Na 1.6 se vyprdni a když 2.0 tak bez DPF když už tak jen půl problémůJakub Herold píše:Ahoj, přemýšlím o koupi V50. Jezdím denně asi 70km, převážně mimo obec a proto sem myslel na naftu. Pročítal jsem fórum a měl bych otázku ohledně zavrhovaných motorů D1.6 a D2.0. Co jsem prohledával inzeráty na webech, tak je tam V50 s tímto motorem nabízena asi nejvíce. Opravdu jsou tak poruchové a nespolehlivé? Zaujalo mě třeba toto - https://www.sbazar.cz/davicar/detail/22323882-volvo-v50-20-d-136ps-r2008-facelift-n-stk. Jaký na to máte názor?
Díky za jakoukoliv odpověď.
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
- Bydliště: Vrchoslavice
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
-
Offline
- Příspěvky: 4137
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jak psal Haben, když V50 a chceš opravdu naftu tak se podívej po D5. Je jich málo, ale jsou.
Za sebe bych se díval z hlediska nákladů spíše po benzínovém 5 válci a hodil do LPG.
Za sebe bych se díval z hlediska nákladů spíše po benzínovém 5 válci a hodil do LPG.
_________________
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
2,4 i v LPG bude jezdit levneji jak D5 a zvuk toho petivalce je pekny
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 4137
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Přesně tak, naši mají tuto 2,4i s LPG v S60, chip na 135kW, výfuk od Simonse a je to pecka.
Nafta se tomu nemůže rovnat.
Nafta se tomu nemůže rovnat.
_________________
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: pod Radhoštěm
- Vůz: Mazda MX-5, vybírá se XC70III
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím vespolek. Vybírám skoromanželce nový povoz a jedním z horkých kandidátů je i švédský fokus alias V50. Něco jsem si načetl a nakoukal na internetech, ale mám pár doplňujících dotazů. Chci určitě benzín s 4*4, takže T5 verze...
Je u T5 v kombinaci s automatem nějaká známá past? Ať už nějaká známá bolest nebo třeba špatně se schánějící díly?
Další dotazy míří k sedačkám.-
Je rozdíl mezi elektrickýma a s manuálním posunem nebo jsou tvarově stejné?
Lze sklopit přední spolujezdcovo opěradlo dopředu skrz přepravu větších předmětů?
Mají vždy zadní i tu integrovanou dětskou sedačku nebo je to vázané k nějaké výbavě?
A poslední věc.
Zarazilo mě, že některé 50tky nemají střešní lyžiny
To považuju na kombíku zvlášť u těch menších jako samozřejmost.. Lze je doufám dodatečně dodělat..?
Díky všem;)
Je u T5 v kombinaci s automatem nějaká známá past? Ať už nějaká známá bolest nebo třeba špatně se schánějící díly?
Další dotazy míří k sedačkám.-
Je rozdíl mezi elektrickýma a s manuálním posunem nebo jsou tvarově stejné?
Lze sklopit přední spolujezdcovo opěradlo dopředu skrz přepravu větších předmětů?
Mají vždy zadní i tu integrovanou dětskou sedačku nebo je to vázané k nějaké výbavě?
A poslední věc.
Zarazilo mě, že některé 50tky nemají střešní lyžiny

Díky všem;)
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Vůz: V50 T5 AWD
- Bydliště: Východní Čechy
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj,
k tvému dotazu:
1) Je rozdíl mezi elektrickýma a s manuálním posunem nebo jsou tvarově stejné?
Myslím, že elektrické jsou stejné jako manuální (mám elektrickou u řidiče a manuální u spolujezdce) - parádní gauče, ani u mé A6 nejsou zdaleka tak pohodlné a to to mám na vzduchové podvozku
2) Lze sklopit přední spolujezdcovo opěradlo dopředu skrz přepravu větších předmětů?
Ano
3) Mají vždy zadní i tu integrovanou dětskou sedačku nebo je to vázané k nějaké výbavě?
Jestli myslíš takový ten skládací podsedák ze zadních sedaček, tak to nemají všechny - já to nemám (ale klasická sedačka tam podle mě jde)
4) Zarazilo mě, že některé 50tky nemají střešní lyžiny
To považuju na kombíku zvlášť u těch menších jako samozřejmost.. Lze je doufám dodatečně dodělat..?
Tak s tímhle jsi mě dostal, já je tam mám tak jsem to nikdy neřešil, ale kdybych si měl tipnout tak si nemyslím, že by šlo dodělat. Pokud je neměla z výroby, tak tam musej chybět díry. Opravte mě někdo pokud nemám pravdu
5) Je u T5 v kombinaci s automatem nějaká známá past? Ať už nějaká známá bolest nebo třeba špatně se schánějící díly?
Ano, je to trochu specifikum, ale povětšinou stejný s ostatníma V50. Já se setkal s pravou poloosou, pro automat je delší než pro manuál, pro T5 má jiný počet zubů než pro zbytek a pro AWD je také jiná než pro FWD.
No kdyby jsi měl chuť chvíli pohovořit napiš mi zprávu. Zvažuju prodej své T5 AWD v automatu (zvažuju to už dlouho ale furt se mi do toho nechce protože to auto mám rád
)
k tvému dotazu:
1) Je rozdíl mezi elektrickýma a s manuálním posunem nebo jsou tvarově stejné?
Myslím, že elektrické jsou stejné jako manuální (mám elektrickou u řidiče a manuální u spolujezdce) - parádní gauče, ani u mé A6 nejsou zdaleka tak pohodlné a to to mám na vzduchové podvozku

2) Lze sklopit přední spolujezdcovo opěradlo dopředu skrz přepravu větších předmětů?
Ano
3) Mají vždy zadní i tu integrovanou dětskou sedačku nebo je to vázané k nějaké výbavě?
Jestli myslíš takový ten skládací podsedák ze zadních sedaček, tak to nemají všechny - já to nemám (ale klasická sedačka tam podle mě jde)
4) Zarazilo mě, že některé 50tky nemají střešní lyžiny

Tak s tímhle jsi mě dostal, já je tam mám tak jsem to nikdy neřešil, ale kdybych si měl tipnout tak si nemyslím, že by šlo dodělat. Pokud je neměla z výroby, tak tam musej chybět díry. Opravte mě někdo pokud nemám pravdu

5) Je u T5 v kombinaci s automatem nějaká známá past? Ať už nějaká známá bolest nebo třeba špatně se schánějící díly?
Ano, je to trochu specifikum, ale povětšinou stejný s ostatníma V50. Já se setkal s pravou poloosou, pro automat je delší než pro manuál, pro T5 má jiný počet zubů než pro zbytek a pro AWD je také jiná než pro FWD.
No kdyby jsi měl chuť chvíli pohovořit napiš mi zprávu. Zvažuju prodej své T5 AWD v automatu (zvažuju to už dlouho ale furt se mi do toho nechce protože to auto mám rád

_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: pod Radhoštěm
- Vůz: Mazda MX-5, vybírá se XC70III
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za odpovědi. Na většinu jsem si v mezičase už dokázal najít odpovědi. Skrz lyžiny jsem zjistil, že když je auto bez nich, tak i na ně se vyrábí příčníky, takže řešení existuje. Ovšem hlavně v mezičase nastala změna i v samotném výběru vozidla a nakonec se bude vybírat XC70.
Každopádně i tak díky, třeba to pomůže někomu dalšímu..
Každopádně i tak díky, třeba to pomůže někomu dalšímu..
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Vůz: V50 T5 AWD
- Bydliště: Východní Čechy
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jo, nebyla to nejrychlejší odpověď 

_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pro kamarádku řešíme koupi V50. Mohl by mi někdo mrknout na historii? YV1MW204292454823
https://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v50-16i-73-kw-cz-14630627.html
Předem děkuju.
https://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v50-16i-73-kw-cz-14630627.html
Předem děkuju.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Bez bodov, žádná dohledatelná historie
P.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Děkuji.další informace
koupeno v CZ, první majitel, nehavarované, servisní knížka, koupeno nové v ČR, I majitel, servisní knížka;
Tak to by mě zajímala ta serviska. Že by si někdo koupil nový vůz a hned chtěl přijít o záruku. Čuchám čuchám poděl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Zatím žádný
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím,
chystám se pořídit si první auto, ideálně volvo (resp. skorovolvo
).
Našel jsem jedno V40 2003 1.9 75kw a chystám se na něj jít podívat. Má český původ, takže to vypadá nadějně. Problém je, že v posledním protokolu z STK má "povrchová koroze kabiny, karoserie, nebo nástavby vozidla". Před nedávnem jsem také zvažoval jednu mazdu, kterou jsem nakonec kvůli nadměrné korozi nevzal. Jak je na tom v40, četl jsem že dost reznou, ale jak moc zlé to může být? Jak rychle se to může šířit a na co se hlavně dívat?
Každopádně za jakékoliv rady a tipy na co si dát u obhlídky pozor (nejenom koroze) budu moc vděčný!
chystám se pořídit si první auto, ideálně volvo (resp. skorovolvo

Našel jsem jedno V40 2003 1.9 75kw a chystám se na něj jít podívat. Má český původ, takže to vypadá nadějně. Problém je, že v posledním protokolu z STK má "povrchová koroze kabiny, karoserie, nebo nástavby vozidla". Před nedávnem jsem také zvažoval jednu mazdu, kterou jsem nakonec kvůli nadměrné korozi nevzal. Jak je na tom v40, četl jsem že dost reznou, ale jak moc zlé to může být? Jak rychle se to může šířit a na co se hlavně dívat?
Každopádně za jakékoliv rady a tipy na co si dát u obhlídky pozor (nejenom koroze) budu moc vděčný!
-
Offline
- Příspěvky: 4137
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jaký je důvod, že chceš V40? Cena? Design?
Nechceš se podívat spíše po V70 ať už první či druhou generaci?
Nechceš se podívat spíše po V70 ať už první či druhou generaci?
_________________
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Zatím žádný
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
V tomto případě cena - do 50k, abych měl rezervu na servis a případné opravy. A hodně v70, které jsem viděl v dostupném okolí jsou s automatem - preferoval bych manuál.
-
Offline
- Příspěvky: 4137
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Atmo S/V40 alespoň nemají dvouhmotu tzn. levnější servis.
U V70 už máš dvouhmotu, ale tam bych se přikláněl spíše k automatu (pokud je v dobrém stavu a byl pravidelně měněn olej), každopádně do tvého rozpočtu se vleze pouze jedničková a tam už bude problém s prokázáním servisní historie.
Ve tvém případě bude vycházet lépe V40, ale opravdu se zaměř na tu korozi v jakém je rozsahu, kde se nachází (jestli není na neobvyklých místech a auto nebylo bourané).
U V70 už máš dvouhmotu, ale tam bych se přikláněl spíše k automatu (pokud je v dobrém stavu a byl pravidelně měněn olej), každopádně do tvého rozpočtu se vleze pouze jedničková a tam už bude problém s prokázáním servisní historie.
Ve tvém případě bude vycházet lépe V40, ale opravdu se zaměř na tu korozi v jakém je rozsahu, kde se nachází (jestli není na neobvyklých místech a auto nebylo bourané).
_________________
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdar, když bych to vztáhl k mojí V40, tak nejvíc reznou blatníky v úrovni prahů a část pod plastovým bočním prahem. Jsou tam trochu nešťastné kapsy, kde se drží lupení a vlhkost a je to jen otázka času, kdy to vykvete. Zkontroluj si také brzdové trubky. Myslím si ale, že na 18 let staré auto to není nic strašného. Spíš bych se v tvém případě bál toho motoru a převodovky od Renaultu. Ohledně dalších věcí co jsem řešil tak stojí za zmínku zatuhávající se zadní třmeny (nevrací se ručka, přibržďují se kola a následně zahřívají...lze koupit levné repase) a praskání pružin v posledním závitu (hlavně na zadku, vyplatí se koupit kvalitnější pružiny-Kyby mi drží zatím pět let).
Zdraví Din
Zdraví Din
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
-
Offline
- Příspěvky: 4137
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jo a ještě bacha na přední brzdové hadičky, které se nešťastným umístěním odírají.. výměna, ale pár korun.
_________________
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Zatím žádný
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky moc za rady. Jsem fakt zvědavý co objevím
.
Jaký je vlastně největší problém těch renault motorů a převodovek? Tady na fóru jsem četl, že ty motory nejsou uplně špatné, na jiných stránkách zas lidi říkají, že si na ně dávat pozor...

Jaký je vlastně největší problém těch renault motorů a převodovek? Tady na fóru jsem četl, že ty motory nejsou uplně špatné, na jiných stránkách zas lidi říkají, že si na ně dávat pozor...
-
Offline
- Příspěvky: 1781
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horne Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to auto je ok, len sa patri ocakavat velky servis pri 300k km (spojka, dvojhmota, turbo, ulozenia, dutiny) hrdza zalezi od kusu. predne blatniky (sa tazko zhanaju) potom prahy (ale to uz by som take auto nekupoval). Motor treba skontrolovat ci nedymi (pod nalievacim hrdlom je hadica, ktora sa odpoji, a nemalo by tade dymit jak z Liazky, trocha je ok) prevodovka je volvacka, nebyva problem...
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Zatím žádný
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky, kolik takový velký servis může cca stát (mimo autorizák)?
EDIT: Tak jsem se na to byl podívat a bylo to hodně velké zklamání.
EDIT: Tak jsem se na to byl podívat a bylo to hodně velké zklamání.
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Zatím žádný
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj, mohl by mi prosím někdo přes VIN pomoct dohledat historii auta? Našel jsem jednu moc hezkou S40II akorát je to "podezřele ideální" - auto po celolaku, a z cebie jsem vyčetl jenom že tam bylo 2x poškození za 3000 a 1400 eur z éry prvního majitele. Druhý majitel to prý prověřoval při koupi a tvrdí, že to byl jenom ťukanec na předním nárazníku, zrcátko a pak zadní nárazník. Auto je původem z čr, tak snad by to šlo nějak dohledat...
vin zde: YV1MS214262173523
Předem moc děkuju za čas a ochotu!
vin zde: YV1MS214262173523
Předem moc děkuju za čas a ochotu!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13006
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já ti nevím, celolak kvůli ťukanci???? 

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj, podobně jako kolega výše, i já si chci koupit nové auto, a ideálně Volvo ( máme ho v rodině a od té doby mi přijdou všechny ostatní auta jako takový skořápky, když porovnám oktávku z roku 2000 a V70 ze stejnýho roku). Proto, hlavně z bezpečnostních důvodů, chci Volvo.
A jsem teď na celé prázdniny ve Švýcarsku na brigádě, a napadlo mě si dovést auto rovnou odsud.
Takže jsem se dal vyhledávání a aktuálně mám asi takovéhle možnosti:
1) V50 r.v. 2005 najeto 194 000 1.8 benzín, manuál, cena 2500CHF a psali že by mělo být v cajku jen jedna malá oprava a to: Die Querlenker müssen dann mal Ersetzt werden.... bohužel to nepřeložím a proto nemůžu posoudit co to je a kolik bude stát to opravit, kdyby někdo uměl přeložit, bylo by super, google to nedá, jinak je z nějakého neoficiálního Volvo servisu
2) S60 r.v. 2003 najeto 234 000 2.5T benzín čtyřkolka. sekvenční automat, plná palba, cena 1830 CHF, taky neofiko Volvo servis, napsali mi že má nějakou chybu indikace dispeleje či co, google opět moc dobře nepřeložil, tak kdyby někdo věděl, byl bych moc vděčný: Unser Volvo S60 ist fahrbar, der Service ist fällig und das DIM ( Fehleranzeige im Display ist defekt). Servicebuch ist vorhanden.
3) V50 r.v. 2004 najeto 294 000 2.0D diesel, manuál, cena 2200 CHF
4) V50 r.v. 2005 najeto 147 000 1.8 benzin, manuál, 2900 CHF ( má nějakou nejzákladnější výbavu co jde, ale to mě asi nevadí )
servisní knížku mají všechny, ke všem je i druhá sada kol
Abych to shrnul co si o tom já myslím, láká mě ta S60, avšak bojím se toho automatu, četl jsem že tam byli problémy s tím že Volvo tvrdilo že se tam nemá měnit olej a pak se zjistilo že by to chtělo... a dál to bude víc žrát ( protože automat a protože 2.5litr), pokud koupím jakýkoliv benzín a nezjistím že je tam nějaký zasadní problém, hodil bych to do plynu, avšak co jsem tu četl, tak s tím někdo i v plynu jezdí pořád za 2,3 Kč/Km jen za PHM, to bych asi tak tak zvládal. Ale zaráží mě že soused má CX70 se stejným motorem v plynu a jezdí za 1,5 Kč/Km. Jinak má ještě tu výhodu, že je ze všech nejlevnější a postupně jsem pozoroval jak cena padá ze 3000 na 2500 a teď 1990 ( bez daně 1830 ).
A pak tu jsou dva benzíny 1.8. V50, tady mě akorát zaraží, že jsem toho moc na internetu nenašel o tomhle motoru ve spojení s LPG, je snad tenhle motor nevhodný na přestavbu? Jinak pak u mě vede ta 4. varianta, kde mě láká ten nízký nájezd.
A pak ten diesel, tam mě zase ten vyšší nájezd odstrašuje, už jen kvůli motoru, který není od Volva ale od PSA a nevím kolik moc toho ještě přes 300 tiíc může zvládnout, v ČR se prodává jen jediný kousek V50 s tímto motorem přes 300 tisíc. Lepší tam je zase samozřejmě spotřeba, avšak vykoupená tím že víc nechám v servisu za údržbu motoru, než kdyby to byl benzin.
Jinak, s autem budu jezdit nejvíce Krkonoše - Praha a pak občas nějaký courky po okolí. Takže čtyřkolku úplně nepotřebuji ( mluvím o té s60) ale zase se může stát že jí někdy v zimě využiju a úplně k zahození by to nebylo, jen nevím jestli mi to vykoupí tu vyšší spotřebu.
O tom že budu muset platit ještě za převozky, clo a daň první členský zemi EU vím, to se tady asi neřeší.
Takže budu moct rád za váš názor, radu, cokoliv co by mi pomohlo.
Předem děkuji všem co si najdou čas a tenhle můj sloh přečtou a třeba i něco poradí.
Kuba
A jsem teď na celé prázdniny ve Švýcarsku na brigádě, a napadlo mě si dovést auto rovnou odsud.
Takže jsem se dal vyhledávání a aktuálně mám asi takovéhle možnosti:
1) V50 r.v. 2005 najeto 194 000 1.8 benzín, manuál, cena 2500CHF a psali že by mělo být v cajku jen jedna malá oprava a to: Die Querlenker müssen dann mal Ersetzt werden.... bohužel to nepřeložím a proto nemůžu posoudit co to je a kolik bude stát to opravit, kdyby někdo uměl přeložit, bylo by super, google to nedá, jinak je z nějakého neoficiálního Volvo servisu
2) S60 r.v. 2003 najeto 234 000 2.5T benzín čtyřkolka. sekvenční automat, plná palba, cena 1830 CHF, taky neofiko Volvo servis, napsali mi že má nějakou chybu indikace dispeleje či co, google opět moc dobře nepřeložil, tak kdyby někdo věděl, byl bych moc vděčný: Unser Volvo S60 ist fahrbar, der Service ist fällig und das DIM ( Fehleranzeige im Display ist defekt). Servicebuch ist vorhanden.
3) V50 r.v. 2004 najeto 294 000 2.0D diesel, manuál, cena 2200 CHF
4) V50 r.v. 2005 najeto 147 000 1.8 benzin, manuál, 2900 CHF ( má nějakou nejzákladnější výbavu co jde, ale to mě asi nevadí )
servisní knížku mají všechny, ke všem je i druhá sada kol
Abych to shrnul co si o tom já myslím, láká mě ta S60, avšak bojím se toho automatu, četl jsem že tam byli problémy s tím že Volvo tvrdilo že se tam nemá měnit olej a pak se zjistilo že by to chtělo... a dál to bude víc žrát ( protože automat a protože 2.5litr), pokud koupím jakýkoliv benzín a nezjistím že je tam nějaký zasadní problém, hodil bych to do plynu, avšak co jsem tu četl, tak s tím někdo i v plynu jezdí pořád za 2,3 Kč/Km jen za PHM, to bych asi tak tak zvládal. Ale zaráží mě že soused má CX70 se stejným motorem v plynu a jezdí za 1,5 Kč/Km. Jinak má ještě tu výhodu, že je ze všech nejlevnější a postupně jsem pozoroval jak cena padá ze 3000 na 2500 a teď 1990 ( bez daně 1830 ).
A pak tu jsou dva benzíny 1.8. V50, tady mě akorát zaraží, že jsem toho moc na internetu nenašel o tomhle motoru ve spojení s LPG, je snad tenhle motor nevhodný na přestavbu? Jinak pak u mě vede ta 4. varianta, kde mě láká ten nízký nájezd.
A pak ten diesel, tam mě zase ten vyšší nájezd odstrašuje, už jen kvůli motoru, který není od Volva ale od PSA a nevím kolik moc toho ještě přes 300 tiíc může zvládnout, v ČR se prodává jen jediný kousek V50 s tímto motorem přes 300 tisíc. Lepší tam je zase samozřejmě spotřeba, avšak vykoupená tím že víc nechám v servisu za údržbu motoru, než kdyby to byl benzin.
Jinak, s autem budu jezdit nejvíce Krkonoše - Praha a pak občas nějaký courky po okolí. Takže čtyřkolku úplně nepotřebuji ( mluvím o té s60) ale zase se může stát že jí někdy v zimě využiju a úplně k zahození by to nebylo, jen nevím jestli mi to vykoupí tu vyšší spotřebu.
O tom že budu muset platit ještě za převozky, clo a daň první členský zemi EU vím, to se tady asi neřeší.
Takže budu moct rád za váš názor, radu, cokoliv co by mi pomohlo.
Předem děkuji všem co si najdou čas a tenhle můj sloh přečtou a třeba i něco poradí.

Kuba
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Senec, Slovensko
- Vůz: Subaru outback
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím Vás, potrebujem radu: je velký rozdiel medzi S40 a S60 (obe prvá generácia), hlavne co sa komfortu a vseobecne vybavy tyka. Našiel som si S40 T4: https://auto.bazos.sk/inzerat/77622485/Volvo-19T4.php. Co nato poviete? Je to spolahlivy alebo skor haklivy motor? Podotykam, auto chcem na LPG. Dakujem za vsetky rady, pripomienky. drady
-
Offline
- Příspěvky: 3703
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Komfort mezi S40 a S60 bude určitě rozdílný, navíc, pokud by byla S40 na těchhle kolech. Konkrétně u této S40 bych asi nevěřil kilometrům, pokud nejsou věrohodně doložené. Auto cca 18 let staré v plynu a má najeto jen 180tis km?? Mě to zní podezřele. Někdo, kdo najede cca 10tis km by plyn do auta neřešil.....drady píše:Zdravím Vás, potrebujem radu: je velký rozdiel medzi S40 a S60 (obe prvá generácia), hlavne co sa komfortu a vseobecne vybavy tyka. Našiel som si S40 T4: https://auto.bazos.sk/inzerat/77622485/Volvo-19T4.php. Co nato poviete? Je to spolahlivy alebo skor haklivy motor? Podotykam, auto chcem na LPG. Dakujem za vsetky rady, pripomienky. drady
Za tohle bych určitě cca 50tis Kč nedal.
_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé