850 Převodovka ven
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#26 850 Převodovka ven
Tož se omlouvám, já fakt nevěděl. Tak jsem se bál, zda jsem se nerad nedotkl. Mám asi svůj den
P.S. Já vykřičník nevidím, asi jen moderátoři :idea:
P.S. Já vykřičník nevidím, asi jen moderátoři :idea:
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 29 čer 2007 23:41, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#27 850 Převodovka ven
Není zač.Jarda S40 píše:Tož se omlouvám,
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 122
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
#28 850 Převodovka ven
to bylo na mně,ale příspěvek jsem už musel napsat ne protože kvůli honzovi ale kvůli tomu že někdo tady furt píše blbosti a nikdy pořádně neporadí.některé příspěvky prostě z mé profesionální stránky hold od určitých lidí nemohu jen tak přejít bez povšimnutí.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#29 850 Převodovka ven
Ale to už vůbec ne, jestli jsi ho napsat musel to nevím , ale kdyby jsi ho napsal dřív bylo by lépe.black hawk píše:to bylo na mně,
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 190
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
#30 850 Převodovka ven
Tak na tu opravu jsem se odhodlal až teď a mam ještě otázku. Myslíte že se ta výměna dá zvládnout pod autem když bude stát na špalkách nebo stim budu muset ke kámošovi na díru?
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#31 850 Převodovka ven
špalky nepřipadaj v úvahu , na díře s hodně velkejma problémama. nejlepší sloupovej hever a mnoho přípravků na vyvěšení a podepření. všechno se dělá zespodu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 190
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
#32 850 Převodovka ven
Bylo mi to jasný ale zkusit sem to musel . To bude takhle komplikovaný doma na špalkách nebo nájezdech to může v garáži stát jak dlouho chce va díře u kámoše vpodstatě taky ale ten hever?? to bych se muselo za víkend zmáknout a to nevim nevim protože musim měnit simering mezi motorem a převodovkou a ten nevim jakej je tak až to bude rozhozený tak ho budu muset dojet koupit . No bude to akce kulovej blesk
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#33 850 Převodovka ven
je to dost chaos. jestli se v tom vyznáš tak zespoda to vypadá takhle
- Přílohy
-
- S7.JPG (46.07 KiB) Zobrazeno 938 x
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 190
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
#34 850 Převodovka ven
Fotky znám. Už jsem nějákou dobu taky jejich vlastníkem Příští tejden zajedu pro tu spojku a uvidíme co se dá dělat.
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#35 850 Převodovka ven
ty si menil spojku honzo? kolik to ma najeto?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#36 850 Převodovka ven
to LPBoss - tak si kup všechny součásty, které podléhají opotřebení a vyměň je (simerinky, těsnění apod.). Simerink za 100 Kč bych neřešil a pokud bude převodovka venku, tak bych ho vyměnil preventivně nebo ti za pár tisíc km začně simerink třeba hodně propouštět a převodovka pude zase ven. Když jsem někdy vyndaval převodovku z auta, tak to bylo vždy kvůli spojce. Tak jsem koupil celou spojkovou sadu, simerinky na poloosy, simerink na "mrkev" (hřídel převodovky). Pokud jsem něco nepoužil, trak jsem to zase s díky vrátil. Ale většinou jsem použil všechno, abych zase nemusel kvůli blbosti za pár korun vyndavat převodovku z auta.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 190
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
#37 850 Převodovka ven
Já to dělám nejspíš jen kvůli tomu simeringu protože jak to teče mezi motorem a převodovkou ( teda asina mrkvi ) tAk to kape na spojku a je od toho násáklá lamela a co se nevsákne tak to doteče na setrvák a ten to rozkází po celym spodku auta. Je to zablitá až k nádrži dozádu . A k tomu nákupu je jesný že to musim koupit ale nevim jakej (rozměr) aby pásnul - třeba v autokelly nevim pod čim to mam hledat. jediný co mi připadalo přijatelný byl těsnící kroužek no ale maj tam 3 rozměry.
Kromě tohohle jaký těsnění a simeringy mam preventivně vyměnit ??
Kromě tohohle jaký těsnění a simeringy mam preventivně vyměnit ??
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
#38 850 Převodovka ven
Určitě vyměň všechny simerinky na převodovce (budou zřejmě 3). Simerinky si kup originál u Volva. Tam ti pošlou správný rozměr a máš záruku, že vydrží dalších 200 000 km. Cena není nijak přehnaná. Já jsem platil asi 150,- Kč za simerink na poloosu. Jinak si si jistý, že nemáš špatnou spojku ? Kolik máš najeto ? Jak říkám, pokud už to jednou rozeberu, tak vyměním všechno so podléhá opotřebení a mám klid. je to samozřejmě otázka peněz.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 190
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
#39 850 Převodovka ven
Sem si jistej! Rozzsah záběru jsou asi tak 2mm a úplně nahoře. už tam ani většinou nejde dát zpátečka. A hlavně šíleně klouže když šlápneš normálně na plyn tak už začne třeba i na dvojce tak že se musí přidávat pomalinku aby neprokluzovala. Jsou to správný příznaky na výměnu spojky?? :?:
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
#40 850 Převodovka ven
Tak teď sorry, protože jsem už více jak 10 dní nejel se svým autem, které má novou spojku, tak si nemůžu vybavit, kde zabírá. Ale pokud je špatný přítlačák a ojetá lamela, tak se to projevuje tím, že jde špatně řadit (někdy) a spojka prokluzuje při přidání plynu. Pokud máš najeto přes 200 000 km a nevíš zda byla spojka měněna, tak má na to nárok. Co se týče chodu spojkového pedálu, tak se zeptej marry nebo blackhawka. Já ti přesně neporadím.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 190
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
#41 850 Převodovka ven
On na ní stříka olej z toho simeringu tak že je nasáklá. Klouže to jak blázen a špatně jde naštěstí jen zpátečka OBČAS. Zabírá úplně nahoře a nemá to žádnej chod. Sednul sem do toho z Accenta kterej má najeto 50 a služebák teď po garančce tak že všechno je OK a s volvem sem se rozjet tak sem na druhej pokus trošku poškádlyl plyn a povedlo se.
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#42 850 Převodovka ven
Bylo to v květnu 2004 a mělo to asi 120 000km. Důvod?wickey píše:ty si menil spojku honzo? kolik to ma najeto?
- Přílohy
-
- S1.JPG (47.02 KiB) Zobrazeno 872 x
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#43 850 Převodovka ven
holt brutalni zatah koncernoveho tedeicka dela svoje
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 539 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 10 Odpovědi
- 1824 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 4 Odpovědi
- 266 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 3 Odpovědi
- 737 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirijandous
-
- 15 Odpovědi
- 913 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kozejk