Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Karolína
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: chci koupit volvo

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Karolína »

Tak jsme při vybírání Volva dopadli velmi špatně. Syn se do žádného typu pořádně nevešel.....
Děkuji za názory.
Karolína

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Jaké rozměry má syn?
Karolína píše:Tak jsme při vybírání Volva dopadli velmi špatně. Syn se do žádného typu pořádně nevešel.....
Děkuji za názory.
Karolína
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Karolína
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: chci koupit volvo

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Karolína »

Má 2 metry, dlouhé a silné nohy. Včera jsme zkoušeli většinu typů Volvo, pak jsme na Spořilově zkoušeli Nissan Qashqai, Mitsubishi Asx,Ford C-MAX, S Max,. Jedině kam se vešel byl Superb. A to asi nechceme.

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Sup není špatný vůz, pakliže je ve správné konfiguraci.

Zkoušeli jste samé malé vozy, vyjma S Maxu.
Karolína píše:Má 2 metry, dlouhé a silné nohy. Včera jsme zkoušeli většinu typů Volvo, pak jsme na Spořilově zkoušeli Nissan Qashqai, Mitsubishi Asx,Ford C-MAX, S Max,. Jedině kam se vešel byl Superb. A to asi nechceme.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3176
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Mám 196 cm, nohy jak :D Caroline Arthur :D a nedělá mi problém jezdit ani s Fábií :unknown:
že by dělaly 4 cm takový rozdíl? další věc je váha.

Nerad bych kazil Váš vytyčený cíl v podobě koupě bazarového auta v ČR, ale co se podívat i za hranice
a rozšířit tak možnosti i o jiné Volvo modely? vyšlo by to levněji, nabídka bude větší.
Pokud se syn nevejde do S,V40/50, tak koukat po S,V70/80. Nájezd je jen jeden údaj. Jestli to byla
firemní kára o kterou se dělilo 2-5 řidičů, každej s tim jezdil jako prase, točili to za studena jako
je absolutním standartem u valné většiny služebáků, tak si novějším vozem s nižším nájezdem stejně
nepomůžete a ve finále bude lepší opečovávaný kousek od Volvisty, klidně 10 let starý a s nájezdem
200 000km, určitě bude v lepšim stavu než to, o co jsem se roky staral a vídal móresy českých
řidičů, když řiděj něco, co jim neřiká pane.....
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 14 zář 2018 13:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Karolína
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: chci koupit volvo

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Karolína »

Kam za hranice, a jaký typ pro vysokého? Ano je tlustý. Má skoro 150 kg. Je zkrátka mohutný.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3176
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Ostatní členové Volvo fora Vás odkažou na mobile.de a poradí, ať jedete do Německa. Já radím Švýcarsko,
http://www.autoscout24.ch a ušetřit případně na DPH (prodej mezi soukromými osobami není zatížen DPH) a clu
(clo je o morálu řidiče - často se projíždí brána na hranicích dál přes Německo do ČR, dokument z celnice není
na české evidenčce potřebný). Více v SZ
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3176
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

mě s těma 2 metrama a 150kg prostě stejně vychází jen a pouze XC 90 (nastupování, vyšší střecha) - nebojte se starších ročníků a využijte případných nabídek od zdejších členů,
jejichž vozy jsou pod "drobnohledem". Ve finalé věřím daleko lepší řešení než Vámi prezentované inzeráty
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Andayon
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Andayon »

Zdravím volvisti.
S drahou polovičkou si budeme pořizovat první auto. Oba to máme do práce cca 250 metrů, tak jsme do teď pohybovadlo nepotřebovali. Budeme ale stavět nějaké to přístřeší, tak jsme začali pokukovat za mě to musí být volvo. Vzhledem k tomu, že veškeré finance budou směřovány ke stavbě, chtěli jsme něco levnějšího, ale aby to i trochu vypadalo a tak padla volba na V50. Dilema ovšem přichází s motorizací. K novému bydlu (až ho dáme za pár let dohromady) to bude cca 3 km. Auto bychom v současnosti využívali na popojíždění do stavebnin a sem tam nějaké to tahání na káře + výletování. Benzínových variací není v ojetinách velký výběr a jsou cenově o nějaký kousek výše než diesly. Takové ty poučky, že na krátké vzdálenosti jedině benzín jsem si načetl. Na druhou stranu, když si vedle sebe postavím V50 po faceliftu 1.6D DRIVe a 1.8 benzín, je tam už slušná cenová propast, do které se už nějaká ta výměna DPF vejde.
Celkově v této situaci dost plavu a to i z toho důvodu, že jsem žádné auto nikdy neměl a rozhodně nejsem z oboru.
Budu rád za jakýkoliv konstruktivní názor a radu.
Díky !!

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12858
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od raolsa »

Viděl bych to spíše na V70I v tdi nebo 2,4 benzín bez turba. V50 v naftě tímhle provozem zabiješ, několikrát za sebou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Andayon
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Andayon »

Děkuji.
Určitě jsme se již dohodli na V50ce. V70tku nechceme z designových důvodů. Jak jsem psal, nejsem odborník, ale opravdu myslíte že na to camrání bude lepší turbodiesel nebo 2.4-litr ? Nemluvě o tom, že mi pěkně napálí povinné ručení.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12858
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od raolsa »

Spíše jde o spolehlivost. Když už tedy V50 tak určitě benzín, bez turba. Nebo budeš nešťastný.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5878
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Já jen, že pokud chcete Volvo jako pracanta na převážení věcí ze stavebnin, tak bacha, V50 toho moc nepobere. Oproti V70 tak polovinu.
Já osobně bych se na Volvo vykašlal a pro účely stavby bych si koupil nějaké Berlingo, či budete-li převážet bordel, tak menší dodávku s odděleným nákladovým prostorem či pick-up.
Jinak fakt se na 1,6D, 2,0D či D5 vykašlete a kupte atmosférický motor. Klidně 1,6 či 1,8, více bych, pokud trváte na V50 neřešil. U V70 ideálně 2,4i, klidně 103 kw. Není to jen o DPF, ale i o tom, že motor bude jezdit furt studený, baterie bude mít také problémy s dobíjením, budou se Vám usazovat spaliny, neb to nikdy neprotáhnete. Pokud chcete naftu, kupte starou V70 I s 2,5 D (nebo-li tdi z Audi).

Pokud opravdu na V50 trváte, tak s 1,6 či 1,8 ji kolem 100 tkč koupíte. A pokud je to na Vás moc peněz, tak kupte něco úplně jiného. Vzít to nejlevnější od dané značky, co je na trhu, znamená, že to bude chtít investice. Přeci na pohádky a zázraky nevěříte. Proč by někdo prodával auto bez investic či s malýma investicema za míň, než může dostat.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Andayon
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Andayon »

Děkuji.
Za auto budeme pořizovat káru, takže objem zavazadlového prostoru zas tolik roli nehraje. Chtěl jsem kombíka aby se alespoň trochu něco do kufru vešlo. Vím ,že je V50 menší. Limit jsem si dal 130 000Kč, ale sehnat faceliftovanou benzínovou verzi je problém. Argument, že motor bude jezdit pořád studený jsem už několikrát četl, ale pořád nevím, proč to malému dieselu vadí, ale velkému benzínu ne.
Jinak děkuju moc za věcné rady :). Původně jsem přemýšlel o 1.8i (a třeba i +LPG), ale když jsem viděl ten rozdíl v nabídce, přišel jsem s tímto dotazem. 1.6i benzín v ČR v nabídce kolem 200 000 najeto pouze jedna a chce za ni 190 000. 1.8i žádná. 1.6D 20x

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1305
Registrován: 8 roků
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Michl »

Jedna opečovávaná V50 D2/84 kW Summum barva Titanium Grey MY2011 bez tažného bude časem (pokud na to moc nespěcháte) na prodej. D2 už je upravený dieselový 8-ventil, ktetý tolik už netrpí a dával se do Volva v letech 2010 až 2015.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Andayon
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Andayon »

Dobrý den.
Což o to, nejdříve musím zjistit, zda je to pro mě vůbec vhodná motorizace. Podle předchozích argumentů to zatím nevypadá. Jinak auto bych rád pořídil cca do března. Jinak máte opravdu pěkný kousek. Sice nemám rád kožená sedadla, ale to už se dá nějak přežít.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5878
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Na facelift kašli, jen to prodražuje auto. Co navíc facelift má, tak akorát BT telefon. Ale za to to nestojí. A jinak proč studený motor vadí malému dieselu a ne velkoobjemovému benzínu... No tak to řečeno nebylo. Provoz se studeným motorem vadí jak dieslu tak benzínu stejně. Jen u benzínu mu to bude vadit třeba třetinový čas jak u dieslu. A o tom to je. Ono za 3 km se neohřeje ani benzín - no v létě ano. V zimě ani náhodou.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1305
Registrován: 8 roků
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Michl »

Haben píše:Co navíc facelift má, tak akorát BT telefon. Ale za to to nestojí.
FL toho má určitě víc. U pracanta je to jedno, ale pokud chceš auto i na zábavu, tak bych šel určitě po nejnovějším kousku. S tvým cenovým limitem by ses měl vejít i do většiny FL.
P.S. Kožené sedačky ve V50 patří k těm lepším u Volva i u jiných značek a nedám na ně dopustit.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Andayon
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Andayon »

Do většiny bohužel jen dieselů. Jak jsem psal, benzín bude trochu oříšek.

Andayon
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Andayon »

Tak jsem si vyhlídnul jednu V50 1.8i+LPG v Třebíči. Během 1 dne byla pryč, ani mi nestihli reagovat na nedělní mail. :-/

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

No jo, je to boj, sehnat slušný vůz.
Ten kdo má V50 se slušnou motorizací, ten se jí zbavuje jen velmi nerad.
Na druhou stranu, kdo hledá, najde.

Když tě hledání omrzí, sáhneš po 1.6D a budeš rád, že máš auto.
Jen si neber holotu, výbava dělá radost.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1305
Registrován: 8 roků
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Michl »

ttoommaasseekk píše:No jo, je to boj, sehnat slušný vůz.
Ten kdo má V50 se slušnou motorizací, ten se jí zbavuje jen velmi nerad.
Na druhou stranu, kdo hledá, najde.

Když tě hledání omrzí, sáhneš po 1.6D a budeš rád, že máš auto.
Jen si neber holotu, výbava dělá radost.
Přesně tak.
I 1.6 diesel, když se o něj budeš starat, tak ti službu udělá solidní. Má krásnou spotřebu a lenoch to není. Jezdí jich mraky a když se něco podělá tak to za pár kaček vyměníš, vždyť i motor je spotřební zboží.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2621
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ok2ucx »

Andayon píše:... Sice nemám rád kožená sedadla, ale to už se dá nějak přežít.
Když už bych kupoval P1, tak zrovna kůži bych tady dal přednost. Tu tragédii, co předvedli s tou eko-bio-euro-koženkou, to je mizérie. Připouštím, že 5 let / 200tkm vydrží -- to bylo zadání a ekonomicky to nemá dál smysl jakkoli vylepšovat.

Avšak když sháníš auto za zenitem, které případně jezdilo v Itálii (horko) nebo má jen vysezenou sedačku (velký zadek předchozího majitele), tak ta koženka už bývá komplet KO. A tu je odolná kůže velkou výhodou. Opět ti zúží okruh aut na výběr, navíc k tomu pak budeš hledat i výhřev - no začarovaný kruh.


Osobně: kdybych hledal takového "dělníka", vybral bych si P2 V70 v nějaké úsporné naftě (2,5D nebo první D5).

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Andayon
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Andayon »

No vzhledem k tomu, že jste mi tu doporučili už všechny motorizace a já předpokládám spíše to kratší ježdění, vydám se asi cestou 1.8i bez faceliftu a nechám si ji dovézt z Němec. 2,5D by byl už asi moc. Z povinného ručení bych se asi nepo, ale nějakou korunu navíc by to určo stálo. Vyloženě pracanta kupovat nebudu. Normální auto pro mladý pár + příští rok se snad zadaří i jeden Cipísek. S tím, že budeme stavět, takže sem tam budu něco muset přivést na káře - na kouli. Budu s tím dojíždět z bytu na stavbu asi 3km, do práce chodím pěšky. Na 1.6D jsem četl hejty na internetu, ale můj názor je ten, že Češi jsou slyšet jenom když nadávají, ne když chválí, takže vyloženě každý kus 1.6D špatný nebude. Na druhou stranu, z nějakého důvodu je těch 1.6D v bazarech více za nižší ceny.
No jelikož o tom vím prd, tak mám v hlavě pěknej hokej :D
Rozhodl jsem se, že jsem ochoten obětovat facelift. Tak to udělám takto a dotaz z jednoduším.
V50 1.8i nebo 1.6D? Dejte prosím pádné argumenty a fakta a já se podle toho rozhodnu :D - moje fakta jsem uvedl výše
Řekněme:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/17844641?goFrom=list
nebo
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-V-50-Kombi-1.8-Momentum/vhc:car,srt:price,sro:desc,ms1:25100_33_,frn:2004,prx:4000,ful:lpg!petrol!ethanol/pg:vipcar/269374588.html
Naposledy upravil(a) Andayon dne 08 led 2019 10:10, celkem upraveno 1 x.

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od imrija »

Nevím jak 1.6D snáší krátké trasy.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé