Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
.
Jak jsem psal cca předevčírem ..... https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php
Včera jsem autíko zkoukl, projel. Chlapík/majitel naprosto vstřícný ochotný milý. Perfektní přístup.
Nevím - zajímá někoho report?
Auto v krásném stavu, koroze naprosto zanedbatelná (spodek aj dutiny ošetřeny), paráda. Podvozek tuhej (což je fajn), skvěle sedí na silnici. Převodovka... při zátěži (akcelerace) je úplně slyšet, jak v automatu ten olej šplíchá, je to prostě hlučné. Automaty neznám, tož neposoudím, zda to právě tak má být. Za ustálené rychlosti už pak ne, to už je dost tiché auto.
Osobně mám dva velké problémy: auto je velmi nízké, kufr je žalostně malý. Jezdívám "nechutnýma terénníma" cestama do lesa dělat dřevo na zimní topení domů (zpátky mnohdy blátem táhnu tunu zátěže). Sám majitel říkal, že s tímhle do lesa teda dost těžko, i on prý na hrbolcích občas spodkem štrejchne. No a kufr: teď máme 570 litrů, tahle V40ka má 413 litrů, je to obrovský rozdíl, velký kufr já (ale na dovolenou hlavně moja manaželka) velmi nutně potřebuju a využívám.
No musím šilhat po něčem jiným, jasná věc. Kucí mějte fajn den
Jak jsem psal cca předevčírem ..... https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php
Včera jsem autíko zkoukl, projel. Chlapík/majitel naprosto vstřícný ochotný milý. Perfektní přístup.
Nevím - zajímá někoho report?
Auto v krásném stavu, koroze naprosto zanedbatelná (spodek aj dutiny ošetřeny), paráda. Podvozek tuhej (což je fajn), skvěle sedí na silnici. Převodovka... při zátěži (akcelerace) je úplně slyšet, jak v automatu ten olej šplíchá, je to prostě hlučné. Automaty neznám, tož neposoudím, zda to právě tak má být. Za ustálené rychlosti už pak ne, to už je dost tiché auto.
Osobně mám dva velké problémy: auto je velmi nízké, kufr je žalostně malý. Jezdívám "nechutnýma terénníma" cestama do lesa dělat dřevo na zimní topení domů (zpátky mnohdy blátem táhnu tunu zátěže). Sám majitel říkal, že s tímhle do lesa teda dost těžko, i on prý na hrbolcích občas spodkem štrejchne. No a kufr: teď máme 570 litrů, tahle V40ka má 413 litrů, je to obrovský rozdíl, velký kufr já (ale na dovolenou hlavně moja manaželka) velmi nutně potřebuju a využívám.
No musím šilhat po něčem jiným, jasná věc. Kucí mějte fajn den
-
Offline
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
T4ka je sportovní, tužší a snížené auto. To není na tahání dřeva z lesa. Kufr se nemůže rovnat Octavii ani náhodou, ale já s V40 odvozil dvě děti i se všemi proprietami. Motor totiž stojí za to.JindraV píše:.
Jak jsem psal cca předevčírem ..... https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php
Včera jsem autíko zkoukl, projel. Chlapík/majitel naprosto vstřícný ochotný milý. Perfektní přístup.
Nevím - zajímá někoho report?
Auto v krásném stavu, koroze naprosto zanedbatelná (spodek aj dutiny ošetřeny), paráda. Podvozek tuhej (což je fajn), skvěle sedí na silnici. Převodovka... při zátěži (akcelerace) je úplně slyšet, jak v automatu ten olej šplíchá, je to prostě hlučné. Automaty neznám, tož neposoudím, zda to právě tak má být. Za ustálené rychlosti už pak ne, to už je dost tiché auto.
Osobně mám dva velké problémy: auto je velmi nízké, kufr je žalostně malý. Jezdívám "nechutnýma terénníma" cestama do lesa dělat dřevo na zimní topení domů (zpátky mnohdy blátem táhnu tunu zátěže). Sám majitel říkal, že s tímhle do lesa teda dost těžko, i on prý na hrbolcích občas spodkem štrejchne. No a kufr: teď máme 570 litrů, tahle V40ka má 413 litrů, je to obrovský rozdíl, velký kufr já (ale na dovolenou hlavně moja manaželka) velmi nutně potřebuju a využívám.
No musím šilhat po něčem jiným, jasná věc. Kucí mějte fajn den
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
éhh, takže špatně od samýho začátku, netušil jsem. naštěstí doufám patřím k těm, kteří se chybama učí. Díííky za infottoommaasseekk píše:T4ka je sportovní, tužší a snížené auto. To není na tahání dřeva z lesa. Kufr se nemůže rovnat Octavii ani náhodou, ale já s V40 odvozil dvě děti i se všemi proprietami. Motor totiž stojí za to.
-
Offline
- Příspěvky: 637
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
S/V40 je pekelně nízká i bez T4. To radši mrkni na V70, tam je kufr extrémní a výška už je v pohodě, případně můžeš sáhnout po "XC" verzi, kde už je světlá výška jak u některých nižších SUVček.JindraV píše:éhh, takže špatně od samýho začátku, netušil jsem. naštěstí doufám patřím k těm, kteří se chybama učí. Díííky za infottoommaasseekk píše:T4ka je sportovní, tužší a snížené auto. To není na tahání dřeva z lesa. Kufr se nemůže rovnat Octavii ani náhodou, ale já s V40 odvozil dvě děti i se všemi proprietami. Motor totiž stojí za to.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 3703
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
fekete píše:Všechny vás zdravím,
potřeboval bych radu. Potřebuji vybrat auto, stěhuji se do Sofie(cca 1200km) a chtěl bych něco, s čím tam dojedu
a tam využíval občas na cestu do práce(cca 7km) a hlavně na víkendové výlety(10-200km). Určitě benzín, nejlépe kombi,
zatím se mi nejvíce zamlouvá V40 1.8 90kW (pro mě dobrý poměr výkon/kvalita/spotřeba) a mám rovnou dva adepty:
1)Na tomto je toho dost uděláno na podvozku, zároveň ale od majitele vím, že potřebuje rozvody(počítám správně okolo 10k?) a má propadlý potah stropnice, podle dokladů to vypadá na Itálii
https://auto.bazos.cz/inzerat/100015390/Prodam-volvo-V40-18-benzin-kombi-rv2000.php
2)Toto má naopak hotové rozvody a spojku, ale bez dokladu, majitel prý vozí auta z Německa a dělalo se to u něj na dílně, je po FL a jsou k němu druhý kola. Majitel mi sdělil, že na tachometru je 230 000(chybí v inzerátu)
https://auto.bazos.cz/inzerat/99560835/Volvo-V40-18-benzin.php
U toho prvního stříbrného mi připadá, že je koroze pod spojnicí blatníku a prahu u L.P. kola, tudíž se bojím, aby nebyla všude.
Jinak oba prodejci souhlasili s kontrolou v mnou vybraném servisu. Nemám totiž koho sebou vzít.
Můj problém je, že nedokážu objektivně zhodnotit opravy a hodnotu obou aut.
Limit mám cca 80k, nejraději bych vzal auto do 60k a 20k nechal na případný servis, klidně si nechám poradit i jiný model.
Bude to moje první auto tak bych se nerad hned spálil.
Předem moc děkuju
Obecně bych ti spíš doporučil poface, už kvuli protikorozní úpravě, je to mnohem lepší než u před face.
A pokud benzín, tak spíše než 1,8, tak 2,0. Bude to lepší jízda a spotřeba bude srovnatelná.
A kolem 50-ti tis Kč bys takové auto určitě sehnal.
_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Nyní: Volvo V50. Bylo: Mazda 6
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravim, jsem Volvem doposud nepolibena, ale je treba vymenit starickou Mazdu za neco, kam se vleze kocarek, rodinka a nakup
Padlo mi do oka toto, jaky mate, prosim, nazor? Na co si dat u Volva pozor? (Dpf, vstriky...?) Diky
https://www.tipcars.com/volvo-v50/kombi/nafta/volvo-v50-1-6d-momentum-serviska-7170420.html

https://www.tipcars.com/volvo-v50/kombi/nafta/volvo-v50-1-6d-momentum-serviska-7170420.html
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pro info, V50 moc veliky kombik neni. Kocarek tam das, k tomu nejakou tasku. Ale sbalit se do toho i s kocarkem na dovolenou chce hodne doma rozmyslet, co fakt mudite s sebou vzit. Pokud chcete velkeho kombika, divejte se po V70 ci XC70.
U V50 bych radil se 1,6 D ci 2,0D vyhnout. Jedna se o relativne problemove motory. A to tehdy, kdyz se o ne nekdo moc nestaral. A to prave u ojetiny nevis.
Pokud V50, tak z nafty jedine 5 valcovou 2,4 D5 ci benziny. Ty jsou spolehlivejsi. 1,6 a 1,8 a 2,0 jsou od Fordu a obcas trpi na pistni krouzky a s tim souvisejici zravost oleje.
Od Volva jsou 5valce 2,4i a 2,5 T5. Ty jsou relativne ok, ale zase vice zerou. Mesto 10-12. Dalka 7,5-10 dle stylu jizdy.
U V50 bych radil se 1,6 D ci 2,0D vyhnout. Jedna se o relativne problemove motory. A to tehdy, kdyz se o ne nekdo moc nestaral. A to prave u ojetiny nevis.
Pokud V50, tak z nafty jedine 5 valcovou 2,4 D5 ci benziny. Ty jsou spolehlivejsi. 1,6 a 1,8 a 2,0 jsou od Fordu a obcas trpi na pistni krouzky a s tim souvisejici zravost oleje.
Od Volva jsou 5valce 2,4i a 2,5 T5. Ty jsou relativne ok, ale zase vice zerou. Mesto 10-12. Dalka 7,5-10 dle stylu jizdy.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 1298
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pod tohle vše se podepisuji a jen doplním, že V50 je oproti větší V70 /XC70 lépe ovladatelná a má tužší podvozek tzn. nehoupe se tolik v zatáčkách.Haben píše:Pro info, V50 moc veliky kombik neni. Kocarek tam das, k tomu nejakou tasku. Ale sbalit se do toho i s kocarkem na dovolenou chce hodne doma rozmyslet, co fakt mudite s sebou vzit. Pokud chcete velkeho kombika, divejte se po V70 ci XC70.
U V50 bych radil se 1,6 D ci 2,0D vyhnout. Jedna se o relativne problemove motory. A to tehdy, kdyz se o ne nekdo moc nestaral. A to prave u ojetiny nevis.
Pokud V50, tak z nafty jedine 5 valcovou 2,4 D5 ci benziny. Ty jsou spolehlivejsi. 1,6 a 1,8 a 2,0 jsou od Fordu a obcas trpi na pistni krouzky a s tim souvisejici zravost oleje.
Od Volva jsou 5valce 2,4i a 2,5 T5. Ty jsou relativne ok, ale zase vice zerou. Mesto 10-12. Dalka 7,5-10 dle stylu jizdy.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak hrozne to nebude. V50 skvele poslouzi i na dovolenou. Pokud k mori neberu paddleboard, musim veci do kufru nahazet, aby mi tam nelitaly. A to nervu veci po strechu. A v zime s lyzema na strese taky bez problemu. Kocarek uz nevozime ale... s golfkama by to slo taky.Haben píše:Pro info, V50 moc veliky kombik neni. Kocarek tam das, k tomu nejakou tasku. Ale sbalit se do toho i s kocarkem na dovolenou chce hodne doma rozmyslet, co fakt mudite s sebou vzit. Pokud chcete velkeho kombika, divejte se po V70 ci XC70.
U V50 bych radil se 1,6 D ci 2,0D vyhnout. Jedna se o relativne problemove motory. A to tehdy, kdyz se o ne nekdo moc nestaral. A to prave u ojetiny nevis.
Pokud V50, tak z nafty jedine 5 valcovou 2,4 D5 ci benziny. Ty jsou spolehlivejsi. 1,6 a 1,8 a 2,0 jsou od Fordu a obcas trpi na pistni krouzky a s tim souvisejici zravost oleje.
Od Volva jsou 5valce 2,4i a 2,5 T5. Ty jsou relativne ok, ale zase vice zerou. Mesto 10-12. Dalka 7,5-10 dle stylu jizdy.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Nyní: Volvo V50. Bylo: Mazda 6
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Super, díky za informace. Velikost je pro nás OK, kocarek mame nastesti uz jen malyHaben píše:Pro info, V50 moc veliky kombik neni. Kocarek tam das, k tomu nejakou tasku. Ale sbalit se do toho i s kocarkem na dovolenou chce hodne doma rozmyslet, co fakt mudite s sebou vzit. Pokud chcete velkeho kombika, divejte se po V70 ci XC70.
U V50 bych radil se 1,6 D ci 2,0D vyhnout. Jedna se o relativne problemove motory. A to tehdy, kdyz se o ne nekdo moc nestaral. A to prave u ojetiny nevis.
Pokud V50, tak z nafty jedine 5 valcovou 2,4 D5 ci benziny. Ty jsou spolehlivejsi. 1,6 a 1,8 a 2,0 jsou od Fordu a obcas trpi na pistni krouzky a s tim souvisejici zravost oleje.
Od Volva jsou 5valce 2,4i a 2,5 T5. Ty jsou relativne ok, ale zase vice zerou. Mesto 10-12. Dalka 7,5-10 dle stylu jizdy.



-
Offline
- Příspěvky: 3703
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tu radu o problémových motorech bych nebral na lehkou váhu.
Co se kouknout do Německa??
Co se kouknout do Německa??
_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zlatý benzín!Deshi píše:Tu radu o problémových motorech bych nebral na lehkou váhu.
Co se kouknout do Německa??
Ale znám i lidi, kteří mají Fordí 1.6D a nemají s nimi problém. Je to o výměnách kapalin a elementu mezi sedačkou a volantem a samozřejmě o štěstí.
Ale pak znám i takové, kteří nemají slušná slova.
Jo, kus od kusu.
Pak však znám i ty, kteří mají volví pětiválce, mávnou rukou nad spotřebou vyšší jak 5/100, ale mají výkon, kultivovanost a klid při údržbě.
Honba za spotřebou není vždy to, co ušetří rodinný rozpočet.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 3703
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Co se spotřeby týče, ted jsem zjistil, že pokud dodržuji předpisy ohledně rychlosti, jsem schopen se i s XC90 D5 dostat na 6l/100km (cesta od Jihlavy do Chrudimi). Je ale pravda, že mě ta jízda moc nebavila 

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Do jakeho servisu Volvo vezete? Maji original diagnostiku Volvo VIDA? Pokud ne, tak toho moc nerozlusti. Ze byly rozvody menene je fajn, ale komplet? Je k tomu doklad?JindraV píše:.
Jak jsem psal cca předevčírem ..... https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php
Včera jsem autíko zkoukl, projel. Chlapík/majitel naprosto vstřícný ochotný milý. Perfektní přístup.
Nevím - zajímá někoho report?
Auto v krásném stavu, koroze naprosto zanedbatelná (spodek aj dutiny ošetřeny), paráda. Podvozek tuhej (což je fajn), skvěle sedí na silnici. Převodovka... při zátěži (akcelerace) je úplně slyšet, jak v automatu ten olej šplíchá, je to prostě hlučné. Automaty neznám, tož neposoudím, zda to právě tak má být. Za ustálené rychlosti už pak ne, to už je dost tiché auto.
Osobně mám dva velké problémy: auto je velmi nízké, kufr je žalostně malý. Jezdívám "nechutnýma terénníma" cestama do lesa dělat dřevo na zimní topení domů (zpátky mnohdy blátem táhnu tunu zátěže). Sám majitel říkal, že s tímhle do lesa teda dost těžko, i on prý na hrbolcích občas spodkem štrejchne. No a kufr: teď máme 570 litrů, tahle V40ka má 413 litrů, je to obrovský rozdíl, velký kufr já (ale na dovolenou hlavně moja manaželka) velmi nutně potřebuju a využívám.
No musím šilhat po něčem jiným, jasná věc. Kucí mějte fajn den
Auto urcite protahnete ve vysokych otackach, jestli nespadne do nouzaku. Zkontrolujte, zda ma originalni DPF.
Original diagnostika vycte i stav DPF
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To jsou ty správné rady, na které je třeba se zaměřit.Haben píše:Do jakeho servisu Volvo vezete? Maji original diagnostiku Volvo VIDA? Pokud ne, tak toho moc nerozlusti. Ze byly rozvody menene je fajn, ale komplet? Je k tomu doklad?JindraV píše:.
Jak jsem psal cca předevčírem ..... https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php
Včera jsem autíko zkoukl, projel. Chlapík/majitel naprosto vstřícný ochotný milý. Perfektní přístup.
Nevím - zajímá někoho report?
Auto v krásném stavu, koroze naprosto zanedbatelná (spodek aj dutiny ošetřeny), paráda. Podvozek tuhej (což je fajn), skvěle sedí na silnici. Převodovka... při zátěži (akcelerace) je úplně slyšet, jak v automatu ten olej šplíchá, je to prostě hlučné. Automaty neznám, tož neposoudím, zda to právě tak má být. Za ustálené rychlosti už pak ne, to už je dost tiché auto.
Osobně mám dva velké problémy: auto je velmi nízké, kufr je žalostně malý. Jezdívám "nechutnýma terénníma" cestama do lesa dělat dřevo na zimní topení domů (zpátky mnohdy blátem táhnu tunu zátěže). Sám majitel říkal, že s tímhle do lesa teda dost těžko, i on prý na hrbolcích občas spodkem štrejchne. No a kufr: teď máme 570 litrů, tahle V40ka má 413 litrů, je to obrovský rozdíl, velký kufr já (ale na dovolenou hlavně moja manaželka) velmi nutně potřebuju a využívám.
No musím šilhat po něčem jiným, jasná věc. Kucí mějte fajn den
Auto urcite protahnete ve vysokych otackach, jestli nespadne do nouzaku. Zkontrolujte, zda ma originalni DPF.
Original diagnostika vycte i stav DPF
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Nyní: Volvo V50. Bylo: Mazda 6
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Měli bychom jet za panem Truksou do AMBO
Rozvody vylepili do servisky, asi je delali tady primo sami po dovozu auta z IT. Jinak jsem koukala, ze podle origo spz by snad mel jit vuz v IT dohledat a zkontrolovat aspoň kilometry na technicke. Zaznamy v servisce jsou, tak snad se k motoru chovali aspoň relativne dobře, je tam jen jeden "vypadek" a to ze chybi zaznam o servise mezi 109 a 164 km, tak nevim, jestli se jednou na vymenu vysr...takovou dobu. Jinak jsou záznamy vymeny kapalin vesmes po 20 tis.
Jestli jsou rozvody komplet (myslite asi vodni pumpu atd.? - jsem precejen prosta neznala zena
), tak to nevim, zjistime. Jak pozname origo dpf netusim - snad v AMBO pomůžou
Diky moc vsem. Jestli se nam nebude zdat ok, mrkneme asi ještě na VW Golf nebo pak teda do dojčlandu, ale Mazda potřebuje akutne par oprav a uz se nam do toho nechce vrazet, takze vymena za jiné auto celkem specha.

Jestli jsou rozvody komplet (myslite asi vodni pumpu atd.? - jsem precejen prosta neznala zena


-
Offline
- Příspěvky: 1298
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Naftové motory 1,6D, 2,0D nebo novější D2 jsou od PSA (Peugeot, Citroen) a s Fordem mají společné jen to, že je taky kupoval a dával podobně jako Volvo nebo Mazda do svých aut.ttoommaasseekk píše:..., kteří mají Fordí 1.6D
Jinak souhlasím s tím, že problémy mají ty motory se zanedbávanou údržbou.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pokud jedes s autem do AMBO, je to ok. Origo diagnostiku maji, Volva znaji. Vyber servisu chvalim. Kdyz tak se tam servisaku zeptej, co na tu motorizaci rikaji a kde vidi nejvetsi rizika
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Nyní: Volvo V50. Bylo: Mazda 6
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak motorizaci samozrejme nechvalili, ale pry asi lepsi nez 2.0. Mnoo a po kontrole, diagnostice a projeti jsme byli asi vsichni trochu prekvapeni (vcetne servisaku
), pac se jim auto libilo a pry by nemeli strach do nej jit. Vypada zachovale, jede jak ma, vypada, ze neni stocene.. Jedine takove zasadnejsi, tak trocha sazi ve vyfuku, tedy dpf neni asi v top kondici, i kdyz na diagnostice byl relativne ok.

-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak mas aspon zpetnou vazbu. Pokud jsou saze ve vyfuku, tak bych to vzal jeste pred nakupem na STK na mereni emisi a sdelil, ze to chci koupit, ze ve vyfuku jsou saze, at to premeri, zda jsou pro tuto motorizaci hodnoty v norme. A pak bych se rozhodl.
A fakt bych to udelal. Predstava, ze koupim a pri prvni STK+ME me vylijou, ze to nesplnuje emisni normy = drahe reseni problemu.
A fakt bych to udelal. Predstava, ze koupim a pri prvni STK+ME me vylijou, ze to nesplnuje emisni normy = drahe reseni problemu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 1781
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horne Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Michl píše: Naftové motory 1,6D, 2,0D nebo novější D2 jsou od PSA (Peugeot, Citroen) a s Fordem mají společné jen to, že je taky kupoval a dával podobně jako Volvo nebo Mazda do svých aut.
hmmm myslim ze sa mylis...
V UK sa spolupraca na vyvoji tychto motorov dost preberala v mediach a myslim ze aj lokalizacie fabrik kde sa tieto motory kompletizovali ta rychlo presvedci ze su to bez diskusie Ford/PSA motory...
ps: ujo Google https://www.reliableplant.com/Read/26792/Ford-Citroen-diesel-engines
a tetu Wiki...
Tusim tato fabrika (mimo inych) ich mala na svedomi https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Dagenham
ps2: https://en.wikipedia.org/wiki/PSA_HDi_engine
-
Offline
- Příspěvky: 386
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj lidi,
tak nám doma vznikla potřeba trošku rozšířit vozový park. Hledám něco do cca 200tis, rozmného. V50 jsem už jednu měl ( bohužel 2,0D, jednu z prvních ). žena teď má C30 MY12 v benzínu , takže úplný opak.
narazil jsem na tuto V50. Inzeroval to borec na FB, byli jsme v kontaktu. Za poslední měsíc s tím šel dolů myslím ze 195tis ... znáte, viděli jste jej někdo? Přijde mi to jako slušná nabídka...
https://auto.bazos.cz/inzerat/101596808/Volvo-V50-D5-132kw-Manual.php?fbclid=IwAR3uL9OGSrfY-6RMtuzk_-TEGGD111VHViyXs-KqtgFIyEOqf07GCcPwOtc
tak nám doma vznikla potřeba trošku rozšířit vozový park. Hledám něco do cca 200tis, rozmného. V50 jsem už jednu měl ( bohužel 2,0D, jednu z prvních ). žena teď má C30 MY12 v benzínu , takže úplný opak.
narazil jsem na tuto V50. Inzeroval to borec na FB, byli jsme v kontaktu. Za poslední měsíc s tím šel dolů myslím ze 195tis ... znáte, viděli jste jej někdo? Přijde mi to jako slušná nabídka...
https://auto.bazos.cz/inzerat/101596808/Volvo-V50-D5-132kw-Manual.php?fbclid=IwAR3uL9OGSrfY-6RMtuzk_-TEGGD111VHViyXs-KqtgFIyEOqf07GCcPwOtc
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: s40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj,
chtěl bych koupit volvo v50. Mohl bych vás poprosit o názor(zkušenosti) na tenhle vůz? Hlavně co se týká převodovky a motoru?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/18219483?goFrom=list
díky
Michal
chtěl bych koupit volvo v50. Mohl bych vás poprosit o názor(zkušenosti) na tenhle vůz? Hlavně co se týká převodovky a motoru?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/18219483?goFrom=list
díky
Michal
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Motor ok, prevodovka proc ne. Vypada dobre. Za me podezrele nizka cena, az moc.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 386
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Taky se mi to zda podezrele. Zvlast v porovnani s mym postem hned o jedno vys.
Motor super, prevodovka nevim, jaky tu je automat ale asi taky, proc ne. Jinak V50 je takovy soldni vstup do Volva
Motor super, prevodovka nevim, jaky tu je automat ale asi taky, proc ne. Jinak V50 je takovy soldni vstup do Volva

_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé