Jakub Svoboda píše: 08 črc 2025 11:44
Odpor zpusobuje chod ventilatoru na 100% bez moznosti vypnuti.
Pokud se netoci vubec, je to v 99% vetrak ko. Ideal zmerit napeti na jeho konektoru.
1. děkuji za snahu
2. obrázek je neidentifikovatelný, vůbec netuším,kde to je, bojím se,
že mate na mysli ventilátor u chladiče.
3. prosil jsem o pomoc s demontáží, bo ani konektor jsem nesundal.
4. nicméně děkuji za snahu
Přidáno za 1 minuta 36 sekund:
raolsa píše: 08 črc 2025 12:51
Chtěl jsem napsat ať odpojí konektor z odporu a propojí silné kabely, taky by se měl větrák roztočit naplno.
1. děkuji za snahu
2. prosil jsem o pomoc s demontáží, bo ani konektor jsem nesundal.
3

. nicméně děkuji za snahu
Přidáno za 3 minuty 50 sekund:
Giew píše: 08 črc 2025 13:06
Předpokladam, ze mas vyndanej pedal plynu.
Nemusíš bejt levej, třeba mas jen velky ruce. Mně se to povedlo vyndat bez řezání za odpoledne. Sikovky se hodí.
Zdravím a díky.
Tichá závist, pedál venku, nůž řádil a vše marné. Zajímalo by mne, zda ten prostor pro manipulaci je všude stejný.... myslím moje XC60 a Tvůj "Zlaťák"
Každopádně díky, budu hledat dál...
