Dotaz na znalce V480:
Přes jaké relé jde proud do palivový pumpy?
Pro přehlednost přidávám obrázek.
Zabránilo mi to v účasti na srazu...
480: relátka?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
480: relátka?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 1766
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
480: relátka?
přes žádný
zima, zima,.....
zima, zima,.....
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
480: relátka?
Fakt?standa píše:přes žádný
zima, zima,.....
Problém je následující: motor točí, svíčky házej jiskru, ale nejde tam palivo a proud nejde ani k pojistce palivový pumpy - ta nemůže mít šťávu - tudíž nemůže hnát béňo... Takže: odkud jde proud do pojistky? rovnou z baterky? A detail: při pokusu o nastartování při delším stání (tak 2 dny) to jakoby chytne (otáčky vyletí zhruba k 1500) ale okamžitě zase chcípá...
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 1766
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
480: relátka?
relé pro čerpadlo (a druhé pro podružnosti jako vstřikovače, počítač, lambda ) nejsou v bedně pod čelním sklem, ale za kastlikem nad nohama spolujezdce
konstruktéři zcela oddělili motorovou elniku od té nespolehlivé hromady drátů, kontaktů a přepínačů v čele s krajně nevyzpytatelným CML
asi moc dobře věděli, co vymysleli
symptomy , které uvádíš, vypadají na netěsné vstřikovače - po vypnutí motoru nateče benzin postupně do sání a po nastartování je benzinu v motoru víc, než počítač předpokládá a proto ty vysoké otáčky...
konstruktéři zcela oddělili motorovou elniku od té nespolehlivé hromady drátů, kontaktů a přepínačů v čele s krajně nevyzpytatelným CML
asi moc dobře věděli, co vymysleli
symptomy , které uvádíš, vypadají na netěsné vstřikovače - po vypnutí motoru nateče benzin postupně do sání a po nastartování je benzinu v motoru víc, než počítač předpokládá a proto ty vysoké otáčky...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
480: relátka?
Stando, Bůh ti to zaplať! Bez tebe bych na to asi nikdy nepřišel!
Vyndal jsem kastlík a nalezl soustavu 2x pojistka + 2x relé (ani mě už nepřekvapilo, že to nebylo k ničemu přidělaný - prostě to volně leželo). Po vizuální kontrole jsem zjistil, že jedna z pojistek je K.I.A. - v tu chvíli jsem zajásal, ale předčasně. Pojistky už jsou ok, ale pořád to nenastartuje... Relátka jsem otevřel a zdály se mi v pohodě - ale já taky houby poznám...
Další příznak: Při nesčetných pokusech o start je v blízkosti auta cítit benzín...
No nic, ještě jednou děkuji Standovi a čekám na mikise až se vrátí po neděli.
Vyndal jsem kastlík a nalezl soustavu 2x pojistka + 2x relé (ani mě už nepřekvapilo, že to nebylo k ničemu přidělaný - prostě to volně leželo). Po vizuální kontrole jsem zjistil, že jedna z pojistek je K.I.A. - v tu chvíli jsem zajásal, ale předčasně. Pojistky už jsou ok, ale pořád to nenastartuje... Relátka jsem otevřel a zdály se mi v pohodě - ale já taky houby poznám...
Další příznak: Při nesčetných pokusech o start je v blízkosti auta cítit benzín...
No nic, ještě jednou děkuji Standovi a čekám na mikise až se vrátí po neděli.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
480: relátka?
Je možné aby se to přechlastávalo? Ale i tak pokud by byla jiskra v motoru tak tu směs zapálí. Co svíčky atd.?
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
480: relátka?
Zadřená palivová pumpa... :?
P.S.: ani se nezkoušejte dívat kolik stojí v Elitu...
P.S.: ani se nezkoušejte dívat kolik stojí v Elitu...
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
480: relátka?
Problém vyřešen. Děkuji Standovi a T6R.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé