Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3336
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mám 196 cm, nohy jak Caroline Arthur a nedělá mi problém jezdit ani s Fábií
že by dělaly 4 cm takový rozdíl? další věc je váha.
Nerad bych kazil Váš vytyčený cíl v podobě koupě bazarového auta v ČR, ale co se podívat i za hranice
a rozšířit tak možnosti i o jiné Volvo modely? vyšlo by to levněji, nabídka bude větší.
Pokud se syn nevejde do S,V40/50, tak koukat po S,V70/80. Nájezd je jen jeden údaj. Jestli to byla
firemní kára o kterou se dělilo 2-5 řidičů, každej s tim jezdil jako prase, točili to za studena jako
je absolutním standartem u valné většiny služebáků, tak si novějším vozem s nižším nájezdem stejně
nepomůžete a ve finále bude lepší opečovávaný kousek od Volvisty, klidně 10 let starý a s nájezdem
200 000km, určitě bude v lepšim stavu než to, o co jsem se roky staral a vídal móresy českých
řidičů, když řiděj něco, co jim neřiká pane.....
že by dělaly 4 cm takový rozdíl? další věc je váha.
Nerad bych kazil Váš vytyčený cíl v podobě koupě bazarového auta v ČR, ale co se podívat i za hranice
a rozšířit tak možnosti i o jiné Volvo modely? vyšlo by to levněji, nabídka bude větší.
Pokud se syn nevejde do S,V40/50, tak koukat po S,V70/80. Nájezd je jen jeden údaj. Jestli to byla
firemní kára o kterou se dělilo 2-5 řidičů, každej s tim jezdil jako prase, točili to za studena jako
je absolutním standartem u valné většiny služebáků, tak si novějším vozem s nižším nájezdem stejně
nepomůžete a ve finále bude lepší opečovávaný kousek od Volvisty, klidně 10 let starý a s nájezdem
200 000km, určitě bude v lepšim stavu než to, o co jsem se roky staral a vídal móresy českých
řidičů, když řiděj něco, co jim neřiká pane.....
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 14 zář 2018 13:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: chci koupit volvo
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Kam za hranice, a jaký typ pro vysokého? Ano je tlustý. Má skoro 150 kg. Je zkrátka mohutný.
-
Offline
- Příspěvky: 3336
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ostatní členové Volvo fora Vás odkažou na mobile.de a poradí, ať jedete do Německa. Já radím Švýcarsko,
http://www.autoscout24.ch a ušetřit případně na DPH (prodej mezi soukromými osobami není zatížen DPH) a clu
(clo je o morálu řidiče - často se projíždí brána na hranicích dál přes Německo do ČR, dokument z celnice není
na české evidenčce potřebný). Více v SZ
http://www.autoscout24.ch a ušetřit případně na DPH (prodej mezi soukromými osobami není zatížen DPH) a clu
(clo je o morálu řidiče - často se projíždí brána na hranicích dál přes Německo do ČR, dokument z celnice není
na české evidenčce potřebný). Více v SZ
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3336
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
mě s těma 2 metrama a 150kg prostě stejně vychází jen a pouze XC 90 (nastupování, vyšší střecha) - nebojte se starších ročníků a využijte případných nabídek od zdejších členů,
jejichž vozy jsou pod "drobnohledem". Ve finalé věřím daleko lepší řešení než Vámi prezentované inzeráty
jejichž vozy jsou pod "drobnohledem". Ve finalé věřím daleko lepší řešení než Vámi prezentované inzeráty
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím volvisti.
S drahou polovičkou si budeme pořizovat první auto. Oba to máme do práce cca 250 metrů, tak jsme do teď pohybovadlo nepotřebovali. Budeme ale stavět nějaké to přístřeší, tak jsme začali pokukovat za mě to musí být volvo. Vzhledem k tomu, že veškeré finance budou směřovány ke stavbě, chtěli jsme něco levnějšího, ale aby to i trochu vypadalo a tak padla volba na V50. Dilema ovšem přichází s motorizací. K novému bydlu (až ho dáme za pár let dohromady) to bude cca 3 km. Auto bychom v současnosti využívali na popojíždění do stavebnin a sem tam nějaké to tahání na káře + výletování. Benzínových variací není v ojetinách velký výběr a jsou cenově o nějaký kousek výše než diesly. Takové ty poučky, že na krátké vzdálenosti jedině benzín jsem si načetl. Na druhou stranu, když si vedle sebe postavím V50 po faceliftu 1.6D DRIVe a 1.8 benzín, je tam už slušná cenová propast, do které se už nějaká ta výměna DPF vejde.
Celkově v této situaci dost plavu a to i z toho důvodu, že jsem žádné auto nikdy neměl a rozhodně nejsem z oboru.
Budu rád za jakýkoliv konstruktivní názor a radu.
Díky !!
S drahou polovičkou si budeme pořizovat první auto. Oba to máme do práce cca 250 metrů, tak jsme do teď pohybovadlo nepotřebovali. Budeme ale stavět nějaké to přístřeší, tak jsme začali pokukovat za mě to musí být volvo. Vzhledem k tomu, že veškeré finance budou směřovány ke stavbě, chtěli jsme něco levnějšího, ale aby to i trochu vypadalo a tak padla volba na V50. Dilema ovšem přichází s motorizací. K novému bydlu (až ho dáme za pár let dohromady) to bude cca 3 km. Auto bychom v současnosti využívali na popojíždění do stavebnin a sem tam nějaké to tahání na káře + výletování. Benzínových variací není v ojetinách velký výběr a jsou cenově o nějaký kousek výše než diesly. Takové ty poučky, že na krátké vzdálenosti jedině benzín jsem si načetl. Na druhou stranu, když si vedle sebe postavím V50 po faceliftu 1.6D DRIVe a 1.8 benzín, je tam už slušná cenová propast, do které se už nějaká ta výměna DPF vejde.
Celkově v této situaci dost plavu a to i z toho důvodu, že jsem žádné auto nikdy neměl a rozhodně nejsem z oboru.
Budu rád za jakýkoliv konstruktivní názor a radu.
Díky !!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13295
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Viděl bych to spíše na V70I v tdi nebo 2,4 benzín bez turba. V50 v naftě tímhle provozem zabiješ, několikrát za sebou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Děkuji.
Určitě jsme se již dohodli na V50ce. V70tku nechceme z designových důvodů. Jak jsem psal, nejsem odborník, ale opravdu myslíte že na to camrání bude lepší turbodiesel nebo 2.4-litr ? Nemluvě o tom, že mi pěkně napálí povinné ručení.
Určitě jsme se již dohodli na V50ce. V70tku nechceme z designových důvodů. Jak jsem psal, nejsem odborník, ale opravdu myslíte že na to camrání bude lepší turbodiesel nebo 2.4-litr ? Nemluvě o tom, že mi pěkně napálí povinné ručení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13295
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Spíše jde o spolehlivost. Když už tedy V50 tak určitě benzín, bez turba. Nebo budeš nešťastný.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já jen, že pokud chcete Volvo jako pracanta na převážení věcí ze stavebnin, tak bacha, V50 toho moc nepobere. Oproti V70 tak polovinu.
Já osobně bych se na Volvo vykašlal a pro účely stavby bych si koupil nějaké Berlingo, či budete-li převážet bordel, tak menší dodávku s odděleným nákladovým prostorem či pick-up.
Jinak fakt se na 1,6D, 2,0D či D5 vykašlete a kupte atmosférický motor. Klidně 1,6 či 1,8, více bych, pokud trváte na V50 neřešil. U V70 ideálně 2,4i, klidně 103 kw. Není to jen o DPF, ale i o tom, že motor bude jezdit furt studený, baterie bude mít také problémy s dobíjením, budou se Vám usazovat spaliny, neb to nikdy neprotáhnete. Pokud chcete naftu, kupte starou V70 I s 2,5 D (nebo-li tdi z Audi).
Pokud opravdu na V50 trváte, tak s 1,6 či 1,8 ji kolem 100 tkč koupíte. A pokud je to na Vás moc peněz, tak kupte něco úplně jiného. Vzít to nejlevnější od dané značky, co je na trhu, znamená, že to bude chtít investice. Přeci na pohádky a zázraky nevěříte. Proč by někdo prodával auto bez investic či s malýma investicema za míň, než může dostat.
Já osobně bych se na Volvo vykašlal a pro účely stavby bych si koupil nějaké Berlingo, či budete-li převážet bordel, tak menší dodávku s odděleným nákladovým prostorem či pick-up.
Jinak fakt se na 1,6D, 2,0D či D5 vykašlete a kupte atmosférický motor. Klidně 1,6 či 1,8, více bych, pokud trváte na V50 neřešil. U V70 ideálně 2,4i, klidně 103 kw. Není to jen o DPF, ale i o tom, že motor bude jezdit furt studený, baterie bude mít také problémy s dobíjením, budou se Vám usazovat spaliny, neb to nikdy neprotáhnete. Pokud chcete naftu, kupte starou V70 I s 2,5 D (nebo-li tdi z Audi).
Pokud opravdu na V50 trváte, tak s 1,6 či 1,8 ji kolem 100 tkč koupíte. A pokud je to na Vás moc peněz, tak kupte něco úplně jiného. Vzít to nejlevnější od dané značky, co je na trhu, znamená, že to bude chtít investice. Přeci na pohádky a zázraky nevěříte. Proč by někdo prodával auto bez investic či s malýma investicema za míň, než může dostat.
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Děkuji.
Za auto budeme pořizovat káru, takže objem zavazadlového prostoru zas tolik roli nehraje. Chtěl jsem kombíka aby se alespoň trochu něco do kufru vešlo. Vím ,že je V50 menší. Limit jsem si dal 130 000Kč, ale sehnat faceliftovanou benzínovou verzi je problém. Argument, že motor bude jezdit pořád studený jsem už několikrát četl, ale pořád nevím, proč to malému dieselu vadí, ale velkému benzínu ne.
Jinak děkuju moc za věcné rady . Původně jsem přemýšlel o 1.8i (a třeba i +LPG), ale když jsem viděl ten rozdíl v nabídce, přišel jsem s tímto dotazem. 1.6i benzín v ČR v nabídce kolem 200 000 najeto pouze jedna a chce za ni 190 000. 1.8i žádná. 1.6D 20x
Za auto budeme pořizovat káru, takže objem zavazadlového prostoru zas tolik roli nehraje. Chtěl jsem kombíka aby se alespoň trochu něco do kufru vešlo. Vím ,že je V50 menší. Limit jsem si dal 130 000Kč, ale sehnat faceliftovanou benzínovou verzi je problém. Argument, že motor bude jezdit pořád studený jsem už několikrát četl, ale pořád nevím, proč to malému dieselu vadí, ale velkému benzínu ne.
Jinak děkuju moc za věcné rady . Původně jsem přemýšlel o 1.8i (a třeba i +LPG), ale když jsem viděl ten rozdíl v nabídce, přišel jsem s tímto dotazem. 1.6i benzín v ČR v nabídce kolem 200 000 najeto pouze jedna a chce za ni 190 000. 1.8i žádná. 1.6D 20x
-
Offline
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jedna opečovávaná V50 D2/84 kW Summum barva Titanium Grey MY2011 bez tažného bude časem (pokud na to moc nespěcháte) na prodej. D2 už je upravený dieselový 8-ventil, ktetý tolik už netrpí a dával se do Volva v letech 2010 až 2015.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dobrý den.
Což o to, nejdříve musím zjistit, zda je to pro mě vůbec vhodná motorizace. Podle předchozích argumentů to zatím nevypadá. Jinak auto bych rád pořídil cca do března. Jinak máte opravdu pěkný kousek. Sice nemám rád kožená sedadla, ale to už se dá nějak přežít.
Což o to, nejdříve musím zjistit, zda je to pro mě vůbec vhodná motorizace. Podle předchozích argumentů to zatím nevypadá. Jinak auto bych rád pořídil cca do března. Jinak máte opravdu pěkný kousek. Sice nemám rád kožená sedadla, ale to už se dá nějak přežít.
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na facelift kašli, jen to prodražuje auto. Co navíc facelift má, tak akorát BT telefon. Ale za to to nestojí. A jinak proč studený motor vadí malému dieselu a ne velkoobjemovému benzínu... No tak to řečeno nebylo. Provoz se studeným motorem vadí jak dieslu tak benzínu stejně. Jen u benzínu mu to bude vadit třeba třetinový čas jak u dieslu. A o tom to je. Ono za 3 km se neohřeje ani benzín - no v létě ano. V zimě ani náhodou.
-
Offline
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
FL toho má určitě víc. U pracanta je to jedno, ale pokud chceš auto i na zábavu, tak bych šel určitě po nejnovějším kousku. S tvým cenovým limitem by ses měl vejít i do většiny FL.Haben píše:Co navíc facelift má, tak akorát BT telefon. Ale za to to nestojí.
P.S. Kožené sedačky ve V50 patří k těm lepším u Volva i u jiných značek a nedám na ně dopustit.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Do většiny bohužel jen dieselů. Jak jsem psal, benzín bude trochu oříšek.
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak jsem si vyhlídnul jednu V50 1.8i+LPG v Třebíči. Během 1 dne byla pryč, ani mi nestihli reagovat na nedělní mail. :-/
-
Offline
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No jo, je to boj, sehnat slušný vůz.
Ten kdo má V50 se slušnou motorizací, ten se jí zbavuje jen velmi nerad.
Na druhou stranu, kdo hledá, najde.
Když tě hledání omrzí, sáhneš po 1.6D a budeš rád, že máš auto.
Jen si neber holotu, výbava dělá radost.
Ten kdo má V50 se slušnou motorizací, ten se jí zbavuje jen velmi nerad.
Na druhou stranu, kdo hledá, najde.
Když tě hledání omrzí, sáhneš po 1.6D a budeš rád, že máš auto.
Jen si neber holotu, výbava dělá radost.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Přesně tak.ttoommaasseekk píše:No jo, je to boj, sehnat slušný vůz.
Ten kdo má V50 se slušnou motorizací, ten se jí zbavuje jen velmi nerad.
Na druhou stranu, kdo hledá, najde.
Když tě hledání omrzí, sáhneš po 1.6D a budeš rád, že máš auto.
Jen si neber holotu, výbava dělá radost.
I 1.6 diesel, když se o něj budeš starat, tak ti službu udělá solidní. Má krásnou spotřebu a lenoch to není. Jezdí jich mraky a když se něco podělá tak to za pár kaček vyměníš, vždyť i motor je spotřební zboží.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Když už bych kupoval P1, tak zrovna kůži bych tady dal přednost. Tu tragédii, co předvedli s tou eko-bio-euro-koženkou, to je mizérie. Připouštím, že 5 let / 200tkm vydrží -- to bylo zadání a ekonomicky to nemá dál smysl jakkoli vylepšovat.Andayon píše:... Sice nemám rád kožená sedadla, ale to už se dá nějak přežít.
Avšak když sháníš auto za zenitem, které případně jezdilo v Itálii (horko) nebo má jen vysezenou sedačku (velký zadek předchozího majitele), tak ta koženka už bývá komplet KO. A tu je odolná kůže velkou výhodou. Opět ti zúží okruh aut na výběr, navíc k tomu pak budeš hledat i výhřev - no začarovaný kruh.
Osobně: kdybych hledal takového "dělníka", vybral bych si P2 V70 v nějaké úsporné naftě (2,5D nebo první D5).
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No vzhledem k tomu, že jste mi tu doporučili už všechny motorizace a já předpokládám spíše to kratší ježdění, vydám se asi cestou 1.8i bez faceliftu a nechám si ji dovézt z Němec. 2,5D by byl už asi moc. Z povinného ručení bych se asi nepo, ale nějakou korunu navíc by to určo stálo. Vyloženě pracanta kupovat nebudu. Normální auto pro mladý pár + příští rok se snad zadaří i jeden Cipísek. S tím, že budeme stavět, takže sem tam budu něco muset přivést na káře - na kouli. Budu s tím dojíždět z bytu na stavbu asi 3km, do práce chodím pěšky. Na 1.6D jsem četl hejty na internetu, ale můj názor je ten, že Češi jsou slyšet jenom když nadávají, ne když chválí, takže vyloženě každý kus 1.6D špatný nebude. Na druhou stranu, z nějakého důvodu je těch 1.6D v bazarech více za nižší ceny.
No jelikož o tom vím prd, tak mám v hlavě pěknej hokej
Rozhodl jsem se, že jsem ochoten obětovat facelift. Tak to udělám takto a dotaz z jednoduším.
V50 1.8i nebo 1.6D? Dejte prosím pádné argumenty a fakta a já se podle toho rozhodnu - moje fakta jsem uvedl výše
Řekněme:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/17844641?goFrom=list
nebo
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-V-50-Kombi-1.8-Momentum/vhc:car,srt:price,sro:desc,ms1:25100_33_,frn:2004,prx:4000,ful:lpg!petrol!ethanol/pg:vipcar/269374588.html
No jelikož o tom vím prd, tak mám v hlavě pěknej hokej
Rozhodl jsem se, že jsem ochoten obětovat facelift. Tak to udělám takto a dotaz z jednoduším.
V50 1.8i nebo 1.6D? Dejte prosím pádné argumenty a fakta a já se podle toho rozhodnu - moje fakta jsem uvedl výše
Řekněme:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/17844641?goFrom=list
nebo
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-V-50-Kombi-1.8-Momentum/vhc:car,srt:price,sro:desc,ms1:25100_33_,frn:2004,prx:4000,ful:lpg!petrol!ethanol/pg:vipcar/269374588.html
Naposledy upravil(a) Andayon dne 08 led 2019 10:10, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nevím jak 1.6D snáší krátké trasy.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To já také ne, proto se tu ptám a proto z vybírám z menších motorů.imrija píše:Nevím jak 1.6D snáší krátké trasy.
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
1,8i ti bude po městě jezdit za 10, 1,6d za 7-8. Rozdíl se zdá být velký, ale 3 km poskoky fakt jakýkoli diesel utrápíš. 1,6D měl třeba PinďBC, spokojený, ale on s tím jezdil denně alespoň 20 km tam a to samé zpět. 1,6D na tvůj styl opravdu neber, co půjde do háje, bdue po měsíci DPF, který se ti ucpe, prostě ho nikde nevypálíš. Více s dočteš o těchto motorech zde na fóru.
1,8i není žádný dravec, ale na městské skákání v pohodě. Co na něm zkontrolovat jsou myslím pístní kroužky, které mohou zazlobit, jinak ok.
Pokud za rok plánujete dítě a nechceš V50 měnit za větší, tak fakt popřemýšlej nad V70. Jako do kufru V50 kočárek složíš, ale už tam budeš manévrovat s korbičkou a kam dáš případné tašky, či boby pro dítě, odrážedlo... Do V70 dáš na jednu stanu kufru kočár, na druhou boudičku a na kočár dáš ještě boby, před boudičku tašky... ber to jako rady osoby, která kvůli dítěti v rodině koupila první auto a hned vybrala V70 I, pak náhrada za V70 II. Teď jsme V70 prodali, protože služební Octa liftback i pro soukromé účely, žena jezdí C30. C30 super pro nákupy, krásně se vlezou 3 basy piv vedle sebe, do konce jsme dali i 4 lyže, 4 přeskáče a 4 helmy a jeli na půl dne lyžovat
Ale teď pojedeme na týden s vlastní stravou lyžovat do Itálie a vážně nevím, jak do do Octy liftbacku narvu. Asi budu muset na lyže rakev a já nic na střeše nesnáším...
Takže pokud plánuješ za rok rodinu, kup už teď rodinné auto, jinak budeš investovat do V50 a pak budeš po roce auto prodávat a rvát si vlasy, kolik jsi do toho vytekl, prodáš za pár korun a pak vytečeš do nového kombíku.
1,8i není žádný dravec, ale na městské skákání v pohodě. Co na něm zkontrolovat jsou myslím pístní kroužky, které mohou zazlobit, jinak ok.
Pokud za rok plánujete dítě a nechceš V50 měnit za větší, tak fakt popřemýšlej nad V70. Jako do kufru V50 kočárek složíš, ale už tam budeš manévrovat s korbičkou a kam dáš případné tašky, či boby pro dítě, odrážedlo... Do V70 dáš na jednu stanu kufru kočár, na druhou boudičku a na kočár dáš ještě boby, před boudičku tašky... ber to jako rady osoby, která kvůli dítěti v rodině koupila první auto a hned vybrala V70 I, pak náhrada za V70 II. Teď jsme V70 prodali, protože služební Octa liftback i pro soukromé účely, žena jezdí C30. C30 super pro nákupy, krásně se vlezou 3 basy piv vedle sebe, do konce jsme dali i 4 lyže, 4 přeskáče a 4 helmy a jeli na půl dne lyžovat
Ale teď pojedeme na týden s vlastní stravou lyžovat do Itálie a vážně nevím, jak do do Octy liftbacku narvu. Asi budu muset na lyže rakev a já nic na střeše nesnáším...
Takže pokud plánuješ za rok rodinu, kup už teď rodinné auto, jinak budeš investovat do V50 a pak budeš po roce auto prodávat a rvát si vlasy, kolik jsi do toho vytekl, prodáš za pár korun a pak vytečeš do nového kombíku.
-
Offline
- Příspěvky: 2469
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Za mě 1.8i. Sice to chlemtá olej, ale to se za nějakých 20-24k nechá zgenerálkovat a máš vyřešený a celkem svižný auto. U 1.6D budeš trnout co se zase pos... Od egru, turba, DPF, vstřiků...
To Michl: Co je na face zas o tolik lepšího? Snad jen ty větší kapsy ve dveřích a to audio, nic mě jinak nenapadá...
To Michl: Co je na face zas o tolik lepšího? Snad jen ty větší kapsy ve dveřích a to audio, nic mě jinak nenapadá...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
k postovaným autům, chválím xenony - ty svítí suprově, když máš čistou čočku. Halogeny jsou dle informací bludičky. Z uvedených jednoznačně 1,8i- ušetříš 20 CZK pro případný servis či pokrytí rozdílů ve spotřebě.
Jinak ty sedačky jsou ta prokletá ekokůže, která se roztrhá či už bude roztrhaná. Pak jedině přečalounit. Takže volit buď čistou látku nebo kůži s výhřevem.
Jinak ty sedačky jsou ta prokletá ekokůže, která se roztrhá či už bude roztrhaná. Pak jedině přečalounit. Takže volit buď čistou látku nebo kůži s výhřevem.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé