Přestavba 740D na 740TD

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#1 Přestavba 740D na 740TD

Příspěvek od Jean »

Dělal to tady uz nekdo? Co se muze vyskytnout za problemy? Urcite tam nejaka krpa bude. Dik
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1052
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#2 Přestavba 740D na 740TD

Příspěvek od travex »

Jean píše:Dělal to tady uz nekdo? Co se muze vyskytnout za problemy? Urcite tam nejaka krpa bude. Dik
samozrejme ze to neni njen tak,

- vstriky maji jiny oteviraci tlak 155 bar proti 140
- cvstrikovaci trysky jsou jine (neni podminkou, zda jsou pouzitelne trysky 1930 i v evropske verzi D24T dam vedet, pro TIC rozhodne pouzitelne nejsou. Jinak T/TIC motor ma trysky 293 a atmosfera 193 nebo 1930)
- vstrikovaci cerpadlo ma regulaci davky paliva v zavislosti na plnicim tlaku turba
- je jina zakladni davka paliva (lze seridit)
- jine saci a vyfukove potrubi
- jina vana motoru
- je treba zkontrolovat jestli motor ma chlazeni pistu ostrikem oleje, bez tohohle bych to asi neriskoval, ale melo by to pry fungovat nez poziti... v tomhle si nejsem jistej
- mezikus pod olejovy filtr s chladicem oleje (olej/voda) pro D24T
- jiny prvni dil vyfuku
- jiny airbox a hadice k nemu
- a samozrejme turbo.....
- drat k pojistnemu ventilu se musi dotahnout

jinak, elektrika je stejna, palivovej system taky, pripojeni na chladic vody taky, stejne jako vsechny dalsi hadice


bav se pekne, hlavne shanenim mezikusu pod olejovy chladic.... ten se shani fakt blbe, ostatni veci se sehnat daji. Turbo chce rovnou zrenovovat (no spis provest totalni repasi), nema cenu tam cpat nejakej vylitanej xindl.

preju hodne pekne zabavy.....

PS: pripravuju clanek o D24 motorech na novej webik... ale nebude tam driv jak za mesic :-(
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#3

Příspěvek od Jean »

No me jde spis o to do auta, kde byl motor D24, dat motor D24 TIC. Tam by asi zadnej problem byt nemel, ne?
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1052
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#4

Příspěvek od travex »

Jean píše:No me jde spis o to do auta, kde byl motor D24, dat motor D24 TIC. Tam by asi zadnej problem byt nemel, ne?
motory pasujou bez problemu, muzes mit problem jen se spojkou, kde u atmosferickyho motoru je drzak bowdenu v miste, kde ti u turba prekazi vana motoru. Je to resitelne vymenou priruby prevodovky, nebo cele prevodovky za provedeni z D24T nebo D24TIC. co se lisi je prvni dil vyfuku.... jinak elektrika v poho a je to tedy jen otazka mechanickeho prehozeni nic vic.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Přestavba 740D na 740TD

Příspěvek od Sergej »

Je niekde ten slubovany clanok ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1052
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#6 Přestavba 740D na 740TD

Příspěvek od travex »

Sergej píše:Je niekde ten slubovany clanok ?

neni, proc?
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Přestavba 740D na 740TD

Příspěvek od Sergej »

travex píše:
Sergej píše:Je niekde ten slubovany clanok ?

neni, proc?
Tesil som sa, ze sa nieco zaujimave dozviem....
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#8 Přestavba 740D na 740TD

Příspěvek od trapiz »

a co přestavba z D24T na D24TIC ?:. nejspiš to asi de.. https://turbobricks.com/showthread.php?t=168961 nevi někdo neco k tomu?:.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#9 Přestavba 740D na 740TD

Příspěvek od VanThomas »

trapiz píše:a co přestavba z D24T na D24TIC ?:. nejspiš to asi de.. https://turbobricks.com/showthread.php?t=168961 nevi někdo neco k tomu?:.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=1677&p=15420

Pokud by byl potřebnej materiál nejlépe zadarmo, tak proč ne, ale investovat do toho nějaký větší peníze je IMHO blbost. Zas takovej rozdíl to není...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1052
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#10 Přestavba 740D na 740TD

Příspěvek od travex »

prestavet D24 na TIC samozrejme lze, nutne je jiz zminovane ostrikove chlazeni pistu olejem
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#11 Přestavba 740D na 740TD

Příspěvek od Fery »

VanThomas píše: Zas takovej rozdíl to není...
To ani ne, ale 30 kW je přece jen trochu znát ...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Přestavba 740D na 740TD

Příspěvek od Sergej »

Fery píše:
VanThomas píše: Zas takovej rozdíl to není...
To ani ne, ale 30 kW je přece jen trochu znát ...
No hlavne sa zvacsi krutiaci moment. Ak si dobre pamatam tak D24 ma okolo 150Nm, D24T nieco cez 200 a TIC cca 250Nm.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“