž nemůže hnát béňo... Takže: odkud jde proud do pojistky? rovnou z baterky? A detail: při pokusu o nastartování při delším stání (tak 2 dny) to jakoby chytne (otáčky vyletí zhruba k 1500) ale okamžitě zase chcípá...
_________________ Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
relé pro čerpadlo (a druhé pro podružnosti jako vstřikovače, počítač, lambda ) nejsou v bedně pod čelním sklem, ale za kastlikem nad nohama spolujezdce
konstruktéři zcela oddělili motorovou elniku od té nespolehlivé hromady drátů, kontaktů a přepínačů v čele s krajně nevyzpytatelným CML
asi moc dobře věděli, co vymysleli
symptomy , které uvádíš, vypadají na netěsné vstřikovače - po vypnutí motoru nateče benzin postupně do sání a po nastartování je benzinu v motoru víc, než počítač předpokládá a proto ty vysoké otáčky...
Stando, Bůh ti to zaplať! Bez tebe bych na to asi nikdy nepřišel!
Vyndal jsem kastlík a nalezl soustavu 2x pojistka + 2x relé (ani mě už nepřekvapilo, že to nebylo k ničemu přidělaný - prostě to volně leželo). Po vizuální kontrole jsem zjistil, že jedna z pojistek je K.I.A. - v tu chvíli jsem zajásal, ale předčasně. Pojistky už jsou ok, ale pořád to nenastartuje... Relátka jsem otevřel a zdály se mi v pohodě - ale já taky houby poznám...
Další příznak: Při nesčetných pokusech o start je v blízkosti auta cítit benzín...
No nic, ještě jednou děkuji Standovi a čekám na mikise až se vrátí po neděli.
_________________ Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987