Přestavba 740D na 740TD
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Přestavba 740D na 740TD
Dělal to tady uz nekdo? Co se muze vyskytnout za problemy? Urcite tam nejaka krpa bude. Dik
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Přestavba 740D na 740TD
samozrejme ze to neni njen tak,Jean píše:Dělal to tady uz nekdo? Co se muze vyskytnout za problemy? Urcite tam nejaka krpa bude. Dik
- vstriky maji jiny oteviraci tlak 155 bar proti 140
- cvstrikovaci trysky jsou jine (neni podminkou, zda jsou pouzitelne trysky 1930 i v evropske verzi D24T dam vedet, pro TIC rozhodne pouzitelne nejsou. Jinak T/TIC motor ma trysky 293 a atmosfera 193 nebo 1930)
- vstrikovaci cerpadlo ma regulaci davky paliva v zavislosti na plnicim tlaku turba
- je jina zakladni davka paliva (lze seridit)
- jine saci a vyfukove potrubi
- jina vana motoru
- je treba zkontrolovat jestli motor ma chlazeni pistu ostrikem oleje, bez tohohle bych to asi neriskoval, ale melo by to pry fungovat nez poziti... v tomhle si nejsem jistej
- mezikus pod olejovy filtr s chladicem oleje (olej/voda) pro D24T
- jiny prvni dil vyfuku
- jiny airbox a hadice k nemu
- a samozrejme turbo.....
- drat k pojistnemu ventilu se musi dotahnout
jinak, elektrika je stejna, palivovej system taky, pripojeni na chladic vody taky, stejne jako vsechny dalsi hadice
bav se pekne, hlavne shanenim mezikusu pod olejovy chladic.... ten se shani fakt blbe, ostatni veci se sehnat daji. Turbo chce rovnou zrenovovat (no spis provest totalni repasi), nema cenu tam cpat nejakej vylitanej xindl.
preju hodne pekne zabavy.....
PS: pripravuju clanek o D24 motorech na novej webik... ale nebude tam driv jak za mesic
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
motory pasujou bez problemu, muzes mit problem jen se spojkou, kde u atmosferickyho motoru je drzak bowdenu v miste, kde ti u turba prekazi vana motoru. Je to resitelne vymenou priruby prevodovky, nebo cele prevodovky za provedeni z D24T nebo D24TIC. co se lisi je prvni dil vyfuku.... jinak elektrika v poho a je to tedy jen otazka mechanickeho prehozeni nic vic.Jean píše:No me jde spis o to do auta, kde byl motor D24, dat motor D24 TIC. Tam by asi zadnej problem byt nemel, ne?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 2624
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Přestavba 740D na 740TD
Je niekde ten slubovany clanok ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Přestavba 740D na 740TD
Sergej píše:Je niekde ten slubovany clanok ?
neni, proc?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 2624
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Přestavba 740D na 740TD
Tesil som sa, ze sa nieco zaujimave dozviem....travex píše:Sergej píše:Je niekde ten slubovany clanok ?
neni, proc?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Přestavba 740D na 740TD
a co přestavba z D24T na D24TIC ?:. nejspiš to asi de.. https://turbobricks.com/showthread.php?t=168961 nevi někdo neco k tomu?:.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 1175
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Přestavba 740D na 740TD
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=1677&p=15420trapiz píše:a co přestavba z D24T na D24TIC ?:. nejspiš to asi de.. https://turbobricks.com/showthread.php?t=168961 nevi někdo neco k tomu?:.
Pokud by byl potřebnej materiál nejlépe zadarmo, tak proč ne, ale investovat do toho nějaký větší peníze je IMHO blbost. Zas takovej rozdíl to není...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Přestavba 740D na 740TD
prestavet D24 na TIC samozrejme lze, nutne je jiz zminovane ostrikove chlazeni pistu olejem
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Přestavba 740D na 740TD
To ani ne, ale 30 kW je přece jen trochu znát ...VanThomas píše: Zas takovej rozdíl to není...
-
Offline
- Příspěvky: 2624
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Přestavba 740D na 740TD
No hlavne sa zvacsi krutiaci moment. Ak si dobre pamatam tak D24 ma okolo 150Nm, D24T nieco cez 200 a TIC cca 250Nm.Fery píše:To ani ne, ale 30 kW je přece jen trochu znát ...VanThomas píše: Zas takovej rozdíl to není...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé