Karolína píše:Tak jsme při vybírání Volva dopadli velmi špatně. Syn se do žádného typu pořádně nevešel.....
Děkuji za názory.
Karolína
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1451 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jaké rozměry má syn?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: chci koupit volvo
#1452 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Má 2 metry, dlouhé a silné nohy. Včera jsme zkoušeli většinu typů Volvo, pak jsme na Spořilově zkoušeli Nissan Qashqai, Mitsubishi Asx,Ford C-MAX, S Max,. Jedině kam se vešel byl Superb. A to asi nechceme.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1453 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Sup není špatný vůz, pakliže je ve správné konfiguraci.
Zkoušeli jste samé malé vozy, vyjma S Maxu.
Zkoušeli jste samé malé vozy, vyjma S Maxu.
Karolína píše:Má 2 metry, dlouhé a silné nohy. Včera jsme zkoušeli většinu typů Volvo, pak jsme na Spořilově zkoušeli Nissan Qashqai, Mitsubishi Asx,Ford C-MAX, S Max,. Jedině kam se vešel byl Superb. A to asi nechceme.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#1454 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mám 196 cm, nohy jak Caroline Arthur a nedělá mi problém jezdit ani s Fábií
že by dělaly 4 cm takový rozdíl? další věc je váha.
Nerad bych kazil Váš vytyčený cíl v podobě koupě bazarového auta v ČR, ale co se podívat i za hranice
a rozšířit tak možnosti i o jiné Volvo modely? vyšlo by to levněji, nabídka bude větší.
Pokud se syn nevejde do S,V40/50, tak koukat po S,V70/80. Nájezd je jen jeden údaj. Jestli to byla
firemní kára o kterou se dělilo 2-5 řidičů, každej s tim jezdil jako prase, točili to za studena jako
je absolutním standartem u valné většiny služebáků, tak si novějším vozem s nižším nájezdem stejně
nepomůžete a ve finále bude lepší opečovávaný kousek od Volvisty, klidně 10 let starý a s nájezdem
200 000km, určitě bude v lepšim stavu než to, o co jsem se roky staral a vídal móresy českých
řidičů, když řiděj něco, co jim neřiká pane.....
že by dělaly 4 cm takový rozdíl? další věc je váha.
Nerad bych kazil Váš vytyčený cíl v podobě koupě bazarového auta v ČR, ale co se podívat i za hranice
a rozšířit tak možnosti i o jiné Volvo modely? vyšlo by to levněji, nabídka bude větší.
Pokud se syn nevejde do S,V40/50, tak koukat po S,V70/80. Nájezd je jen jeden údaj. Jestli to byla
firemní kára o kterou se dělilo 2-5 řidičů, každej s tim jezdil jako prase, točili to za studena jako
je absolutním standartem u valné většiny služebáků, tak si novějším vozem s nižším nájezdem stejně
nepomůžete a ve finále bude lepší opečovávaný kousek od Volvisty, klidně 10 let starý a s nájezdem
200 000km, určitě bude v lepšim stavu než to, o co jsem se roky staral a vídal móresy českých
řidičů, když řiděj něco, co jim neřiká pane.....
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 14 zář 2018 13:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: chci koupit volvo
#1455 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Kam za hranice, a jaký typ pro vysokého? Ano je tlustý. Má skoro 150 kg. Je zkrátka mohutný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#1456 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ostatní členové Volvo fora Vás odkažou na mobile.de a poradí, ať jedete do Německa. Já radím Švýcarsko,
http://www.autoscout24.ch a ušetřit případně na DPH (prodej mezi soukromými osobami není zatížen DPH) a clu
(clo je o morálu řidiče - často se projíždí brána na hranicích dál přes Německo do ČR, dokument z celnice není
na české evidenčce potřebný). Více v SZ
http://www.autoscout24.ch a ušetřit případně na DPH (prodej mezi soukromými osobami není zatížen DPH) a clu
(clo je o morálu řidiče - často se projíždí brána na hranicích dál přes Německo do ČR, dokument z celnice není
na české evidenčce potřebný). Více v SZ
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#1457 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
mě s těma 2 metrama a 150kg prostě stejně vychází jen a pouze XC 90 (nastupování, vyšší střecha) - nebojte se starších ročníků a využijte případných nabídek od zdejších členů,
jejichž vozy jsou pod "drobnohledem". Ve finalé věřím daleko lepší řešení než Vámi prezentované inzeráty
jejichž vozy jsou pod "drobnohledem". Ve finalé věřím daleko lepší řešení než Vámi prezentované inzeráty
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
#1458 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím volvisti.
S drahou polovičkou si budeme pořizovat první auto. Oba to máme do práce cca 250 metrů, tak jsme do teď pohybovadlo nepotřebovali. Budeme ale stavět nějaké to přístřeší, tak jsme začali pokukovat za mě to musí být volvo. Vzhledem k tomu, že veškeré finance budou směřovány ke stavbě, chtěli jsme něco levnějšího, ale aby to i trochu vypadalo a tak padla volba na V50. Dilema ovšem přichází s motorizací. K novému bydlu (až ho dáme za pár let dohromady) to bude cca 3 km. Auto bychom v současnosti využívali na popojíždění do stavebnin a sem tam nějaké to tahání na káře + výletování. Benzínových variací není v ojetinách velký výběr a jsou cenově o nějaký kousek výše než diesly. Takové ty poučky, že na krátké vzdálenosti jedině benzín jsem si načetl. Na druhou stranu, když si vedle sebe postavím V50 po faceliftu 1.6D DRIVe a 1.8 benzín, je tam už slušná cenová propast, do které se už nějaká ta výměna DPF vejde.
Celkově v této situaci dost plavu a to i z toho důvodu, že jsem žádné auto nikdy neměl a rozhodně nejsem z oboru.
Budu rád za jakýkoliv konstruktivní názor a radu.
Díky !!
S drahou polovičkou si budeme pořizovat první auto. Oba to máme do práce cca 250 metrů, tak jsme do teď pohybovadlo nepotřebovali. Budeme ale stavět nějaké to přístřeší, tak jsme začali pokukovat za mě to musí být volvo. Vzhledem k tomu, že veškeré finance budou směřovány ke stavbě, chtěli jsme něco levnějšího, ale aby to i trochu vypadalo a tak padla volba na V50. Dilema ovšem přichází s motorizací. K novému bydlu (až ho dáme za pár let dohromady) to bude cca 3 km. Auto bychom v současnosti využívali na popojíždění do stavebnin a sem tam nějaké to tahání na káře + výletování. Benzínových variací není v ojetinách velký výběr a jsou cenově o nějaký kousek výše než diesly. Takové ty poučky, že na krátké vzdálenosti jedině benzín jsem si načetl. Na druhou stranu, když si vedle sebe postavím V50 po faceliftu 1.6D DRIVe a 1.8 benzín, je tam už slušná cenová propast, do které se už nějaká ta výměna DPF vejde.
Celkově v této situaci dost plavu a to i z toho důvodu, že jsem žádné auto nikdy neměl a rozhodně nejsem z oboru.
Budu rád za jakýkoliv konstruktivní názor a radu.
Díky !!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1459 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Viděl bych to spíše na V70I v tdi nebo 2,4 benzín bez turba. V50 v naftě tímhle provozem zabiješ, několikrát za sebou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
#1460 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Děkuji.
Určitě jsme se již dohodli na V50ce. V70tku nechceme z designových důvodů. Jak jsem psal, nejsem odborník, ale opravdu myslíte že na to camrání bude lepší turbodiesel nebo 2.4-litr ? Nemluvě o tom, že mi pěkně napálí povinné ručení.
Určitě jsme se již dohodli na V50ce. V70tku nechceme z designových důvodů. Jak jsem psal, nejsem odborník, ale opravdu myslíte že na to camrání bude lepší turbodiesel nebo 2.4-litr ? Nemluvě o tom, že mi pěkně napálí povinné ručení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1461 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Spíše jde o spolehlivost. Když už tedy V50 tak určitě benzín, bez turba. Nebo budeš nešťastný.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1462 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já jen, že pokud chcete Volvo jako pracanta na převážení věcí ze stavebnin, tak bacha, V50 toho moc nepobere. Oproti V70 tak polovinu.
Já osobně bych se na Volvo vykašlal a pro účely stavby bych si koupil nějaké Berlingo, či budete-li převážet bordel, tak menší dodávku s odděleným nákladovým prostorem či pick-up.
Jinak fakt se na 1,6D, 2,0D či D5 vykašlete a kupte atmosférický motor. Klidně 1,6 či 1,8, více bych, pokud trváte na V50 neřešil. U V70 ideálně 2,4i, klidně 103 kw. Není to jen o DPF, ale i o tom, že motor bude jezdit furt studený, baterie bude mít také problémy s dobíjením, budou se Vám usazovat spaliny, neb to nikdy neprotáhnete. Pokud chcete naftu, kupte starou V70 I s 2,5 D (nebo-li tdi z Audi).
Pokud opravdu na V50 trváte, tak s 1,6 či 1,8 ji kolem 100 tkč koupíte. A pokud je to na Vás moc peněz, tak kupte něco úplně jiného. Vzít to nejlevnější od dané značky, co je na trhu, znamená, že to bude chtít investice. Přeci na pohádky a zázraky nevěříte. Proč by někdo prodával auto bez investic či s malýma investicema za míň, než může dostat.
Já osobně bych se na Volvo vykašlal a pro účely stavby bych si koupil nějaké Berlingo, či budete-li převážet bordel, tak menší dodávku s odděleným nákladovým prostorem či pick-up.
Jinak fakt se na 1,6D, 2,0D či D5 vykašlete a kupte atmosférický motor. Klidně 1,6 či 1,8, více bych, pokud trváte na V50 neřešil. U V70 ideálně 2,4i, klidně 103 kw. Není to jen o DPF, ale i o tom, že motor bude jezdit furt studený, baterie bude mít také problémy s dobíjením, budou se Vám usazovat spaliny, neb to nikdy neprotáhnete. Pokud chcete naftu, kupte starou V70 I s 2,5 D (nebo-li tdi z Audi).
Pokud opravdu na V50 trváte, tak s 1,6 či 1,8 ji kolem 100 tkč koupíte. A pokud je to na Vás moc peněz, tak kupte něco úplně jiného. Vzít to nejlevnější od dané značky, co je na trhu, znamená, že to bude chtít investice. Přeci na pohádky a zázraky nevěříte. Proč by někdo prodával auto bez investic či s malýma investicema za míň, než může dostat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
#1463 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Děkuji.
Za auto budeme pořizovat káru, takže objem zavazadlového prostoru zas tolik roli nehraje. Chtěl jsem kombíka aby se alespoň trochu něco do kufru vešlo. Vím ,že je V50 menší. Limit jsem si dal 130 000Kč, ale sehnat faceliftovanou benzínovou verzi je problém. Argument, že motor bude jezdit pořád studený jsem už několikrát četl, ale pořád nevím, proč to malému dieselu vadí, ale velkému benzínu ne.
Jinak děkuju moc za věcné rady . Původně jsem přemýšlel o 1.8i (a třeba i +LPG), ale když jsem viděl ten rozdíl v nabídce, přišel jsem s tímto dotazem. 1.6i benzín v ČR v nabídce kolem 200 000 najeto pouze jedna a chce za ni 190 000. 1.8i žádná. 1.6D 20x
Za auto budeme pořizovat káru, takže objem zavazadlového prostoru zas tolik roli nehraje. Chtěl jsem kombíka aby se alespoň trochu něco do kufru vešlo. Vím ,že je V50 menší. Limit jsem si dal 130 000Kč, ale sehnat faceliftovanou benzínovou verzi je problém. Argument, že motor bude jezdit pořád studený jsem už několikrát četl, ale pořád nevím, proč to malému dieselu vadí, ale velkému benzínu ne.
Jinak děkuju moc za věcné rady . Původně jsem přemýšlel o 1.8i (a třeba i +LPG), ale když jsem viděl ten rozdíl v nabídce, přišel jsem s tímto dotazem. 1.6i benzín v ČR v nabídce kolem 200 000 najeto pouze jedna a chce za ni 190 000. 1.8i žádná. 1.6D 20x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#1464 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jedna opečovávaná V50 D2/84 kW Summum barva Titanium Grey MY2011 bez tažného bude časem (pokud na to moc nespěcháte) na prodej. D2 už je upravený dieselový 8-ventil, ktetý tolik už netrpí a dával se do Volva v letech 2010 až 2015.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
#1465 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dobrý den.
Což o to, nejdříve musím zjistit, zda je to pro mě vůbec vhodná motorizace. Podle předchozích argumentů to zatím nevypadá. Jinak auto bych rád pořídil cca do března. Jinak máte opravdu pěkný kousek. Sice nemám rád kožená sedadla, ale to už se dá nějak přežít.
Což o to, nejdříve musím zjistit, zda je to pro mě vůbec vhodná motorizace. Podle předchozích argumentů to zatím nevypadá. Jinak auto bych rád pořídil cca do března. Jinak máte opravdu pěkný kousek. Sice nemám rád kožená sedadla, ale to už se dá nějak přežít.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1466 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na facelift kašli, jen to prodražuje auto. Co navíc facelift má, tak akorát BT telefon. Ale za to to nestojí. A jinak proč studený motor vadí malému dieselu a ne velkoobjemovému benzínu... No tak to řečeno nebylo. Provoz se studeným motorem vadí jak dieslu tak benzínu stejně. Jen u benzínu mu to bude vadit třeba třetinový čas jak u dieslu. A o tom to je. Ono za 3 km se neohřeje ani benzín - no v létě ano. V zimě ani náhodou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#1467 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
FL toho má určitě víc. U pracanta je to jedno, ale pokud chceš auto i na zábavu, tak bych šel určitě po nejnovějším kousku. S tvým cenovým limitem by ses měl vejít i do většiny FL.Haben píše:Co navíc facelift má, tak akorát BT telefon. Ale za to to nestojí.
P.S. Kožené sedačky ve V50 patří k těm lepším u Volva i u jiných značek a nedám na ně dopustit.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
#1468 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Do většiny bohužel jen dieselů. Jak jsem psal, benzín bude trochu oříšek.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
#1469 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak jsem si vyhlídnul jednu V50 1.8i+LPG v Třebíči. Během 1 dne byla pryč, ani mi nestihli reagovat na nedělní mail. :-/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1470 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No jo, je to boj, sehnat slušný vůz.
Ten kdo má V50 se slušnou motorizací, ten se jí zbavuje jen velmi nerad.
Na druhou stranu, kdo hledá, najde.
Když tě hledání omrzí, sáhneš po 1.6D a budeš rád, že máš auto.
Jen si neber holotu, výbava dělá radost.
Ten kdo má V50 se slušnou motorizací, ten se jí zbavuje jen velmi nerad.
Na druhou stranu, kdo hledá, najde.
Když tě hledání omrzí, sáhneš po 1.6D a budeš rád, že máš auto.
Jen si neber holotu, výbava dělá radost.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#1471 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Přesně tak.ttoommaasseekk píše:No jo, je to boj, sehnat slušný vůz.
Ten kdo má V50 se slušnou motorizací, ten se jí zbavuje jen velmi nerad.
Na druhou stranu, kdo hledá, najde.
Když tě hledání omrzí, sáhneš po 1.6D a budeš rád, že máš auto.
Jen si neber holotu, výbava dělá radost.
I 1.6 diesel, když se o něj budeš starat, tak ti službu udělá solidní. Má krásnou spotřebu a lenoch to není. Jezdí jich mraky a když se něco podělá tak to za pár kaček vyměníš, vždyť i motor je spotřební zboží.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1472 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Když už bych kupoval P1, tak zrovna kůži bych tady dal přednost. Tu tragédii, co předvedli s tou eko-bio-euro-koženkou, to je mizérie. Připouštím, že 5 let / 200tkm vydrží -- to bylo zadání a ekonomicky to nemá dál smysl jakkoli vylepšovat.Andayon píše:... Sice nemám rád kožená sedadla, ale to už se dá nějak přežít.
Avšak když sháníš auto za zenitem, které případně jezdilo v Itálii (horko) nebo má jen vysezenou sedačku (velký zadek předchozího majitele), tak ta koženka už bývá komplet KO. A tu je odolná kůže velkou výhodou. Opět ti zúží okruh aut na výběr, navíc k tomu pak budeš hledat i výhřev - no začarovaný kruh.
Osobně: kdybych hledal takového "dělníka", vybral bych si P2 V70 v nějaké úsporné naftě (2,5D nebo první D5).
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
#1473 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No vzhledem k tomu, že jste mi tu doporučili už všechny motorizace a já předpokládám spíše to kratší ježdění, vydám se asi cestou 1.8i bez faceliftu a nechám si ji dovézt z Němec. 2,5D by byl už asi moc. Z povinného ručení bych se asi nepo, ale nějakou korunu navíc by to určo stálo. Vyloženě pracanta kupovat nebudu. Normální auto pro mladý pár + příští rok se snad zadaří i jeden Cipísek. S tím, že budeme stavět, takže sem tam budu něco muset přivést na káře - na kouli. Budu s tím dojíždět z bytu na stavbu asi 3km, do práce chodím pěšky. Na 1.6D jsem četl hejty na internetu, ale můj názor je ten, že Češi jsou slyšet jenom když nadávají, ne když chválí, takže vyloženě každý kus 1.6D špatný nebude. Na druhou stranu, z nějakého důvodu je těch 1.6D v bazarech více za nižší ceny.
No jelikož o tom vím prd, tak mám v hlavě pěknej hokej
Rozhodl jsem se, že jsem ochoten obětovat facelift. Tak to udělám takto a dotaz z jednoduším.
V50 1.8i nebo 1.6D? Dejte prosím pádné argumenty a fakta a já se podle toho rozhodnu - moje fakta jsem uvedl výše
Řekněme:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/17844641?goFrom=list
nebo
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-V-50-Kombi-1.8-Momentum/vhc:car,srt:price,sro:desc,ms1:25100_33_,frn:2004,prx:4000,ful:lpg!petrol!ethanol/pg:vipcar/269374588.html
No jelikož o tom vím prd, tak mám v hlavě pěknej hokej
Rozhodl jsem se, že jsem ochoten obětovat facelift. Tak to udělám takto a dotaz z jednoduším.
V50 1.8i nebo 1.6D? Dejte prosím pádné argumenty a fakta a já se podle toho rozhodnu - moje fakta jsem uvedl výše
Řekněme:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/17844641?goFrom=list
nebo
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-V-50-Kombi-1.8-Momentum/vhc:car,srt:price,sro:desc,ms1:25100_33_,frn:2004,prx:4000,ful:lpg!petrol!ethanol/pg:vipcar/269374588.html
Naposledy upravil(a) Andayon dne 08 led 2019 10:10, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#1474 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nevím jak 1.6D snáší krátké trasy.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
#1475 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To já také ne, proto se tu ptám a proto z vybírám z menších motorů.imrija píše:Nevím jak 1.6D snáší krátké trasy.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1242 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 784 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 670 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa