ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
- Autor
- Zpráva
ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
Čau chlapi. Zdravim všechny volvisty.Mam problém. Nefunguje mi větrák a po zapnutí mi chvíli bliká kontrolka klimatizace a vnitřní cirkulace vzduchu. V Hase mi řekli, že čidlo ventilátoru stojí 3 a půl litru bez práce.
Není to nějaká prkotina? Pojistky jsou v pořádku. Každá rada dobrá. Víte-li někdo o něčem nebo o šikovným garážistovi, dejte prosím vědět.
Díky
Není to nějaká prkotina? Pojistky jsou v pořádku. Každá rada dobrá. Víte-li někdo o něčem nebo o šikovným garážistovi, dejte prosím vědět.
Díky
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Vůz: 850
- Bydliště: Praha
V40 - Help me
Asi tě nepotěším, ale v Hase mají pravdu, větrák je řízenej tyristorem a ty se u 40 docela dost sraly. Kontrolky ti blikají protože jednotka klimy hlásí chybu právě tyristoru. Je to tak dělaný. Nic jiného ti nezbyde než koupit nový nebo někde z vrakáče.Danda Dominik píše:Čau chlapi. Zdravim všechny volvisty.Mam problém. Nefunguje mi větrák a po zapnutí mi chvíli bliká kontrolka klimatizace a vnitřní cirkulace vzduchu. V Hase mi řekli, že čidlo ventilátoru stojí 3 a půl litru bez práce.
Není to nějaká prkotina? Pojistky jsou v pořádku. Každá rada dobrá. Víte-li někdo o něčem nebo o šikovným garážistovi, dejte prosím vědět.
Díky
-
Offline
- Příspěvky: 1951
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
pokoukej tady:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=5740&start=0
občas mi to taky začne bláznit, prostříknu a pohoda
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=5740&start=0
občas mi to taky začne bláznit, prostříknu a pohoda

-
Offline
- Příspěvky: 144
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: praha
VENTILÁTOR? V40 1.9 D - 2001
tak jsem tu po delsi dobe zase .....
pravdepodobne mi odesel do vecných lovist motor ventilátoru nebo neco podobneho ...
proste jednoho dne prestal foukat - klima se zapina a funguje, ohrivani take, akorat to nefouka ani za mak ... pouze drobny vanek zavisly na rychlosti .... jeste, ze ted nejsou horka ..
prosim o radu:
1 kde najdu ventilator ev jeho moturek? ... a jak se k nemu dostanu?
2 muze to byt neco jineho?
3 pojistky to nejsou
dik moc, herman
Harry: přesunuto z VENTILÁTOR? V40 1.9 D - 2001
pravdepodobne mi odesel do vecných lovist motor ventilátoru nebo neco podobneho ...
proste jednoho dne prestal foukat - klima se zapina a funguje, ohrivani take, akorat to nefouka ani za mak ... pouze drobny vanek zavisly na rychlosti .... jeste, ze ted nejsou horka ..
prosim o radu:
1 kde najdu ventilator ev jeho moturek? ... a jak se k nemu dostanu?
2 muze to byt neco jineho?
3 pojistky to nejsou

dik moc, herman
Harry: přesunuto z VENTILÁTOR? V40 1.9 D - 2001
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
VENTILÁTOR? V40 1.9 D - 2001
Nad nohama spolujezdce, tuším tři šrouby, odděláš kryt a tam je, potvora jedna hned vedle sloupku.
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
-
Offline
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
VENTILÁTOR? V40 1.9 D - 2001
Myslím, že ho maj na vrakovišti v Mratíně tel 775155834 nebo 720127316. Alespoň jsem ho tam tento týden viděl.
-
Offline
- Příspěvky: 1951
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
VENTILÁTOR? V40 1.9 D - 2001
tady je, napravo od pyláku 

-
Offline
- Příspěvky: 144
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: praha
VENTILÁTOR? V40 1.9 D - 2001
diky moc za info .... dneska se svinula rozbehla, ale nevim jak dlouho to zase vydrzi .... 
spec dik jardovi za dokonale zmapovanou situaci trhu ND
hned tam jdu volat, at mam vent do foroty, kdyby nahodou zcela vypovedel sluzbu ....

spec dik jardovi za dokonale zmapovanou situaci trhu ND

hned tam jdu volat, at mam vent do foroty, kdyby nahodou zcela vypovedel sluzbu ....
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlinsko
Ventilátor topení V40
Harry: přesunuto z Ventilátor topení V40
Na mé V40 přestal jít ventilátor topení. Jelikož jsem elektrikář, hledal jsem, měřil atd. až jsem došel k ventilátoru. Je na něm nějaké relátko OMRON, které má spínat přívod a podle mého názoru by to měl být zároveň nějaký regulátor otáček. Nikde jsem ho podle kódu nenašel a tak nevím jestli utratit za drahý originál, když vlastně ani nevím jestli to je ta závada. Každopádně celá jednotka topení funguje až na ventilátor. Nejde v žádné poloze. Přikládám foto toho relé, kdyby náhodou někdo už měl zkušenost.
Na mé V40 přestal jít ventilátor topení. Jelikož jsem elektrikář, hledal jsem, měřil atd. až jsem došel k ventilátoru. Je na něm nějaké relátko OMRON, které má spínat přívod a podle mého názoru by to měl být zároveň nějaký regulátor otáček. Nikde jsem ho podle kódu nenašel a tak nevím jestli utratit za drahý originál, když vlastně ani nevím jestli to je ta závada. Každopádně celá jednotka topení funguje až na ventilátor. Nejde v žádné poloze. Přikládám foto toho relé, kdyby náhodou někdo už měl zkušenost.
Naposledy upravil(a) Tom.motorrota dne 18 pro 2007 22:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V40 1,8 16V 85kw B4184S r.v. 1997
Volvo V40 1,8 16V 85kw B4184S r.v. 1997
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlinsko
Ventilátor topení V40
Tak jsem kuchnul to relé, a je to obyčejné spínací relé na proudy do 20A. Takže potom jsem šel po drátech a hledal nějaký regulátor, který řídí otáčkym ale nenašel jsem nic.Bez elektrického schema se prostě dál nehnu, z toho plyne, že prosím o el. schema na toto auto. Jsem schopnej si tam nějakej regulátor vytvořit, ale nebude fungovat automatika na klimu a radši bych to měl, tak jak to být má. Předem dík za pomoc.
_________________
Volvo V40 1,8 16V 85kw B4184S r.v. 1997
Volvo V40 1,8 16V 85kw B4184S r.v. 1997
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5746
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Ventilátor topení V40
tady ho máš 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlinsko
Ventilátor topení V40
Dík, ale tohle schéma už jsem sehnal a zjistil že se jedná zřejmě o verzi bez klimy, nebo s manuální klimou. Ve schématu reguluje otáčky přepínač a následně odporový regulátor. Já mám klasickou elektronicky řízenou klimu (s klasickými třemi kruhovými ovladači). Myslel jsem že tohle minimálně mají všechny V40, ale zřejmě jsem se spletl. U této verze vše řídí jedna chytrá krabička schovaná za těma přepínačema, ale někde ještě musí mít regulátor pro ventilátor. (ventilátor bere dost proudu, jdou k němu silné vodiče, ale z řídící jednotky jdou pouze slabé vodiče) Když jsem šel po drátech, nenašel jsem nic, ale to je v tom množství kabelů, relátek ... celkelkem předpokladatelné. Jsem teď na mrtvém bodě a nevím jak dál?! :ryma:
_________________
Volvo V40 1,8 16V 85kw B4184S r.v. 1997
Volvo V40 1,8 16V 85kw B4184S r.v. 1997
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kalinovo
ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
zdravim. mam podobny problem s ventilatorom. Fuka, kedy sa mu chce. Brasko je mechanik, skusali sme vselico. Po nastartovani sa mi rozblikaju kontrolky AC a vnutorneho obehu a ventilator mlci. Obcas to zasa fuka, kolisu otacky. Na fore som sa docital ze treba cisticom na kontakty prefuknut...(a to je moja otazka), co prefuknut, kontakty na zadnej strane panela ovladania ventilatora?
_________________
V40 1.9 TD 66kW '98
V40 1.9 TD 66kW '98
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
Blikání kontrolek znamená chybu jednotky klimatizace.
Možná by pomohlo připojení na diagnostiku, alespoň mám tušení, že klima má svojí řídící jednotku.
Možná by pomohlo připojení na diagnostiku, alespoň mám tušení, že klima má svojí řídící jednotku.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kalinovo
ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
Tiez som o tom premyslal, len som chcel skor skusit, ci mi niekto neporadi nejaku ucinn fintu.
Nemam Volvinu dlho a myslel som, ze by to mohla byt nejaka standardna poruch a pomoze mi prefuknutie tych kontaktov. Tusim Herry pisal, ze to tak robi...

_________________
V40 1.9 TD 66kW '98
V40 1.9 TD 66kW '98
-
Offline
- Příspěvky: 1951
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
já to tak dělám, prostříknu to čističem elektroniky a ok. ale u mne se jedná o kolísání otáček ventilátoru, s klimou to nemá nic společnýho. stalo se mi to dvakrát nebo třikrát za dobu co auto mám (2,5 roku). vyndám otočný vypínač a čistim... :mrgreen: 

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Ventilátor topení V40
je schovanej nad kolenama spolujezdce těsně za pantama kastliku obdelnikova placka na dva šrouby.Tom.motorrota píše: někde ještě musí mít regulátor pro ventilátor. (ventilátor bere dost proudu, jdou k němu silné vodiče, ale z řídící jednotky jdou pouze slabé vodiče) Když jsem šel po drátech, nenašel jsem nic, ale to je v tom množství kabelů, relátek ... celkelkem předpokladatelné. Jsem teď na mrtvém bodě a nevím jak dál?! :ryma:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kalinovo
ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
vdaka, skusim to rozobrat...sprej mi objednal brasko, tak to tam fuknem a uvidime co to urobi. 

_________________
V40 1.9 TD 66kW '98
V40 1.9 TD 66kW '98
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlinsko
ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
Vyřešení jednoho problému:
Když jsem koupil svoje Volvo, tak fungoval ventilátor pouze na 5. nejrychlejší polohu a zanedlouho přestala fungovat i ona. Následovalo shánění informací, schémat, rad, ale také rozebírání palubní desky (asi 5x) a hledání závady. Nelituju toho času, protože jsem aspoň omrknul zbytek věcí, které tam jsou schované, ale řešení bylo velmi jednoduché a nevyžaduje žádné velké zásahy. Jelikož jsem slyšel že je to dost častá závada na "čtyřicítkách", rozhodl jsem se napsat postup při odstranění této závady:
Blikání kontrolek klimy a cirkulace vzduchu po zapnutí zapalovánísignalizuje, že opravdu něco není v pořádku. Ventilátor je umístěn zespod palubky u spolujezdce. Pokud nejde vůbec, doporučil bych ho vyndat (5 minut práce se šroubovákem) a připojit ho přímo na baterku, čímž jednoduše i lajk zjistí, že je ventilátorek v pořádku, nebo je spálený. (popisovat jak to zjistí je asi bezpředmětné
). Pokud je ventilátor v pořádku budeme hledat dál. 5. nejvyšší rychlostní stupeň ventilátorku spíná relé, které je umístěno přímo na těle ventilátoru, takže pokud nejdou pouze nejvyšší otáčky, závada bude zřejmě toto relé. Dá se nahradit jakýmkoli relé, které je stavěné na proud okolo 20A, pouze musíte upravit konektor.
Pokud ovšem nejdou první čtyři rychlosti, může být příčinou tranzistorový regulátor, který je umístěn rovněž pod palubní deskou u spolujezdce (zhruba uprostřed, jdou do něj kabely a drží na dvou šroubech:
Opravu tohoto regulátoru je asi lepší přenechat někomu, kdo elektronice rozumí, myslím si že každý zná nějakého toho radioamatéra. Jinak na tomto regulátoru odchází výkonový tranzistor NPN MJ 802 (ten jsem sehnal cca za 130Kč), další součástí je tranzistor D 525, který byl v mém případě v pořádku a měl jsem ještě spálený rezistor, u kterého už bohužel nevím hodnotu. (nechá se vyčíst z barevného kódu), doporučuji ještě koupit teplotní vazelínu, která se nanese mezi tranzistor a chladič kvůli tepelnému přenosu.
vše potřebné jsem koupil na http://www.ges.cz a i s poštovným to vyšlo na nějakých 250 Kč a hodinu práce. Za nový regulátor mi bylo řečeno 3500,- a za starčí 2000,-, takže se to asi vyplatí.
tranzistor: http://www.ges.cz/?search=mj802&page=in ... cz&cur=CZK
vazelína: http://www.ges.cz/?page=index&or=sort&i ... ES08000038
pokud by někdo měl k tomuto nějaký dotaz nebo námitku, rad odpovím, a doufám že to někomu pomůže ...
Když jsem koupil svoje Volvo, tak fungoval ventilátor pouze na 5. nejrychlejší polohu a zanedlouho přestala fungovat i ona. Následovalo shánění informací, schémat, rad, ale také rozebírání palubní desky (asi 5x) a hledání závady. Nelituju toho času, protože jsem aspoň omrknul zbytek věcí, které tam jsou schované, ale řešení bylo velmi jednoduché a nevyžaduje žádné velké zásahy. Jelikož jsem slyšel že je to dost častá závada na "čtyřicítkách", rozhodl jsem se napsat postup při odstranění této závady:
Blikání kontrolek klimy a cirkulace vzduchu po zapnutí zapalovánísignalizuje, že opravdu něco není v pořádku. Ventilátor je umístěn zespod palubky u spolujezdce. Pokud nejde vůbec, doporučil bych ho vyndat (5 minut práce se šroubovákem) a připojit ho přímo na baterku, čímž jednoduše i lajk zjistí, že je ventilátorek v pořádku, nebo je spálený. (popisovat jak to zjistí je asi bezpředmětné

Opravu tohoto regulátoru je asi lepší přenechat někomu, kdo elektronice rozumí, myslím si že každý zná nějakého toho radioamatéra. Jinak na tomto regulátoru odchází výkonový tranzistor NPN MJ 802 (ten jsem sehnal cca za 130Kč), další součástí je tranzistor D 525, který byl v mém případě v pořádku a měl jsem ještě spálený rezistor, u kterého už bohužel nevím hodnotu. (nechá se vyčíst z barevného kódu), doporučuji ještě koupit teplotní vazelínu, která se nanese mezi tranzistor a chladič kvůli tepelnému přenosu.
vše potřebné jsem koupil na http://www.ges.cz a i s poštovným to vyšlo na nějakých 250 Kč a hodinu práce. Za nový regulátor mi bylo řečeno 3500,- a za starčí 2000,-, takže se to asi vyplatí.
tranzistor: http://www.ges.cz/?search=mj802&page=in ... cz&cur=CZK
vazelína: http://www.ges.cz/?page=index&or=sort&i ... ES08000038
pokud by někdo měl k tomuto nějaký dotaz nebo námitku, rad odpovím, a doufám že to někomu pomůže ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Tom.motorrota dne 17 pro 2007 12:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V40 1,8 16V 85kw B4184S r.v. 1997
Volvo V40 1,8 16V 85kw B4184S r.v. 1997
-
Offline
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
4Tom.motorrota - pokud mohu oznámkovat, tak dávám za 1
. Super a dík jménem ostatních majitelů.

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
jjj dobrej popis
pouze upřesnim cena neni 3500,- ale jen cca 1100,- original VOLVO HASE

pouze upřesnim cena neni 3500,- ale jen cca 1100,- original VOLVO HASE
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
Ahoj Volvisti. Mám stejné problémy s regulátorem otáček vnitřního ventilátoru u V 850,2,5 l benzín, 20 V, r.v. 1995. Jedná se o odpálený výkonný tranzistor. Snažil jsem se ho nahradit, ale nemám parametry tohoto tranzistoru.Potřeboval bych nutně schéma nebo správné parametry.Byl bych moc vděčen.
Děkuji.
Děkuji.
_________________
Volvo 850,1996,2,5ccm,20V
Volvo 850,1996,2,5ccm,20V
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlinsko
ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
Václav Kárník píše:Ahoj Volvisti. Mám stejné problémy s regulátorem otáček vnitřního ventilátoru u V 850,2,5 l benzín, 20 V, r.v. 1995. Jedná se o odpálený výkonný tranzistor. Snažil jsem se ho nahradit, ale nemám parametry tohoto tranzistoru.Potřeboval bych nutně schéma nebo správné parametry.Byl bych moc vděčen.
Děkuji.
Je na tom tranzistoru nějaký označení?
_________________
Volvo V40 1,8 16V 85kw B4184S r.v. 1997
Volvo V40 1,8 16V 85kw B4184S r.v. 1997
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
Bohužel, žádné označení ani parametry na tranzistoru nejsou.
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
ELEKTROINSTALACE: Ventilátor topení S/V40
Žádné označení tranzistor nemá.
_________________
Volvo 850,1996,2,5ccm,20V
Volvo 850,1996,2,5ccm,20V
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé