![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Diky. Raid
Tak to ti prodejce parádně kecalMr.Raid píše:no,slusny vykladdiky! jenom me prekvapuje, ze ty TDi jsou fakt VW, ten prodejce rikal,ze 850 |TDi maj Renault motor...
zatim me napada jen detail: jakej je tedy rozdil 850 a 855?![]()
tak jdu na zkouseni...
na motozurnalu jsem nasel tohle:tnemec píše:Ale jasně, Pugo Rendl Folfo znám (už), ale výklad, že "je tam motor Renault" je zavádějící. Stran dieselů - jistě že se Volvo podílelo na vývoji, ale znak je na tom motoru VW...travex píše:
Tady bych pribrzdil, zapominas na zkratku PRV (dle tveho vykladu Poradne Rozjety Volvo)... benzinove sestivalce do velkejch volv byly vyvinuty spolecne s renaultem.... Myslim ze i na ostatnich motorech se renault podepsal (to uz je ale jen muj dohad), rozhodne to nemeni nic na tom, ze to jsou MOTORY....
Co se dieselu tyce jsou to pro radu 7/9 radove setivalce VW (stejna kontrucke jako pro VW LT nebo Audi 100) s tim, ze jsou drobetko jinak naladene.... Pro radu 850 to byly petivalce VW TDI obdobneho puvodu (audi / VW transporter)
trochu mi u toho tvrzeni chybi argumenty, diesel vzdycky bude mene kultivovanej nez benzin. A o cenach nahradnich dilu? nektere jsou drahe, jine nejsou, zalezina konkretnim dilu., Obecne volvo neni levne auto a tak se neda cekat ze ND budou stat stejne jako ND na felicii....Mr.Raid píše: na motozurnalu jsem nasel tohle:
s Volvem 850 si spolehlivě umí poradit téměř výhradně značkový servis. A jeho ceny i ceny originálních dílů na volva nepatří zrovna k nejlevnějším
"Zážehové motory s turbem byly adekvátně výkonné, ale spotřeba je vysoká. Pokud jde o dieselové motory, pak není vždy symbióza mezi výkonem a kultivovaností chodu. Tam bych si dal větší pozor při nákupu ojetého vozu." Jan Kupec z Autopointu... viz http://motozurnal.centrum.cz/autobazar/ ... ml?id=2838
to s tim servisem neni nutny, ne? nebo jo? :?
motor, to sou chytracky reci, zda se mi,ne? autpoint prodava mazdy a Fordy, proc se plete do Volva? :?:
cenay ND maj taky prehnany i ten "lzivej prodejce" z Modran ma predni svetlo za 3000
Kecy kecy plác, konkrétně o Volvu jsem ještě neviděl rozumný a odpovídající hodnocení servisu a spolehlivosti, ono se na internetu a v tisku občas objeví ledackajké nesmysly, novináři bývají líné potvory co se často nezabývají ověřováním jpp (jedna paní povídala) zpráv tam, kde o nic nejde. Musím to vědět, jsem jedním z nich. Ale s 850 si zcela určitě spolehlivě poradí nejen autorizovaný servis. Co se dieselů týče, udělaly za poslední dobu obrovskej skok dopředu, takže z dnešního pohledu se staré nechovají kultivovaně. Nicméně v době, kdy se vyráběly 7 a 9, tak byl motor D24 "nejkultivovanějším" a ve variantě s turbem a intercoolerem "nejrychlejším" dieslem na trhu...Mr.Raid píše:na motozurnalu jsem nasel tohle:tnemec píše:
Ale jasně, Pugo Rendl Folfo znám (už), ale výklad, že "je tam motor Renault" je zavádějící. Stran dieselů - jistě že se Volvo podílelo na vývoji, ale znak je na tom motoru VW...
s Volvem 850 si spolehlivě umí poradit téměř výhradně značkový servis. A jeho ceny i ceny originálních dílů na volva nepatří zrovna k nejlevnějším
"Zážehové motory s turbem byly adekvátně výkonné, ale spotřeba je vysoká. Pokud jde o dieselové motory, pak není vždy symbióza mezi výkonem a kultivovaností chodu. Tam bych si dal větší pozor při nákupu ojetého vozu." Jan Kupec z Autopointu... viz http://motozurnal.centrum.cz/autobazar/ ... ml?id=2838
to s tim servisem neni nutny, ne? nebo jo? :?
motor, to sou chytracky reci, zda se mi,ne? autpoint prodava mazdy a Fordy, proc se plete do Volva? :?:
cenay ND maj taky prehnany i ten "lzivej prodejce" z Modran ma predni svetlo za 3000
ale ale, drahé kotě ... sedmičky bych co do pohodlí s osmpade asi nesrovnával - díky posledním modelovým řadám 850 z let 96/97 to snad ani nejde; u řady 900 s tebou souhlasím ... i dnes, když si lidi do tý mojí sednou, tak jsou většinou pěkně vyvalený, co všechno má 9 let starý auto ...wickey píše:AUDI motor = VW motor (ad skapetr)..
jestli resis opravdu jen mezi dvema modelama - V40 a 850, tak ja osobne by som siel urcite do 850. osobne skusenosti s 2,5 benzinom 20V boli velmi pozitivne, auto je zive, aj ked v pohodli zaostava za 700/900.
s V40 bohuzial skusenost nemam, ale je to holt o triedu nizsie, takze rozdiely tam pravdepodobne budu..
Kazdopadne, moja rada znie - 850 a kupovat s niekym, kto ma / pozna!! (ako vidim, si z praglu, takze myslim, ze sa najde mnoho ochotnych, ktori ti pripadne pomozu)
no vzhladom na to, ze 700 a 940 je v podstate totozne auto a ja poznam 850 z roku 1992, tak by sa dalo povedat, ze mam pravdurpet píše:ale ale, drahé kotě ... sedmičky bych co do pohodlí s osmpade asi nesrovnával - díky posledním modelovým řadám 850 z let 96/97 to snad ani nejde; u řady 900 s tebou souhlasím ... i dnes, když si lidi do tý mojí sednou, tak jsou většinou pěkně vyvalený, co všechno má 9 let starý auto ...
tak ti musím oponovat.třetí generace D5 když je nastartovavaná tak ani neslišíš že beží.nějaký vibrace to už neexistuje a výkonově už je na tom jako nízkotlaké benzínové turba a krouták maj už o 1/3 větší než turba benzín.travex píše:trochu mi u toho tvrzeni chybi argumenty, diesel vzdycky bude mene kultivovanej nez benzin. A o cenach nahradnich dilu? nektere jsou drahe, jine nejsou, zalezina konkretnim dilu., Obecne volvo neni levne auto a tak se neda cekat ze ND budou stat stejne jako ND na felicii....Mr.Raid píše: na motozurnalu jsem nasel tohle:
s Volvem 850 si spolehlivě umí poradit téměř výhradně značkový servis. A jeho ceny i ceny originálních dílů na volva nepatří zrovna k nejlevnějším
"Zážehové motory s turbem byly adekvátně výkonné, ale spotřeba je vysoká. Pokud jde o dieselové motory, pak není vždy symbióza mezi výkonem a kultivovaností chodu. Tam bych si dal větší pozor při nákupu ojetého vozu." Jan Kupec z Autopointu... viz http://motozurnal.centrum.cz/autobazar/ ... ml?id=2838
to s tim servisem neni nutny, ne? nebo jo? :?
motor, to sou chytracky reci, zda se mi,ne? autpoint prodava mazdy a Fordy, proc se plete do Volva? :?:
cenay ND maj taky prehnany i ten "lzivej prodejce" z Modran ma predni svetlo za 3000
Obecne si troufnu tvrdit jedine, u naftaku lze ocekavat, ze bude mit najeto podstatne vic nez benzinak ze stejnyho roku. Lidi naftaky kupujou kdyz chtej hodne jezdit... ale ani tohle neni pravidlo. U jetyho auta je vsechno otazkou konkretniho kusu....
No pokud se rozhoduješ mezi V40 a 850 kou tak nejlepší volba je 2xx,7xx,9xx u těchto je jedno která to bude i když osobně preferuji 7xxMr.Raid píše:Zdravim,rozhoduju se pro ktery nejspis z tehlech 2 (ev. jeste 440). Jaky mate zkusenosti - spolehlivost a spotreba? Jsou nejaky zasadni mouchy u tehlech typu? Jak dulezity najety km? slysel jsem,ze tj obecne u Volva skoro jedno,ze se moc neproblemujeje to fakt? Co jinak doporucujete pri cene cca 100-150tis. ?
Diky. Raid
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé