850 vs v40 a tdi vs benzin
- Autor
- Zpráva
850 vs v40 a tdi vs benzin
Zdravim,rozhoduju se pro ktery nejspis z tehlech 2 (ev. jeste 440). Jaky mate zkusenosti - spolehlivost a spotreba? Jsou nejaky zasadni mouchy u tehlech typu? Jak dulezity najety km? slysel jsem,ze tj obecne u Volva skoro jedno,ze se moc neproblemuje je to fakt? Co jinak doporucujete pri cene cca 100-150tis. ?
Diky. Raid
Diky. Raid
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
Teď uvidíš, co nás je tady chytrejch
Nicméně, na V40 do 150.000 zapomeň, leda nějakej šrot z počátku výroby. V850 v týhle ceně může bejt (chceš kombi, předpokládám),
ale asi jen benzín. 850 je dle mého poctivější (rozuměj "volvovatější") auto než V40 Pokud jde o benzín vs nafta, přijde na to, kolik jsi ochoten dávat na běžnej provoz, mám zkušenost z obojího a v TDI si
aspoň nepřipadám, že okrádám rodinu, navíc to snad i jede líp, řekl bych Ale zima mě teprve čeká, takže uvidíme
Nicméně, na V40 do 150.000 zapomeň, leda nějakej šrot z počátku výroby. V850 v týhle ceně může bejt (chceš kombi, předpokládám),
ale asi jen benzín. 850 je dle mého poctivější (rozuměj "volvovatější") auto než V40 Pokud jde o benzín vs nafta, přijde na to, kolik jsi ochoten dávat na běžnej provoz, mám zkušenost z obojího a v TDI si
aspoň nepřipadám, že okrádám rodinu, navíc to snad i jede líp, řekl bych Ale zima mě teprve čeká, takže uvidíme
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
V850
Mám 850 kombíka benzin 2.5l 20V automat, r.v. 1994. Jsem maximálně spokojený, jen drobné v podstatě nedůležité závady, přestože to má nalítáno hondě (stav tachometru 240 tis). Prostorný, tichý, svižný a spolehlivý, pořizovací cena v porovnání s jinými kombajny nízká. Jen co se týče spotřeby - je to prostě žrout (10, ale při razantní městské jízdě i přes 12). Ale za ten pocit to stojí. Vřele doporučuju.
Honza
Honza
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
hmm, hmm
Typy:
Obecně: S = Sedan, V = Versatile neboli univerzální neboli Kombík
Taktéž poslední číslo v číselném označení je počet dveří 4 = sedan, 5 = kombi
Malá Volva:
440 / 460 (VolvoRenault) >> S40 a V40 (VolvoRenault) >> S40 a V50 (VolvoFord)
Velká Volva
240, 260 (klasika) >> 740, 760 a 940, 960 resp. na konci výroby S90 a V90 (takový ty hranatý krabice s obrovským kufrem a pohonem na zadek, motory Volvo / Diesely VW nepřímej vstřik; Pro tebe je podstatná info jen to, že se liší především výbavou (zleva doprava), kastle to má +-stejný) >> 850 resp. ke konci výroby S70 a V70 (přední náhon, modernější, benzíny Volvo, diesely TDI od VW) >> S60 a V70, S80, XC90 (mimo Tvé finanční možnosti)
A teď k výběru auta. Jestli chceš "VOLVO" tj. auto velké, prostorné, bezpečné super pohodlné a nesypavé - vypadávají malá Volva (nic proti nim, ale většina obecně známých adjektiv se pojí právě s velkými modely.
Co se týče velkých (které překvapivě nejsou dražší), máš na výběr:
- 7/9 nebo 8. Je na tobě, co ti více vyhovuje, nejlepší je do toho auta si sednout, projet si ho / prolézt a uvidíš... Pravdou je, že 7 / 9 můžou vyžadovat minimálně zpočátku více pozornosti, protože jsou starší. Cenově to vyjde na stejno, jestli dražší osmičku a nebo levnější sedmičku / devítku, do které následně nacpeš nějaké peníze abys ji dostal do perfektního stavu. Výhodou Volv je, že s většinou nedokonalostí a s mnoha "závadami" se dá dlouhodobě jezdit, aniž by to bylo více, než jen "nepříjemné". Robustnost je halt robustnost...
Obecně: S = Sedan, V = Versatile neboli univerzální neboli Kombík
Taktéž poslední číslo v číselném označení je počet dveří 4 = sedan, 5 = kombi
Malá Volva:
440 / 460 (VolvoRenault) >> S40 a V40 (VolvoRenault) >> S40 a V50 (VolvoFord)
Velká Volva
240, 260 (klasika) >> 740, 760 a 940, 960 resp. na konci výroby S90 a V90 (takový ty hranatý krabice s obrovským kufrem a pohonem na zadek, motory Volvo / Diesely VW nepřímej vstřik; Pro tebe je podstatná info jen to, že se liší především výbavou (zleva doprava), kastle to má +-stejný) >> 850 resp. ke konci výroby S70 a V70 (přední náhon, modernější, benzíny Volvo, diesely TDI od VW) >> S60 a V70, S80, XC90 (mimo Tvé finanční možnosti)
A teď k výběru auta. Jestli chceš "VOLVO" tj. auto velké, prostorné, bezpečné super pohodlné a nesypavé - vypadávají malá Volva (nic proti nim, ale většina obecně známých adjektiv se pojí právě s velkými modely.
Co se týče velkých (které překvapivě nejsou dražší), máš na výběr:
- 7/9 nebo 8. Je na tobě, co ti více vyhovuje, nejlepší je do toho auta si sednout, projet si ho / prolézt a uvidíš... Pravdou je, že 7 / 9 můžou vyžadovat minimálně zpočátku více pozornosti, protože jsou starší. Cenově to vyjde na stejno, jestli dražší osmičku a nebo levnější sedmičku / devítku, do které následně nacpeš nějaké peníze abys ji dostal do perfektního stavu. Výhodou Volv je, že s většinou nedokonalostí a s mnoha "závadami" se dá dlouhodobě jezdit, aniž by to bylo více, než jen "nepříjemné". Robustnost je halt robustnost...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
ad tnemec
Tak to ti prodejce parádně kecal Renaultí motory / a mnoho dalších věcí / mají výhradně malá Volva. Pokud vím, velká s Rendlem nemají společného NIC. A TDI je jakožto první přímovstřikový diesel vynálezem VW (mimochodem, docela dobrým vynálezem) a že TDI v 850 je VW, to se můžeš vsadit. Stejně jako D24 (2,4l diesel nepřímovstřik, atmosféricky plněno) je VW motor použitý původně v Audi 100 a VW LT.Mr.Raid píše:no,slusny vyklad diky! jenom me prekvapuje, ze ty TDi jsou fakt VW, ten prodejce rikal,ze 850 |TDi maj Renault motor...
zatim me napada jen detail: jakej je tedy rozdil 850 a 855?
tak jdu na zkouseni...
Rozdíl mezi 850 a 855 vydedukuješ už z mého výkladu. Zapomněl jsem jen dodat celkem jasnou věc, že 0 = bez rozlišení karoserie. Dále pak 4 nebo 5 na konci = počet dveří
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
ad tnemec
na motozurnalu jsem nasel tohle:tnemec píše:Ale jasně, Pugo Rendl Folfo znám (už), ale výklad, že "je tam motor Renault" je zavádějící. Stran dieselů - jistě že se Volvo podílelo na vývoji, ale znak je na tom motoru VW...travex píše:
Tady bych pribrzdil, zapominas na zkratku PRV (dle tveho vykladu Poradne Rozjety Volvo )... benzinove sestivalce do velkejch volv byly vyvinuty spolecne s renaultem.... Myslim ze i na ostatnich motorech se renault podepsal (to uz je ale jen muj dohad), rozhodne to nemeni nic na tom, ze to jsou MOTORY....
Co se dieselu tyce jsou to pro radu 7/9 radove setivalce VW (stejna kontrucke jako pro VW LT nebo Audi 100) s tim, ze jsou drobetko jinak naladene.... Pro radu 850 to byly petivalce VW TDI obdobneho puvodu (audi / VW transporter)
s Volvem 850 si spolehlivě umí poradit téměř výhradně značkový servis. A jeho ceny i ceny originálních dílů na volva nepatří zrovna k nejlevnějším
"Zážehové motory s turbem byly adekvátně výkonné, ale spotřeba je vysoká. Pokud jde o dieselové motory, pak není vždy symbióza mezi výkonem a kultivovaností chodu. Tam bych si dal větší pozor při nákupu ojetého vozu." Jan Kupec z Autopointu... viz http://motozurnal.centrum.cz/autobazar/ ... ml?id=2838
to s tim servisem neni nutny, ne? nebo jo? :?
motor, to sou chytracky reci, zda se mi,ne? autpoint prodava mazdy a Fordy, proc se plete do Volva? :?:
cenay ND maj taky prehnany i ten "lzivej prodejce" z Modran ma predni svetlo za 3000
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
ad tnemec
trochu mi u toho tvrzeni chybi argumenty, diesel vzdycky bude mene kultivovanej nez benzin. A o cenach nahradnich dilu? nektere jsou drahe, jine nejsou, zalezina konkretnim dilu., Obecne volvo neni levne auto a tak se neda cekat ze ND budou stat stejne jako ND na felicii....Mr.Raid píše: na motozurnalu jsem nasel tohle:
s Volvem 850 si spolehlivě umí poradit téměř výhradně značkový servis. A jeho ceny i ceny originálních dílů na volva nepatří zrovna k nejlevnějším
"Zážehové motory s turbem byly adekvátně výkonné, ale spotřeba je vysoká. Pokud jde o dieselové motory, pak není vždy symbióza mezi výkonem a kultivovaností chodu. Tam bych si dal větší pozor při nákupu ojetého vozu." Jan Kupec z Autopointu... viz http://motozurnal.centrum.cz/autobazar/ ... ml?id=2838
to s tim servisem neni nutny, ne? nebo jo? :?
motor, to sou chytracky reci, zda se mi,ne? autpoint prodava mazdy a Fordy, proc se plete do Volva? :?:
cenay ND maj taky prehnany i ten "lzivej prodejce" z Modran ma predni svetlo za 3000
Obecne si troufnu tvrdit jedine, u naftaku lze ocekavat, ze bude mit najeto podstatne vic nez benzinak ze stejnyho roku. Lidi naftaky kupujou kdyz chtej hodne jezdit... ale ani tohle neni pravidlo. U jetyho auta je vsechno otazkou konkretniho kusu....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
ad tnemec
Kecy kecy plác, konkrétně o Volvu jsem ještě neviděl rozumný a odpovídající hodnocení servisu a spolehlivosti, ono se na internetu a v tisku občas objeví ledackajké nesmysly, novináři bývají líné potvory co se často nezabývají ověřováním jpp (jedna paní povídala) zpráv tam, kde o nic nejde. Musím to vědět, jsem jedním z nich. Ale s 850 si zcela určitě spolehlivě poradí nejen autorizovaný servis. Co se dieselů týče, udělaly za poslední dobu obrovskej skok dopředu, takže z dnešního pohledu se staré nechovají kultivovaně. Nicméně v době, kdy se vyráběly 7 a 9, tak byl motor D24 "nejkultivovanějším" a ve variantě s turbem a intercoolerem "nejrychlejším" dieslem na trhu...Mr.Raid píše:na motozurnalu jsem nasel tohle:tnemec píše:
Ale jasně, Pugo Rendl Folfo znám (už), ale výklad, že "je tam motor Renault" je zavádějící. Stran dieselů - jistě že se Volvo podílelo na vývoji, ale znak je na tom motoru VW...
s Volvem 850 si spolehlivě umí poradit téměř výhradně značkový servis. A jeho ceny i ceny originálních dílů na volva nepatří zrovna k nejlevnějším
"Zážehové motory s turbem byly adekvátně výkonné, ale spotřeba je vysoká. Pokud jde o dieselové motory, pak není vždy symbióza mezi výkonem a kultivovaností chodu. Tam bych si dal větší pozor při nákupu ojetého vozu." Jan Kupec z Autopointu... viz http://motozurnal.centrum.cz/autobazar/ ... ml?id=2838
to s tim servisem neni nutny, ne? nebo jo? :?
motor, to sou chytracky reci, zda se mi,ne? autpoint prodava mazdy a Fordy, proc se plete do Volva? :?:
cenay ND maj taky prehnany i ten "lzivej prodejce" z Modran ma predni svetlo za 3000
A ND? Něco drahé je. Ovšem, jestli ti Čížek (to je ten zrzoun z Modřan) nabízel světla za 3000 kus za jeté, tak musel upadnout, protože se daj koupit za 2500 obě a za 2900 za KUS je možnost koupit NOVÉ. Jinak výměna předního skla vyjde na 5500, spojka 10 000, řízení (nové) 10 000, staré 3 000, středový uložení kardanu stojí 900, chladič novej 5000 včetně potřebného antifreezu, kola se daj koupit jeté za 3600 sada, gumy jsou ve standardním a tudíž levném rozměru 195/65 R15 atd. atp.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
V40
Já se musím připojit do komentářů ohledně Otázky koupě Volva.
Jestliže si chcete koupit auto, s kterým budete jezdit každý den do práce tak si musíte v prvé řadě spočítat, kolik Vás provoz takového auta bude stát. V případě značky Volvo to buou ZNATELNE větší náklady než u většiny ostatních značek, které by v cenové relaci 140-200 tis Kč pripadaly v úvahu ( uvědomte si že auto za tyhle peníze už musí mít něco za sebou a připusťmě si, i když je to náš miláček Volvo, některé díly se prostě opotřebovávají....). Musíte si uvědomit že Volva, a to i včetně V40tek, jsou krásná a kvalitní auta. A za to se jak známo platí.
V případě V40tek, pořád jsem v cenové relaci okolo 150 tis. Kč, bych se ohlížel pouze bo benzínových motorech mimo 1,8 GDI. Vlastní V40 2.0T, mám natočeno cca 155 000 km a mimo výmměny řemenů mě ještě nic nestál a podle poslední diagnostiky je nejlepší formě. Protože jezím na nízkoprfilových gumách měnil jsem ve 120 000 čepy na předních ramenech. U V40 se mění celé rameno, nechápu který blbec to vymyslel, ale nechaljí se sehnat čepy samostatně. Za jedno rameno chtěli ve Volvu, je to tak rok a půl zpátky, cca 4500 Kč. Za jeden čep jsem zaplatil asi 900.
Jinak filtry, když je nepůjete kupovat přímo do Volva, jsou jen o málo dražší. Co se týká spotřeby, jezdím tak z 60% po dálnici, 9,2 l, když se trochu snažím 8,6 - 8,7l a když na to trochu šlápnu tak kolem 10,8 - 11,2 l. S V40 jsou naprosto spokojený. A co se týká bezpečnosti tak jestli se nepletu v testu dostala ***** hvězdiček.
No ale když pojedete jenom v pátek na chatu a v něděli domu, tak si můžete koupit klidně tank.
Jestliže si chcete koupit auto, s kterým budete jezdit každý den do práce tak si musíte v prvé řadě spočítat, kolik Vás provoz takového auta bude stát. V případě značky Volvo to buou ZNATELNE větší náklady než u většiny ostatních značek, které by v cenové relaci 140-200 tis Kč pripadaly v úvahu ( uvědomte si že auto za tyhle peníze už musí mít něco za sebou a připusťmě si, i když je to náš miláček Volvo, některé díly se prostě opotřebovávají....). Musíte si uvědomit že Volva, a to i včetně V40tek, jsou krásná a kvalitní auta. A za to se jak známo platí.
V případě V40tek, pořád jsem v cenové relaci okolo 150 tis. Kč, bych se ohlížel pouze bo benzínových motorech mimo 1,8 GDI. Vlastní V40 2.0T, mám natočeno cca 155 000 km a mimo výmměny řemenů mě ještě nic nestál a podle poslední diagnostiky je nejlepší formě. Protože jezím na nízkoprfilových gumách měnil jsem ve 120 000 čepy na předních ramenech. U V40 se mění celé rameno, nechápu který blbec to vymyslel, ale nechaljí se sehnat čepy samostatně. Za jedno rameno chtěli ve Volvu, je to tak rok a půl zpátky, cca 4500 Kč. Za jeden čep jsem zaplatil asi 900.
Jinak filtry, když je nepůjete kupovat přímo do Volva, jsou jen o málo dražší. Co se týká spotřeby, jezdím tak z 60% po dálnici, 9,2 l, když se trochu snažím 8,6 - 8,7l a když na to trochu šlápnu tak kolem 10,8 - 11,2 l. S V40 jsou naprosto spokojený. A co se týká bezpečnosti tak jestli se nepletu v testu dostala ***** hvězdiček.
No ale když pojedete jenom v pátek na chatu a v něděli domu, tak si můžete koupit klidně tank.
V40
Jsem z lidí kteří se rádi odlišují a proto jsem se rozhodoval mezi 9kou a 7kou nakonec rozhodla cena.Mám auto za cenu orezlého Favoritu,ale bez koroze o 2 třídy výš o milion% bezpečnějčí,navíc na LPG,tudíž s ním jezdím denně do práce.Má najeto 280tis.km sám jsem najel 50tis.km a měnil jsem jednou destičky(přední Brembo 800Kč,zadní 650Kč),rozvodový řemen,který praskl během jízdy!!!(motoru se nestalo vůbec nic!!!cena řemenu 250Kč Gates(řemen na Opel Kadet 1,6 700Kč))jinak měním občas(když si zrovna na to vzpomenu,cca po 20-30tis.km)olej a filtr.Jinak dle mých info kompletní spojka cca 4000Kč čepy řízení 250Kč/ks svislé čepy 500Kč/ks čelní sklo včetně bausetu a práce cca 6000Kč.Musím podotknout,že jsem asi 8mý majitel a majitelé přede mnou se zrovna s autem nemazlili.I přes stáří 17let!!! je auto absolutně spolehlivé.Pardon ještě mi odešel rozdělovač tak jsem během 10ti minut přecvakl konektor elektroniky na druhý rozdělovač,který byl standartně namontován a i přes to,že se s ním nejezdilo a nebyl ani nakonzervován,takže na něj šel veškerý bordel auto chytlo na poprvé.Prostě Volvo!!!
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Potěhy 1
benzin ci nafta
mam rad benzinek, ale bohuzel volvicko ktere jsem mel vyhlidle bylo v takovem stavu ze bych ho asi neuschopnil takze jsem si koupil naftaka s AUDI motorem se spotrebou je to skvele jezdim v prumeru za 6l/100km a da se i za min, samozrejme i za vic to je ten problem velkoobemovych dieslovych motoru.. ale jinak jsem velice mile spokojen, jedine co jsem na motoru udelal ze jsem vymenil zhavicky a termostat.. co je na tom za zapor je priserna nepristupnost ruznym vjecem na motoru a opravam, pripada mi jakoby ho tam volvo narvalo nasilim ale jinak skvele pojezdenicko
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
AUDI motor = VW motor (ad skapetr)..
jestli resis opravdu jen mezi dvema modelama - V40 a 850, tak ja osobne by som siel urcite do 850. osobne skusenosti s 2,5 benzinom 20V boli velmi pozitivne, auto je zive, aj ked v pohodli zaostava za 700/900.
s V40 bohuzial skusenost nemam, ale je to holt o triedu nizsie, takze rozdiely tam pravdepodobne budu..
Kazdopadne, moja rada znie - 850 a kupovat s niekym, kto ma / pozna!! (ako vidim, si z praglu, takze myslim, ze sa najde mnoho ochotnych, ktori ti pripadne pomozu )
jestli resis opravdu jen mezi dvema modelama - V40 a 850, tak ja osobne by som siel urcite do 850. osobne skusenosti s 2,5 benzinom 20V boli velmi pozitivne, auto je zive, aj ked v pohodli zaostava za 700/900.
s V40 bohuzial skusenost nemam, ale je to holt o triedu nizsie, takze rozdiely tam pravdepodobne budu..
Kazdopadne, moja rada znie - 850 a kupovat s niekym, kto ma / pozna!! (ako vidim, si z praglu, takze myslim, ze sa najde mnoho ochotnych, ktori ti pripadne pomozu )
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu
ale ale, drahé kotě ... sedmičky bych co do pohodlí s osmpade asi nesrovnával - díky posledním modelovým řadám 850 z let 96/97 to snad ani nejde; u řady 900 s tebou souhlasím ... i dnes, když si lidi do tý mojí sednou, tak jsou většinou pěkně vyvalený, co všechno má 9 let starý auto ...wickey píše:AUDI motor = VW motor (ad skapetr)..
jestli resis opravdu jen mezi dvema modelama - V40 a 850, tak ja osobne by som siel urcite do 850. osobne skusenosti s 2,5 benzinom 20V boli velmi pozitivne, auto je zive, aj ked v pohodli zaostava za 700/900.
s V40 bohuzial skusenost nemam, ale je to holt o triedu nizsie, takze rozdiely tam pravdepodobne budu..
Kazdopadne, moja rada znie - 850 a kupovat s niekym, kto ma / pozna!! (ako vidim, si z praglu, takze myslim, ze sa najde mnoho ochotnych, ktori ti pripadne pomozu )
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
no vzhladom na to, ze 700 a 940 je v podstate totozne auto a ja poznam 850 z roku 1992, tak by sa dalo povedat, ze mam pravdu samo, ze 960 je nekde jinde a novsie 850 nepoznam..rpet píše:ale ale, drahé kotě ... sedmičky bych co do pohodlí s osmpade asi nesrovnával - díky posledním modelovým řadám 850 z let 96/97 to snad ani nejde; u řady 900 s tebou souhlasím ... i dnes, když si lidi do tý mojí sednou, tak jsou většinou pěkně vyvalený, co všechno má 9 let starý auto ...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
ad tnemec
tak ti musím oponovat.třetí generace D5 když je nastartovavaná tak ani neslišíš že beží.nějaký vibrace to už neexistuje a výkonově už je na tom jako nízkotlaké benzínové turba a krouták maj už o 1/3 větší než turba benzín.travex píše:trochu mi u toho tvrzeni chybi argumenty, diesel vzdycky bude mene kultivovanej nez benzin. A o cenach nahradnich dilu? nektere jsou drahe, jine nejsou, zalezina konkretnim dilu., Obecne volvo neni levne auto a tak se neda cekat ze ND budou stat stejne jako ND na felicii....Mr.Raid píše: na motozurnalu jsem nasel tohle:
s Volvem 850 si spolehlivě umí poradit téměř výhradně značkový servis. A jeho ceny i ceny originálních dílů na volva nepatří zrovna k nejlevnějším
"Zážehové motory s turbem byly adekvátně výkonné, ale spotřeba je vysoká. Pokud jde o dieselové motory, pak není vždy symbióza mezi výkonem a kultivovaností chodu. Tam bych si dal větší pozor při nákupu ojetého vozu." Jan Kupec z Autopointu... viz http://motozurnal.centrum.cz/autobazar/ ... ml?id=2838
to s tim servisem neni nutny, ne? nebo jo? :?
motor, to sou chytracky reci, zda se mi,ne? autpoint prodava mazdy a Fordy, proc se plete do Volva? :?:
cenay ND maj taky prehnany i ten "lzivej prodejce" z Modran ma predni svetlo za 3000
Obecne si troufnu tvrdit jedine, u naftaku lze ocekavat, ze bude mit najeto podstatne vic nez benzinak ze stejnyho roku. Lidi naftaky kupujou kdyz chtej hodne jezdit... ale ani tohle neni pravidlo. U jetyho auta je vsechno otazkou konkretniho kusu....
850 vs v40 a tdi vs benzin
No pokud se rozhoduješ mezi V40 a 850 kou tak nejlepší volba je 2xx,7xx,9xx u těchto je jedno která to bude i když osobně preferuji 7xxMr.Raid píše:Zdravim,rozhoduju se pro ktery nejspis z tehlech 2 (ev. jeste 440). Jaky mate zkusenosti - spolehlivost a spotreba? Jsou nejaky zasadni mouchy u tehlech typu? Jak dulezity najety km? slysel jsem,ze tj obecne u Volva skoro jedno,ze se moc neproblemuje je to fakt? Co jinak doporucujete pri cene cca 100-150tis. ?
Diky. Raid
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bělov
VOLVO
Pokud chceš auto do 150.000,-, tak doporučuji radu 900. Dneska do 150.000,- seženeš i 960-tku v super výbavě i z roku 1995, možná i 1996. Dokonce tu nedávno někdo prodával S-90tku, 97. rok s LPG a to jen za 130.000,-Kč (ale to je spíš náhoda, takových nabídek asi moc nebude). Ale rok výroby není zas až tak důležitý, hlavně to, v jakém je auto stavu.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé