480: relátka?

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 174
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#1 480: relátka?

Příspěvek od FTN »

Dotaz na znalce V480:
Přes jaké relé jde proud do palivový pumpy?
Pro přehlednost přidávám obrázek.
Zabránilo mi to v účasti na srazu... :evil:
Přílohy
rel01.JPG
rel01.JPG (35.69 KiB) Zobrazeno 1265 x
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#2 480: relátka?

Příspěvek od standa »

přes žádný :D

zima, zima,.....
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 174
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#3 480: relátka?

Příspěvek od FTN »

standa píše:přes žádný :D

zima, zima,.....
Fakt?
Problém je následující: motor točí, svíčky házej jiskru, ale nejde tam palivo a proud nejde ani k pojistce palivový pumpy - ta nemůže mít šťávu - tudíž nemůže hnát béňo... Takže: odkud jde proud do pojistky? rovnou z baterky? A detail: při pokusu o nastartování při delším stání (tak 2 dny) to jakoby chytne (otáčky vyletí zhruba k 1500) ale okamžitě zase chcípá...
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#4 480: relátka?

Příspěvek od standa »

relé pro čerpadlo (a druhé pro podružnosti jako vstřikovače, počítač, lambda :) ) nejsou v bedně pod čelním sklem, ale za kastlikem nad nohama spolujezdce

konstruktéři zcela oddělili motorovou elniku od té nespolehlivé hromady drátů, kontaktů a přepínačů v čele s krajně nevyzpytatelným CML :D

asi moc dobře věděli, co vymysleli :twisted:

symptomy , které uvádíš, vypadají na netěsné vstřikovače - po vypnutí motoru nateče benzin postupně do sání a po nastartování je benzinu v motoru víc, než počítač předpokládá a proto ty vysoké otáčky...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 174
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#5 480: relátka?

Příspěvek od FTN »

Stando, Bůh ti to zaplať! :D Bez tebe bych na to asi nikdy nepřišel!

Vyndal jsem kastlík a nalezl soustavu 2x pojistka + 2x relé (ani mě už nepřekvapilo, že to nebylo k ničemu přidělaný - prostě to volně leželo). Po vizuální kontrole jsem zjistil, že jedna z pojistek je K.I.A. - v tu chvíli jsem zajásal, ale předčasně. Pojistky už jsou ok, ale pořád to nenastartuje... :roll: Relátka jsem otevřel a zdály se mi v pohodě - ale já taky houby poznám...
Další příznak: Při nesčetných pokusech o start je v blízkosti auta cítit benzín...
No nic, ještě jednou děkuji Standovi a čekám na mikise až se vrátí po neděli.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#6 480: relátka?

Příspěvek od maxwell »

Je možné aby se to přechlastávalo? Ale i tak pokud by byla jiskra v motoru tak tu směs zapálí. Co svíčky atd.?
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 174
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#7 480: relátka?

Příspěvek od FTN »

Zadřená palivová pumpa... :?

P.S.: ani se nezkoušejte dívat kolik stojí v Elitu... :evil:
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 174
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#8 480: relátka?

Příspěvek od FTN »

Problém vyřešen. Děkuji Standovi a T6R. ;-)
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“