Prodává V50 D5? manuál, nebo aut.? DíkUrvanej píše:Jean teď jednu nabízí a možná to nebude špatná koupě. Za telefonní pokec nic nedáš...
Lepčí naftu do V50 neulovíš. Jedna z mála věcí, na který se tu snad opravdu všichni shodneme.
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12670
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
jeden stříbrnej podnos
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dík za odkaz, nebýt to automat.... škoda.. Ale stejně mám ještě tak měsíc čas no.
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12670
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Automat je super, člověk si velice rychle zvykne a pak nechce jinak
pokud si ještě nezkusil, tak máš jedinečnou možnost si užít toho luxusu.
D5tku ve V50 budeš hledat těžko... zato PSA pastí je šest půlek. Na druhou stranu spousta lidí je má a je spokojená, já to nikdy neměl, nikdy sem v tom nejel, tak jen co si kde načtu, čili jpp.

D5tku ve V50 budeš hledat těžko... zato PSA pastí je šest půlek. Na druhou stranu spousta lidí je má a je spokojená, já to nikdy neměl, nikdy sem v tom nejel, tak jen co si kde načtu, čili jpp.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Joo vím, že jich je málo, koukám už tak 2 měsíce a moc jich není... něco je v rajchu... uvidíme, ještě stejně čekám na peníze, tak úplně horké to není.
Ale ten automat fakt nechci, hodně lidí mi říká, že je to návykové, ale chci v autě dělat i něco jiného, než jen držet volant
a ty 1.6 a 2.0 D nevím no.. asi raději ne.. počkám si.
Ale ten automat fakt nechci, hodně lidí mi říká, že je to návykové, ale chci v autě dělat i něco jiného, než jen držet volant

_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň - město
- Vůz: V50 2.4i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za odpovědi. Po letech zkusím benzín, jaký je váš názor na tuto S40? je křídlo na kufru originál?
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-s40-2-0-momentum-illertissen/175085754.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=33&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=25100&makeModelVariant2.modelId=27&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxPrice=10001&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-s40-2-0-momentum-illertissen/175085754.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=33&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=25100&makeModelVariant2.modelId=27&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxPrice=10001&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT
_________________
V50 2.4i 125kw manuál 2008
V50 2.4i 125kw manuál 2008
-
Offline
- Příspěvky: 1670
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jo, vypada pekne.
Vcelku slusna vybava, pekny interier.
Kridlo je origo.
Vcelku slusna vybava, pekny interier.
Kridlo je origo.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12670
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Z momentálních trablů s převodovkou u V40 kterejma sem si teď prošel mohu doporučit modely po roce 2000, kde byla tato stránka trochu pořešena. Pokud se ti podaří slovit volváckej dvoulitr nebo 18tku, tak je to příjemné svezení, pokud tim nejezdilo nějaký megaprase. Hlavně opatrně s motory GDI od mišáka (gasoline direct injection). V tvym případě použití bych se nebál ani LPT dvoulitru.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
já před Vánoci 2012 pomáhal sestře vybírat auto - v hledáčku byla také V40. Jel jsem v benzínech 1.6, 1.8, 2.0 atmo, 2.0 LPT.
1.6 a 1.8 na mé vnímání byly úplná tragédie - vůbec to nechtělo jet. 2.0 atmo již byla při vytáčení snesitelná. 2.0 LPT byla dle mne již slušná raketa. Já bych volil buď servisově nenáročnou 2.0 atmo nebo zábavnější 2.0 LPT - v závěru bych se ale přiklonil bych k LPT kvůli plně dostačujícímu výkonu.
Z ročníků bych šel jednoznačně do pofaceliftu - 2000 a výše. Je tam relativně hodně změn (design,podvozek,..), doporučuji článek: http://www.svedsketanky.cz/index.php/clanky/4-clanek/16-volvo-s40v40
1.6 a 1.8 na mé vnímání byly úplná tragédie - vůbec to nechtělo jet. 2.0 atmo již byla při vytáčení snesitelná. 2.0 LPT byla dle mne již slušná raketa. Já bych volil buď servisově nenáročnou 2.0 atmo nebo zábavnější 2.0 LPT - v závěru bych se ale přiklonil bych k LPT kvůli plně dostačujícímu výkonu.
Z ročníků bych šel jednoznačně do pofaceliftu - 2000 a výše. Je tam relativně hodně změn (design,podvozek,..), doporučuji článek: http://www.svedsketanky.cz/index.php/clanky/4-clanek/16-volvo-s40v40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Hlavně si vezmi ssebou někoho kdo Volva zná amá diag.A vyplň si bydlištětuhyk píše:Díky oběma, článek určitě pročtu. Teď o víkendu se chci jet v něčem projet, pak budu moudřejší a ozvu se.
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: V60 D4 2,4 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Auto vypadá pěkně, ale rok výroby musí být alespoň 2007 nebo starší, je to starý model.
V roce 2007 se prodával nový model, zároveň se starším modelem.
Pokud km jsou pravdivé, tak je to skoro nové auto a nemělo by být problém jenom jezdit + pravidelný servis.
V roce 2007 se prodával nový model, zároveň se starším modelem.
Pokud km jsou pravdivé, tak je to skoro nové auto a nemělo by být problém jenom jezdit + pravidelný servis.
_________________
Volvo V60 D4 2,4 AWD
bylo Volvo V50 D5 160kW VolvoTune
476 perleťová Brilliant Blue
MOMENTUM
Volvo V60 D4 2,4 AWD
bylo Volvo V50 D5 160kW VolvoTune
476 perleťová Brilliant Blue
MOMENTUM
-
Offline
- Příspěvky: 139
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Auto na obrázku je ještě "předfaceliftové" (tedy vyrobené do srpna/září 2007) MY 2008 měl už jiná světla, nárazníky atd. (viz http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S40). Užitná hodnota je po faceliftu přece jen vyšší - lepší audio, úložné prostory atd.
Od roku 2009 se pak pozná auto zvenku podle rozšířeného nápisu (VOLVO x V O L V O) na kufru.
Motor 1.8 92 kW je považován za spolehlivý a nenáročný - je to slabší ze dvojice 1.8/2.0 Ford Duratec HE (také v Ford Focus/Mondeo MkIII). Motor není žádný sprinter (i když s mojí 40 udělá 205 podle GPS) a akcelerace je pouze průměrná. Spotřeba se dá udržet mezi 7-8 litry při rozvážné jízdě (na dálnici okolo 120, jinak podle předpisů). Při svižnější jízdě (130-150 na dálnici) se mi pod 9 litrů nedařilo. Ve městě (Praha-Krč-Holešovice, takže magistrála, což je ale extrém) taky okolo 9 litrů.
Optimální kroutící moment je až za hranicí 3000 otáček, což je trochu nepříjemné, protože pak si zase o trochu víc řekne. Na dálnici by sedl šestikvalt, protože by mohly být otáčky trochu níže (při 130 okolo 4000 ot) a při menší zátěži by to motor určitě utáhnul. Jinak se doporučuje nedusit to pod 2000 kvůli dvouhmotovému setrvačníku.
Servisně je to nenáročné - rozvodový řetěz (kontrola po 250 000), jediné "slabší" místo je asi napínák delšího řemenu pomocných agregátů (jsou tam dva řemeny), který může okolo 100 000 km ozvat a pak se vymění (i s oběma řemeny - cca za 3500 Kč v aut. servisu, ale jde to i levněji).
Znalci dávají přednost "pravému" Volvo motoru 2.4 (pětiválec), ale na ten u nás narazit v dobrém stavu je spíše zázrak.
Rozhodně mi 1.8 připadá jako výrazně lepší volba, než nafta (viz diskuze okolo 1.6/2.0 D)
Od roku 2009 se pak pozná auto zvenku podle rozšířeného nápisu (VOLVO x V O L V O) na kufru.
Motor 1.8 92 kW je považován za spolehlivý a nenáročný - je to slabší ze dvojice 1.8/2.0 Ford Duratec HE (také v Ford Focus/Mondeo MkIII). Motor není žádný sprinter (i když s mojí 40 udělá 205 podle GPS) a akcelerace je pouze průměrná. Spotřeba se dá udržet mezi 7-8 litry při rozvážné jízdě (na dálnici okolo 120, jinak podle předpisů). Při svižnější jízdě (130-150 na dálnici) se mi pod 9 litrů nedařilo. Ve městě (Praha-Krč-Holešovice, takže magistrála, což je ale extrém) taky okolo 9 litrů.
Optimální kroutící moment je až za hranicí 3000 otáček, což je trochu nepříjemné, protože pak si zase o trochu víc řekne. Na dálnici by sedl šestikvalt, protože by mohly být otáčky trochu níže (při 130 okolo 4000 ot) a při menší zátěži by to motor určitě utáhnul. Jinak se doporučuje nedusit to pod 2000 kvůli dvouhmotovému setrvačníku.
Servisně je to nenáročné - rozvodový řetěz (kontrola po 250 000), jediné "slabší" místo je asi napínák delšího řemenu pomocných agregátů (jsou tam dva řemeny), který může okolo 100 000 km ozvat a pak se vymění (i s oběma řemeny - cca za 3500 Kč v aut. servisu, ale jde to i levněji).
Znalci dávají přednost "pravému" Volvo motoru 2.4 (pětiválec), ale na ten u nás narazit v dobrém stavu je spíše zázrak.
Rozhodně mi 1.8 připadá jako výrazně lepší volba, než nafta (viz diskuze okolo 1.6/2.0 D)
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ta zmena uloznych prostoru je prakticky minimalni, tyka se to jen stredove konzole mezi sedadly, zbytek zustava stejny. A k audiu, neni to ani tak o kvalite, jako o moznostech pripojeni. Pred faceliftem melo S40/V50/C30 nejhorsi moznosti konektivity, pridat nejaky AUX nebo iPOD hodne problematicke diky opticke MOST komunikaci, po facu uz to je integrovane v radiu.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 139
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ano, je to jak píše Teflon, jenom nevím, jestli maličko neprobrali tu boční kapsu ve dveřích, aby se tam vešla větší flaška, a i audio Performance má 6 repráků (výškáče ve sloupcích), ale jestli je to inovace - nejsem si jist.
Dodatečně ještě jedno upozornění (je otázka, nakolik závažné pro zadavatele dotazu). Je to k audiu. Jak psal Teflon, už i to základní audio (Performance) umožňuje nově vstup z externího zdroje (AUX-IN), ale pozor! Zvolí-li si majitel jako doplňkovou konfiguraci instalaci originál Bluetooth sady (pozná se podle tlačítek telefonu vpravu na volantu nad ovládáním hlasitosti a "telefonním" popisem na tlačítkách stanic rádia), pak tato volba "obsadí" vstup AUX a už není k dispozici. MP3 se pak dají přehrávat jenom streamováním z telefonu (přes to BT), ale ne každý telefon to umí - je třeba porovnat v seznamu kompatibilních telefonů u Volva.
U vyšších audio sestav toto nehrozí, navíc umějí hrát i CD s MP3 soubory (taky ale až od nějakého roku, nevím přesně - 2009?)
No a od roku 2010 (MY 2011) jsou jiné motorizace (1.6 benzín, 1.8 už není... viz WiKi)
Dodatečně ještě jedno upozornění (je otázka, nakolik závažné pro zadavatele dotazu). Je to k audiu. Jak psal Teflon, už i to základní audio (Performance) umožňuje nově vstup z externího zdroje (AUX-IN), ale pozor! Zvolí-li si majitel jako doplňkovou konfiguraci instalaci originál Bluetooth sady (pozná se podle tlačítek telefonu vpravu na volantu nad ovládáním hlasitosti a "telefonním" popisem na tlačítkách stanic rádia), pak tato volba "obsadí" vstup AUX a už není k dispozici. MP3 se pak dají přehrávat jenom streamováním z telefonu (přes to BT), ale ne každý telefon to umí - je třeba porovnat v seznamu kompatibilních telefonů u Volva.
U vyšších audio sestav toto nehrozí, navíc umějí hrát i CD s MP3 soubory (taky ale až od nějakého roku, nevím přesně - 2009?)
No a od roku 2010 (MY 2011) jsou jiné motorizace (1.6 benzín, 1.8 už není... viz WiKi)
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo V70 II 2.5TDI 2001
- Bydliště: Praha-východ
rada před nákupem S40 T5 2005
Ahoj,
kamarád zvažuje nákup V40 T5 162kW, je tam něco na co si dát pozor? Když jsem to projížděl, tak na 1a2 docela pila, ale pak už mi to přišlo na 162kW s turbem dost vlažné. Odcházejí váhy vzduchu, turba, nebo něco jiného?
Zdravím Alda
Díky
kamarád zvažuje nákup V40 T5 162kW, je tam něco na co si dát pozor? Když jsem to projížděl, tak na 1a2 docela pila, ale pak už mi to přišlo na 162kW s turbem dost vlažné. Odcházejí váhy vzduchu, turba, nebo něco jiného?
Zdravím Alda
Díky
_________________
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
rada před nákupem S40 T5 2005
tady asi není uživatel, který by mohl podobný zkušenosti dlouhodobým provozem dát
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
rada před nákupem S40 T5 2005
jak vlažné ?
turbo nepoznáš dle 1 a 2 stupně, musí táhnout řádně na 3 , 4 a 5.
a to se dá přece poznat, bych řekl, že skoro pregnantně. kvůli 1 a 2 jsou vychytávky abys zbytečně negumoval to jede i htp než se rozsype .
vezmi někoho kdo jezdí s turbínou na benzín a řekne ti.
vlažné jsou pohledy těch co se musí zařadit za tebou do fronty
turbo nepoznáš dle 1 a 2 stupně, musí táhnout řádně na 3 , 4 a 5.
a to se dá přece poznat, bych řekl, že skoro pregnantně. kvůli 1 a 2 jsou vychytávky abys zbytečně negumoval to jede i htp než se rozsype .
vezmi někoho kdo jezdí s turbínou na benzín a řekne ti.
vlažné jsou pohledy těch co se musí zařadit za tebou do fronty
Naposledy upravil(a) ksw dne 14 kvě 2013 16:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 2400
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
rada před nákupem S40 T5 2005
asi tak. Mě tahá starý TDI i pětku jako kráva. Takže pokud to netáhne pořád, buď to není T5, nebo neturbí.
-
Offline
- Příspěvky: 860
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
rada před nákupem S40 T5 2005
Pokial viem tak T5 je vysokotlakove turbo, je pomerne velke tak to taha az vo vyssich otackach.
Mne to treba na eRku tiez nejede kym tam nemam aspon 3000-4000 RPM
Mne to treba na eRku tiez nejede kym tam nemam aspon 3000-4000 RPM
-
Offline
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
rada před nákupem S40 T5 2005
bych řekl zvláštní servisní průběh dle knížky, že by po 60tkm se na to vybodl?? a dalších 40 tkm někde na koleně?? = divné.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 491
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
rada před nákupem S40 T5 2005
Myslíte, že to je to stejné auto jako probíráno zde? :
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=40183
Jinak ta serviska je teda zvláštní, hlavně že S40/V50 nemají servisku shodnou s S40/V40/S60 ... vím, mám
Pravda S40 mám DE a S60 mám CZ ...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=40183
Jinak ta serviska je teda zvláštní, hlavně že S40/V50 nemají servisku shodnou s S40/V40/S60 ... vím, mám

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo V70 II 2.5TDI 2001
- Bydliště: Praha-východ
rada před nákupem S40 T5 2005
Ahoj,
jo je to ono, když přijdeš blížeje obouchané ze všech stran, promáčklé oboje zadní dveře, prasklá zadní světla, lehce uvolnění přední nárazník. Interier ok. Mám V70II 2,5TDI, vím, že se to nedá srovnávat s charakteristikou motoru T5 , ale mě to táhne ve všech otáčkách nad 1800ot/min. Kde bych našel graf průběhu výkonu a krouťáku??? Právě mne zajímá kdy turbo táhne.
Díky za reakce
Alda
jo je to ono, když přijdeš blížeje obouchané ze všech stran, promáčklé oboje zadní dveře, prasklá zadní světla, lehce uvolnění přední nárazník. Interier ok. Mám V70II 2,5TDI, vím, že se to nedá srovnávat s charakteristikou motoru T5 , ale mě to táhne ve všech otáčkách nad 1800ot/min. Kde bych našel graf průběhu výkonu a krouťáku??? Právě mne zajímá kdy turbo táhne.
Díky za reakce
Alda
_________________
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
-
Offline
- Příspěvky: 491
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
rada před nákupem S40 T5 2005
Vidíš to, těch dveří jsem si na foto nevšiml, ale máš pravdu, je to tam. Podle mě turbobenzín bude zabírat kontinuálněji a více hladce než nafta, přeci jen má jinou charakteristiku, pocitově to asi tak nekopne, spíš bych sledoval rychloměr. Aspoň mi to tak přišlo při srovnání T6 od Volva a V6 TDI z Audi 

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo V70 II 2.5TDI 2001
- Bydliště: Praha-východ
rada před nákupem S40 T5 2005 - tak je doma
tak nakonec po zvážení všech pro a proti a co je to za vyjímečný model jí vzal. Ještě předevčírem jsem se s tím jel podruhé jako zkušební jezdec svést, tentokrát mne nechal prodejce řídit na klidné silnici kde jsem mohl i sešlápnout plyn směr Sedlčany asi 25km a to auto mne chováním podvozku a motoru fakt dostalo, motor táhne hladce a silně až do konce otáček, na dvojku udělá přes 100km/h. V nižších otáčkách velmi tiché, nad 4000ot krásný zvuk pětiválce. Výborný podvozek, nic nedrnčí a neklepe sedí i na těch zimácích, vše funkční. Jsou tam invesice jak jsem psal, o motor a brzdy se mu postarám. Podle Cebia to má skutečně najeto 104t, koupeno jako předváděčka v ČR u Auto Hase a pak byli dva majitelé z jedné rodiny. Nový majitel je kliďas, takže jsem zvědav na spotřebu.
_________________
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
I pokud mas BT telefon, stale mas moznost prehravat Mp3 z klasickeho USB
Mp3 z CD by pak melo umet prehravat cokoliv po faceliftu, cili MY08 =>....

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé