Raff píše:Sbírám podněty řešení pro následujícího problému
![Cool 8)](./images/smilies/dirol.gif)
:
Ač motor přede jako kocourek, má nové žhavící svíčky, oleje nijak zvlášť neubívá, nedaří se mi za studena nastartovat napoprvé - zažhavím, ještě i počkám a i když je venku teplo, abych pak startér stejně držel minimálně 10 s ( :? )
Takže nevím, mám-li podezírat špatný tlaky na vstřikách :idea: nebo vadnej elektromagnet na naftovým čerpadle, pročež by pak při delším stání "padala" nafta :idea:
Ventil na cerpadle tí padani nafty nezaridi, tenhle ventil ma na starost preruseni dodavky paliva - chcipak - pokud by ti padala nafta tak bych se zameril na testnost palivoveho potrubi, pripadne zpetneho ventilu (byva povetsinou v nadrzi, kde je u tvyho auta nemam tuseni. Kdy jsi naposledy menil palivovy filtr? nemas ho zanesenej? Mas filtr s predehrevem nebo bez?
(padajici nafta se da overit snadno tak, ze povolis prevlecnou matici na trubce k jednomu vstriku a zatocis starterem - musi okamzite tect nafta- nepovoluj to moc, opravdu jen trochu, je tam tlak pres 150 ATM pri bezicim cerpadle. Jo a kolem vstriku to vycpi hadrama at si nezasvinis celej motor od nafty)
Pokud by to chtelo byt vstrikama, pak bys po nastartovani mel mit za autem OBLAKA modrosediveho husteho koure (za studena) a za tepla pod plnym plynem bys mel pro zmenu cernou dymovnici. Pokud za chodu motoru na vonobeh povolis trubku u vstriku (stejne jako jsem popsal vyse) tak pri spravne funkci vstriku se zemni chod motoru (znepravidelni). Je to zkouska ciste orientacni, ale staci.