Tažné zařízení - jaké ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Tažné zařízení - jaké ?
Ahoj,
rozhoduju se jaké dát na auto tažné a vlastně bych ocenil širší názorovou základnu, jak to lidi vnímají. Auto nebudu mít na věky a přijd emi to zajímavé i z hlediska těch různých názorů. Minulý rok jsem montoval tažné od SVC Group Náchod a je po 10měsících lehce orezlé, zmatnělé. Co tak vidím, je to běžný standard, ale čekal jsem od toho více - Nicméně dnes mi odpověděl majitel společnosti, že mi to nechá vyměnit = zákaznický servis tam je dobrý jak vidím.
Co se týče využití, bude to výhradně na nosič jízdních kol a reálně jej budu používat párkrát do roka. Nejvíce by se mi líbilo mechanické sklopné tažné, ale tam je cena 22tis a je to nějaký český výrobce.
Pevné tažné Westfalia - 13 500Kč
Pevné tažné Oris - 12 700Kč
Bajonet Westfalia - 19 100Kč
Mechanické sklopné Vapos - 22 990Kč (to mě přijde už trochu přehnané)
Vlastně se mi jedná o to, nakolik Vám třeba při nákupu auta vadí, že tam vzadu máte kouli, kterou tam třeba nechcete a jestli by to pro někoho byl důvod proč auto nekupovat.
Tady máte například od SVC video jak vypadá to mechanické sklopné tažné :
rozhoduju se jaké dát na auto tažné a vlastně bych ocenil širší názorovou základnu, jak to lidi vnímají. Auto nebudu mít na věky a přijd emi to zajímavé i z hlediska těch různých názorů. Minulý rok jsem montoval tažné od SVC Group Náchod a je po 10měsících lehce orezlé, zmatnělé. Co tak vidím, je to běžný standard, ale čekal jsem od toho více - Nicméně dnes mi odpověděl majitel společnosti, že mi to nechá vyměnit = zákaznický servis tam je dobrý jak vidím.
Co se týče využití, bude to výhradně na nosič jízdních kol a reálně jej budu používat párkrát do roka. Nejvíce by se mi líbilo mechanické sklopné tažné, ale tam je cena 22tis a je to nějaký český výrobce.
Pevné tažné Westfalia - 13 500Kč
Pevné tažné Oris - 12 700Kč
Bajonet Westfalia - 19 100Kč
Mechanické sklopné Vapos - 22 990Kč (to mě přijde už trochu přehnané)
Vlastně se mi jedná o to, nakolik Vám třeba při nákupu auta vadí, že tam vzadu máte kouli, kterou tam třeba nechcete a jestli by to pro někoho byl důvod proč auto nekupovat.
Tady máte například od SVC video jak vypadá to mechanické sklopné tažné :
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Tažné zařízení - jaké ?
Pevný je pevný, já míval pak problém třeba s mechanismem že to zatuhlo nebo zarezlo protože je to dost exponovaný. Co se týže koroze- na Mitsubishi jsem kupoval slovenskýho Galia, který je pozinkovaný.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 888
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Tažné zařízení - jaké ?
pevny je pevny
bajonet se vyhrka a pak to mlati
sklopny zarezne
bajonet se vyhrka a pak to mlati
sklopny zarezne
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 551
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: C70 2,4i 1999
Tažné zařízení - jaké ?
Není nad to, když ti nějakej blbec obtiskne při parkování kouli do nárazníku.
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Tažné zařízení - jaké ?
Jakoze jsem blbec jo nebo co? Mam teda na Avensisu kameru a na druhem senzory vepredu i vzadu.
A ze bych do nekoho zduchnul si nepamatuju teda asi nikdy za 20let rizeni.
Ale jsou takovi samozrejme a obcas se jiste povede i tomu nejlepsimu
A ze bych do nekoho zduchnul si nepamatuju teda asi nikdy za 20let rizeni.
Ale jsou takovi samozrejme a obcas se jiste povede i tomu nejlepsimu
-
Offline
- Příspěvky: 551
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: C70 2,4i 1999
Tažné zařízení - jaké ?
Tě neznám tak nemůžu vědět
ale jak tu kouli na autě vidím, automaticky se za něj bojím zaparkovat.
Taky záleží jak která karoserie, na kupé, kabrioletu i na sedanu bych to nesnesl. Na kombíku by mi to asi nevadilo.

Taky záleží jak která karoserie, na kupé, kabrioletu i na sedanu bych to nesnesl. Na kombíku by mi to asi nevadilo.
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Tažné zařízení - jaké ?
Vyborne! Pridal se novy parametr. Pevne tazne je odstrasujici prvek 
-
Offline
- Příspěvky: 421
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: XC 90 D5 AWD '09
Tažné zařízení - jaké ?
Tak je to vec, ktorú asi používaš podstatne zriedkavejšie než že ju nepoužívaš. Ale môžem sa mýliť a môže to byť skoro denne používané napr. na ťahanie vozíka s náradím na fušky, neviem.. Na tú prvú možnosť je fajn keď si ho vieš schovať.
Ja mám jedno pevné a jedno bajonetové. Pevné som dorábal ja na občasné ťahanie vozíka. Pevné preto lebo cena.. A má teda tú výhodu, že ho nestratíš
a keď ho potrebuješ použiť nemusíš nič riešiť.
Ten bajonet som mal k auto čo som kupoval. Je fajn ale keď ho potrebujem, musím ho loviť v kufri pod podlahou. Dá sa stratiť. Nedajbože si ho niekto požičia keď si ho zabudneš schovať.
Tie výklopné, som častokrát videl na nejakých aukciách s poznámkou, že nedá sa vyklopiť, stratený kľúčik a pod.
Ja mám jedno pevné a jedno bajonetové. Pevné som dorábal ja na občasné ťahanie vozíka. Pevné preto lebo cena.. A má teda tú výhodu, že ho nestratíš

Ten bajonet som mal k auto čo som kupoval. Je fajn ale keď ho potrebujem, musím ho loviť v kufri pod podlahou. Dá sa stratiť. Nedajbože si ho niekto požičia keď si ho zabudneš schovať.
Tie výklopné, som častokrát videl na nejakých aukciách s poznámkou, že nedá sa vyklopiť, stratený kľúčik a pod.
_________________
-
Offline
- Příspěvky: 925
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Tažné zařízení - jaké ?
Tohle bych bral dost individuálně, dle druhu auta a frekvenci využití. Na levnější a více pracovní auta a při větším využití bych dal pevný. Na dražší auta spíš sklopný.
Na V70 mám bajonet Brink a nemám s tím problém, jen jednou za pár let to vyčistím kartáčem. Moc často ho nevyužívám, max. 10x do roka. Pevný bych nechtěl, každý cm při parkování se hodí
a když lezu do kufru, tak mi na pevným vadí, že se do něj pořád mlátím do holeně
A třeba sklopný na nových koncernových autech mi hodně vyhovuje, to je velká paráda 
Na V70 mám bajonet Brink a nemám s tím problém, jen jednou za pár let to vyčistím kartáčem. Moc často ho nevyužívám, max. 10x do roka. Pevný bych nechtěl, každý cm při parkování se hodí



-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1161
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Tažné zařízení - jaké ?
Měl jsem sundávací Brink na P2 V70, jednou jsem se sundanou koulí narazil při couvání do obrudníku, zdeformoval se ten element do kterého se nasazuje koule a bylo po tažném. Za tu základnu chtěl Brink víc než za celé tažné. Od té doby mám pevné Westfalia a jsem spokojen.
Bajonetové jsem měl i na P3 S80 a moc mi nevyhovovalo. Člověk se u nandání/sundání ušpiní, nemluvě když prší, je bláto... a má se k tomu skrčit/kleknout si, šahat na humuskouli po půl dni jízdy v dešti... Pevné je v tomhle pohodlné, odpojím přívěs, nasadím krytku na kouli a je to.
Pevné máme/mívali jsme i na jiných autech a vyhovuje nám, sundávací se nám doma nikdy moc nelíbilo.
Sklápěcí jsme nikdy neměli.
No a taky pevné tažné odrazuje mameluky, co nejradši parkují centimetr za mým nárazníkem.
Bajonetové jsem měl i na P3 S80 a moc mi nevyhovovalo. Člověk se u nandání/sundání ušpiní, nemluvě když prší, je bláto... a má se k tomu skrčit/kleknout si, šahat na humuskouli po půl dni jízdy v dešti... Pevné je v tomhle pohodlné, odpojím přívěs, nasadím krytku na kouli a je to.
Pevné máme/mívali jsme i na jiných autech a vyhovuje nám, sundávací se nám doma nikdy moc nelíbilo.
Sklápěcí jsme nikdy neměli.
No a taky pevné tažné odrazuje mameluky, co nejradši parkují centimetr za mým nárazníkem.

_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Tažné zařízení - jaké ?
Mam na V70 pevne a za mě ideal. Přišti bude buď sklopne nebo pevne. Nasazovaci vim že jsou problemy. Navic ze zakona ho musiš demontovat když něco netahneš jinak pokuta a kraceni škody.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 268
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
Tažné zařízení - jaké ?
Mám tohle. Pevné jsem nechtěl, je to přesně věc, o kterou bych si 350 dní v roce špinil kalhoty. Byť oceňuju, že je to blbuvzdorný, bezúdržbový a levný. Takový ten obvyklý bajonet nasazovaný zespoda taky nemusím, asi to bude jen moje neschopnost, ale blbě se mi nasazuje. Takže jsem skončil u tohohle. Sundavací, ten nasazovací mechanismus je jednoduchý, jako bonus to při nasazování zřetelně zacvakne na své místo, takže má člověk jistotu, že to udělal správně. Jestli to bude za pár let rezatý, nedokážu říct, mám ho půl roku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 421
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: XC 90 D5 AWD '09
Tažné zařízení - jaké ?
Ja mám niečo takéto, https://galia.sk/v0578-volvo-xc90-suv-2003-2015-bajonetove-prevedenie-c. Nasadzuje/ zaisťuje sa to pootočením o 90° a prístup tam je ako vidno na fotkách úplne v pohode, žiadne kľakanie do blata.
_________________
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
-
Offline
- Příspěvky: 268
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
Tažné zařízení - jaké ?
Jo. Ale mám to chvíli a nosič kol jsem na tom ještě neměl. Štěrku a písku jsem s tím už pár tun navozil a musím říct, že když jsem to po 14 dnech dovolené na maltě chtěl sundat, tak se tomu vůbec nechtělo a musel jsem tomu domlouvat WD40 a gumovou paličkou. Což mě naopak moc nepotěšilo.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 925
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Tažné zařízení - jaké ?
Mám to samý, co StepanB, a je to dobrý, nasazování rychlý a jednoduchý a zatím se to zdá pevný bez vůlí. A podobná zkušenost, dolů je potřeba za to občas trochu zakvedlat, aby to vyskočilo, ale zatím jsem to vždy zvládl holýma rukama.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1161
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Tažné zařízení - jaké ?
Měl jsem to samý co StepanB a přesně to vyřadil z provozu náraz do obrudníku při couvání se sundanou koulí.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Tažné zařízení - jaké ?
Aha...to potesi...
-
Offline
- Příspěvky: 3387
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Tažné zařízení - jaké ?
Mam co Štěpán origo od Volva na bez mála 20letem aute a pohoda je to pevné a bez vůlí. Na xc90 je vysoko takže naraz do něčeho je takřka vyloučen
-
Offline
- Příspěvky: 5933
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Tažné zařízení - jaké ?
StepanB píše: 02 črc 2025 14:46 Mám tohle. Pevné jsem nechtěl, je to přesně věc, o kterou bych si 350 dní v roce špinil kalhoty. Byť oceňuju, že je to blbuvzdorný, bezúdržbový a levný. Takový ten obvyklý bajonet nasazovaný zespoda taky nemusím, asi to bude jen moje neschopnost, ale blbě se mi nasazuje. Takže jsem skončil u tohohle. Sundavací, ten nasazovací mechanismus je jednoduchý, jako bonus to při nasazování zřetelně zacvakne na své místo, takže má člověk jistotu, že to udělal správně. Jestli to bude za pár let rezatý, nedokážu říct, mám ho půl roku.
Snímek obrazovky 2025-07-02 v 14.37.06.png
Mám na XC úplně stejný. Copak špinit, ale kolikrat jsem se jebl do kolena, takže rozhodně taky sundavám. Bonus je i sklopna zasuvka.
Přidáno za 48 sekund:
StepanB píše: 02 črc 2025 14:46 Mám tohle. Pevné jsem nechtěl, je to přesně věc, o kterou bych si 350 dní v roce špinil kalhoty. Byť oceňuju, že je to blbuvzdorný, bezúdržbový a levný. Takový ten obvyklý bajonet nasazovaný zespoda taky nemusím, asi to bude jen moje neschopnost, ale blbě se mi nasazuje. Takže jsem skončil u tohohle. Sundavací, ten nasazovací mechanismus je jednoduchý, jako bonus to při nasazování zřetelně zacvakne na své místo, takže má člověk jistotu, že to udělal správně. Jestli to bude za pár let rezatý, nedokážu říct, mám ho půl roku.
Snímek obrazovky 2025-07-02 v 14.37.06.png
Ano, je. Hlavně musíš pravidelně mazat zapadku, jinak ho nesundáš.jirka87 píše: 02 črc 2025 15:00 @StepanB toto je jediny "bajonetovy" system, ktery mi dava smysl.
Je to opravdu pevne a bez vuli?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 2008
Tažné zařízení - jaké ?
já bych všem koulařům nejradši...no...
jako pomačkanou RZtu snesu, ale jinak...aneb čerstvý zásek

jako pomačkanou RZtu snesu, ale jinak...aneb čerstvý zásek

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Véčko - XC70 2009 D5 AWD A/T
Bastard - C30 2011 2,0 M/T
Blondýna - C70 2010 D4 M/T
Véčko - XC70 2009 D5 AWD A/T
Bastard - C30 2011 2,0 M/T
Blondýna - C70 2010 D4 M/T
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Tažné zařízení - jaké ?
Vubec nechapu jaky smysl a prinos ma, abys do vlakna o vyberu tazneho psal narky o tom,ze tazne muze za poskozeni tveho auta. Nemuze. Ridic asi ano. Tazne ne.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 2008
Tažné zařízení - jaké ?
OK, tak pardon.
V tom případě bych byl pro sundavací.
Mám na 30ce, original a neshledávám problém vyndat z kufru, nasadit, pak vzít rukavice, sundat a uložit zpět do kufru.
V tom případě bych byl pro sundavací.
Mám na 30ce, original a neshledávám problém vyndat z kufru, nasadit, pak vzít rukavice, sundat a uložit zpět do kufru.
_________________
Véčko - XC70 2009 D5 AWD A/T
Bastard - C30 2011 2,0 M/T
Blondýna - C70 2010 D4 M/T
Véčko - XC70 2009 D5 AWD A/T
Bastard - C30 2011 2,0 M/T
Blondýna - C70 2010 D4 M/T
-
Offline
- Příspěvky: 5705
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Tažné zařízení - jaké ?
Mám pevné a couvací senzory. Nikdy jsem se o nikoho a o nic neopřel a ani jsem si kalhoty neumazal 
Ale hnusně to teda vypadá, to je fakt

Ale hnusně to teda vypadá, to je fakt

-
Offline
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Tažné zařízení - jaké ?
Ja mam pevny.
Jdu z lidlu, v ruce bednu s nakupem, hodim nohu na kouli, na koleno bednu, odemcu auto, otevru kufr a sup tam s bednou. Bez koule bych to nedal.
Jdu z lidlu, v ruce bednu s nakupem, hodim nohu na kouli, na koleno bednu, odemcu auto, otevru kufr a sup tam s bednou. Bez koule bych to nedal.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé