Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

jen pro info k příspěvku ob jedno výše: , V40 z Brna jsem viděl a projel. Na první pohled se zdála ok, jen potřeba výměny předního čepu s ramenem.
Nicméně, na karoserii rýhy, rez u předních podběhů + 5. dveře nahoře, orezlá trubka od serva. Vnitřek perfektně zachovalý. Okem zkušenějších se může jednat o zatopené auto - tomu by napovídala nevídaná rez na 5. dveří, zrezlá trubka serva a podběhy + perfektní vnitřek. Je to řekněme v sociální výbavě, ale osazeno příplatkovými sedadly - taky divné - asi se sedadla + tapec nepodařilo od vody zachránit.
Prověřoval jsem i v Auto Palace Brno servisku - vše potvrdili, ale mechanik, když jsem si odskočil na začátku rozhovoru do auta, vzal telefon, někam volal a když jsem přišel, slyšel jsem: "no nic, musím končit, ahoj". Což ve mně důvěru také nevzbudilo + navíc je pochybnost, zda razítka v servisce jsou originální, navíc v servisce je použita ve 3 letech stejná propiska a písmo :-)

Jinak auto, dle Auto Palace nemělo ještě měněné tlumiče, potřeba vyměnit svíčky...

Můj závěr: sestře auto nedoporučuji.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

auto je předfacelift, víc nevím. Pofacelift má ty černé ochranné lišty na nárazníku přerušené uprostřed nad značkou - tady je to v celku, viz. ten inzerát, na který jsem se ptal já
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

celer
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: Zatím ni, sháním V40 A/T

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od celer »

Ok, díky. Bez ohledu na cenu a vzhled, má cenu shánět pofacelift, nebo se mám spokojit se starším vzhledem? Jaké technické pokroky skýtá faceliftovaná varianta?

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

To ti snad porad ti, co 40ky maji. Ja jen vim,ze je u facelliftu lepsi antikorozni ochrana,vylepsena tuhost karoserie atd. zkus http://www.svedsketanky.cz Tam je clanek o historii V40.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

mkacvinsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

Ahoj,

po par rocnej pauze sa chcem zase vratit k Volvu (resp Fordovolvu).
Hladam Volvo V50, diesel, bud 2.0, alebo 1.6, podla stavu.

Co si myslite napr o tomto: http://volvo-v50.autobazar.eu/16-d-edition-1-id3859641.html

Dakujem za kazdu radu.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12487
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Urvanej »

Zrovna vedle je topik, kde kolega touží po sebevraždě podobným způsobem :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mkacvinsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

Urvanej píše:Zrovna vedle je topik, kde kolega touží po sebevraždě podobným způsobem :-)
idem to cele precitat... kazdopadne ked som si pred par rokmi na tomto fore nechal poradit, ze S70 s 2.5 benzinom je drzak a nebude ziaden problem, dost som olutoval :-D
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 4095
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od yoby »

mkacvinsky píše: idem to cele precitat... kazdopadne ked som si pred par rokmi na tomto fore nechal poradit, ze S70 s 2.5 benzinom je drzak a nebude ziaden problem, dost som olutoval :-D
nesmíš koupit vrak :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

mkacvinsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

yoby píše:
mkacvinsky píše: idem to cele precitat... kazdopadne ked som si pred par rokmi na tomto fore nechal poradit, ze S70 s 2.5 benzinom je drzak a nebude ziaden problem, dost som olutoval :-D
nesmíš koupit vrak :D
dajme tomu, ze to bola mladeznicka nerozvaznost, ale bolo to v tej dobe pozehnane stalicami tohto fora :-)
takze teraz sa nechcem nechat ukecat na nejaky velky silny motor a kludne sa uskromnim a radsej si necham poradit nad konkretnymi V50 a nie, ze ma tu teraz ukecate, ze si radsej mam kupit 760 GLX :-D
A po predchadzajucich skusenostiach som ochotny do toho vyberu auta investovat viac casu aj penazi, vecer sa nakontaktujem aj na martinaopla, uvidime.

Kazdopadne mam moznost mat to auto prihlasene jak na Slovensku, tak v Cesku a Rakusku (prechodny pobyt), pripadne nie je problem doviezt to z Nemecka.
Co som prechadzal interaty na Slovensku, podla VIN a kontroly originality su to skoro uplne vsetko nejake smeliny. Neni problem V50 z roku 2008 s najazdom 140 tisic a nejakou zahodou sa stratila serviska.
V cesku som schopny zistit o tom aute este menej, kedze nemate kontrolu originality. Vo volvo servise mi podla VIN nie su schopny povedat nic, vraj to nemaju prepojene centralne.
No a v Nemecku to uz zacinaju byt podobne vraky, ako u nas, par aut som si vyhliadol a potom som zistil, ze bazarista je turek, bulhar, rus a podobne.
Alebo potom druhy extrem, ist do prevereneho auta od dilera, napr. http://www.autoscout24.at/Details.aspx?id=225652109&cd=634928734580000000, ale ta cena je extremna.

Takze uz fakt neviem, kde auto kupit, aby som nebol zase za uplneho debila. :roll:
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

mkacvinsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

Respektive. Povodny plan bol kupit Focus, ale V50 sa mi pacia viac. Potrebujem combi, ale aby bolo co najmensie, s V70 by som mal v meste problem s parkovanim, priatelka detto.
Rodinu nemam, potrebujem kombi, pretoze obcas vozim vela techniky (kameraman/fotograf).
Moj najazd je ~40tisic km rocne. Limit mam 200 tisic, ale asi by sa dal prekrocit pri dobrej ponuke.
Na vybavu si nepotrpim, dolezitejsie je, aby auto nestalo kazde dva mesiace tyzden v servise.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

pitris
Offline
Příspěvky: 143
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

Tak nevím v jakém českém servisu ti řekli, že to dle VIN neumí zjistit, já asi před půl rokem, co jsem uvažoval o V50 napsal email do Svencaru v Ostravě a dle VIN mi odepsali, kdy to bylo naposeldy v orig. servise, při kolika km a pod... Tehdy tam taky bylo něco podezřelého, tak jsem se na to vykašlal... ale na jaře chci jít do něčeho mnohem novějšího, než v čem jezdím teď a tak špekuluju nad 2 auty a to V50 a Mondeem... uvidím jak se to vyvrbí :D
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

mkacvinsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

pitris píše:Tak nevím v jakém českém servisu ti řekli, že to dle VIN neumí zjistit, já asi před půl rokem, co jsem uvažoval o V50 napsal email do Svencaru v Ostravě a dle VIN mi odepsali, kdy to bylo naposeldy v orig. servise, při kolika km a pod... Tehdy tam taky bylo něco podezřelého, tak jsem se na to vykašlal... ale na jaře chci jít do něčeho mnohem novějšího, než v čem jezdím teď a tak špekuluju nad 2 auty a to V50 a Mondeem... uvidím jak se to vyvrbí :D
Volal som do AUTO PALACE BRNO S.R.O. (oficialny diler)
Povedali mi, ze podla VIN nedokazu zistit vobec nic, ze ani original servisy nemaju tie udaje prepojene. Ze mam zistit, kde to servisovali a volat tam.
Ak je to tak, ze ma oklamali, tak fakt nechapem ten pristup. Este ani nemam auto a uz viem, kam servisovat nikdy nepojdem. Dobre PR.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

pitris
Offline
Příspěvky: 143
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

No kdysi se to tady probíralo, někdo taky psal, že mu v oficiálním servisu řekli, že to nejde... já s tím problém neměl, ale je to už dávněji, tak nevím jak je to teď... Zkus napsat email do toho Svencaru a uvidíš...
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

mkacvinsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

pitris píše:No kdysi se to tady probíralo, někdo taky psal, že mu v oficiálním servisu řekli, že to nejde... já s tím problém neměl, ale je to už dávněji, tak nevím jak je to teď... Zkus napsat email do toho Svencaru a uvidíš...
Napisal som, uvidim, dam vediet.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12487
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Urvanej »

No já sondoval o jednom autě v Průhonicích a taky mi byli schopný říct jen to co se dělalo u nich, to že auto bylo u Haseho vůbec nevěděli, natož co se na tom dělalo.
Jinak co se výběru auta týče, je to dycky o štěstí. Můžeš koupit pekáč co se bude sr*t od kohokoliv i kdyby jemu sloužil 200tkm bez jedinýho problému. Na druhou stranu i dobrý auto v áčkách :-) Je to jen o tom, jak dobře vybíráš. Já kdybych kupoval auto za 100k a vejš, tak si taky někoho pozvu, ale vzhledem k tomu, že u mě při nákupu by byla platba mechošovi 10% kupní ceny, nemá to moc smysl. Když mi hrozilo XC90, taxem byl domluvenej s Márou a než si udělal čas, tak mi ho prodali. :-)
Takže přeju dobrej výběr, ale stejně bys udělal nejlíp s 760 GLX :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mkacvinsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

Urvanej píše:No já sondoval o jednom autě v Průhonicích a taky mi byli schopný říct jen to co se dělalo u nich, to že auto bylo u Haseho vůbec nevěděli, natož co se na tom dělalo.
Jinak co se výběru auta týče, je to dycky o štěstí. Můžeš koupit pekáč co se bude sr*t od kohokoliv i kdyby jemu sloužil 200tkm bez jedinýho problému. Na druhou stranu i dobrý auto v áčkách :-) Je to jen o tom, jak dobře vybíráš. Já kdybych kupoval auto za 100k a vejš, tak si taky někoho pozvu, ale vzhledem k tomu, že u mě při nákupu by byla platba mechošovi 10% kupní ceny, nemá to moc smysl. Když mi hrozilo XC90, taxem byl domluvenej s Márou a než si udělal čas, tak mi ho prodali. :-)
Takže přeju dobrej výběr, ale stejně bys udělal nejlíp s 760 GLX :-D
760 GLX som mal s intercoolerom a bolo to skvele auto, no doba pokrocila.
Ako je to s nakupom ojazdeneho auta je mi jasne, len sa tentokrat chcem pokusit tie rizika minimalizovat. Napriklad Fordisti mi odporucali dieselovy 2.0, tu sa dava prednost 1.6.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

_Iggy_
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 130
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Blatisrava
Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
Bydliště: Bratislava

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od _Iggy_ »

cau kacica :D ja ti len chcem povedat, ze ta S70 sa k nam zase vratila a majitel po tebe bol rovnaky hnup ako ty, pretoze cele co tomu chybalo, bolo odvetranie klukovky. motor aj turbo su fit a auto uz ma noveho, velice spokojneho majitela (ktoremu rozbili jeho predoslu S70).

ale kludne si kup fordku, hlavne ze frajda bude spokojna. akurat tu potom nepis, ze nechces auto, ktore stoji kazde dva mesiace v servise :roll:

BTW: GL, GLE, GLT pri sedmach som bezne videl, GLX nikdy, nemotate to trosicku?
_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm

mkacvinsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

Igac, lenze kym som ten "trivialny" problem nasiel, musel som do toho auta nastrielat 60 tisic, co bola v tej dobe polovica hodnoty. Je to ine, ked si ty svoje stare auticko mozes ist sam servisovat a ine je, ked som to ja musel furt vozit k Jeanovi.

BTW neviem. Ja som mal prve tusim 760 GLE a potom druhe bolo s intercoolerom a mam zafixovane, ze GLX. uz su to roky
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

mkacvinsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

Tak po dnesnej diskusii s martinopel to vyzera, ze forum sekciu (a nielen) V50 opustim. :ROFL:
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

mkacvinsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

Len info pre buducich zaujemcov -- v Brnenskom Auto palace tvrdili, ze podla VIN sa neda zistit nic, lebo DB nie su prepojene. Ked som dnes volal do Svencaru, zapisali si VIN a zachvilu zavolali naspet a povedali mi, kde sa auto predalo, v akej vybave a co sa delalo pocas garancnych servisov (plus km pri poslednej garancke).
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

pitris
Offline
Příspěvky: 143
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

Já ti to říkal, je to jen o ochotě servisu... :wink:
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

pitris
Offline
Příspěvky: 143
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

No 1.6 bude pěkná lemra, já měl 1.8 i 2.0 a stačilo to jakž takž na jízdu a to to nijak nehoním... Předjíždění nic moc a s 1.6 bych měl i strach... Raději bych aspoň 1.8, ale ideální je 2.0T motor super, spotřeba stejná jako 2.0 bez turba a o litr větší než 1.8... Což za to myslím určitě stojí.
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2540
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Rudice/BK

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mr1 »

Já s 1.6 jel, když jsem hledal čtyřicítku pro moju. Ale jako ee. Postupně sem seděl ve všem, včetně GDI, a zastavil jsem se až na 2.0LPT. Jede to solidně, spotřeba bude patrně stejná jako ta atmo. Na druhou stranu - ta 1.6 bude asi žrát něco méně - kolik? Jarda z Brna má myslím 1.6. Ale každý má svůj styl jízdy, třeba to někomu může stačit. Těžko říct, mě už přijde všechno jako salát, a bez turbíny jezdím vyloženě s odporem (fokus 1.6 :bad: :bad: :bad: -to byl můj poslední zážitek - sem myslel, že do kopce snad nedojedu).
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1940
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Měl jsem 1,6 ky dvě ,spotřeba asi kolem 7l na 100 ,ale s lehkou nohou ,jinak když je naložená a ještě ji naložíš tak si vezme víc jak dvoulitr , neměřil jsem to jen hrubý odhad ,jde o to co od ní očekáváš .
Jinak jsem měl r.v.1998 třikrát Španělsko bez problémů .
Motor ti vydrží dost ,ale jak bylo řečeno je to línější na rozjezdy jinak spolehlivá pokud se o ní budeš starat,ale to je asi s každým autem.
S italem 850 93kW jsem jel tento rok Portugalsko a spotřeba taky okolo 7-8l/100km - pohoda jízda ,ale naloženej jak kráva .
V kopcích mi ji bylo líto ,ale vydržela a má najeto 290000km.
Já jsem najel tam zpět a něco po Portu asi celkem 7500km.
Když si vezmeš silnější budeš mít spotřebu určitě při zatížení lepší než s 1,6 motorem.
Naposledy upravil(a) Petr.Chrpa dne 07 úno 2013 08:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5835
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Č.Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Honza »

Petr.Chrpa píše: Já jsem najel tam zpět a něco po Portu asi celkem 75000km.
příště nejezdi přes Aljašku je to kratší :D
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé