to bylo na mně,ale příspěvek jsem už musel napsat ne protože kvůli honzovi ale kvůli tomu že někdo tady furt píše blbosti a nikdy pořádně neporadí.některé příspěvky prostě z mé profesionální stránky hold od určitých lidí nemohu jen tak přejít bez povšimnutí.
Tak na tu opravu jsem se odhodlal až teď a mam ještě otázku. Myslíte že se ta výměna dá zvládnout pod autem když bude stát na špalkách nebo stim budu muset ke kámošovi na díru?
špalky nepřipadaj v úvahu , na díře s hodně velkejma problémama. nejlepší sloupovej hever a mnoho přípravků na vyvěšení a podepření. všechno se dělá zespodu.
_________________ V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
Bylo mi to jasný ale zkusit sem to musel . To bude takhle komplikovaný doma na špalkách nebo nájezdech to může v garáži stát jak dlouho chce va díře u kámoše vpodstatě taky ale ten hever?? to bych se muselo za víkend zmáknout a to nevim nevim protože musim měnit simering mezi motorem a převodovkou a ten nevim jakej je tak až to bude rozhozený tak ho budu muset dojet koupit . No bude to akce kulovej blesk
to LPBoss - tak si kup všechny součásty, které podléhají opotřebení a vyměň je (simerinky, těsnění apod.). Simerink za 100 Kč bych neřešil a pokud bude převodovka venku, tak bych ho vyměnil preventivně nebo ti za pár tisíc km začně simerink třeba hodně propouštět a převodovka pude zase ven. Když jsem někdy vyndaval převodovku z auta, tak to bylo vždy kvůli spojce. Tak jsem koupil celou spojkovou sadu, simerinky na poloosy, simerink na "mrkev" (hřídel převodovky). Pokud jsem něco nepoužil, trak jsem to zase s díky vrátil. Ale většinou jsem použil všechno, abych zase nemusel kvůli blbosti za pár korun vyndavat převodovku z auta.
_________________ Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Já to dělám nejspíš jen kvůli tomu simeringu protože jak to teče mezi motorem a převodovkou ( teda asina mrkvi ) tAk to kape na spojku a je od toho násáklá lamela a co se nevsákne tak to doteče na setrvák a ten to rozkází po celym spodku auta. Je to zablitá až k nádrži dozádu . A k tomu nákupu je jesný že to musim koupit ale nevim jakej (rozměr) aby pásnul - třeba v autokelly nevim pod čim to mam hledat. jediný co mi připadalo přijatelný byl těsnící kroužek no ale maj tam 3 rozměry.
Kromě tohohle jaký těsnění a simeringy mam preventivně vyměnit ??
Určitě vyměň všechny simerinky na převodovce (budou zřejmě 3). Simerinky si kup originál u Volva. Tam ti pošlou správný rozměr a máš záruku, že vydrží dalších 200 000 km. Cena není nijak přehnaná. Já jsem platil asi 150,- Kč za simerink na poloosu. Jinak si si jistý, že nemáš špatnou spojku ? Kolik máš najeto ? Jak říkám, pokud už to jednou rozeberu, tak vyměním všechno so podléhá opotřebení a mám klid. je to samozřejmě otázka peněz.
_________________ Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Sem si jistej! Rozzsah záběru jsou asi tak 2mm a úplně nahoře. už tam ani většinou nejde dát zpátečka. A hlavně šíleně klouže když šlápneš normálně na plyn tak už začne třeba i na dvojce tak že se musí přidávat pomalinku aby neprokluzovala. Jsou to správný příznaky na výměnu spojky?? :?:
Tak teď sorry, protože jsem už více jak 10 dní nejel se svým autem, které má novou spojku, tak si nemůžu vybavit, kde zabírá. Ale pokud je špatný přítlačák a ojetá lamela, tak se to projevuje tím, že jde špatně řadit (někdy) a spojka prokluzuje při přidání plynu. Pokud máš najeto přes 200 000 km a nevíš zda byla spojka měněna, tak má na to nárok. Co se týče chodu spojkového pedálu, tak se zeptej marry nebo blackhawka. Já ti přesně neporadím.
_________________ Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
On na ní stříka olej z toho simeringu tak že je nasáklá. Klouže to jak blázen a špatně jde naštěstí jen zpátečka OBČAS. Zabírá úplně nahoře a nemá to žádnej chod. Sednul sem do toho z Accenta kterej má najeto 50 a služebák teď po garančce tak že všechno je OK a s volvem sem se rozjet tak sem na druhej pokus trošku poškádlyl plyn a povedlo se.