Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jak píše doktor, teorie je sice hezká věc, ale v praxi to bývá daleko složitější. Taky jsem viděl už hodně rozbitých aut. A nárazy téměř stejných aut v přibližně stejné rychlosti ale do jiné překážky ( jiný typ protivníkova auta - je to sice stupidně napsané, ale snad to chápete ) a výsledný efekt je úplně jiný. Ty rozdíly jsou obrovské.
Jeden opět stupidní příklad. Vystřelený projektil a prkno. Na oba působí v době střetu stejná energie, ale prkno je na tom hůř. Nebo jinak když proti sobě pustíte ocelovou kuličku a hliněnou, nebo papírovou, nebo plastelínovou, prostě z různých materiálů, tak si každý i úplný fyzik amatér dokáže představit, kdo dopadne asi hůř. Náraz totiž okamžikem střetu nekončí, nastává pro posádku přetížení a to má samozřejmě taky velký vliv na zdraví posádek. U vozidla těžšího a méně deformovatelného končí náraz okamžikem, kdy se vozidlo přestane deformovat ( je to velmi laicky a zjednodušeně popsáno ) a začně před sebou drtit a tlačit vozidlo lehčí a deformovatelnější. U něj totiž náraz ještě pokračuje a s ním i spousta nepříjemných vlivů, jako přetížení, další deformace. Ještě jinak zkusím vysvětlit - princip nárazu vlakové soupravy. Přední vagóny se po nárazu odráží zpět, ale zadní je ještě šrotují jízdou vpřed. A u menších a "křehčích" aut je to to samé jen v trochu jiné míře. Prostě auto a posádku ovlivňuje při nárazu strašná spousta faktorů a veličin a nedá se to shrnout jen do rychlosti a hmotnosti.
tak jsem se v tom zamotal, že to snad někdo pochopí
Jeden opět stupidní příklad. Vystřelený projektil a prkno. Na oba působí v době střetu stejná energie, ale prkno je na tom hůř. Nebo jinak když proti sobě pustíte ocelovou kuličku a hliněnou, nebo papírovou, nebo plastelínovou, prostě z různých materiálů, tak si každý i úplný fyzik amatér dokáže představit, kdo dopadne asi hůř. Náraz totiž okamžikem střetu nekončí, nastává pro posádku přetížení a to má samozřejmě taky velký vliv na zdraví posádek. U vozidla těžšího a méně deformovatelného končí náraz okamžikem, kdy se vozidlo přestane deformovat ( je to velmi laicky a zjednodušeně popsáno ) a začně před sebou drtit a tlačit vozidlo lehčí a deformovatelnější. U něj totiž náraz ještě pokračuje a s ním i spousta nepříjemných vlivů, jako přetížení, další deformace. Ještě jinak zkusím vysvětlit - princip nárazu vlakové soupravy. Přední vagóny se po nárazu odráží zpět, ale zadní je ještě šrotují jízdou vpřed. A u menších a "křehčích" aut je to to samé jen v trochu jiné míře. Prostě auto a posádku ovlivňuje při nárazu strašná spousta faktorů a veličin a nedá se to shrnout jen do rychlosti a hmotnosti.
tak jsem se v tom zamotal, že to snad někdo pochopí
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1595
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A proc by nepatrily? To je asi to samy-patri na silnici nase volva? Kdyz potkáváme trabanty? Já sám mám R5-pro ní by byla smrtelná i srážka s rychleji letícm vrabcem....milanmoon píše:toto je fakt smutne
vynara sa otazka ci patia na cestu SUV? mam velky respekt ked taketo dacosi stretavam na ceste.

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 3189
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
potvrdilo se, co jsem psal o favoritech.. :?
https://www.novinky.cz/clanek/160111-rid ... omilo.html
https://www.novinky.cz/clanek/160111-rid ... omilo.html
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Kde sa nachádza to Sokolov?
Nejaké prekliate miesto....
Inak to druhe auto vyzera na nový VW Golf... takže ako pozeram mal kratku ivotnosť len pár mesiacov..
Nejaké prekliate miesto....
Inak to druhe auto vyzera na nový VW Golf... takže ako pozeram mal kratku ivotnosť len pár mesiacov..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
hm neviem ci by az tak tie psychotesty pomohli, tie testy sa robia ked chce clovek zbran a aj tak sa ludia stielaju test netestSarkasmic píše:
A proc by nepatrily? To je asi to samy-patri na silnici nase volva? Kdyz potkáváme trabanty? Já sám mám R5-pro ní by byla smrtelná i srážka s rychleji letícm vrabcem....Spíš by se asi na řidičáky měly dělatpsychotesty...
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)

bolo: 460 GLE 1990
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5091
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Mám řidičské zkušenosti s tímto 50t drobečkem - kdy že se bude konat rekonstrukce ??? 
když jsem s tím jednou jel po Evropské, tak mi dávala přednost i Tatra s vlekem...

když jsem s tím jednou jel po Evropské, tak mi dávala přednost i Tatra s vlekem...

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nj když si po konci šichty zapomeneš přesedlat do Volvika a jedeš domů tímhleLachtan píše: když jsem s tím jednou jel po Evropské, tak mi dávala přednost i Tatra s vlekem...


_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5091
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To je 13 let zpátky




_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 297
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Lachtane, 50 tun je fajn, ale to SUV by ti asi skončilo na klíně.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To fakt nevyzera že by to malo 50 ton... max 10t... 50ton by som si typol ten velký nakladač v kamenolomoch..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5091
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Já to nevážil, ale když se ta bestie kupovala, tak to bylo prezentované jako 50-ti tuna.BaDDog píše:To fakt nevyzera že by to malo 50 ton... max 10t... 50ton by som si typol ten velký nakladač v kamenolomoch..

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jo ale i s letadlem
to je maximální váha celé soupravy ať to táhne co chce ne?

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Při rekonstrukci se omylem přihodí boční nárazMenhir píše:Lachtane, 50 tun je fajn, ale to SUV by ti asi skončilo na klíně.

_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Lachtan: no nabourat bych se stím nechtěl ta kabina nevypadá moc bytelně, když už tak bych radši tohle:

to by i ta tatrovka udělala jen "křup"
naprosto bezpečné vůči chodcům stačí když si chodec sedne, a některé osobáky projedou taky...

to by i ta tatrovka udělala jen "křup"

_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 4084
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ideální nástroj na selekci a následnou eliminaci zlejch SUVček.Kein píše:Lachtan: no nabourat bych se stím nechtěl ta kabina nevypadá moc bytelně, když už tak bych radši tohle:
to by i ta tatrovka udělala jen "křup"naprosto bezpečné vůči chodcům stačí když si chodec sedne, a některé osobáky projedou taky...


-
Offline
- Příspěvky: 1305
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tohle je taky drsná nehoda,už vás někoho potkala?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
mě potkalo něco malo podobneho blicího z meho auta
pipka si sedla do zadu ja měl kupe GTV byla vožrala .řikam jí budeš zvracet bež ven ne!! pak se vyklonila ven hlavou na vzduch a zblintila mě celej prah auta . no tak sem se šel na ní podívat a když sem to všechno viděl tak sem se zblil taky , ale mimo auto ne na auto jako vona
od te doby ožralky nevozím a jezdím výhradně sam 




_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Njlepšie je na tom jak sa štoura v uchu... 

_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rychvald
- Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
nevim kde,jak ani proč ale jeto S80(byla)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
-
Offline
- Příspěvky: 3189
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Je divný,že gril je v cajku (2.foto, položen na zadním skle). Viděl bychto na srážku s vlakem, to utržený pravý přední kolo mohlo být někde cestou po kolejích.smarkus píše:nevim kde,jak ani proč ale jeto S80(byla)
EDIT: anebo v hodně velké rychlosti na relativně tenký strom zleva. Všechny 4 gumy jsou ok.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To spíš vypadlo v kovošrotu z lisu. Na strom to má moc rovnou střechu. Pravej předek je úplně pryč. Zadní kufr promáčklej veprostřed. To je zfackovaný ze všech stran.doktor píše:Je divný,že gril je v cajku (2.foto, položen na zadním skle). Viděl bychto na srážku s vlakem, to utržený pravý přední kolo mohlo být někde cestou po kolejích.smarkus píše:nevim kde,jak ani proč ale jeto S80(byla)
EDIT: anebo v hodně velké rychlosti na relativně tenký strom zleva. Všechny 4 gumy jsou ok.
V každým případě tam byli tvoji kolegové asi prd platný.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 3189
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
cestující na zadním sedadle vpravo by byl asi použitelnej.Honza píše:To spíš vypadlo v kovošrotu z lisu. Na strom to má moc rovnou střechu. Pravej předek je úplně pryč. Zadní kufr promáčklej veprostřed. To je zfackovaný ze všech stran.doktor píše:
Je divný,že gril je v cajku (2.foto, položen na zadním skle). Viděl bychto na srážku s vlakem, to utržený pravý přední kolo mohlo být někde cestou po kolejích.
EDIT: anebo v hodně velké rychlosti na relativně tenký strom zleva. Všechny 4 gumy jsou ok.
V každým případě tam byli tvoji kolegové asi prd platný.
K nárazu: Kdyby auto vylítlo ze silnice a vrazilo do stromu podběhem, mohla by být střěcha ok. Takto podobně občas nárazy do stromu vypadají. Prvním nárazem se auto total rozlomí a když se někam odrazí, tak z toho ulítnou různý věci. Minimálně na čelní náraz bych to netipoval, jednak ten gril a jednak nejsou píchlý kola.
OT: U toho formanu jsem byl a světe div se, řidič byl vcelku ok. Ležel na poli, katapultován. Náraz do stromu, dokonce je tam vidět i můj ctěný xicht

http://www.hzskladno.cz/?det=430
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Hezky to vypadá. U toho stromu by jste si mohli udělat základnu.doktor píše:OT: U toho formanu jsem byl a světe div se, řidič byl vcelku ok. Ležel na poli, katapultován. Náraz do stromu, dokonce je tam vidět i můj ctěný xicht
http://www.hzskladno.cz/?det=430
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 3189
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Výjedz z levotočivé zatáčky, hezké stromořadí, U vedlejšího stromu, než co byl obtočený forman, je pomníček mladého motorkáře, který tam zemřel měsíc předtím. V zemi hezky zakopané kolo z motorky, věnce, hořící svíčky. Jel ožralej a rychleji, tak letěl o strom dál. S tím se stejně nic nedá dělat, mentalita je, jaká je. ( i ten pomníček je vidět na fotkách)Honza píše:Hezky to vypadá. U toho stromu by jste si mohli udělat základnu.doktor píše:OT: U toho formanu jsem byl a světe div se, řidič byl vcelku ok. Ležel na poli, katapultován. Náraz do stromu, dokonce je tam vidět i můj ctěný xicht
http://www.hzskladno.cz/?det=430
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nejsem slepej. Tenhle to dneska zvládnul taky rychle.doktor píše: ( i ten pomníček je vidět na fotkách)
https://www.novinky.cz/clanek/160188-mla ... rezil.html
Ale spíš tam měl zůstat on.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé