Myši ve větráku topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chotiměř
Myši ve větráku topení
Nesetkal jste se někdo s takovým všelijakým vrzáním v palubovce a zřejmě nefunkční přívěrou vzduchu vnitřního oběhu, jen občas, hlavně při zap klimě a taky vnitřní cirkulaci vzuchu, která mi zřejmě nefunguje. Kontrolky neblikají, přepínač svítí, tak jak má, klima ok. Připadá mi to, jako když blbne nějaké servo. Díky za případné rady, než se do toho pustím
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Potěhy 1
Myši ve větráku topení
no myš má velmi malou pravděpodobnost se dostat do okruhu, moc dlouho by tam ty zvuky nevydavala byla by to rychla smrt na lopatkach turbiny ventilatoru, ale to vrzani bude nejspis od lozisek prave zminovaneho vetraku a zrejme a proc to dela jen obcas ? no protoze klimatizace vysousi vzduch a naopak jak se vypne zase se nahromadena vlhkost uvolni vetrak dostava zausi, uz jsem se stim setkal 1 rok jsem kazdy mesic ten vetracek vyndal namazal tukem a zase to chvilku vydzelo nez prisla osudova zima ja potreboval odmlzit okno a ventilator se hryznul a ja musel jet v kozichu a matlat hadrem po skle, pak mi Marek sehnal pouzity a je tam do dnes jinak se da sehnat funglovka na http://www.intercars.cz/ polozka : http://www.intercars.cz/ za 4.400Kč vč. DPH což se vyplatí a , takze zjistit co tomu je a vymenis to snadno 1. sundat kryt nad nohama spolujezdce 3x TORX , 2. vyndat kastlik http://volvospeed.com/Repair/glovelight.php (jeden sroub uvidis pod tim krytem ze zdola) ; 3. nyni se muzes pustit do demontaze ventilatoru opatrne z nej odzbrojit kabelaz (do ventilatoru vede jen 1 konektor ale cca 3 konektory jsou za vetrak uchyceny) no a pak povolit myslim 4 torxy a vetracek je venku... PS: ted koukam ze ty mas V70 tam to bude asi trosicku jinakci, doporucoval bych navstivit Marka jinak bohuzel ten vetracek do V70 stoji 7500Kč
ten navod berte spis ti co mate 850 jestli to pomuze

_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chotiměř
Myši ve větráku topení
Díky za radu, ale větrák to není, je to takové vrzání a dělá to i po rychlém vypnutí větráku a jak jsem již říkal, nejde mi vnitřní okruh, podle mě to bude mít něco společného. Až bude čas, pustím se do toho a dám vědět
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Myši ve větráku topení
Uhlák píše:Díky za radu, ale větrák to není, je to takové vrzání a dělá to i po rychlém vypnutí větráku a jak jsem již říkal, nejde mi vnitřní okruh, podle mě to bude mít něco společného. Až bude čas, pustím se do toho a dám vědět
říkáš že ti nejde vnitřní cyrkulace... a co ti brání mrknout se pod přední plast (torpedo?? nebo jak se tomu říká) jako když chceš měnit pylovej filtr, a tam přímo vidíš na klapku recyrkulace vzduchu... a hned budeš moudřejšší....
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chotiměř
Myši ve větráku topení
Díky, klapku už jsem opravil. Bylo spadlé táho z čtyřhranu servomotoru. Je to tam bez jakeho-koliv zajištění, tak jsem to tam radši přilepil. Ty vrzací zvuky to občas vydává furt. Mám podezření na ty serva, co pouští teplý vzduch, ale nevím, jak to funguje
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Potěhy 1
Myši ve větráku topení
ryhlé vypnutí větráku ? zahvízdá ? seš si fakt jist že ložisko není KO ?
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Myši ve větráku topení
Mne tohle vrzani.. je take slišet.. už od první ledky... jako kdyby byli ložiska KO.. nebo nekde trela lopatka ventilátoru.. a pod..
Setkal se s tymto nekdo u S80??
Setkal se s tymto nekdo u S80??
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 4
Myši ve větráku topení
Mam tentyz problem u S80. na 99,9% je to turbina od vetrani interieru, resp. jeji lozisko. kdyz ji vypnu tak po dotoceni nastane ticho, jinak to dela uz od prvniho stupne, hlavne se ozyva v zatackach 
Chce to vyndat, vycistit lozisko a namazat kvalitnim mazivem, pak by mel byt zase na dlouho pokoj. Jediny nedostatek je, ze nevim kde ta turbina je a jak se k ni dostat. Poradite nekdo? Zacal jsem prohledavat ale zatim nenachazim.

Chce to vyndat, vycistit lozisko a namazat kvalitnim mazivem, pak by mel byt zase na dlouho pokoj. Jediny nedostatek je, ze nevim kde ta turbina je a jak se k ni dostat. Poradite nekdo? Zacal jsem prohledavat ale zatim nenachazim.
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 4
Myši ve větráku topení
Ahojte,
takze hlasim ze se nam venku udelalo pekne a ja se pustil do opravy. Zklamalo me provedeni turbiny, kde se mi nepodarilo dostat k loziskum a uhlikum abych je mohl zregenerovat. Takze moje oprava spocivala v tom, ze jsem cely ten bazmek hodil do vany a sprchoval ho tak dlouho, dokud z nej tekl ten cerny humus (ted me ceka vydrhnout tu cernou vanu
) Po vysuseni jsem mohl pouze nakapat silikonovy olej na predpokladana mista, cely motor je bohuzel v nerozebiratelnem provedeni. Po oprave vetrani prestalo piskat, pokud by se casem ozvalo znova, jdu shanet rovnou novy vetrak. Zatim je ale bozsky klid.
takze hlasim ze se nam venku udelalo pekne a ja se pustil do opravy. Zklamalo me provedeni turbiny, kde se mi nepodarilo dostat k loziskum a uhlikum abych je mohl zregenerovat. Takze moje oprava spocivala v tom, ze jsem cely ten bazmek hodil do vany a sprchoval ho tak dlouho, dokud z nej tekl ten cerny humus (ted me ceka vydrhnout tu cernou vanu

_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
Myši ve větráku topení
jestli někdo chce tu turbínu do S80 mám jí celou :poc:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé