Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Český Krumlov
- Vůz: XC60 B4 mild hybrid 2020
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Dobrý den všem, jsem nový majitel Volva XC60 B4 mild hybrid nafta. Vůz v záruce VOLVO select najeto mnou 7150 km a celkově 92000 km.
Vozidlo se nám rozcukalo na dálnici po cca 450km dálniční jízdy. Řešili jsme s asistencí a pokračovali v cestě. Opakující se stav a po dalších cca 200km vozidlo v nouzovém režimu a odtah.
Ze servisu zpráva - Zvýšená hladina oleje a neproběhnutá regenerace..
Stalo se někomu něco podobného prosím a jak jste to řešili?
Prý se s vozem od uvedení do provozu jezdili krátké jízdy.
Děkuji za zpětné reakce a rady
Vozidlo se nám rozcukalo na dálnici po cca 450km dálniční jízdy. Řešili jsme s asistencí a pokračovali v cestě. Opakující se stav a po dalších cca 200km vozidlo v nouzovém režimu a odtah.
Ze servisu zpráva - Zvýšená hladina oleje a neproběhnutá regenerace..
Stalo se někomu něco podobného prosím a jak jste to řešili?
Prý se s vozem od uvedení do provozu jezdili krátké jízdy.
Děkuji za zpětné reakce a rady
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 146
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Je možné napsat, kde Vám takové auto na Volvo Select prodali, nebo je to tajné?
O jednom autorizovan prodejci jsem už totiž pár příběhu s ojetinami z programu Volvo Select zaslechl.
O jednom autorizovan prodejci jsem už totiž pár příběhu s ojetinami z programu Volvo Select zaslechl.
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Český Krumlov
- Vůz: XC60 B4 mild hybrid 2020
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
CARDION Brno
-
Online
- Příspěvky: 72
- Registrován: 2 roky
- Bydliště: Brno
- Vůz: V60 II
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Při prodeji v Selekt programu musí vyměnit olej, takže tam by vliv předchozího majitele být neměl. Pokud jste těch 7000km najezdili trasami dlouhými do 20 km a teď jste poprvé vyrazili na dálnici, tak jste si to DPF opravdu mohli ucpat sami. Pokud jste jezdili i delší trasy než 30km, alespoň občas, muselo být ucpané a neschopné další regenerace od předchozího majitele. Pokud je stále v Selekt záruce, měli by vám dát nové DPF na záruku. Podíval bych se pro zajímavost na stav koncovek výfuku, měly by zevnitř být svítivě čisté, nebo zaprášené světle šedivým prachem, ale nic černého, žádné saze.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Český Krumlov
- Vůz: XC60 B4 mild hybrid 2020
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Dobrý den,
šel jsem k vozu a setřel obě koncovky výfuku čistým papírovým kapesníkem a jsou zcela černé.
Ano, jezdíme kratší i delší cesty a za 7000km mi nepřijde zanést DPF filtr. Ano vozidlo je v záruce VOLVO select.
DPF filtr prý neregeneroval, což mi při dálničním tempu po 450km jízdy nepřijde normální a vozidlo se rozcukalo jak kdyby nemělo palivo. Všechny hodnoty na palubních přístrojích vykazovali normální stav bez závad. V tu dobu jsme při jízdě řešili vše na VOLVO asistenci a zkoušeli pokračovat po dohodě s nimi. Po cca 180km nouzový sytém po cukání a volali jsme odtah.
Jako nový majitel Volva nechci na značku zanevřít, ale řešení se mi nějak nezdá.
Na vozu udělali v servisu regeneraci a prý nemám jezdit po městě… vozím rodinu a mám vozidlo na užívání a ne na prohlížení před domem.
Co s tím?
šel jsem k vozu a setřel obě koncovky výfuku čistým papírovým kapesníkem a jsou zcela černé.
Ano, jezdíme kratší i delší cesty a za 7000km mi nepřijde zanést DPF filtr. Ano vozidlo je v záruce VOLVO select.
DPF filtr prý neregeneroval, což mi při dálničním tempu po 450km jízdy nepřijde normální a vozidlo se rozcukalo jak kdyby nemělo palivo. Všechny hodnoty na palubních přístrojích vykazovali normální stav bez závad. V tu dobu jsme při jízdě řešili vše na VOLVO asistenci a zkoušeli pokračovat po dohodě s nimi. Po cca 180km nouzový sytém po cukání a volali jsme odtah.
Jako nový majitel Volva nechci na značku zanevřít, ale řešení se mi nějak nezdá.
Na vozu udělali v servisu regeneraci a prý nemám jezdit po městě… vozím rodinu a mám vozidlo na užívání a ne na prohlížení před domem.
Co s tím?
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
nekupovat si auto od Cardionu 

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Český Krumlov
- Vůz: XC60 B4 mild hybrid 2020
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
To neřeší momentálně mou záležitost
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
to asi ne ale pořád je to jádro pudla. Pokud si koupím auto od dealera se zárukou na to aby jezdilo a auto nejezdí je třeba uplatnit záruku. Pokud je s tím problém tak to není problém auta, automobilky ale právě dealera. Bez urážky, důvod koupě auta od dealera a se zárukou by měl především být to, aby když se něco stane si nemusel stírat kepesníkem saze z výfuku a nebo se ptát proč to nejede...ale prostě to reklamoval.Ale cardion a nejlépe auto průhonice je ověřená pakárna
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 5673
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Hlavně si nekupovat nafťáka

-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Český Krumlov
- Vůz: XC60 B4 mild hybrid 2020
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Jak je myšleno CARDION a Průhonice, ověřená pakárna?
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Kralupy
- Vůz: XC90 D5 AWD 2010
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
ze na cardion v brne a v pruhonicich neni spoleh. proste spatne zkusenosti.
pokud to nebude vypalovat (i pres jezdeni delsich tras), zkus to proste reklamovat na tu zaruku.
na dpf je ale hloupe, ze ono casto odnasi jine problemy, co nejsou na prvni pohled zrejme. ja jsem si uzil s dpf svoje, kdy me v serisu porad dokola tvrdohlave tvrdili, ze ja jsem blbej a musim jezdit delsi trasy, ale problem byl ve vadnem termostatu (diky kteremu se nespoustelo vypalovani). kazdopadne je to problem kusu auta a toho, jak se k nemu nekdo driv choval, a ne znacky jako takove.
pokud to nebude vypalovat (i pres jezdeni delsich tras), zkus to proste reklamovat na tu zaruku.
na dpf je ale hloupe, ze ono casto odnasi jine problemy, co nejsou na prvni pohled zrejme. ja jsem si uzil s dpf svoje, kdy me v serisu porad dokola tvrdohlave tvrdili, ze ja jsem blbej a musim jezdit delsi trasy, ale problem byl ve vadnem termostatu (diky kteremu se nespoustelo vypalovani). kazdopadne je to problem kusu auta a toho, jak se k nemu nekdo driv choval, a ne znacky jako takove.
_________________
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Český Krumlov
- Vůz: XC60 B4 mild hybrid 2020
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Rozumím a ten vadný termostat ukáže diagnostika?
Na té to totiž bylo a vše je prý v pořádku…
Což právě nechápu. To by nás to těžko nechalo na cestě přeci
Na té to totiž bylo a vše je prý v pořádku…
Což právě nechápu. To by nás to těžko nechalo na cestě přeci
-
Offline
- Příspěvky: 5806
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Bohužel idealni by bylo najit někoho kdo by to napichnul na diagnostiku klidně i obyč a řekl po kolika Km se to dostane na provozni teplotu a jaka je. Takhke to je věštecká koule
nepomohl by dongl D5T5 že by to dokazali porovnat s jinym autem ?
Myslim že si otevřeli garaž Car Diagnostic s.r.o. - Volvo servis
https://g.co/kgs/V2TjUCS

Myslim že si otevřeli garaž Car Diagnostic s.r.o. - Volvo servis
https://g.co/kgs/V2TjUCS
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Na prevadzkovu teplotu sa to hreje rýchlo, lebo na vodný okruh je pripojených milión zdrojov tepla.
Vypaľovanie je kapitola sama o sebe, ja som jazdil 80% diaľnice, vypalovalo to tak raz za tisíc km, a trvalo pri diaľničnej rýchlosti 135km/h na tempomate cca 40-50km. A odsledovať sa to dá len cez zvýšenú spotrebu a znížený dojazd.
Vypaľovanie je kapitola sama o sebe, ja som jazdil 80% diaľnice, vypalovalo to tak raz za tisíc km, a trvalo pri diaľničnej rýchlosti 135km/h na tempomate cca 40-50km. A odsledovať sa to dá len cez zvýšenú spotrebu a znížený dojazd.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Český Krumlov
- Vůz: XC60 B4 mild hybrid 2020
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Dnes se znovu rozsvítila kontrolka motoru-ihned na diagnostiku a výsledek, turbo v háji 
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14359
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Asi by jsi měl to auto vratit.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 393
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
v prní řadě je třeba najít soudního znalce aby identifikoval příčinu vady a její původ a dobu vzniku...než se v tom někdo začne hrabat. ale sorry auto ani ne s kilem na hrbu tohle dělat nemůže. někdo něco věděl když to prodával. ani velkej talent podle mě nezrasí auto za 7tis. km. ano může být velký problém něco prokázat. podle mě se tohle tváří na ucpaný/nedostatečný mazání...turbo v kilu neodejde pro nic za nic
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V60 T6 recharge
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Proč řešit soudního znalce, který bude vařit z vody stejně jako autoservis. Pokud se k tomu postaví čelem a jsou schopni problém opravit a vyřešit během záruky, je to v jejich kompetenci. Ať si vymění třeba shortmotor, hlavně že to bude fungovat
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Český Krumlov
- Vůz: XC60 B4 mild hybrid 2020
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Pěkný večer všem, no nejsem z toho vůbec nadšenej, spíš začínám být zklamanej.
Nepřijde mi to Oki, aby vozidlo při takovém nájezdu (mých 7500 km) a celkových 90 000 km se začalo takhle projevovat.
Navíc VOLVO select v záruce. Spoléhal jsem na to, že vozidlo je v pořádku a s tím ho pořizoval
Nepřijde mi to Oki, aby vozidlo při takovém nájezdu (mých 7500 km) a celkových 90 000 km se začalo takhle projevovat.
Navíc VOLVO select v záruce. Spoléhal jsem na to, že vozidlo je v pořádku a s tím ho pořizoval
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V60 T6 recharge
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Z vlastní zkušenosti mohu říct, že záruka na problémech vozidla prakticky nic nemění. Když se najde páteční kus, tak s tím člověk nic neudělá. V tomto případě je ale dost divné, že po 90tkm by se takovéhle problémy neobjevily už dříve. To už opravdu není samo sebou, ani značkou vozu, ale s největší pravděpodobností v tom bude mít prsty chování předchozího majitele. Pokud by se jednalo o nějaký služebák, ledacos by to vysvětlovalo. To ucpané DPF, které se řešilo v servisu mohlo být jenom druhotná závada a problém byl třeba v tom turbu. Nevěšel bych hlavu a doufal, že až se vymění, auto bude zase ok 

-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Český Krumlov
- Vůz: XC60 B4 mild hybrid 2020
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Potřebuji se přepravovat s rodinou v bezpečném a hlavně spolehlivém voze. Sednu a chci abych vždy dojel spolehlivě do cíle. Předchozí vůz jsem pořizoval po prvním majiteli s nájezdem 158 tisíc km. S námi najezdilo dalších cca 210 tisíc km a vše fungovalo (VW)
Nejsem nyní v pohodě. Sedat do vozu se strachem zda dojedu do cíle opravdu není to co očekávám..
Nejsem nyní v pohodě. Sedat do vozu se strachem zda dojedu do cíle opravdu není to co očekávám..
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
KO turbo v tomto motore pri nájazde 90tkm nie je nič ojedinele (konštrukčné nedostatky), stačí si prečítať zahraničné fóra.
V prvom kroku by som sa ja pozrel na servisné intervaly, a ak boli robené po 30tkm, tak by som sa toho auta rýchlo zbavil.
V prvom kroku by som sa ja pozrel na servisné intervaly, a ak boli robené po 30tkm, tak by som sa toho auta rýchlo zbavil.
-
Offline
- Příspěvky: 5673
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Tvoje smíšené pocity jsou naprosto pochopitelné 
Před časem měla manželka captivu v naftě a po dvou letech v 35 tis odešlo turbo za 30
Auto okamžitě pryč a do rodiny už nafťák nesměl. Momentálně má XC40 t4 a je max spokojená.

Před časem měla manželka captivu v naftě a po dvou letech v 35 tis odešlo turbo za 30

Auto okamžitě pryč a do rodiny už nafťák nesměl. Momentálně má XC40 t4 a je max spokojená.
-
Offline
- Příspěvky: 5806
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
Vidim tady dva problemy.
1) jete auto u ktereho nezname historii.
2) nafta jezdi kratke trasy.
Jestli to auto nebude složit primarně na dlouhe cesty tak to bude slepa cesta. Je to pech a chapu zklamani. Je to vlasně duvod proč mam pořad 18 let stare auto. Vim přesně co se dělalo. Co se muže stat co hlidat.
1) jete auto u ktereho nezname historii.
2) nafta jezdi kratke trasy.
Jestli to auto nebude složit primarně na dlouhe cesty tak to bude slepa cesta. Je to pech a chapu zklamani. Je to vlasně duvod proč mam pořad 18 let stare auto. Vim přesně co se dělalo. Co se muže stat co hlidat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Nový majitel Volva - nedovezlo nás do cíle
dobrych ojetin je jako safranu, jestli vubec... souhlasim s Vaculikem, ktery rika svatou pravdu, ze kazde dobre auto ma u majitele poradnik zajemcu z rad rodiny a znamych...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: tomsi