Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
dotaz , na základě upozornění uživatele yoby přesunut zde :
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=35670
omluva .
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=35670
omluva .
Naposledy upravil(a) ksw dne 17 čer 2012 13:15, celkem upraveno 2 x.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Hele, jsem z tebe nějaký zmatený.. jsi v sekci S/V40-50, mluvíš o T5 a roku 98 ..... to nějak neštymujeksw píše:takže přidám se s dotazem, i když obecně si s koupí ojetiny poradím,
nicméně, byl jsem prohlížet a následně projet T 5ku, baterka K.O. , po nastartování boosterem auti chytlo, svítila však oranžová kontrolka service, s autem jsme vyjeli, nicméně při brždění auti asi 2x
až 3x zhaslo, takže znova start s boosterem,
otázka 1/ je možné aby za běhu motoru alternátor i na volnoběh!! neudržel napětí v síti a motor zhasl?
otázka 2/ může nízké napětí v síti zapříčinit rožnutí kontrolky service ?
otázka 3/ jak poznám spolehlivě u volva r.v. 98 udávaný výkon motoru? jednalo se o 166 kw
ale evidentně zrychlovalo pomaleji jak to moje, takže pro začátek si myslím, že může jít o 147 kw.
do průvodních papírů jsem zatím nekoukal, nabídka je široká o "dům dál".

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12659
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Navíc jestli to porovnáváš s Lancií, tak ta je lehčí, takže klidně to mohlo bejt i těch 166.
Alternátorem to asi nebude, protože pokud se sníží napětí, tak první co reaguje je stabilizace či ABS a pytle (aspoň u všeho co sem zatim zkusil). Svítily kontrolky ABS a SRS když si otočil klíčkem?
Spolehlivě poznáš výkon těžko, podle typu motoru snad...
Alternátorem to asi nebude, protože pokud se sníží napětí, tak první co reaguje je stabilizace či ABS a pytle (aspoň u všeho co sem zatim zkusil). Svítily kontrolky ABS a SRS když si otočil klíčkem?
Spolehlivě poznáš výkon těžko, podle typu motoru snad...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
dík za upozornění, již přesunuto viz o 2 posty výšeyoby píše:Hele, jsem z tebe nějaký zmatený.. jsi v sekci S/V40-50, mluvíš o T5 a roku 98 ..... to nějak neštymujeksw píše:takže přidám se s dotazem, i když obecně si s koupí ojetiny poradím,
nicméně, byl jsem prohlížet a následně projet T 5ku, baterka K.O. , po nastartování boosterem auti chytlo, svítila však oranžová kontrolka service, s autem jsme vyjeli, nicméně při brždění auti asi 2x
až 3x zhaslo, takže znova start s boosterem,
otázka 1/ je možné aby za běhu motoru alternátor i na volnoběh!! neudržel napětí v síti a motor zhasl?
otázka 2/ může nízké napětí v síti zapříčinit rožnutí kontrolky service ?
otázka 3/ jak poznám spolehlivě u volva r.v. 98 udávaný výkon motoru? jednalo se o 166 kw
ale evidentně zrychlovalo pomaleji jak to moje, takže pro začátek si myslím, že může jít o 147 kw.
do průvodních papírů jsem zatím nekoukal, nabídka je široká o "dům dál".
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj budoucí kolegové (doufám), mám prosbu. Chystáme se jet podívat na tenhle kousek:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/10520486?goFrom=list
Podle fotek i podle jednání majitele se to zatím zdá bejt docela hezký. S volvem zatim nic moc zkušenosti nemám. Motor je dvoulitr, víc nevyčtu. Snad jen podle výbavy to asi nebude T5. Na co si dát majzla, čemu se popř. vyhnout speciálně u V40 a konkrétně u dvoulirtu? Tipů je víc. Jaký má třeba výhody VVT oproti turbu, nebo obráceně? Nebo oboje dohromady? Jsou některý z tipů těhle motorů víc náchylný na nějakou údržbu, nějaký chronický neduhy? Jestli mám správný info, tak všechny benzínový motory o tomhle objemu jsou čistokrevný Volvo? Budu rád za každej postřeh, nejenom k motoru.
Díky moc, Ondra
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/10520486?goFrom=list
Podle fotek i podle jednání majitele se to zatím zdá bejt docela hezký. S volvem zatim nic moc zkušenosti nemám. Motor je dvoulitr, víc nevyčtu. Snad jen podle výbavy to asi nebude T5. Na co si dát majzla, čemu se popř. vyhnout speciálně u V40 a konkrétně u dvoulirtu? Tipů je víc. Jaký má třeba výhody VVT oproti turbu, nebo obráceně? Nebo oboje dohromady? Jsou některý z tipů těhle motorů víc náchylný na nějakou údržbu, nějaký chronický neduhy? Jestli mám správný info, tak všechny benzínový motory o tomhle objemu jsou čistokrevný Volvo? Budu rád za každej postřeh, nejenom k motoru.
Díky moc, Ondra
-
Offline
- Příspěvky: 1305
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na foto vypadá dobře,ideální motor pro V40 je 2.0T,ale 2.0 je taky dobrý,problémy se s tímto motorem prakticky neřeší,takže pohoda.Mohlo by v inzerátu být víc o výbavě,rozhodně to nebude plná palba,ale ten světlý interiér vypadá pěkně,za prohlídku asi stojí.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12659
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Docela hezká, ten introš mě taky zaujal.
Určitě se jukni na brzdy, to vyfocená kolo tam má nějaký dovný odlesky nebo co to je, a asi auto dýl stálo, tak aby ses hnedka nevysypal do komplet brzd (případná sleva z ceny).
Jinak výbava vypadá totální sociál, míň už se toho myslim nedávalo. Ale kdo neni zvyklej, nebude mu to aspoň chybět.
Určitě se jukni na brzdy, to vyfocená kolo tam má nějaký dovný odlesky nebo co to je, a asi auto dýl stálo, tak aby ses hnedka nevysypal do komplet brzd (případná sleva z ceny).
Jinak výbava vypadá totální sociál, míň už se toho myslim nedávalo. Ale kdo neni zvyklej, nebude mu to aspoň chybět.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj, díky za tipy.
Ten vnitřek takhle vypadá čistě, udržovaně a světlej vypadá sakra pěkně. Na motor jsem zvědavej. Na ten kotouč jsem taky koukal, ale je fakt že může jenom opršelej.. uvidíme. Výbava myslim dostačující... klima, el. okna vpředu a PC. Hagusy jsou taky dobrý, škoda, že nemá kouli. Ještě dotaz... jak je to s korozí? Myslim např. prahy - takovej ten (asi) plastovej lem naspodu. Nerezne to pod nim? A spodní hrana mezi předníma a zadníma dveřma při pohledu zboku? Díky díky.
Ten vnitřek takhle vypadá čistě, udržovaně a světlej vypadá sakra pěkně. Na motor jsem zvědavej. Na ten kotouč jsem taky koukal, ale je fakt že může jenom opršelej.. uvidíme. Výbava myslim dostačující... klima, el. okna vpředu a PC. Hagusy jsou taky dobrý, škoda, že nemá kouli. Ještě dotaz... jak je to s korozí? Myslim např. prahy - takovej ten (asi) plastovej lem naspodu. Nerezne to pod nim? A spodní hrana mezi předníma a zadníma dveřma při pohledu zboku? Díky díky.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12659
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mě dveře nehnily ani prahy, ale puchejřky byly na lemech. Každopádně určitě se pod to auto ohni, protože kolikrát to někdo posadí někde na břicho a to tam dokáže divy aniž by to bylo pohled shora vidět.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak omrknuto. Motor je 2,0 bez turba 103kw. Výkonově myslim stačí, a zas je o starost míň 
Auto prej nějakej měsíc stálo, majitel pořídil nový, větší. Vnitřek vypadá používaně, ale vcelku čistě. Ty zašmudlaný kotouče a celková vnější "zaprášenost" ukazuje na to, že fakt asi poslední dobou moc nejezdilo. Startuje dobře, motor neni nijak vycíděnej, nikde nic neteče, nesyčí... Při spuštěný klimě se pod autem objevila loužička, to je normální, ale přišlo mi, že na dvou místech...? Na zadní nápravě při pérování něco na levý straně povrzává - nemlátí. Těžko říct, co to je. Máte někdo tip? Jinak jede subjektivně fajn, něškube, nic nemlátí (krom toho vrzání).
A ještě se chci zeptat, jakou máte zkušenost s životností koženýho potahu na volantu? Přišel mi oproti ostatním částem trochu víc ohmatanej... jakoby odřenej. Jinak řadička, tlačítka, kliky, madla, sedačky jsou ok... Podle VINu ty najetý km seděj. V roce '09 cca 131 tis. Co se týče koroze, tak OK...
A ještě jak je to s dopisovánim rozměru kol do TP? Je to na 16", ale v TP je jen jeden rozměr, 15".
Díky za odpovědi.
Ondra

Auto prej nějakej měsíc stálo, majitel pořídil nový, větší. Vnitřek vypadá používaně, ale vcelku čistě. Ty zašmudlaný kotouče a celková vnější "zaprášenost" ukazuje na to, že fakt asi poslední dobou moc nejezdilo. Startuje dobře, motor neni nijak vycíděnej, nikde nic neteče, nesyčí... Při spuštěný klimě se pod autem objevila loužička, to je normální, ale přišlo mi, že na dvou místech...? Na zadní nápravě při pérování něco na levý straně povrzává - nemlátí. Těžko říct, co to je. Máte někdo tip? Jinak jede subjektivně fajn, něškube, nic nemlátí (krom toho vrzání).
A ještě se chci zeptat, jakou máte zkušenost s životností koženýho potahu na volantu? Přišel mi oproti ostatním částem trochu víc ohmatanej... jakoby odřenej. Jinak řadička, tlačítka, kliky, madla, sedačky jsou ok... Podle VINu ty najetý km seděj. V roce '09 cca 131 tis. Co se týče koroze, tak OK...
A ještě jak je to s dopisovánim rozměru kol do TP? Je to na 16", ale v TP je jen jeden rozměr, 15".
Díky za odpovědi.
Ondra
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
ten motor je dobrá volba, auto nevypadá zle. Ale chtělo by to rozepsat co od auta očekáváš, jaký trasy jezdíš... atd. A na co si dát pozor je jak na každým ojetým autě, nejlíp vzít znalého mechanika. Zkus se domluvit s uživatelem martinopel, určitě ti za nějaký peníz pomůže a zajede se s tebou na to kouknout.slapyd píše:Ahoj, chci si koupit svoje první Volvo, líbí se mi V40 konkrétně http://www.cars.cz/inzerce/osobni-auto-O/Volvo/V40/V40-2.0T-KLIMA-Kombi-13141627427512054.html?zdroj=cardetail_karusel můžete mi někdo poradit, jestli je ta cena ok, popř. na co si dát pozor nebo jestli zvolit jiný motor?
Děkuji za jakékoliv informace, pomalu si pročítám fórum, nebo kdyby někdo věděl o zajímavějšm voze, na V40 netrvám, ale chci combi benzín a cenově do 70 - 80.000, pokud je to cena za kreou se dá něco rozumného sehnat.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Otrokovice
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
neviděl náhodou někdo z vás tohle volvo v40?:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/9989078?goFrom=list
zdá se mi že už je na prodej celkem dlouho,jestli v tom není nějaký háček.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/9989078?goFrom=list
zdá se mi že už je na prodej celkem dlouho,jestli v tom není nějaký háček.
_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
tipuju že problém bude v najetejch kilometrech (netvrdim že je to velkej problém, ale co si budem nalhávat, 320tis kilometrů je dost i když to auto klidně zvládně 500tis.) a v bouchlejch zadních dveřích za spolujezdcem + ošmirglovaný zadní nárazník.tomas-x píše:neviděl náhodou někdo z vás tohle volvo v40?:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/9989078?goFrom=list
zdá se mi že už je na prodej celkem dlouho,jestli v tom není nějaký háček.
Jen by mě zajímalo, proč je ve výbavě třeba "multifunkční volant" když multifunkci to má leda jako klakson a airbag.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 4169
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
SuGi píše:tipuju že problém bude v najetejch kilometrech (netvrdim že je to velkej problém, ale co si budem nalhávat, 320tis kilometrů je dost i když to auto klidně zvládně 500tis.) a v bouchlejch zadních dveřích za spolujezdcem + ošmirglovaný zadní nárazník.tomas-x píše:neviděl náhodou někdo z vás tohle volvo v40?:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/9989078?goFrom=list
zdá se mi že už je na prodej celkem dlouho,jestli v tom není nějaký háček.
Jen by mě zajímalo, proč je ve výbavě třeba "multifunkční volant" když multifunkci to má leda jako klakson a airbag.
tohle volvo se už řešilo zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=36741
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
má někdo možnost v Brně ověřit stav nabízeného auta: http://www.tipcars.com/volvo-v40/20i-100kw1majitelcrservis-37240150.html
Jedná se mi o zjištění:
- exteriér - koroze na karoserii, podvozku, stav laku, nějaké jiné šrámy
- interiér - stav interiéru
- zda funguje elektrika (zrcátka, okna, centrál, rádio, světla atd.)
- stav pneu
- motor - zda jede jak má, zda nějak divně nezní, kolik žere oleje
- podvozek - zda někde něco neklepe, nevrže, zda auto neplave atd.
- brzdy - jejich stav, zda nevibrují
No a nakonec se poptat, jaké to má závady + v brzké době plánované opravy (výměny).
Předem díky
Jedná se mi o zjištění:
- exteriér - koroze na karoserii, podvozku, stav laku, nějaké jiné šrámy
- interiér - stav interiéru
- zda funguje elektrika (zrcátka, okna, centrál, rádio, světla atd.)
- stav pneu
- motor - zda jede jak má, zda nějak divně nezní, kolik žere oleje
- podvozek - zda někde něco neklepe, nevrže, zda auto neplave atd.
- brzdy - jejich stav, zda nevibrují
No a nakonec se poptat, jaké to má závady + v brzké době plánované opravy (výměny).
Předem díky
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
jen pro info k příspěvku ob jedno výše: , V40 z Brna jsem viděl a projel. Na první pohled se zdála ok, jen potřeba výměny předního čepu s ramenem.
Nicméně, na karoserii rýhy, rez u předních podběhů + 5. dveře nahoře, orezlá trubka od serva. Vnitřek perfektně zachovalý. Okem zkušenějších se může jednat o zatopené auto - tomu by napovídala nevídaná rez na 5. dveří, zrezlá trubka serva a podběhy + perfektní vnitřek. Je to řekněme v sociální výbavě, ale osazeno příplatkovými sedadly - taky divné - asi se sedadla + tapec nepodařilo od vody zachránit.
Prověřoval jsem i v Auto Palace Brno servisku - vše potvrdili, ale mechanik, když jsem si odskočil na začátku rozhovoru do auta, vzal telefon, někam volal a když jsem přišel, slyšel jsem: "no nic, musím končit, ahoj". Což ve mně důvěru také nevzbudilo + navíc je pochybnost, zda razítka v servisce jsou originální, navíc v servisce je použita ve 3 letech stejná propiska a písmo
Jinak auto, dle Auto Palace nemělo ještě měněné tlumiče, potřeba vyměnit svíčky...
Můj závěr: sestře auto nedoporučuji.
Nicméně, na karoserii rýhy, rez u předních podběhů + 5. dveře nahoře, orezlá trubka od serva. Vnitřek perfektně zachovalý. Okem zkušenějších se může jednat o zatopené auto - tomu by napovídala nevídaná rez na 5. dveří, zrezlá trubka serva a podběhy + perfektní vnitřek. Je to řekněme v sociální výbavě, ale osazeno příplatkovými sedadly - taky divné - asi se sedadla + tapec nepodařilo od vody zachránit.
Prověřoval jsem i v Auto Palace Brno servisku - vše potvrdili, ale mechanik, když jsem si odskočil na začátku rozhovoru do auta, vzal telefon, někam volal a když jsem přišel, slyšel jsem: "no nic, musím končit, ahoj". Což ve mně důvěru také nevzbudilo + navíc je pochybnost, zda razítka v servisce jsou originální, navíc v servisce je použita ve 3 letech stejná propiska a písmo

Jinak auto, dle Auto Palace nemělo ještě měněné tlumiče, potřeba vyměnit svíčky...
Můj závěr: sestře auto nedoporučuji.
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
auto je předfacelift, víc nevím. Pofacelift má ty černé ochranné lišty na nárazníku přerušené uprostřed nad značkou - tady je to v celku, viz. ten inzerát, na který jsem se ptal já
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To ti snad porad ti, co 40ky maji. Ja jen vim,ze je u facelliftu lepsi antikorozni ochrana,vylepsena tuhost karoserie atd. zkus http://www.svedsketanky.cz Tam je clanek o historii V40.
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj,
po par rocnej pauze sa chcem zase vratit k Volvu (resp Fordovolvu).
Hladam Volvo V50, diesel, bud 2.0, alebo 1.6, podla stavu.
Co si myslite napr o tomto: http://volvo-v50.autobazar.eu/16-d-edition-1-id3859641.html
Dakujem za kazdu radu.
po par rocnej pauze sa chcem zase vratit k Volvu (resp Fordovolvu).
Hladam Volvo V50, diesel, bud 2.0, alebo 1.6, podla stavu.
Co si myslite napr o tomto: http://volvo-v50.autobazar.eu/16-d-edition-1-id3859641.html
Dakujem za kazdu radu.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12659
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zrovna vedle je topik, kde kolega touží po sebevraždě podobným způsobem 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
idem to cele precitat... kazdopadne ked som si pred par rokmi na tomto fore nechal poradit, ze S70 s 2.5 benzinom je drzak a nebude ziaden problem, dost som olutovalUrvanej píše:Zrovna vedle je topik, kde kolega touží po sebevraždě podobným způsobem

_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
nesmíš koupit vrakmkacvinsky píše: idem to cele precitat... kazdopadne ked som si pred par rokmi na tomto fore nechal poradit, ze S70 s 2.5 benzinom je drzak a nebude ziaden problem, dost som olutoval

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
dajme tomu, ze to bola mladeznicka nerozvaznost, ale bolo to v tej dobe pozehnane stalicami tohto forayoby píše:nesmíš koupit vrakmkacvinsky píše: idem to cele precitat... kazdopadne ked som si pred par rokmi na tomto fore nechal poradit, ze S70 s 2.5 benzinom je drzak a nebude ziaden problem, dost som olutoval

takze teraz sa nechcem nechat ukecat na nejaky velky silny motor a kludne sa uskromnim a radsej si necham poradit nad konkretnymi V50 a nie, ze ma tu teraz ukecate, ze si radsej mam kupit 760 GLX

A po predchadzajucich skusenostiach som ochotny do toho vyberu auta investovat viac casu aj penazi, vecer sa nakontaktujem aj na martinaopla, uvidime.
Kazdopadne mam moznost mat to auto prihlasene jak na Slovensku, tak v Cesku a Rakusku (prechodny pobyt), pripadne nie je problem doviezt to z Nemecka.
Co som prechadzal interaty na Slovensku, podla VIN a kontroly originality su to skoro uplne vsetko nejake smeliny. Neni problem V50 z roku 2008 s najazdom 140 tisic a nejakou zahodou sa stratila serviska.
V cesku som schopny zistit o tom aute este menej, kedze nemate kontrolu originality. Vo volvo servise mi podla VIN nie su schopny povedat nic, vraj to nemaju prepojene centralne.
No a v Nemecku to uz zacinaju byt podobne vraky, ako u nas, par aut som si vyhliadol a potom som zistil, ze bazarista je turek, bulhar, rus a podobne.
Alebo potom druhy extrem, ist do prevereneho auta od dilera, napr. http://www.autoscout24.at/Details.aspx?id=225652109&cd=634928734580000000, ale ta cena je extremna.
Takze uz fakt neviem, kde auto kupit, aby som nebol zase za uplneho debila.

_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Respektive. Povodny plan bol kupit Focus, ale V50 sa mi pacia viac. Potrebujem combi, ale aby bolo co najmensie, s V70 by som mal v meste problem s parkovanim, priatelka detto.
Rodinu nemam, potrebujem kombi, pretoze obcas vozim vela techniky (kameraman/fotograf).
Moj najazd je ~40tisic km rocne. Limit mam 200 tisic, ale asi by sa dal prekrocit pri dobrej ponuke.
Na vybavu si nepotrpim, dolezitejsie je, aby auto nestalo kazde dva mesiace tyzden v servise.
Rodinu nemam, potrebujem kombi, pretoze obcas vozim vela techniky (kameraman/fotograf).
Moj najazd je ~40tisic km rocne. Limit mam 200 tisic, ale asi by sa dal prekrocit pri dobrej ponuke.
Na vybavu si nepotrpim, dolezitejsie je, aby auto nestalo kazde dva mesiace tyzden v servise.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak nevím v jakém českém servisu ti řekli, že to dle VIN neumí zjistit, já asi před půl rokem, co jsem uvažoval o V50 napsal email do Svencaru v Ostravě a dle VIN mi odepsali, kdy to bylo naposeldy v orig. servise, při kolika km a pod... Tehdy tam taky bylo něco podezřelého, tak jsem se na to vykašlal... ale na jaře chci jít do něčeho mnohem novějšího, než v čem jezdím teď a tak špekuluju nad 2 auty a to V50 a Mondeem... uvidím jak se to vyvrbí 

_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé